יום תקוות הרבבות בגילאי שידוכים:

מעמד הישועה המדהים של רינה של תורה בליל ט"ו באב בעמוקה

המוני 'עלטערס' ובנות 'תקועות' בשידוכים סופרים את הימים לקראת מה שמסתמן בשנים האחרונות כ'יום הישועה' • באישון לילה על ציון התנא רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה (חרדים)

למעלה מ2000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו (צילום: באדיבות המצלם)

אלפי בני ישיבות ותלמידות הסמינרים הם והוריהם, סופרים את הימים לקראת מה שמסתמן בשנים האחרונות כ'יום הישועה' הפלאי של אלפי רווקים שמסמנים את היום הזה כיום הישועה בה זכו להתארס באותה שנה, בהם גם המוני 'עלטערס' ובנות שהיות תקועות זמן רב בשידוכים.

המעמד הגדול שהפך למסורת, מתקיים על ידי רשת הכוללים 'רינה של תורה' בליל טו באב באישון לילה על ציון התנא רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה.

המקור לסגולה כבר מופיע במשנה כיום השידוכים הגדול של כלל ישראל ו'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב'. בשנים האחרונות הורה הגאון המקובל רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל לרינה של תורה סדר סגולה מיוחד ליום זה, כאשר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל מוסיף ומעצים את סדר הסגולה וסדר התפילה כשהוא דוחף ומעודד לשלוח שמות ולהצטרף לתפילה הזו שהיא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה.

ברינה של תורה מציינים נתון מדהים, לפיו למעלה מ2000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו של ערב תשעה באב תשפ"ב בחלוף שנה.

המעמד הגדול מתקיים כאמור באישון ליל בעמוקה בהשתתפות הגאונים רבי בנימין פינקל שזכה לכינוי 'בנימין הצדיק' והגאון רבי שרגא שטינמן שעומדים בראש התפילה, כשאיתם המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן והגאון רבי גדליה הוניגסברג.

לקראת המעמד הגדול נערכים ברינה של תורה לקבלת אלפי השמות ולהזכרת כל שם ושם בפרטות כשלצורך כך תוגבר המוקד המיוחד שמספרו: 0722-600-200.

באופן נדיר השנה יתווסף למעמד המיוחד גם סדר מיוחד משורש הקבלה של הזכרת שם באופן פרטי ואישי בפסוקי פרק קי"ט ופסוקי קר"ע שט"ן , כפי שמובא במקובלים שבשם רמוז השידוך המיועד לאדם ואפשר לשנותו ולגלות אותו לטובה.

החל הרישום להזכרת השמות בליל הסגולה - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר