ביום ההילולא:

אלפים בירכו לעילוי נשמת מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל

מותג הבשר 'נתח אדום' העמיד משאית שלימה עם מבחר בשרים איכותיים אותם הכינו במקום לרווחת האלפים שעלו לציון ביום ההילולא לעילוי נשמת מרן הראשון לציון • במותג מקפידים על הטעם, האיכות והכשרות המהודרת 'ברכת אליהו' בנשיאות הרב שמואל אליהו שליט"א ובראשות הרב בנימין מכלוף שליט"א (הילולא)

'נתח אדום' בהילולא (צילום: באדיבות המצלם)

בשבוע שעבר התקיימה הילולת מרן הראשון לציון רבי מרדכי אליהו זצוק"ל בהר המנוחות. בשירות ייחודי, לטובת אלפי החוגגים שעלו לציון, העמידו במקום מותג הבשרים 'נתח אדום', משאית עמוסה במיטב הבשרים להשביע את החוגגים בארוחה איכותית.

על המשאית היו מגוון בשרים איכותיים מבית מותג הבשרים 'נתח אדום' כאשר הכנתם על האש נעשתה במקום. טרי מהמנגל - ישירות לצלחת.

מאות העולים לציון הודו לצוות 'נתח אדום' שעמלו וטרחו להשביע את רעבונם בארוחה מזינה, טעימה ואיכותית, לכבודו ולעילוי נשמתו של מרן הראשון לציון זכר צדיק לברכה.

במותג הבשרים 'נתח אדום' מקפידים לאורך השנה כולה על בשרים איכותיים, תוך הקפדה על הליך הייצור ברמה הגבוהה ביותר.

ב'נתח אדום' מקפידים לא רק על האיכות אלא גם על כשרות מהדרין מן המהדרין, כאשר גם בנו וממשיך דרכו של מרן הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, יבדלחט"א הגאון הרב שמואל אליהו שליט"א רבה של צפת, הוא נשיא בד"ץ ברכת אליהו שבראשות הרב בנימין מכלוף שליט"א החתום על כשרות הבשר, והם דואגים ומוודאים בכל שלב משלבי הייצור שלבשרים של 'נתח אדום' תהיה את גושפנקת הכשרות המהודרת ביותר של ההכשר "ברכת אליהו".

את מוצרי 'נתח אדום' תוכלו למצוא ברשתות המזון ובחנויות נבחרות.

הבשרים של 'נתח אדום' הינם בהשגחת בד"ץ ברכת אליהו ובד"ץ בית יוסף.

אם אתם מחפשים לארוחה בשר ברמה – הבשרים של 'נתח אדום' הינם הבחירה הנכונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר