כל הפרטים >>

"אבא ירקוד בשמיים": הגרלה על ס"ת לע"נ יקיריכם

בכל שנה מקיים ארגון 'יד לאחים' הגרלה מיוחדת על ס"ת • השנה שדרוג מיוחד: כרטיס רכישה משפחתי המגדיל את סיכויי הזכייה בס"ת על שם יקיריכם ז"ל (ס"ת)

"אבא, אנחנו כאן בשבילך"; ס"ת לע"נ יקיריכם (צילום: שאטרסטוק)

ההגרלה השנתית של יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר כבר הפכה לשם דבר בציבור, אולם שדרוג מיוחד שהוכנס השנה מאפשר לראשונה למשפחות שלימות לרכוש יחד כרטיסים להשתתפות בהגרלה. היתרון הזה יאפשר לאותן משפחות להגדיל את האפשרות לזכייה כדי לתת להן להכניס יחד את ספר התורה לע"נ יקיריהם.

איך זה עובד? פשוט מאוד.

לרובנו אין יכולת כלכלית להכניס ספר תורה לע"נ יקירינו. ההגרלה על ספר התורה מאפשרת לנו להגשים את החלום הנדיר, והתוספת החדשה שהוכנסה השנה מאפשרת לכל משפחה להירתם יחד עבור החלום הנכסף ולהגדיל את סיכויי הזכייה: כל משתתף יוכל לשלוח לינק ייעודי לבני משפחתו ולבקש מהם ליטול חלק בהגרלה כדי להגדיל את המאמץ המשפחתי המשותף להכניס ספר תורה לעילוי נשמת יקירם.

הזכות לעשות טוב לנשמת יקיריכם ז"ל - הקליקו כאן >>

נוסף לכך, במסגרת זו מאפשרים ביד לאחים לרכוש כרטיסים רבים במחיר נמוך משמעותית. כך למשל אם עלות של כרטיס בודד היא 52 ₪ לחודש, מי שירכוש שלשה כרטיסים ישלם רק 98 ₪ לחודש (כשעלות כרטיס תעמוד על 32.6 ₪). מי שירכוש 10 כרטיסים ישלם רק 180 ₪ לחודש (כך שעלות כרטיס היא 18 ₪)ד ואילו משפחה שתרכוש 25 כרטיסי הגרלה תשלם עבורם 360 ₪ בלבד לכל חודש - כאשר מחיר של כרטיס בודד בחבילה זו עומד על 14.40 שקלים בלבד.

ביד לאחים מזכירים כי מלבד עצם הזכייה בספר התורה הנדיר שאת האותיות הראשונות בו כתב שר התורה מרן רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, הרי שמדובר בתרומה ובעזרה למצוות 'פדיון שבויים'. "השנה יותר מתמיד אנו זקוקים לעזרתכם בעקבות המצב הקשה והפניות הרבות לסיוע המגיעות אלינו ללא הפסקה".

במוקד ההרשמה להגרלה על ספר התורה אומרים: "ספר התורה הזה יהפוך ל'שירה של דורות'. המשפחה שתזכה בו תוכל להכניס אותו יחד לעילוי נשמת יקירם - שירקוד יחד איתם בשמיים".

והשנה במיוחד, כל ההוצאות הנלוות כלולות בחבילת השמחה המושלמת, כולל סעודת המצווה, אירוע השמחה, ואפילו הלפידים לתהלוכת הילדים!

הצטרפו עכשיו עם דף תרומה קבוצתית וזכו יחד להכניס את ספר התורה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר