סערת האמונה

אלי ישי: הניסיון לייחס לי דברים שלא אמרתי - מרושע וציני

המשפחות השכולות מסרבות להירגע וממשיכות לכעוס על הדברים שאמר השר אלי ישי, לפיהם במלחמת לבנון השניה צה"ל כשל בגלל חוסר האמונה בבורא עולם. השר ישי טוען כי דבריו כפי שפורסמו - סולפו. "מי שמדבר נגד חיילי צה"ל הוא מטורף" אמר השר בראיון לערוץ 2, "הניסיון לייחס לדברים שאמרתי משהו אחר - הוא ניסיון מרושע וציני". צפו

ניצן ארליך | כיכר השבת |

חלם מהמשפחות השכולות מסרבות להירגע וממשיכות להלהיט את הרוחות נגד יו"ר ש"ס, שר הפנים, אלי ישי, בעקובת הדברים שיוחסו לו לפיהם צה"ל ניח במלחמת ששת הימים אודות לאמונה בבורא עולם ואילו במלחמת לבנון השניה, בשל המחסור באמונה ותחושת ה'כוחי ועוצם ידי', צה"ל נכשל.

בראיון לתוכנית 'שש' בערוץ 2, טען צביקה גולדמן, אביו של סמ"ר נועל גודלמן ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה כי הדברים של השר ישי הם "דברי הבל. נפגעתי כאב שכול, אך גם כלוחם שלחם במלחמות ישראל".

"זה בורות, זה טמטום, זה ביטוי מגעיל", הוסיף גולדמן ואמר כי ההתנצלות של השר ישי היא "מגעילה ומביישת. הוא לא נסוג בו מאף מילה. הוא לא מזכיר בה אפילו את המילה 'צה"ל'. הוא צריך להתנצל לא רק בפני המשפחות - הוא צריך להתנצל בפני ילדינו. מה יגיד הנכד שלי שבעוד כמה שנים יגיע לצה"ל? שיילך להתפלל או להתגייס?".

בתגובה לדברים, אמר השר אלי ישי כי "התחושות קשות שבעתיים, כשמייחסים לך דברים שלא אמרת. אתה צריך לתמודד ולהתנצל על דברים שלא נאמרו. האם כשמדובר באדם שחושב כיפה ועם זקן, כל מילה שהוא אומר אפשר לסלף ולפרשן איך שרוצים ואז לגרום נזק לאב שכול יקר?".

"אני מעולם לא ירד ולא אנסה להגיב ואני בא ממשפחה רחבה שיש בה הורים שכולים", אומר השר ישי וטוען כי "כאדם ששירת בצה"ל 3 שנים, כל אדם שמדבר נגד חיילי צה"ל ומשפחות שכולות הוא אדם מטורף, ואני לא מכיר מטורף שמדבר נגד חיילי צה"ל והלוחמים".

השר ישי מוסיף וטוען כי "השאלה היא אם מותר לי להגיד דברי אמונה. בספר התנ"ך שהוא של כולנו, כתוב 'ואמרתם בלבבכם כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה', ואני מסביר את מה שהרמב"ם כותב שעם ישראל חי מעל הטבע, נכון שלולא הלוחמים הקדושים וכוחות הביטחון לא היינו יכולים להיות פה אפילו לרגע, אבל אם כולנו יחד לא נהיה חדורי אמונה, האם אפשר לקחת ממני את האמונה? או תפסיק לצטט אמונה?", תוהה השר ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר