הרפתקה בשוליים:

מקומות בפריפריה לפקוד עם הילדים החופש הזה

בין אם אתם מהעיר הגדולה או מהכפר, ביקור בפריפריה של ישראל טומן בחובו היכרות עם עולם קצת שונה, תרבות ייחודיות וחוויות מקומיות שלא תמצאו באף עיר גדולה! לילדים ומבוגרים כאחד (תיירות)

ארבעה מקומות שהדרך אליהם היא אטרקציה בפני עצמה (צילום: פיקסלס)

סיבוב משפחתי במקומות שלא רואים ולא שומעים עליהם, יכול להיות הדבר הבא שלא תפסיקו לדבר עליו. אספנו בשבילכם ארבעה מקומות שהדרך אליהם היא אטרקציה בפני עצמה.

חוות הגמלים- בסה"כ 6 ק"מ מדימונה!

אם אתם לא גרים במדבר, סביר להניח שגמל היא חיה די אטרקטיבית! הביקור בחווה הוא חופשי, וכבר עם הכניסה תוכלו לראות את ספינת המדבר במלוא הדרה. במקום תוכלו להעשיר את הידע שלכם על החיה המיוחדת הזו, אשר חיונית לחייהם של אנשים רבים החיים באזורים מדבריים. אם תרצו להעשיר את החוויה, ישנה אפשרות לרכישת אטרקציות במקום: טיולי גמלים, הדרכת שטח בטבע הייחודי הסובב את המקום ואירוח מדברי שמרגיש ונראה כמו חוץ לארץ. הנגב הוא חבל ארץ יפהיפה, עשיר בצמחייה ייחודית ובעלי חיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, וביקור בו יעשיר את המשפחה- צעירים כמבוגרים. ואם הסיור הותיר אתכם רעבים, במרחק נסיעה קצר תוכלו לסעוד את נפשכם באוכל עממי וטעים במסעדת "מסעודה בפיתה".

מרכז לבנות ולהבנות בצפת

המקום בציע מסע בזמן בתוך מנהרות תת קרקעיות בלב העיר העתיקה של צפת, באורך כ-100 מטר. שרידי המנהרות האמיתיים שוחזרו ומדמים מנהרות אמיתיות לכל דבר. לא צריך להיות ילד בשביל להתרגש מירידה אל בטן האדמה, וההליכה בתוך המנהרות מלווה בסיפורי מקום מרתקים המסופרים על ידי אנשי המקום. באתר תוכלו להציץ לחדר נשקים בו מוצגים לראווה רובים ששימשו את לוחמי הפלמ"ח, בורות מים מהם שאבו מים לתושבים בימים שעוד לא היה תמי 4, תנור לאפיית לחם ועוד. הביקור באתר הוא לא יקר (בקשו מחיר משפחתי), והוא מספק לגדולים ולצעירים שבחבורה הזדמנות להצצה חווייתית אל ההיסטוריה. אם תנור הלחם יעשה לכם חשק לנשנש פחמימות, תוכלו לבקר בדרככם הביתה במסעדת "אל באשא" בצומת מחניים ולזכות בחוויית אוכל מזרחי, או לחילופין להמשיך ולטפס במעלה הכביש ולמצוא מסעדה כשרה לטעמכם בצפת.

פארק הפיראטים באשדוד

כל ילד וילדה חולמים למי היה חושב שדווקא אשדוד מכל המקומות בעולם היא המקום בו הילדים שלכם יוכלו להפוך לפיראטים מן המניין? פארק הפיראטים, הנמצא בלב אשדוד, הוא הזדמנות חד פעמית עבור הילדים שלכם להגשים את החלום, להיות רב חובל בספינת שודדים וליהנות במקביל מהיתרונות ששמורים ליבשה: גלישה במגלשות באורך 35 מטרים, פירמידת חבלים שתאתגר גם את הקופיפים הגדולים שבחבורה, נדנדות וביקור בבית עץ שנראה מזמן אחר. הכניסה לפארק היא חופשית, ומתאימה לקטנטנים וגם לגדולים יותר. ועם כל הכבוד לגיבורים הקטנים שלכם, לכל פיראט מקרקרת הבטן אחרי כמה שעות של הפלגה, אך אל דאגה, כי ממש עם הירידה ליבשה (וכמה דקות נסיעה) תוכלו להרגיע את הרעב עם פיצה אשדוד. גבינה מותכת, בצק פריך ורוטב עגבניות עסיסי- זה כל מה שדרוש כדי להרגיע את הרעב, בצורה מפנקת.

קייקי כפר בלום בגליל העליון

במיוחד בימי הקיץ החמים- אין חוויה מתאימה יותר מהתרעננות בנחלי הצפון. ואם כבר- למה לא לשדרג את החוויה עם טוויסט בצורת קייק? המים הקרירים של הבניאס, הדן והחצבני מתאחדים לנהר הירדן המרשים והרחב, בתוכו תוכלו לשוט בקייק שיספק חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. נהר הירדן הוא נהר זורם, ובנקודות מסוימות ניתן לחוש פיתולים או קפיצות שילהיבו את חובבי האקסטרים במשפחה, אולם השייט בו נחשב לבטוח ביותר, כך שבני המשפחה החששניים יכולים להירגע, וליהנות מהנוף המתחלף. אל תשכחו לקנות קרטיב לימון בסיום החוויה, שתיזכר עוד הרבה לאחר שהקיץ הזה ייגמר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר