קורס שחיטה המוביל בארץ ובעולם של מכון עליה

קורס שחיטה הוא אחד מהקורסים המבוקשים ביותר בציבור הדתי. מדובר על קורס שבו תוכלו לקבל את כל הכלים הדרושים בשביל להיות שוחטים מן המניין. אנשים רבים ירצו לעסוק במקצוע שמביא איתו שליחות אמיתית, כזאת שלא ניתן להשאיר אותה מאחור (לימודים)

קורס השחיטה של מכון עליה פועל כבר למעלה מעשור (צילום: יח"צ)

מכון עליה – שנים של ניסיון

המקום שבו תלמדו חייב להיות מקום שמציג לכם רזומה עשיר. הרי לא תוכלו לעבור קורס שחיטה במקום שלא הכשיר עד כה כמות גדולה ומשמעותית של שוחטים. הרי איך תוכלו לדעת כי בסופו של הקורס תמצאו את עצמכם מתברגים במקום עבודה מסודר. קורס השחיטה של מכון עליה פועל כבר למעלה מעשור, והכשיר עד כה אלפי תלמידים שהפכו להיות שוחטים. לא מדובר על קורס שמבטיח הבטחות באוויר, אלא על קורס שמביא לכם הוכחות בשטח. ההצלחה של הקורס לא נמצאת רק בארץ, היא נמצאת גם במדינות שונות בחו"ל. הקורס של מכון עליה הכשיר עד כה גם מאות שוחטים ממדינות רבות בעולם.

אין צורך להגיע עם ניסיון קודם

זוהי הפעם הראשונה שאתם מוצאים את עצמכם מתעניינים בתחום? חשוב להבהיר כי אינכם צריכים להגיע עם ניסיון קודם. קורס שחיטה של מכון עילה הוא כזה שמלמד את התלמידים את רזי המקצוע מהבסיס. המטרה בסופה של הדרך היא שכל אחד מהתלמידים ידע כיצד לבצע שחיטה כהלכתה. אך זה לא אומר שאתם צריכים להיות עם ניסיון בשחיטה או כל ידע מקדים. לא מעט מהתלמידים שלומדים את הקורס הגיעו ללא ידע קודם, כיום הם שוחטים בכירים בישראל. כל מה שנדרש מכם זה להגיע לקורס עם רצון ללמוד ולהעשיר את הידע שלכם. המורים שלנו ידאגו להביא לכם את כל המידע, רק תצטרכו לקחת אותו בשתי ידיים.

קורס שיכול להתאים לכולם

כל מי שמעוניין להתחיל את הקורס ירצה לדעת עד כמה הוא מתאים לשגרת חייו. החדשות הטובות הן שלא מדובר על קורס טובעני, כך שכולם יכולים להצליח לסיים אותו. קורס שחיטה של מכון עילה מתקיים בשעות הערב, כך שהוא רלוונטי גם לאנשים עובדים. אין סיבה שתעזבו את העבודה הנוכחית עד אשר תשיגו את הידע הנדרש. הקורס מתחיל בשעה 19:00 ומסתיים בשעה 21:30 ברוב המקרים. יכולים להיות שינויים מסוימים בשעות בהתאם לזמינות של המרצים השונים. הקורס עצמו נפרס על פני חצי שנה, שבסופה יהיה לכם תעודה נחשקת ביד. היום אינכם צריכים להתאמץ על מנת להיות שוחטים מן המניין, רק לבחור את המקום הנכון ללמוד בו.

לימודים מקיפים והסתכלות מעמיקה

על מנת שתוכלו להיות שוחטים מנוסים יהיה עליכם להעשיר את הידע שנמצא ברשותכם. זה לא באמת משנה אם אתם מגיעים עם ידע קודם או שזוהי הפעם הראשונה שהתעסקתם עם שחיטה. קורס שחיטה של מכון עילה מכיל בתוכו את כל המידע הנדרש לכם תחת קורת גג אחת. ההסתכלות על עולם השחיטה היא הסתכלות מעמיקה, כזאת שתאפשר לכם להבין למה עושים כל פעולה. יתרה מכך, הלימודים עצמם מקיפים מאוד וכוללים את כל המידע הנחוץ לכם. המשמעות היא שביום שאחרי הקורס יהיה ברשותכם כל הידע הנדרש בשביל להיות שוחטים מנוסים. תוכלו רק למצוא את המקום שבו תעשו את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הזה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר