רק ב- 4 בירות אופנה בעולם

מותג האופנה RESERVED משיק את קולקציית הקפסולה: High Summer

הקולקציה החדשה - High Summer תושק גם בישראל לרגל פתיחת סניף הדגל הראשון של ריזרבד בתל אביב בקניון TLV • הקולקציה מתאפיינת בפריטי אופנה לצעירות ונשים שעוברים בקלות מבוקר עד ערב, וכולל גזרות המחולקות בעזרת סרטים, תיפורים, חתכים ופרטים קטנים (אופנה)

החנות החדשה בקניון TLV (צילום: RESERVED)

מותג האופנה RESERVED משיק את קולקציית הקפסולה High Summer, המשווקת רק ב 4 מדינות בעולם שנחשבות לבירות אופנה: לונדון, מינכן, ודובאי. הקולקציה החדשה הגיעה גם לישראל, לרגל פתיחת סניף הדגל של ריזרבד , הראשון בתל אביב, בקניון TLV.

הקולקציה מתאפיינת בפריטי אופנה לצעירות ונשים שעוברים בקלות מבוקר עד ערב, וכולל גזרות המחולקות בעזרת סרטים, תיפורים, חתכים ופרטים קטנים. זוהי קולקציה בהשראת אירועים מוזיקליים הקוראת לחבר בין סגנונות לבוש צנועים, מוקפדים ומקוריים, לשלב את האלמנטים בדרכים מעניינות, מסקרנות ומגוונות לצד נוחות, המעניקה תחושת ביטחון.

מותג האופנה הגיע לישראל (RESERVED)

קולקציית High Summer משלבת מגוון צבעים אופנתיים: מירוק ניאון, דרך ורוד, כחול אנרגטי, ועד סגול בהיר עדין. במקום דפוסים - מעברים מודרניים של צבע כגון: שחור-ירוק המזכיר עולם וירטואלי, או כתום-סגול, בהשראת שקיעת השמש בים. בנוסף, אותם מעברי צבע משולבים ידי פרטים: קפלים, קשירות, רצועות כפולות או רצועות נוספות התואמות את הפריט. הקולקציה מאופיינת גם באיזון בין חלקי הבגד השונים באופן מעור עניין. ניתן ללבוש את הפריטים בשכבות המשלבות שכבה שקופה על אטומה ולקבל אפקט ייחודי ומודרני.

הקולקציה מורכבת שמלות מידי מרושתות עם כתפיות כפולות או עם שרוולים, שמלות ארוכות, חצאיות בגזרת טרפז, עליוניות בדגמים שונים כולל גזרת קרדיגן ומערכת ספורטיבית בבד קטיפה בגווני וורוד מטאלי.

מחירי הקולקציה החדשה :
שמלות וחצאיות - החל מ 139.90 ₪
טופים- החל מ 89.90 ₪
עליוניות ספורטיביות- 159.90 ₪

להשיג בסניף ריזרבד החדש בקניוןTLV ובאתר: reserved-il.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית