תשמע שוועתנו לטו"בה:

אלפים במעמד תפילה וסגולת רינה של תורה

המעמד הגדול התקיים בהשתתפות אלפים בראשות מרן ראש הישיבה הגר"ש שטינמן ומרן המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א • קודם המעמד התקיים סדר לימוד ג' שעות ברציפות (חרדים)

קהל אלפים בציון (צילום: יח"צ)

בקול שמעה של שוועה וחינון, התקיימה תפילת קהל אלפי ישראל שע"י רינה של תורה, להחיש ישועה ופדות לישראל ולבשר טוב בזיווגים הגונים בזאת השנה, במעמד סגולת רינה של תורה שהתקיים בליל שישי ט"ו באב בחלקת הציון של התנא האלוקי רבי יהונתן בן עוזיאל בעמוקה.

המעמד הגדול התקיים השנה בהשתתפות של קהל אלפים מכל קצוי הארץ שגדשו את כל רחבת הציון והרחבות הסמוכות שהוכשרו מבעוד מועד, בתפילה וזעקה כבירה לזכות לישועה מהרה, כשבראשות התפילה עומדים מרנן ורבנן שליט"א ועימם מאות גיבורי כח בעמלה של תורה – לומדי כוללי רינה של תורה.

טרם המעמד התכנס קהל מאות לומדי הכוללים לסדר לימוד מופלא של ג' שעות רצופות בבית המדרש גור שבעיר חצור, לשם הגיעו מאות הלומדים לסדר לימוד של שעות רצופות ביגיעת התורה כאשר הורה איזן ותיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל, לזכות לכח אורייתא לישועה בזאת השנה.

עם התקרב שעת חצות, התכנס קהל האלפים סמוך לרחבת הציון, בדאגה ויראה מטהרת לזכות לראות ישועה לבשר ולהתבשר טוב, לזכות ולראות בקריעת ים סוף הפרטית באירוסי המוני בנים ובנות שהגיעו לפרקם ודמעתם על לחיים בהמתנה לזיווגם.

המעמד נפתח בדברי כיבושים על ידי מרן ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א שעורר בדבריו שבתפילתנו ובריבוי הפצרתינו אין בזה סתירה ח"ו לרצון הקל ב"ה אלא אדרבה זהו רצון הקל שמתאווה לתפילותיהם של צדיקים ולכך מביא אליהם צרה וכך גזרה חכמתו יתברך שהישועה תבוא רק אחר ההפצרה וריבוי תחנונים. ועלינו לדעת כי הישועה תלויה בתפילתנו ובריבוי הפצרתנו ובפרט בעת המסוגלת הזו. לאחר מכן החל במעמד התפילה כשהוא עובר לפני התיבה בקול תחינה וזעקה לישועתם של ישראל.

רטט עז עבר בציבור כבשעת תפילת נעילה מול שערי היכל, כאשר הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין שליט"א רב ביהכ"ס גאולת ישראל ברמת השרון ובנו ממשיך דרכו של הגאון הגדול רבי יעקב זצוק"ל נשא דברי כיבושין בדמעה מתגלגלת שסחפה עימה את קהל האלפים שהתייפח בבכי. בקול דמעה זעק "בכה תבכה בלילה ודמעתה על לחיה, כמה צער לישראל באלפי בתים, כמה יגון ואנחה של בן ובת ולפעמים כמה וכמה צאצאים המשוועים להקים בית כרצון ד' והנה במקום צרה באה תוגה כשעוד הצעה יורדת בפתע פתאום ועוד הצעה" בדבריו עורר להתחזק בענייני בין אדם לחברו וייחד לבבם בתפילה ואמונה כי מאיתו לא תצא הרעות. לאחר מכן החל באמירת פסוקי קר"ע שטן וסדר צירופי השמות לישועה וסגולה בהתעוררות כבירה.

הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש הכוללים רינה של תורה נשא את נוסח התפילה המיוחדת לזיווג המקובלת מהשל"ה הקד' ועוד קדמונים בהתעוררות מיוחדת ובקול שוועה מול צרתם של ישראל וציפייתם לישועה בעמדם בבית ד' בלילות.

לעת קבלת עול מלכות שמיים ניגש מרן המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א באמירת פסוקי שמע ישראל וה' הוא האלוקים ברוב רגש ולאחריהם נשא 'מי שברך' מיוחד, לחלות פני מלך לישועה.

בשעות הקטנות של הלילה, לאחר רוממות ותחינה שרבים מעידים שלא חוו כמותה, הסתיים המעמד בקול שירת 'תהא השעה הזאת שעת רחמים' בציפייה לישועה כי בכח אורייתא נתקבלה תפילתם של ישראל ובאה ישועתם למזל טוב

סגולת 'רינה של תורה' יסודותיה בהררי קודש, כאשר איזן וחיקר וקבע כל סדריה רשכבה"ג מרן רבינו שר התורה זללה"ה ועד סוף ימיו כאשר נר אלוקים טרם יכבה, עמד בעצמו בראשות מעמדות התפילה לחלות פני מלך וכפי שהעיד במכתביו הנדרים אודות סגולה זו "ורבים נושעו בסגולה זו", ובפרט בתפילה נשגבה זו בליל ט"ו באב שהורה רבינו לקיימה בעמוקה כשהוא מוסיף ומנשא על שגב תפילה זו ומעלתה, כשהוא מורה את סדר התפילה שם דייקא ומוסיף ובא כי "תפילת רינה של תורה היא ההשתדלות הנכונה לאב ואם לנישואי צאצאיהם"

ואכן ברינה של תורה זכו השתא לצרף עימם רבבות שמות של מצפי ישועה, כאשר מאות הלומדים מקדישים את עמל תורתם בעמדם בית ד' בלילות למענם ולזכותם לקרוע גזר דינם לטובה ולהחיש ישועה, ועימם קהל האלפים במעמד הגדול שדמה ליורה רותחת של תפילה זעקה ותחנון כאשר הורו רבותינו מאורי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א, כי שערי תורה ועמלה לא ננעלו וסגולת רינה של תורה אות ומופת היא לישראל כי אין סגולה כתורה להחיש ישועה ופדות ולבשר טוב לישראל.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר