בנק מרכנתיל העניק חסות למפגש יזמיות ונשות עסקים

במפגש העסקי של ארגון BIZCO החממה העסקית ומרחב הזדמנויות, לו העניק בנק מרכנתיל חסות, השתתפו בתיה אשכנזי סגנית מנהל סניף רבי עקיבא בבנק מרכנתיל ומנהלת מח' פרטית, ומיכאל כרמי אחראי מח' עסקית בסניף. המפגש התקיים במרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק, ובמהלכו הוצגו מגוון פתרונות האשראי שמעמיד מרכנתיל לפעילויות עסקיות שונות וכן את חשיבות התקשורת האפקטיבית והמדויקת עם הבנק (פיננסים)

המפגש העסקי בחסות מרכנתיל (צילום: באדיבות המצלם)

בכנס שיועד לנשים בעלות עסקים מכל המגזרים, השתתפו נציגי בנק מרכנתיל המכירים היטב את העולם החרדי ואופי העסקים שמנוהלים בו. במהלך המפגש הרצתה בתיה אשכנזי, סגנית מנהל סניף מרכנתיל ברבי עקיבא ומנהלת מח' פרטית, מניסיונה על ניהול פיננסי ותקשורת מדויקת עם הבנק. כמו כן, סקרה בתיה את מגוון פתרונות האשראי שהבנק מעניק לפעילויות שונות.

בתיה ציינה כי: "קיימת חשיבות לקשר אפקטיבי בין הבנקאי לבעלות העסקים במטרה ליצור אחדות אינטרסים להצלחת העסק והבנק. הצגה נכונה של העסקה על כל מרכיביה, קבלת חוו"ד הבנק על העסקה, לרבות דרישותיו לצורך בחינת מימון העסקה יכולים לתרום לקבלת החלטה מושכלת על השקעה צפויה. יתרה מזאת, יש באפשרות בעלות עסקים לקבל במרכנתיל הלוואות בערבות מדינה, כמו גם, שירותים בנקאיים מקוונים במהירות וללא המתנה בסניף". לבעלות העסקים שרוצות להצליח, סיפקה בתיה אופציות עסקיות חשובות, ובהן: עשרת הדברות לבעלת העסק שרוצה להרוויח יותר וכיצד לשווק בקלות בשפת הלקוח.

"אנו במרכנתיל", סיכמה בתיה את דבריה "שמים דגש על חוויית שירות טובה ללקוח. בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים הודות ליתרונות שהוא מציע ללקוחותיו וההבנה המיטבית של צרכיהם."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר