בפה אחד

סוכני ביטוח מובילים במגזר: פספורטכארד - המענה המיטבי לנוסע החרדי

לפעמים אנחנו מקלים ראש כאשר אנחנו סוגרים את ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל אבל קיימים עוד מספר דברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם ממריאים לחופשה שלכם (תיירות)

מפגש סוכני הביטוח של פספורטכארד (צילום: באדיבות המצלם)

"פספורטכארד נותנת מענה מירבי ומיידי לנוסע החרדי המחזיק בידו מכשיר כשר ונתקל באירוע רפואי בחו"ל". דברים אלה העלו סוכני ביטוח המתמחים והמובילים במגזר החרדי, בשולחן עגול שזומן ע"י חברת פספורטכארד לקראת עונת הנסיעות לחו"ל. הסוכנים שהשתתפו במפגש ובהם: סוכן הביטוח אשר פישמן, סוכן הביטוח חנוך הירשוביץ ,סוכן הביטוח יוסף רפאלי, סוכן הביטוח אליהו רוטלוי, סוכן הביטוח יונתן לוי וסוכן הביטוח חנוך כץ ,ציינו, כי ביטוח הנסיעות של פספורטכארד, בשונה מביטוחים אחרים, מבוסס על שיטת תשלום בזמן אמת לנותן השרות הרפואי מבלי שמחזיק הכרטיס נדרש להעביר אישורים וכדומה. המבוטח מקבל טרם נסיעתו לחו"ל כרטיס חכם רב פעמי המשמש ככרטיס תשלום בין לאומי, ובעת אירוע רפואי המבוטח יוצר קשר עם מוקד החברה, מפרט את הצורך הרפואי ובמוקד מטעינים לו מיידית את הכרטיס בסכום הדרוש לטיפול.

השימוש בפספורטכארד הוא המתאים ביותר לנוסע החרדי, שברשותו מכשיר סלולארי כשר בלבד, ואינו נגיש לכל אמצעי טכנולוגי אחר, המאפשר העברת מסמכים רלוונטיים או קבלת תגמולי הביטוח באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות, כפי שחברות הביטוח האחרות מחייבות. הכרטיס החכם של פספורטכארד נותן מענה ופתרון מיידי וידידותי. כל מה שצריך לעשות מחזיק הכרטיס הוא לחייג למוקד פספורטכארד הפועל בכל שעות היום והלילה, להטעין את הכרטיס שברשותו בסכום הנדרש ולשלם לספק השרות.

"השימוש בפספורטכארד לא זאת בלבד שהוא נותן מענה לצרכי הנוסע, אלא גם מעניק שקט נפשי ורוגע הדרושים כל כך בארץ זרה ובלחץ של האירוע הרפואי. מחזיק הכרטיס אינו נדרש לשלם מכיסו תמורת השרות והעזרה שהוא מקבל", הדגישו סוכני הביטוח.

יצוין כי בפספורטכארד קיימים כיסויים בלעדיים וייחודיים המותאמים עבור הציבור החרדי : פוליסת ביטוח לתפילין, פוליסת ביטוח לעגלת תינוק, ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר