בסיוע רפואי ואבטחת ההילולא:

בני השירות האזרחי פעלו לטובת המתפללים במירון

עשרות מתנדבי השירות האזרחי סייעו ביום ההילולה בהר מירון • בשירות האזרחי מסכמים בסיפוק ואומרים: "בני השירות עשו עבודה מאתגרת ומאומצת במטרה לסייע ככל הניתן באבטחת ההילולא בהר מירון" (אקטואליה)

בני השירות בפעולה (צילום: יחצ)

בשירות האזרחי מסכמים בסיפוק רב את פעילותם של בני השירות במהלך הילולת הרשב"י בהר מירון במהלך ל"ג בעומר האחרון. בני השירות סייעו במקצועיות ובמסירות לצוותים הרפואיים של ארגוני ההצלה במתן מיכשור רפואי ובהקמת חפ"ק שינגיש את המכשור לאלפי הכוננים.

כבר ביממה שקדמה להילולא, הקימו בני השירות האזרחי חפ"ק מתקדם במעלה הר מירון לשם הם הביאו מכשור רפואי רב, שכלל גם ערכות החייאה במטרה להנגיש אותם ברגע האמת לאלפי כונני "איחוד הצלה" ששהו בהר בכדי לאבטח רפואית את הילולת הענק.

לאורך כל שעות ההילולא פעלו בני השירות האזרחי במתן סיוע והנגשת המכשור לאלפי המתנדבים שפעלו בהר מירון בכדי לסייע בכל קריאת עזרה רפואית שהגיעה לחפ"ק. מדובר היה במבצע חסר תקדים אשר סייע רבות לאבטחת ההילולא בפן הרפואי לרווחתם של הרבבות שהגיעו לפקוד את ציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בנוסף, בני השירות האזרחי במשטרת ישראל תגברו את כוחות המשטרה לאורך כל שעות ההילולא במתן מענה מקיף במגוון מישורים ובהם בסיוע מקיף בחפ"ק שהוקם, בהזרמת צירי התנועה והנגשתן וכן בפיקוד הרבני של המשטרה שפעל במקום במהלך יום ההילולא.

בשירות האזרחי מסכמים ואומרים: "בני השירות שוב עשו עבודה מאתגרת ומאומצת במטרה לסייע ככל הניתן באבטחת ההילולא בהר מירון, דבר שהורגש היטב בשטח וסיפק מענה מקיף ובטוח לרבבות העולים מירונה לפקוד את ציונו של התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר