אין חכם כבעל הניסיון

הרוצה להחכים, יצפין או ידרים? מה שבטוח שלא 'יסחיב'

לחופשה הזו תסחבו פחות. פחות אוכל, פחות מוצרי מזון, פחות אביזרים לתינוקות, אפילו קוטלי חרקים שכדאי לקחת בקיץ תסחבו פחות. פחות? אל תסחבו בכלל (טיול)

אל תסחבו. תהיו חכמים (צילום: רמי לוי)

לא משנה לאיפה תצאו לחופשה, צפון או דרום או אפילו החלפת דירה עם בני הדודים בציר בני ברק - ירושלים, השנה- סוחבים פחות. סניפי 'רמי לוי' פרוסים ברחבי הארץ ומחכים שתעמיסו את כל הטוב שמחכה לכם על המדפים. היכנסו לאחד הסניפים באזור שאתם מטיילים, מלאו עגלה מלאה בכל טוב מלאה במוצרים בכשרויות מהודרות, והמחיר? הכי טוב שיכול להיות.

בסניפי 'רמי לוי' הפרוסים ברחבי הארץ תמצאו את כל מוצרי המזון שאתם צריכים לחופשה מהנה במיוחד. החל מדגני בוקר ומעדני חלב ויוגורטים לארוחה קלה בשעת בוקר לפני יציאה משותפת. בשרים, נקניקים, תבלינים ומה שרוצים לפיקניק אש בחיק הטבע. אפילו כלים למנגל וכל הנלווה יש לנו בסניפים. כמובן - שמלאנו את מדפי החטיפים בכל טוב עם מגוון ענקי של חטיפים מלוחים, מתוקים, סוכריות, עוגות ועוגיות. כשאתם עורכים בסניף את הקניה שלחו את הילדים לאזור החטיפים והמתוקים ואתגרו אותם: הקציבו להם מחיר ותנו להם לנהל את הדיונים בינם לבין עצמם מה לקחת ומה לוותר בעצמם. אתם תתפנו לערוך קנייה בנחת ותוכלו להכיר מקרוב סניף נוסף של רשת 'רמי לוי' וגם תחכימו את הילדים ותחשלו אותם לחיים.
סניפי רמי לוי בצפון: טבריה- המברג 1, זכרון יעקב, עפולה חנקין 14, חיפה חלוצי התעשייה 73, נשר דרך השלום 13, חדרה השלום 1, קרית שמונה, כרמיאל היוצרים 7,
סניפי רמי לוי בירושלים: רמות דרך החורש 90, גבעת שאול בית הדפוס 13, גבעת שאול מהדרין כנפי נשרים 26, רב מכר הפרסה 3, האומן 15.

קונים חכם - קונים רמי לוי

רמי לוי שיווק השקמה, סל הקניות החרדי הזול במדינה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר