המרחבים והנופים

קיץ חוויתי במיוחד ברמת הגולן בקשת יהונתן

עונת הקיץ היא עבור רובנו העונה לטיולים וחופשות, והזדמנות מצוינת לבקר בצפון • מומלץ בחום להכיר את "קשת יהונתן" מתחם של אירוח כפרי בצפון, במיקום המושלם ועם כל התנאים הנדרשים לצורך שהייה נוחה, נעימה, מהנה ובעלות סבירה ביותר

הכי חוויתי הכי מושלם (צילום: קשת יהונתן)

עונת הקיץ היא עבור רובנו העונה לטיולים וחופשות, והזדמנות מצוינת לבקר בצפון הארץ ובפרט ברמת הגולן. עבור כל מי שמתכנן לבקר ברמה במהלך הקיץ, מומלץ בחום להכיר את "קשת יהונתן" – מתחם של אירוח כפרי בצפון, במיקום המושלם ועם כל התנאים הנדרשים לצורך שהייה נוחה, נעימה, מהנה ובעלות סבירה ביותר

מתחם "קשת יהונתן" ממוקם בסמוך למושב קשת שבמרכזה של רמת הגולן. מיקום זה מאפשר לנו להגיע בקלות ובמהירות בכל אחד מימי החופשה שלנו לכל נקודה ברמת הגולן, כמו גם לכנרת וסביבתה. מהם סוגי החדרים ומקומות האירוח שתוכלו למצוא במקום ומה יש לעשות בסביבה?

מחדרים מפנקים המתאימים גם למשפחות גדולות ועד קמפינג בגולן – אפשרויות אירוח

במתחם קשת יהונתן ניתן למצוא אפשרויות אירוח רבות ומגוונות, המתאימות גם למשפחות ברוכות ילדים, קבוצת משפחות המטיילת יחד וקבוצות באופן כללי. במקום יחידות משפחתיות למשפחות של עד עשר נפשות, כמו גם מתחם המתאים לכמה משפחות יחד (חלל המחולק לארבע יחידות אירוח אשר יכול להכיל עד שבע עשר מיטות). כמו כן, כולל המקום כמובן גם חדרים סטנדרטיים, המתאימים למשפחות בגודל "רגיל"...

בנוסף לחדרים וחללי האירוח השונים, כולל המקום גם מתחם קמפינג ברמת הגולן – מתחם בו ניתן להקים אוהל וליהנות מכל מה שנדרש מסביב – מטבח משותף וכשר בו ניתן לבשל, מקלחות חמות ונקיות, שירותים נקיים ומקום נעים לשבת בו בערב וליהנות ממזג האוויר המושלם של רמת הגולן בקיץ.

המקום מותאם גם לשומרי שבת ובסמוך אליו ניתן למצוא בית כנסת, מקווה לנשים ולגברים ואפשרויות רבות לטיולים רגליים במקום, נוחים ונגישים, אליהם ניתן לצאת גם במהלך השבת בלי להתניע את האוטו ובלי להזיע ולהתאמץ יתר על המידה. בקרבת המושב מסלולים קלים ויפיפיים העוברים ליד זרמי המים המקומיים, כולל מפלים קטנים ( בחורף)וכל הטבע המרהיב שיש לרמת הגולן להציע.

אירוח כפרי בצפון בשילוב טיולים ברמת הגולן לקבלת החופשה הקיצית המושלמת

אז במתחם קשת יהונתן עצמו נמצא את כל מה שאנחנו צריכים מבחינת אירוח כפרי בצפון, בין אם אנחנו מעוניינים בחדר ממוזג לכל המשפחה, במתחם לקמפינג או בכל אפשרות אחרת.

אך מלבד למקום האירוח המאובזר והמושקע, לא חסרים גם מוקדי עניין, טיולים ואטרקציות בקרבת מקום. המתחם ממוקם כאמור במרכז הרמה, ולכן במרחק נסיעה קצרה יחסית מכל נקודה בה – מאתר החרמון ויער אודם שבצפון הרמה (ביער אודם תמצאו גם פעילויות לילדים ומסלולי טיולים נגישים ונחמדים) ועד לאגם הכנרת שבדרומה, על שלל החופים והאטרקציות הקיציות האהובות כל כך של הכנרת.

ניתן לצאת בחלק מימי החופשה למסלולי טיולים ברמת הגולן לכל המשפחה, כולל מסלולי מים המותאמים במיוחד לעונת הקיץ וכוללים רחצה מרעננת בנחלים קרירים ופסטורליים. גם נהר הירדן נמצא במרחק נסיעה קצר יחסית, כך שניתן לעשות מסלול קייקים או רפטינג באחד מימי החופשה. בכל מקרה, בסיום כל יום חוזרים אל מתחם האירוח הנעים והמפנק, וניתן ליהנות בו גם מאוכל ביתי מקומי מעולה, בתיאום מראש.

שתהיה חופשת קיץ מהנה!

(צילום: קשת יהונתן)
(צילום: קשת יהונתן)
(צילום: קשת יהונתן)
(צילום: קשת יהונתן)
(צילום: קשת יהונתן)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר