שידור חי • צפו

שידוך בקרוב: מעמד סגולת רינה של תורה בעמוקה

ברגעים אלו מתקיים המעמד הקדוש של 'רינה של תורה' בעמוקה • התפילות והבכיות בוקעות רקיעים ובעז"ה כולם יזכו לשידוך בקרוב • צפו בשידור החי מהמעמד >> (שידוכים)

מעמד התפילה של רינה של תורה בעמוקה (צילום: באדיבות המצלם)

לילה (חמישי) החל משעה לפני חצות, נעביר כאן במשדר מיוחד מעמוקה, את מעמד אלפי ישראל, סגולת רינה של תורה ותקווה לאלפי רווקים ורווקות להתארס עוד השנה.

הלילה ליל טו באב, מזוהה כליל התקווה הגדול של רבבות בני ישיבות ותלמידות הסמינרים בגילאי השידוכים, לקראת מה שמסתמן כ'ליל השידוכים הגדול' – בזכות סגולת רינה של תורה שאלפי מעידים על הצלחתה המסחררת בשנים האחרונות.

אלפי בני ישיבות ותלמידות הסמינרים מתמודדים עם אתגר השידוכים שהפך למורכב ולמאתגר הרבה יותר עם צמיחת הגזר החרדי. החלוקה לקבוצות, הקשיים הכלכליים ועוד, הכתיבו מציאות בה באלפי בתים יש בן משפחה אחד או יותר הנמצאים בתקופת שידוכים מייגעת ומורכבת המהווה נטל עצום ומקור מאמץ ודאגה להורים ולילדיהם כאחד.

מקור הנהירה לקיומה של הסגולה הוא בהנהגה של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף ועודד לשלוח שמות ולהצטרף לתפילה הזו "שהיא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה".

ברינה של תורה מציינים נתון עובדתי מדהים, לפיו למעלה מ2000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו בחלוף שנה, מה שמסביר את הדריכות והשיח הגובר ברחוב החרדי המתעצם לקראת שעות הלילה.

בראשות התפילה יעמדו הגאונים רבי בנימין פינקל שזכה לכינוי 'רבי בנימין הצדיק' והגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א שעומדים בראש התפילה, כשאיתם הגאון הצדיק רבי צבי יהודה אדלשטין בנו ממשיך דרכו של בעל הפלאות רבי יעקב אדלשטין זיע"א, והגאון המקובל רבי מרדכי ליבר כהן ראש הכוללים רינה של תורה

צפו בשידור החי באדיבות אבי כהן - V-Live שידורים חיים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר