ללכת בדרכיו

חודש הספר: הספר שכבש כל בית עכשיו במבצע מיוחד

הספר החדש 'קולי באשמורת' על מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוק"ל והרבנית בת שבע ע"ה שנמכר באלפי עותקים בחנויות הספרים המובחרות: מקבץ סיפורים, הנהגות וצידה לדרך אודות התפילה והקירבה לבורא עולם - נושא שהיה קרוב ונוכח בחייהם בכל עת (ספר)

הגר"ח זצוק"ל מעיין בספר • צפו ( (קולי באשמורת))

'קולי באשמורת' הוא נעימה ומנגינה של חיים שיש בהם כל. אסופה של אנקדוטות מרגשות מחיי היום יום של מרן שר התורה והרבנית בת שבע, סיפורים קטנים על אנשים גדולים שחיו ביננו והחזיקו את העולם הזה במעשיהם הנאצלים. מחיר מיוחד לרגל חודש הספר: 49 ₪ בלבד!


הספר מציב סולם מרומם לאוויר הפסגות של הבית ברחוב רשב"ם 23. לבית הזה כולנו מרגישים שייכים, קרובים, קשורים. שם כל אחד התקבל בחום ואהבה עוטפת. בבית הזה נפלו מחיצות, הלב נפתח והתמלא והנפש לא שבעה מלהביט על המאורות שהאירו את הבית ה'פשוט'.


הספר, מכניס את הקורא למשעולי הבית והאווירה אופפת הקדושה. תמונות בלעדיות מתוך הבית נותנות הרגשה כאילו הקורא דורך על מרצפות הבית ונושם את המקום והסיפורים נותנים לגעת בשולי האדרת של ענקי רוח אלו.
הספר מביא סיפורים מכלי ראשון מבנות משפחה של הרב והרבנית, שכנות, ובאות הבית הקרובות. הספר כתוב בשפה קולחת ומאירת עיניים. תמונות מרהיבות ובלעדיות מהבית ומשיכון חזו"א שזורים בין דפי הספר.
מרן שר התורה זצוק"ל ראה את הספר ביום שלישי האחרון לחייו והתבטא "הספר יפה מאוד".
הרבנית קולדצקי קבלה את הספר ונתנה המלצה חמה: "הספר מיוחד במינו, כל בנות ישראל יתחזקו בתפילה, זה הכי חשוב מהכל, כל מילה פנינה. הכל מדויק וכתוב בלי שום תוספות. אמת ויציב כמו שהרב אוהב"

לקניה מרוכזת (לא חנויות) 03-5783878
ניתן לרכוש בכל חנויות הספרים המובחרות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר