• רמה אחרת של קמפיין •

לא נמאס לכם מהפרסומות של קופות החולים שחוזרות על עצמן שוב ושוב? לא הגיע הזמן לחדש ולהתקדם? • כשהכל רמה אחרת, גם הקמפיין רמה אחרת (בריאות)

טליה אדר | מקודם |
מתוך קמפיין מאוחדת (צילום: באדיבות המצלם)

לא נמאס לכם מהפרסומות של קופות החולים שחוזרות על עצמן שוב ושוב? לא הגיע הזמן לחדש ולהתקדם?

אם הסתובבתם בשבועות האחרונים ברחובותיה של עיר או גלשתם במרחבי האינטרנט לא יכולתם שלא להיתקל במשב רוח חדש ומרענן. משהו טוב קורה בקמפיין החדש של קופת חולים מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי.

מתוך קמפיין מאוחדת (יחצ)

בשונה ממה שהורגלנו לו עד היום בתחום הבריאות, "מאוחדת" התחדשה בשפה חדשה, הייטקיסטית שמכוונת גבוה לרמה אחרת ומתאימה עצמה לשנת 2022. הקמפיין למגזר הכללי שגרף תשבחות רבות נוצר על ידי משרד הפרסום "ליד" והשתמש ב"טורטלים", הדמויות המפורסמות שכיכבו בתוכנית ארץ נהדרת, כפרזנטורים של המותג.

יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק ודיגיטל במאוחדת מוסיף: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, שבאה לידי ביטוי גם בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש של המרפאות והנכסים הדיגיטליים, באה לספר לכולם את מה שמטופלי הקופה כבר יודעים – שירותי הבריאות במאוחדת הם ברמה אחרת. הקו השיווקי החדש מציג תפיסה של שירות פרטני ורפואה ציבורית המובילה בישראל ברמה אחרת ומדגיש את עוצמתה של מאוחדת כגוף בריאות מוביל בישראל".

אז איך מתרגמים "טורטלית" למגזר החרדי?

בעוד במגזר הכללי, נעשה שימוש בדמויות מתכנית בידור פופולארית שמייצגות את תפישת ה"רמה אחרת", במגזר החרדי נדרשה חלופה ברמת איכות מקבילה, במסרים וגישה המותאמים למגזר ומדברים בשפה שלו.

באתגר המורכב של העברת המסר האסטרטגי בצורה המותאמת למגזר החרדי בשלל המדיות והפלטפורמות השונות- בפרינט, בדיגיטל ובסטטוסים לווצאפ, וכן בשלטי חוצות שהוצבו ברחבי הערים החרדיות, טיפל משרד הפרסום "גל אורן לרנר" בהובלת מנהל הלקוח ישראל שטרייכר, וכך נוצר שיתוף פעולה ייחודי עם הרכב הסאטירה המוביל במגזר "ברדק", שיצר דמות ייעודית חדשה עם סדרת סרטונים אשר הראשון שבהם התפרסם השבוע וקיבל אלפי תגובות נלהבות בקרב גולשי הרשת החרדים.

ברדק ברמה אחרת

בנוסף את הפעילות וקמפיין ההשקה כולו ניהלה מחלקת הדיגיטל של הקבוצה שחוגגת את השנה השנייה למיזוג בקבוצת גל אורן לרנר. בהובלת סמנכ"ל הדיגיטל שמואל דרילמן, ומנהלת המחלקה דבורה טרופ.

"מטרתו של הקמפיין "ברמה אחרת" הייתה לבדל את מאוחדת משאר קופות החולים בארץ מתוך הבנה שהמגזר החרדי של שנת 2022 מבין שמגיעה לו רמה אחרת של שירות, זמינות ומקצועיות" כך מספר לנו גורם בכיר במשרד.

רוצים להכיר את העוסקים במלאכה?
אלו הם האנשים מאחורי הקלעים:

מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי: מושקי ברוד
מנהל לקוח: ישראל שטרייכר
סמנכ"ל דיגיטל: שמואל דרילמן
מנהלת דיגיטל: דבורה טרופ
מנהל קריאייטיב: נדב שגיא
ארט: נורית מרום
קופירייטינג: דוברת שרייבר
קופירייטינג דיגיטל: אפרת ורניק פדידה, רחלי סלומון משולם
מנהל קמפיין פרוגרמטי: משה קרויזר
תקציבאים: מוטי אפל, מאיר בז'נסקי, אליהו לניאדו

מתוך קמפיין מאוחדת (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר