זק"א ישראל:

מעל ל - 3000 נרשמים בתוך יממה לקורס הגנה עצמית

ישראל מורגנשטרן, יו"ר ארגון זק"א ישראל: "במצב הביטחוני שנוצר במדינת ישראל, חובה על כל אדם ללמוד כיצד להגן על עצמו. ההשתתפות בקורס זה היא המינימום בגדר השתדלות (אקטואליה)

קורס הגנה עצמית - המינימום להשתדלות בימים אלו (צילום: (שאטרסטוק))

התגברות גל הטרור מביאה את ארגון זק"א ישראל לקיים צעדים אופרטיביים שמטרתם להציל חיי אדם. הארגון הכריז על יוזמה מיוחדת במסגרתה ייפתחו קורסים להגנה עצמית שיחזקו את ביטחון האזרחים.

את הקורסים יעביר חיים גוזלי זוכה אליפות יפן שפיתח שיטת לחימה ריאליסטית כנגד תקיפות בנשק קר.

בזק"א ישראל מסבירים כי מעבר לחשיבות התזמון של פתיחת הקורסים, ישנה נקודה נוספת חשובה מאוד שמייחדת את הקורס הזה מאחרים, והיא האפשרות להעניק למותקף את הכלים להגן על עצמו ללא ידע קודם באומניות לחימה.

מתוך מטרה לסייע לכלל האזרחים ולהעניק להם את האפשרות להגן על עצמם שלא יזדקקו חלילה להמתין לסיוע, מאפשר ארגון זק"א ישראל, לכל אחד מגיל 18 ומעלה להשתתף בקורס ללא עלות כלל.

הארגון בישר אמש על פתיחת קורסים בכל הערים והישובים בארץ, ונתוני הרישום עצומים ומפתיעים במיוחד. ניתן לראות בהתפלגות כי בערים החרדיות בפרט ובאילו שארעו פיגועים לאחרונה בכלל, הרישום גדול במיוחד.

כמו למשל בעיר אלעד שלרוב תושביה אין נשק והפיגוע האחרון עוד מורגש היטב בעיר, אחוז הנרשמים גבוה מאוד ביחס לערים האחרות וכמות המעוניינים להשתתף בקורס עומד על 228 (!) גברים ונשים, גם בבני ברק, שבה אירע הפיגוע הנורא בחודש שעבר, יש ביקוש רב של 144 נרשמים.

בערים המעורבות והחילוניות, אחוז הנרשמים הגבוה יותר הוא מן האזורים החרדיים, שם כאמור לרובם אין נשקים וקורס מעין זה של הגנה עצמית, מעניק תחושת הגנה ומקנה יתרון להתמודדות מול מחבל.

דבר נוסף שניתן לראות, ערים כמו ביתר ומודיעין עילית, בהן יש אתרי בניה רבים ועובדים בהם שב״חים וערבים המתגוררים מעבר לקו הירוק, גם מהן נרשמו תושבים רבים לקורס.

זק״א ישראל שמגיעה לטפל בזירות הקשות, זיהתה את המצוקה והביאה מענה מבורך שיציל חיים

פתיחתם של הקורסים שיכללו 2 מפגשים, בערים השונות יתבצעו בהתאמה לציבור החרדי ובהפרדה בין גברים לנשים.

בימים כל כך קשים אלו, בהם אנשים חוששים לחייהם וממעטים להסתובב ברחובות, קורס זה הוא הצלת נפשות לרבים וכאשר הוא מוענק ללא כל עלות האפשרות של אדם להגן על עצמו ועל קרוביו, היא חובה.

ישראל מורגנשטרן, יו"ר ארגון זק"א ישראל מדגיש את חשיבות ההשתתפות בקורס: "במצב הביטחוני שנוצר במדינת ישראל, חובה על כל אדם ללמוד כיצד להגן על עצמו. יחד עם הצבא, המשטרה ושאר מנגנוני הביטחון המעולים שיש לנו, שהינם שליחים נאמנים, אל לו לאדם להסתמך על אחרים והוא מחויב לדאוג לו ולבני משפחתו. ההשתתפות בקורס זה היא המינימום שאדם יכול לעשות בגדר השתדלות על מנת להעניק לעצמו את האפשרות להתגונן ולהעצים את תחושת הביטחון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר