"מאוחדת, רמה אחרת":

לאור הצלחת קמפיין המיתוג החדש - אלפים הצטרפו למאוחדת

בעקבות המהלך השיווקי החדש של מאוחדת תחת הכותרת "מאוחדת, רמה אחרת" שהציג את אסטרטגיה השירות החדשה של 'מאוחדת' ופורסם בכל ריכוזי הציבור החרדי, אלפים הצטרפו למאוחדת בשבועיים האחרונים • סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת עמוס מאור: "המיתוג החדש רושם הצלחה כבירה בציבור החרדי בכל רחבי הארץ כפי שניתן לראות במגמת ההצטרפות המואצת בשבועיים האחרונים"

"המיתוג החדש רושם הצלחה כבירה בציבור החרדי" (צילום: יח"צ)

מאוחדת, הקופה המובילה בציבור החרדי ואחד מגופי הבריאות הגדולים בישראל, השיקה בחודש האחרון מהלך שיווקי חדש: 'מאוחדת. רמת אחרת' אשר במרכזו עומדת אסטרטגיה השירות החדשה של הקופה ששמה במרכז את המפגש בין המטופל למטפל. במסגרת המיתוג המחודש ניתן דגש מיוחד לאסטרטגית השירות של מאוחדת בקרב הציבור החרדי שמרביתו נמנה עם לקוחות מאוחדת.

בעקבות הקמפיין שפורסם בכל ריכוזי הציבור החרדי, הן בכלי התקשורת והן שלטי החוצות, הצטרפו אלפים רבים מקרב הציבור החרדי בכל רחבי הארץ. הלקוחות החדשים מצטרפים לקופת החולים הגדולה והמובילה בציבור החרדי הן בפריסת המרפאות והן באיכות השירות הרפואי המותאם לאורח החיים של הציבור החרדי.

במסגרת החשיבה האסטרטגית מבקשת מאוחדת להוביל תפיסה חדשה של השירות הרפואי הפרטי בעולם הרפואה הציבורית, תוך שהיא נשענת על היכולות הגבוהות שלה בשירות רפואי פרואקטיבי ומותאם אישית, זמינות גבוהה של מערך רופאים נרחב ומקצועי, ממיטב הרופאים והמומחים בארץ.

במסגרת המיתוג של 'מאוחדת', כל המרכזים הרפואיים, המרפאות ומשרדי מאוחדת ימותגו מחדש. המיתוג החדש ילווה בקמפיין תקשורתי נרחב להטמעת ערכי המותג בקרב כלל הציבור.

סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת עמוס מאור מציין כי "המיתוג החדש רושם הצלחה כבירה בציבור החרדי בכל רחבי הארץ כפי שניתן לראות במגמת ההצטרפות המואצת בשבועיים האחרונים מאז עלה הקמפיין לאוויר. מאוחדת מעניקה ללקוחותיה שירותי רפואה ברמה הטובה ביותר, עם הרופאים המקצועיים ביותר ובזמינות הגבוהה ביותר. אלו ערכי היסוד של מאוחדת שבאים לידי ביטוי במיתוג החדש. זו הסיבה שהציבור החרדי ששם את הבריאות בראש מעייניו נמנה ברובו עם לקוחות מאוחדת. זה גם מחייב אותנו כקופה הגדולה ביותר לציבור החרדי להעניק את השירות המיטבי ביותר או כפי שהשפה המיתוגית החדשה אומרת - ברמה אחרת".

יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק ודיגיטל במאוחדת מוסיף: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, שבאה לידי ביטוי גם בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש של המרפאות והנכסים הדיגיטליים, באה לספר לכולם את מה שמטופלי הקופה כבר יודעים – שירותי הבריאות במאוחדת הם ברמה אחרת. הקו השיווקי החדש מציג תפיסה של שירות פרטני ורפואה ציבורית המובילה בישראל ברמה אחרת ומדגיש את עוצמתה של מאוחדת כגוף בריאות מוביל בישראל".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר