הדרך הקלה לדירה

הרבה יותר ממשכנתה – עו"ש חדשני מבית מזרחי טפחות

רכישת דירה זה לא דבר פשוט, אך עם תכנית 'בשעה טובה' של מזרחי טפחות כללי המשחק משתנים • פותחים חשבון עו"ש בנוסף למשכנתה והדרך לדירה הרבה יותר קלה (דירה)

תכנית 'בשעה טובה' לקניית דירה של מזרחי טפחות (צילום: (שאטרסטוק))

אחד הדברים הראשונים שמעסיקים את כולנו מייד אחרי שקובעים תאריך לחתונה הוא, איך לא, הדירה.

אם אתם המחותנים בסיפור הזה, כלומר ההורים, הרצון שלכם הוא לראות את הזוג הצעיר שלכם מסודר עם דירה משלו ולסייע לו בתהליך, ברכישה, במשכנתה ובכל הקשור.

אם אתם בעצמכם הזוג החדש והטרי, פתאום אתם צריכים להיכנס למגרש של הגדולים ולחתום על העסקה הפיננסית אולי הגדולה בחייכם.

וגם אם אתם הורים צעירים בשלב שבו הדירה כבר קטנה עליכם ואתם זקוקים לבית גדול יותר, או פשוט רוצים לעבור לדירה חדשה יותר גם אצלכם מדובר באתגר רציני.

בכל המקרים, השאלות והחששות זהים: איך מממנים את רכישת הדירה? איך בוחרים משכנתה נכונה שנצליח לעמוד בה לאורך התקופה? ואיך במקביל להחזרים החודשיים מסתדרים גם עם ההוצאות השוטפות של הבית והמשפחה?

יש מפתח, בשעה טובה

במזרחי-טפחות חיפשו מענה אחד מוצלח לכל השאלות וכך נוצרה תוכנית 'בשעה טובה' – המפתח לדירה שלכם. פתרון משולב ומקיף שמחבר את המשכנתה והעו"ש ומאפשר לכם גם סנכרון מושלם בין החזרי המשכנתה להוצאות השוטפות וגם תנאים מצוינים שיוזילו את העלויות, עם הטבות משתלמות במיוחד.

אז בין אם אתם זוג צעיר שפותח דף כלכלי חדש וגם חשבון בנק חדש, ובין אם אתם מחתנים בעצמכם או בשלב הביניים של המשפחה המתרחבת, כדי ליהנות מכל ההטבות של חבילת 'בשעה טובה' כל מה שצריך לעשות זה לפתוח חשבון עו"ש בנוסף למשכנתה, ולהתחיל להנות מכל העולמות.

בואו נפתח את זה

תוכנית 'בשעה טובה' הופכת את הדרך לדירה לקלה הרבה יותר מאי פעם, עם שילוב מנצח של אפשרויות:

  • משכנתה בתנאים מועדפים בהתאמה של מומחי טפחות – משכנתה שנבנתה במומחיות במיוחד עבורכם, עם תנאים משופרים יותר רק למצטרפי התוכנית. כך תקבלו בדיוק את מה שמתאים לכם מבחינת הריביות, גודל ההלוואה והפריסה של ההחזרים.

  • הטבת הצטרפות עד 100,000 שקלים בריבית מועדפת ובפריסה ארוכה בדומה למשכנתה – מה שמאפשר לכם להמשיך את ההתנהלות השוטפת בצורה נכונה וגם רגועה. תוכלו לנצל את הסכום לריהוט הדירה, לשיפוץ אם תזדקקו לו, או לייחד אותו להוצאות שגרתיות או מיוחדות במהלך התקופה הקרובה, עם מקסימום גמישות בהתאם לצרכים שלכם.

  • בנקאי אישי שילווה אתכם אישית ויהיה זמין עבורכם במגוון ערוצים – הבנקאי שלכם מכיר אתכם אישית, מלווה אתכם לכל אורך הדרך במשכנתה ובעו"ש וזמין בפגישה ישירה בסניף, במענה הטלפוני, בהתכתבות אישית באתר ובאפליקציה, כך שבכל שאלה או בקשה – יש לכם תמיד אוזן ולב זמינים לשמוע ולסייע.

לפרטים נוספים על המפתח לדירה שלכם, הקליקו כאן >>
או שאלו את המומחים של טפחות על תוכנית 'בשעה טובה': 8860*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר