משפחות הקד' יזמו, עם ישראל נענה:

מקימים את המרכז הרוחני הגדול במירון - בית קדושי רשב"י

המיזם הכביר שחובק לבבות יהודיים סביב העולם כולו: משתתפים בהקמת המרכז הרוחני הגדול 'בית קדושי רשב"י' אשר יוקם במירון ויעמוד לרווחת המוני העולים מירונה בכל ימות השנה * המשפחות התכנסו והקריאה יצאה: "עזרו לנו להציב את גל-העד הגדול!"(חרדים)

לראשונה מאז ימי קדם, יוקם בהר מירון מתחם גדול הראוי לשמו, בפאר ובהדר בשכלול ובהרווחה, למען העולים (צילום: יח"צ)

שנה חלפה מאז האסון המטלטל והטראגי במירון של ליל ל"ג בעומר תשפ"א. האסון שגבה מחיר כבד של ארבעים וחמישה קדושים אשר התעלו השמיימה, כקורבנות ציבור, לכפר על בני ישראל.

ואם השנה חלפה - הכאב העצום והחלל המשווע, לא חלפו. גם לא יחלפו. לעולמים.

כל ישראל יש להם מטר: לחצו כאן והצטרפו>>

על מנת להחיות את זכרם של הקדושים ולזרות טללים של נוחם על לב המשפחות, התאחדות חלק גדול ממשפחות הקדושים, תחת עמותת 'קדושי מירון תשפ"א' והוציאו לאור עולם את המיזם הגדול והכביר שיציב גלעד נצחי ויחיה את זכרם של הקדושים. המיזם קורא להקמת מרכז רוחני גדול במירון, סמוך ונראה לציון התנא האלוקי, לרווחתם של רבבות אלפי ישראל העולים להשתטח בציון הקדוש במהלך כל ימות השנה ובייחוד ביום ההילולא קדישא. המקום יישא את שמם וזכרם של הקדושים אשר יונצחו הנצחה עולמית ככל ותרבינה זכויות התורה והתפילה, החסד והטהרה במתחם הגדול שיישא את השם 'בית קדושי רשב"י'.

בהקמתו של המרכז הגדול, ישנה בשורה גדולה לעם היהודי כולו:

לראשונה מאז ימי קדם, יוקם בהר מירון מתחם גדול הראוי לשמו, בפאר ובהדר בשכלול ובהרווחה, למען העולים. המקום יכלול את בית המדרש המרווח שיצויד עם ספרייה ענפה ונדירה בהקיפה, שתעניק מקום של לימוד ביישוב הדעת בצילו של התנא הקדוש. לצד בית המדרש יפעלו בתי תפילה במתכונת 'שטיבלאך', לכל המבקש מניין בשובה ונחת במירון של מעלה. אף מקווה טהרה רחב ידיים ומתוחזק היטב יופעל במתחם. וזאת לצד אולם הכנסת האורחים הגדול והמטבח המאובזר שיעמוד לרשות העולים.

וכל זה ינציח ללא הרף את זכר הקדושים, כאשר הזכויות הרבות שתצטברנה במרכז גדול זה, יחייה את זכרם וישלים את זכויותיהם הרבות שנמנעו מהם בהיקטפם באמצע חייהם באסון הנורא.

בשבוע החולף התכנסו משפחות קדושי מירון תחת קורת גג לכינוס מיוחד שמטרתו הוצאת המיזם הכביר מן הכוח אל הפועל. מהכינוס יצאה קריאה מטלטלת אל כל לב יהודי ברחבי הגלובוס: "יהודים יקרים, עזרו לנו להציב את גל-העד הגדול והקדוש, עזרו לנו להקים את המרכז הרוחני הגדול, את 'בית קדושי רשב"י', למען יתגדל שמו יתברך ויתקדש זכר הקדושים, ולמען רווחת כל ישראל".

כל ישראל יש להם מטר: לחצו כאן והצטרפו כעת והשתתפו ברכישת מטר אחד - שלא יכבה נר הקדושים, לעולם ועד >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר