בוועדת הבריאות

הסוף לעוול: חוק הפראמדיקים אושר בקריאה ראשונה

"הגיע הזמן שהפרמדיקים יקבלו הכרה חוקית על פועלם בתחום רפואת החירום בישראל, לא רק בצבא ובאמבולנסים אלא גם במוקדים לרפואה דחופה בישראל" אמר ד"ר אפלבאום מנכ"ל טרם-רפואה דחופה ושיבח את יו"ר הוועדה, ח"כ סילמן (בריאות)

יו"ר הוועדה, עידית סילמן וד"ר אפלבאום לאחר אישור החוק (צילום: באדיבות המצלם)

נתן אפלבאום, מנכ"ל טרם-רפואה דחופה בירך על אישור חוק הפרמדיקים בקריאה ראשונה בכנסת ואמר כי "הגיע הזמן שהפרמדיקים יקבלו הכרה חוקית על פועלם בתחום רפואת החירום בישראל, לא רק בצבא ובאמבולנסים אלא גם במוקדים לרפואה דחופה בישראל".

"אנו מברכים את יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ עידית סילמן, שהרימה את הכפפה ופעלה ללא ליאות לתיקון העוול ההיסטורי ולהסדרת אחד המקצועות החשובים בתחום הצלת חיים", אמר אפלבאום והוסיף כי "מאז נבחרה לתפקידה כיו"ר הוועדה, עושה ח"כ סילמן רבות למען בריאות הציבור ".

"הסדרת מקצוע הפרמדיקים יאפשר לא רק רמה מקצועית גבוהה, אלא גם עיגון והרחבת סמכויותיהם ובכל הנוגע להצלת חיים, קידום מקצועי לאלפי פרמדיקים וחיזוק מערך רפואת החירום והרפואה הדחופה למען שיפור בריאות הציבור", אמר נתן אפלבאום. יצויין כי את החוק קידם ד"ר דוד אפלבאום ז"ל, שנרצח בפיגוע בקפה הילל לפני כמעט שני עשורים, והיה מנהל חדר המיון של בית החולים שערי צדק ומבכירי המומחים בישראל בתחום הרפואה הדחופה בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר