איך בוחרים מגשי אירוח לאירוע במגזר המסורתי/חרדי?

כשאנחנו ניגשים לערוך אירוע, ישנם מאפיינים שונים שיכולים להשפיע על האופן בו נרצה לארגן אותו. מאפיינים שיכולים להשפיע, באופן טבעי, על האופן בו האירוע ייראה וייערך (אוכל)

מגשי אירוח לאירועים (צילום: באדיבות המצלם)

בין היתר, אחד המאפיינים שישפיעו הוא סוג הקהל אותו אנחנו מבקשים להזמין לאירוע, למשל, יש הבדל בין אירוע אליו אמורים להיות מוזמנים ילדים ובני נוער לעומת אירוע אליו אמורים להיות מוזמנים מבוגרים. זה נכון גם לגבי מאפיינים אחרים של קהל האורחים. אנחנו צריכים לדעת מי הקהל העיקרי אשר מוזמן לאירוע, מה הוא מצפה למצוא בו, ובהתאם עלינו לארגן אירוע שיכול להתאים לסגנון ולאופי של הקהל.

דוגמא טובה לכך הוא אירוע שאנחנו בוחרים לארגן לקהל חרדי/דתי. זה לא יכול להיות אירוע דומה לזה שאנחנו נערוך בקרב קהל חילוני, זה חייב להיות אירוע מאופיין בצורה מסוימת, ספציפית, אשר מתאימה לסוג קהל זה. אחד הדברים בהם זה בא לידי ביטוי, הוא בכל מה שקשור לתפריט שיוגש במהלך האירוע.

למשל, אם אנחנו בוחרים לערוך אירוע לקהל חרדי/דתי, ולהגיש בו מגשי אירוח, אזי שאנחנו צריכים לדעת איך עושים את זה. אנחנו צריכים לדעת אילו מגשים להגיש, בשביל שקהל היעד באמת יוכל ליהנות מהם ולטעום מן המנות השונות שאנחנו מבקשים להגיש לו. צריך לציין, בדומה לאירועים אחרים, גם במקרה של אירועים לקהל חרדי/דתי, יש אפשרות להגיש שורה ארוכה של מגשי אירוח, הן באירועים פרטיים והן באירועים עסקיים, חברתיים ואחרים.

איך בוחרים מגשי אירוח לאירועים במגזר החרדי דתי ואילו מגשים אפשר להזמין?

על מנת לבחור מגשי אירוח לאירועים במגזר החרדי/דתי, אנחנו צריכים לברר תחילה שהחברה מספקת לנו מגשים עם תעודת כשרות בכלל ולאחר מכן עלינו לבחון באיזו תעודת כשרות מדובר. עלינו לזכור, שישנן דרישות שונות ולכן חשוב שנדע לעמוד בדרישה המתאימה למה שהאורחים שלנו מצפים לקבל. צריך לציין, אם אנחנו בוחרים להזמין נניח סלטים, אז עלינו לוודא שהם מתאימים לכללי ההלכה של שנת שמיטה וכדומה.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לוודא שהמגשים כוללים מנות שאכן ידברו אל האורחים שלנו. בין אם מדובר על מגשים המיועדים לאירועי בוקר וצהריים ובין אם מדובר על מגשים המיועדים לאירועי ערב מסוגים שונים. אנחנו יכולים לבנות תפריט מתאים עם מגשים הכוללים סוגים שונים של כריכים, סלטים, וקינוחים מתאימים. יש ליידע מראש את הקהל, האם מדובר בתפריט חלבי או בשרי.

כמובן שעלינו גם לוודא שכל תהליך הייצור, ההכנה וההגשה אכן מותאמים למה שהאורחים שלנו מצפים לקבל מבחינת דרישות הכשרות. רק כך הם יוכלו ליהנות ממה שיש לנו להציע להם.

איך קייטרינג מונייר יכול לעזור לכם?

מי שמעוניין לערוך אירוע לקהל שומר כשרות, מוזמן לפנות אל קייטרינג מונייר, לקבל שירות מדויק על פי הצרכים שלו ולהיות בטוח שהאירוע יהיה הצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר