השלכות דיזנגוף:

בת ישראל ניתקה קשר עם ערבי בעקבות פיגוע

צעירה יהודייה שעמדה בקשר עם בן זוג ערבי ונכחה במקום הפיגוע הרצחני בדיזנגוף דקות אחדות לפני שהתרחש, החליטה לעזוב אותו בעקבות זאת • "הבנתי שאני יכולה להיות קרבן לפיגוע כזה מצד בן זוגי" הסבירה לעובדת הסוציאלית של יד לאחים שמלווה אותה • יד לאחים: גם הפעם אנו חווים עליה משמעותית בפניות אלינו להצלה בעקבות המצב הבטחוני; קוראים לבנות שנמצאות במציאות דומה לפנות אלינו ונעזור מתוך רגישות, מקצועיות ודיסקרטיות מלאה (חרדים)

אסף מגידו | מקודם |
"את יודעת מה גרם לבורג להסתובב לגמרי? הפיגוע בדיזינגוף" (צילום: פלאש 90)

בת ישראל שעמדה בקשר עם צעיר ערבי הפתיעה השבוע כאשר הודיעה לעובדת הסוציאלית של יד לאחים המלווה אותה, כי החליטה לנתק עמו את הקשר בשל הפיגוע הרצחני שאירע בדיזינגוף.

בהתכתבות ביניהן היא רשמה בין היתר: "רציתי לספר לך גם חדשות טובות, שהתנתקתי ממנו לגמרי. ואת יודעת מה גרם לבורג להסתובב לגמרי? הפיגוע בדיזינגוף. הייתי באותו בניין 7 דקות לפני הפיגוע!".

בשיחה טלפונית שניהלו השתיים מאוחר יותר הסבירה הצעירה כי הבינה שקשר כזה לא יחזיק מעמד וכי היא עצמה יכולה להיות קרבן לפיגוע רצחני מצד הצעיר הערבי שעמו קשרה קשר כפי שאירע לא אחת בעבר במקרים דומים.

במחלקה להצלה מטמיעה ביד לאחים אומרים: "כמו בכל פעם שבה יש מתיחות ביטחונית, גם בתקופה זו, בעקבות גל הפיגועים אנו חווים עליה משמעותית של פניות אלינו מבנות הנמצאות בסבך יחסים עם ערבים. מניסיון עגום אנו יודעים כי האלימות שמופנית כלפיהן בתקופות מתח ביטחוניות, קשה ומסוכנת עוד יותר. אנו קוראים לכל מי שנמצאת בסיטואציה כזו או לכל מי שמכיר צעירה יהודייה במצב כזה לפנות אלינו בהקדם. אנו נעזור בכל המצטרך, מתוך רגישות ומקצועיות רבה וכמובן מתוך דיסקרטיות מלאה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר