'האליטה החרדית'

כשאנחנו רוצים את הטובים, אנחנו מתכוונים לטובים ביותר!

בוגר ישיבה עם בגרות ופסיכומטרי? יש לך 2 אופציות. להשתלב בלימודים שיעניקו לך את הידע - ולהסתדר, או להצטרף לקבוצת אליטה שתקבע את רף ההיי-טק בארץ (לימודים)

קמפוס האוניברסיטה בירושלים (צילום: צילום מסך האוניברסיטה העברית)

לכל אחד מאיתנו עברה המחשבה: אני חייב לעבוד בהיי-טק! מקצועות העתיד, משכורות גבוהות, אופציות כמעט אין סופיות להתפתחות עסקית וקביעת הטון הכלכלי ברמה העולמית.

גם לנו עברה אותה מחשבה: אתם חייבים לעבוד בהיי-טק! אבל לא סתם לעבוד, אלא להיות חלק מאליטה חרדית מקצועית אשר תציב רף גבוה יותר לעולם ההיי-טק בארץ ובעולם, בזכות הכישרון והמעלות המיוחדות של הסטודנטים מהמגזר החרדי.

אז אם אתם בוגרי ישיבות, אחרי בגרות ופסיכומטרי, או בוגרי מכינה של אחת האוניברסיטאות, האוניברסיטה המובילה בארץ רוצה להכיר לכם את הקרן שמיישמת את כל זה. הכירו את תוכנית פורטלנד של קרן פורטלנד.

תוכנית פורטלנד הינה התוכנית ליצירת אליטת היי-טק חרדית הפועלת במטרה לשלב גברים מהחברה החרדית בעיצוב וביסוס עולם ההיי-טק בישראל. התכנית כוללת לימודי תואר מלא במדעי המחשב באוניברסיטה העברית והכנה לשילוב בחוד החנית של חברות ההיי-טק המובילות. כחלק מחזון התכנית, פותח מודל ייחודי, המגשר על פערים בהשכלה על מנת לאפשר השתלבות מהירה יותר הן בלימודים והן בהשמה.

אנחנו באוניברסיטה העברית מאמינים בבוגרי הישיבות ומודעים לערך המוסף איתו מגיעים הסטודנטים החרדים ולכן בתוכנית 'פורטלנד' תלמדו את המקצוע בצורה המקצועית ביותר שיש, זאת מבלי לפגום במרקם החברתי של החברה החרדית ותוך רתימת תמיכתה של אותה חברה, בזכות המעטפת הייחודית שמקבלת התוכנית - הכוללת:

א. ליווי חברתי – הסטודנטים הינם קבוצת עמיתים המלווים על ידי מנהל התוכנית, אשר מבצע מעקב ובקרה שוטפים על התקדמות המשתתפים ויעמוד לרשותם לתמיכה רגשית ומנטלית, תוך שיסייע בהשתלבות בשרותי האוניברסיטה במידת הצורך.
לצורך יצירת הקבוצה ופעילותה השוטפת, הסטודנטים נפגשים אחת לתקופה להיכרות, גיבוש ושיח סביב נושאים שונים זהותיים ומקצועיים.

ב. ליווי אקדמי - ליווי ופיקוח צמוד מטעם הפקולטה ללימודי המחשב וה"דיקן". הסטודנטים מקבלים שיעורים פרטיים, מנטורים ושיעורים בקבוצות קטנות. ההתקדמות האקדמית מפוקחת על ידי הקרן ופריסת התואר נבנית באופן אישי לכל סטודנט כדי לצלוח את התואר בהצלחה ובממוצע גבוה וללא נשירה מהלימודים.

ג. תמיכה כלכלית - הסטודנטים מקבלים מלגות לימודים, מלגות קיום בשנה א' והלוואות חברתיות בשנים הבאות. כמו כן מקבלים הסטודנטים ייעוץ והפניות למלגות שונות להם הם זכאים.

וזה לא הכל. למעשה כאן זה רק מתחיל.

שילוב בתעסוקה - מעבר למעגלי התמיכה, גולת הכותרת של התוכנית הינה שילוב בתעסוקה. כחלק מרתימת תעשיית ההיי-טק לתוכנית, המשתתפים ישולבו בעבודה כבר במהלך הלימודים (למי שיתאפשר) או עם קבלת התואר (לנותרים).

קרן פורטלנד צברה ניסיון רב בתוכניות ומיזמים נוספים בהם חברות היי-טק רב-לאומיות ומקומיות מעסיקות אוכלוסיות שלא הייתה להן נגישות גבוהה לתעשייה. לרבות בהעסקה מרחוק ו/או ישירה. זאת, תוך שימוש במודל העסקה החוסך עלויות מעסיק בזכות תמריצים ממשלתיים וחיסכון מהותי לעומת מיקור חוץ. השכר ההתחלתי שהוגדר עבור משתתפי התוכנית הינו 18,000 ₪ לחודש.

מעוניינים להשתלב בתוכנית ולהצטרף לאליטה? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>>

כחלק מהמטרה של השילוב בתעסוקה ומתוך הכרת צרכי הסטודנטים, התכנית מייצרת שיתופי פעולה עם גופים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, על מנת להעניק לסטודנטים כלים נוספים שיסייעו להם בשילוב בשוק התעסוקה. ניתן לציין לדוגמא קורס אנגלית מדוברת, קורס של soft skills, קורס אוטמציה ועוד, יחד עם סיורים ומפגשים עם חברות ההייטק הגדולות במשק, אנשים מהתעשייה ומנהלי HR.

אין לכם עדיין בגרות ופסיכומטרי? תוכלו להירשם למכינה החרדית באוניברסיטה העברית ולהשתלב בקלות בתוכנית 'פורטלנד' בשנה הבאה.

כשאנחנו רוצים את הטובים ביותר, אנחנו מתכוונים לטובים ביותר!

מעוניינים להשתלב בתוכנית ולהצטרף לאליטה? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>>

נפגש בעברית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר