בניגוד גמור לכל השמועות:

אוהלי ההסעדה של אור הרשב"י נפתחו במירון

המתחם נבנה ומאובזר מחדש תוך כדי פרוייקט 'הכפלת השלושה' • התעניינות שיא על כלל פעילות הענק שהוכפלה בשנה זו • המתחם החדש בסמיכות לכניסה למושב מירון • צפו בגלריה(בארץ)

(צילום: דוד כהן)

שמועות שווא: בעוד שבציבור התפרסמו שמועות כי כביכול לא יתקיימו סעודות הילולא במירון לרבבות העולים לציון רשב"י הקדוש, הרי שב'אור הרשב"י' מפרסמים רשמית כי לא רק זה שסעודת ההילולא תתקיים, אלא שהיא תוכפל ותתרחב מכל היבט שהוא.

נוכח ההסדרים החדשים שבהר מירון, העבירו ב'אור הרשב"י' את מתחם 'הכנסת אורחים' הנודע אל מיקומו החדש, כשהוא בסמיכות לכניסה למושב מירון. המבנה החדש נבנה בהשקעת ענק, תוך כדי שהוא ממוזג ומאובזר מחדש לכבוד רבבות אלפי ישראל העולים מירונה.

"יהיה שפע עצום שלא נראה כמותו מעולם, והכל באווירה עילאית ומרוממת" מבטיחים ב'אור הרשב"י', "השנה כל הפעילויות שלנו הורחבו במסגרת פרוייקט "הכפלת השלושה", למען עם קודש - עולי מירון".


פרוייקט 'הכפלת השלושה':

מהו 'הכפלת השלושה' המדובר?
מדי שנה, מתכוננים ב'אור הרשב"י' לל"ג בעומר בשלושה מישורים שונים: א. חיזוק בלימוד התורה, ב. הגשת סעודת ההילולא המרכזית במירון, ג. הכנת התשתיות הנדרשות באתרא קדישא. פעילויות חיוניות אלו העניקו כל השנים את האפשרות להתעלות בל"ג בעומר במירון מתוך רוגע ושלווה.

השנה, נוכח אתגר היערכות מול ההסדרים החדשים, החליטו ב'אור הרשב"י' שלא רק לקיים את הפעילות כמתכונתה, אלא 'להכפיל' את הפעילות באופן חסר תקדים.
צוות ניהול בכיר ומקצועי הופקד על כל נושא, כדי לנהל את כלל המיזמים באופן ראוי ומושלם.

סעודת ההילולא במיקום החדש:

שמועת שווא מתהלכת מפה לאוזן בהקשר לסעודת ההילולא, בעדכון כי השנה לא יתקיימו סעודות הילולא במירון. ב'אור הרשב"י' מפריכים שמועה זו ומעדכנים כי "לא רק שתתקיים הסעודה, אלא היא תורחב במיקום החדש והמשודרג".
המיקום החדש הוא במתחם החדש והמפואר, הממוקם באזור הכניסה למושב מירון, מול בניין 'אור הרשב"י'. חשוב להדגיש כי הכניסה לא מתאפשרת דרך הכניסה הראשית למירון בשל חסימת המשטרה, אלא רק מדרך מהדרין הרגילה.
"אנו משקיעים רבות בשילוט הולם, כדי שכל אחד יוכל להגיע בקלות למתחם" אומרים המארגנים ומבקשים לצעוד ע"פ השילוט במקום.

מלבד סעודת ההילולא, תתקיים חלוקת מים וכיבוד קל באזור השטיבלך והיכל התורה.

יוזמה מבורכת נוספת של אור הרשב"י, היא חלוקת 'מפות התמצאות' במירון, כדי להנגיש לציבור את מיקומי המתחמים. "ועדיין, אנו ממליצים מאוד שלא לסמוך על חלוקת מפות ההתמצאות, אלא להביא את המפה מהפרסומים שיהיו בעיתונות, או בספר 'קודש הקודשים'.

ספר 'קודש הקודשים':

ספר ייחודי המודפס בימים אלו, יחולק לעולים מירונה במבצע ארצי ענק, ובו הקונטרס הנודע לתהילה "שלהבת אור הרשב"י", דפי גמרא שבמסגרת הדף היומי וסוגיא דרשב"י, תפילות ופיוטים, זאת לצד פרטים חיוניים ומפות התמצאות.
הספרים יחולקו בכל תחנות האוטובוסים לעולים מירונה ללא עלות כלל.
הנוסעים מתבקשים לאתר את דוכן החלוקה שבכל תחנה ולקחת את הספר הייחודי.

המארגנים נסיעות פרטיות יתאמו את קבלת הספרים במס' הטלפון 0533174735.

היכל התורה:

בימי ל"ג בעומר ייפתחו שערי 'היכל התורה" שע"י אור הרשב"י ומפעל הקודש. 'היכל התורה' ימוקם היכן שהיה בעבר מתחם 'הכנסת אורחים'. הדבר מהווה בשורה של ממש, כיוון ואין באזור מקום גדול והולם ללמוד תורה ברגיעות ובישוב הדעת.
לשם כך, מכינים באור הרשב"י ומפעל הקודש את 'היכל התורה' הענק והמיוחד לימי ל"ג בעומר, כאשר בהיכל זה ישנם מגוון ספרי לימוד וריהוט הולם כדי שיוכלו הרבבות להגות בדברי תורה בהתעלות.
לתשומת לב, נמסר כי ההיכל יהיה פתוח גם ביום השבת קודש.

קו 'נכספתי'

יצויין, כי בימים אלו מקימים באור הרשב"י אפשרות להאזנה טלפונית לשיעורי תורה ושיחות הכנא מהיכלא דרשב"י.

"הם לומדיך"

ב'אור הרשב"י' לא שוכחים איש, גם לא את אלו שבביתם, ומבשרים על מיזם עולמי של התחזקות בלימוד התורה הקדושה בו כל אחד יכול להשתתף במעונו ובמקומו, וגם אלו שנבצר מהם לעלות מירונה יוכלו להצטרף אליו מתוך תחושת התקשרות ברשב"י הקדוש יחד עם רבבות אלפי ישראל.
על פי המיזם העולמי, כל המתחזקים בימי ל"ג בעומר החל מיום רביעי ועד מוצש"ק, בלימוד התורה, יצטרפו ללא עלות להגרלת ענק על 10.000 שקלים כאות עידוד להתחזקות בלימוד התורה.
על פי התקנון, על כל חצי שעה של לימוד ברציפות מקבל הלומד כרטיס חינם להגרלת הענק.

השטיבלעך:

מתחם השטיבלעך למנייני תפילות התחדש באופן מושקע. השטיבלעך נבנו כראוי עם שיפורים לתועלת הציבור.

מתחם השטיבלעך יהיו פתוחים גם ביום השבת קודש.

שירותים גברים:

השירותים לגברים נמצאים בסוף מסדרון השטיבלעך. תשתיות השירותים שודרגו אף הם בהתאם.
חברת ניקיון אחראית במשך כל שעות היממה על ניקיון המקום, לכבודם של עולי מירון.

שירותים נשים:

גם לנשים ייועדו שירותים באופן מכובד וראוי, בהשקעה כבירה למערכות אינסטלציה ותפעול.
שירותי נשים נמצאים בצמוד לבניין 'אור הרשב"י' שבכניסה למירון. מדובר בבניה חדשה ואיכותית לנוחיותם של העולות מירונה.

עולו!!

ל"ג בעומר יהיה באווירה מיוחדת במינה, עם כיסופין, ערגה, והתקשרות אל התנא האלוקי רשב"י הקדוש.
צוותות הניהול משלימים בימים אלו את היערכות לכבוד התנא האלוקי, וקוראים לרבבות אלפי ישראל את הקריאה המרגשת והנוגעת בלב, שלא פוסקת מזה דורות "עולו והתכנשו להילולא דבר יוחאי".

מילה אחת

מספיק להציץ באקראיות על ההשקעה האדירה של 'אור הרשב"י' במיזמי היערכות לל"ג בעומר, ופשוט להתפעל.
עשרות אלפי איש יסעדו את ליבם בניחותא במתחם הכנסת אורחים הענק והממוזג, יתפללו בשטיבלאך, ילמדו בהיכל התורה, יתכוננו כראוי במשך זמן הנסיעה עם ספר 'קודש הקודשים', זאת מלבד שאר התשתיות החיוניות, והכל תחת פעילות אור הרשב"י.

זה אכן כל כך הכרחי, אבל בינינו? זה לא מובן מאיליו. אשרינו שזכינו לכך שמבצר התורה 'אור הרשב"י' לקח על עצמו את פעילויות אלו.

הם לא מבקשים הערכה או מילה טובה. אבל זאת חובתנו, ככלל ישראל, להביע כאן את הערכתנו הכנה נוכח הפעילות המדהימה.

תיעוד מההיערכות היום במירון - צפו בגלריה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר