סטודנטיות במרכז האקדמי לב

הרווחים גדלו הודות לסטודנטיות החרדיות

סטודנטיות למנהל עסקים מתכנית 'תבונה' של המרכז האקדמי לב תכננו ויישמו תכנית שיווקית דיגיטלית לחברה לאספקת ציוד משרדי, במסגרת פרויקט גמר המשותף לעיריית ירושלים. "הן הצליחו איפה שגורם מקצועי ששכרתי לא הצליח ובפועל הרווחים גדלו" (בארץ)

צורת העבודה הפכה לנוחה יותר, גם עבורנו וגם עבור הלקוחות, היקף המכירות גדל (צילום: יח"צ)

מספר העסקים בירושלים המספקים שירות באמצעות האינטרנט, נמוך ביחס לערים אחרות בישראל. לאור זאת האגף לקידום עסקים בעירייה, חברת Wobily והמרכז האקדמי לב, יצאו במיזם 'ירושלים של דיגיטל', במטרה לעודד את השימוש ברשת לצורך קידום עסקים. במסגרת הפרויקט סטודנטים למנהל עסקים ליוו בעלי עסקים בהקמת אתר אינטרנט תדמיתי או מכירתי ובביצוע התהליך השיווקי.

מוריה לוי, יפית אליאסיאן והדס כהן, סטודנטיות בתכנית תבונה לנשים חרדיות שבמרכז האקדמי לב, השתתפו במיזם במסגרת פרויקט גמר לתואר ראשון במנהל עסקים, עבור א.י שיווק הדר, המספק מוצרים לבתי עסק ומשרדים. החברה משווקת את כלל מגוון המוצרים הדרושים להתנהלות יום יומית של משרדים ועסקים, דוגמת ציוד משרדי, מוצרי ניקיון ואף כיבוד ושתייה לפינות קפה וחדרי ישיבות. לאחר סדרה של פגישות שהחלו במחסני החברה ולאחר מכן במשרדים, החלו לגבש תכנית עסקית דיגיטלית.

"במסגרת הליך העבודה הוחלט לבנות אתר מכירתי ולהעביר לקוחות לרכישה דרך האתר, שעד אז היו מבצעים הזמנות במייל, בטלפון, בווטסאפ ואפילו בפקס", אומר ירון נגרסי, מנכ"ל חברת א.י שיווק הדר. "האתר עלה לאוויר והבנות החלו בעבודת הקידום, בהתאם התחלנו לרוץ. מעבר לעובדה שצורת העבודה הפכה לנוחה יותר, גם עבורנו וגם עבור הלקוחות, היקף המכירות גדל. ההשוואה נראית בבירור בהסתכלות על מעגל הלקוחות הקבוע שלנו, שהודות לכך שהאתר נוח מאוד למשתמש, הם נחשפים למגוון רחב יותר של מוצרים."

בעבר ניסו בחברה לפעול גם באינטרנט ולצורך העניין שכרו גורם מקצועי העוסק בכך, אולם זה לא הצליח. "הלקוחות לא הסתדרו עם האתר וגם אני כבעל עסק נאלצתי להתמודד עם אתר בעל ממשק מסובך, זאת להבדיל מהממשק הידידותי של חברת Wobily . הזנת מידע אודות מוצרים חדשים נעשית בקלות רבה מאוד. בשורה התחתונה, השירות שניתן לי בחינם על ידי הסטודנטיות והממשק שהוצע לי דרך העירייה, היו מוצלחים מאוד בהשוואה למה שניסיתי לעשות באמצעות גורם מקצועי."

"לפני שהסטודנטיות החלו את לימודיהן, הן לא הכירו את התחום הדיגיטלי ובטח שלא את השיווק הדיגיטלי", אומר ד"ר נח בל, מנחה הפרויקט וראש ההתמחויות לשיווק דיגיטלי במרכז האקדמי לב. "הן השקיעו מאמצים רבים כדי ללמוד את התחום לעומקו, הן בהיבט האקדמי והן בהיבט המקצועי וביחס לבעל העסק לא חסכו שום מאמץ כדי לקדם את העניין. במבחן התוצאה רצונו של בעל העסק הובן ונבנתה עבורו תכנית מתאימה שמניבה רווחים."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר