3 קונספטים בעיצוב

הלקוחות נהנים וחוזרים: מלון Dhotel בעיר העיצוב DCITY

עשרות משפחות כבר חגגו שבת חתן ואירועים משפחתיים שונים, במלון די הוטל מאז שנפתח לפני מספר חודשים בלבד. בתוך זמן קצר התמלאו התאריכים לעונת האביב וכעת רישום עונת הקיץ בעיצומו. כולם רוצים לקיים את האירוע שלהם במקום המדובר ביותר, במקום המרהיב ביותר במזרח התיכון (תיירות)

בית המלון הייחודי מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ומעניק חוויה מיוחדת לאורחים השוהים בו (צילום: באדיבות המצלם)

מלון Dhotel הנו מלון בוטיק ייחודי בעל 47 חדרים ומביא לידי ביטוי שלושה קונספטים בעיצוב חדרי המלון היפהפיים: חדרים מודרניים בסגנון נקי ועכשווי, חדרים קלאסיים בסגנון רך ויוקרתי וחדרי ניו יורק בסגנון אקלקטי המשלב עכשוויות עם קלאסיות יוקרתית.

כל חדרי המלון רוהטו במותגים יוקרתיים והם כוללים חדר רחצה פרטי, יציאה לטרסה מרווחת עם פנית ישיבה חיצונית או נוף למתחם הפיאצה בעיר העיצוב. בנוסף, קיימים במלון חדרים עם דלת מקשרת – בהתאמה מיוחדת להורים שרוצים לשהות במקום עם ילדיהם וכמובן חדרים נגישים.

בית המלון הייחודי מעוצב ברמה הגבוהה ביותר ומעניק חוויה מיוחדת לאורחים השוהים בו. במקום ישנו לובי מפואר במיוחד, אולם כנסים לכל אירוע וכמובן בית כנסת מפואר כראוי וכיאה. המלון מאפשר לשוהים בו ליהנות מהקרבה לעיר הבירה ירושלים וכן לאזור מדבר יהודה. ובשל כך מהווה יעד תיירותי מושלם.

כל פינה במלון די הוטל מעוצבת בסגנון המתאים להוויה העסקית והתיירותית והחדרים בו נבנו בסגנון מודרני וחלקם עם מרפסות שמש הפתוחות לאוויר המדברי. חוויית האירוח בדי הוטל הנה ייחודית במיוחד, במלון יוקרתי וחדיש, באווירה אירופאית בכל קנה מידה ובצמידות למתחם העיצוב הגדול ביותר בישראל, DCITY.

זה הזמן שלכם לחוויה אישית או משפחתית, ביום חול או בשבת, אם אתם בזמן שיפוץ או חידוש הבית, קחו לכם את הזמן לערוך את הקניות במקום אחד, לישון במלון הבוטיק ולהמשיך את החוויה בכיף ואם אתם מחפשים עבור המשפחה אירוע בקונספט שונה שלא יישכח – די הוטל זו התשובה שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר