מחברים נוספים
אב חרדי
איתמר טעפ
אלון נוריאל
אלי הלמן
בנימין ליפקין
דוד שעיו
דנה ורון
הרב אבא טורצקי
הרב אהרון לוי
הרב דוד בלוך
הרב חיים פוקס
הרב יוסף זריצקי
הרב פנחס גולדשמידט
ח"כ יואב בן צור
ח"כ יעקב ליצמן
חיים פישר
יאיר בר
ידידיה מאיר
יוסי שוקרון
יעל קלצקין
יצחק דרקסלר
יצחק נחשוני
יצחק קקון
ירון לרמן
מירי שניאורסון
מנדי פלין
מנחם טוקר
מני גירא-שוורץ
משה גפני
נתן שקרצ'י
עו"ד דוד טולידאנו
עוז סגן
רבקה לוי
רבקה שורץ, עו"ד
שי גפן
שלום קרומבי
שלמה בניזרי
שלמה קוק
שמואל חיים פפנהיים
שרון דניאל
יעל קליגר

יעל קליגר

מיהו חרדי? והאם יש לכך משמעות? / דעהמיהו חרדי? והאם יש לכך משמעות? / דעהי"ח בסיון תשעז29
בימים האחרונים הציבור החרדי, זה הסוציולוגי, סיפק ועדיין מספק (וימשיך לספק) כמה סיפורים ופרשיות שגרמו לי לפחות, לצביטה עמוקה בלב. 'הכתובת הייתה על הקיר?' (דעות)
מה דעתך?דעתך חשובה לנו: טיעון קנטרני או עזרה לזולת?כ"ג בשבט תשעז3
דיון מעניין שעלה בדף הפייסבוק של הגב' יעל נבון קליגר, גרר אחריו תגובות ודעות שונות. האם עזרה לזולת יכולה להיות מגזרית? ואולי הטיעון שעלה בדף הפייסבורק הוא אכן לא אחר מאשר טיעון 'קנטרני' * מוזמנות להגיב בעד או נגד (דעות)
על חטא שחטאנו בשגגה / טור דעהעל חטא שחטאנו בשגגה / טור דעהד' בתשרי תשעז11
איך יכול להיות שכשמשהו לא מוצא חן בעינינו אנחנו מרשים לעצמנו להיות במקום השופט. איך אנשים שמחשיבים עצמם לאינטליגנטים מזלזלים בציבור עצום של אלפים רבים?! (דעות)
 אנשים אוהבים לעסוק בעצמםכ"ג באייר תשעו
לא מזמן דיברתי עם חברה שאמרה לי שהיא רוצה לפתוח עסק, ניסינו לעשות סיעור מוחות לאיזה תחום כדאי לה לכוון, אני זוכרת שאחרי מחשבה קלה, אמרתי לה שכדאי לה להיות גרפולוגית, אז היא שאלה אותי בצחוק מתפרץ איך הגעתי לזה? עניתי לה בחיוך, שניסיתי להכנס לראש של הצרכן הממוצע, מה הוא הכי אוהב והגעתי למסקנה שאנשים אוהבים לעסוק בעצמם (דעות)
 'כדאי הוא רבי שמעון'י"ז באייר תשעו
אז ניסיתי להסביר בכמה מילים מה זה מירון בל"ג בעומר, ומן הסתם נכשלתי.. כי איך אפשר להעביר קולות וריחות, תחושות ורגשות? כי ל"ג בעומר במירון, זה בדיוק השילוב הכל כך קיצוני האחד מהשני, אך השזור זה בזה באופן מעורר התפעמות כל שנה מחדש (דעות)
יעל קליגרשוב החב"דניקים האלו...ג' בשבט תשעו45
למה עד שאין אסון אנחנו לא מתעוררים? אתה רואה ילד בן 7 לוקח את אחותו בת ה-5 שנשרכת עם אחיה בן ה-3 ומקבלים החלטה אסטרטגית שחייהם תלויים בה. אבל הבוקר חיכתה לי הפתעה (טור)
יעל קליגראל תהרגו את השליחא' בשבט תשעו4
כל אחד שמתיימר להשפיע או להביע דעה שתישמע, שיפנים - אם הוא יתייחס לגופו של עניין, יש סיכוי סביר לנהל דיון ענייני, לא בהכרח שדעתו גם תתקבל, אבל היא לפחות תילקח בחשבון (טור אישי)
כינוס כנד המחוז החרדימי יחנך את המחנך?י"ח בכסלו תשעו3
אי אפשר שלא לעצור רגע בעידן הקרב על המירוץ להגמוניה במחוז החרדי. נראה שלעולם לא נגיע לנציג שיהיה מקובל אוטומטית על המגזר החרדי על כל רבדיו ותמיד תהיה אופוזיציה לוחמת (דעות)
 רגע אחד: הרגעים המכוננים של החייםט"ז בכסלו תשעו1
יש את הדברים האלו שקורים בחיים, שמהווים ציון דרך, דברים שאין להם זמנים מתוכננים מראש, הם לא מופיעים בשום יומן פגישות. יודעים שזה יקרה מתישהו אבל כשזה בא זה פשוט מגיע ככה בהפתעה, נוחת עלינו בלי התראה מוקדמת * זה קורה כאן ועכשיו, רגע מכונן שכזה (משפחה)
בזוקהכשר אבל מסריחי"ב בכסלו תשעו97
בהיותי ילדה, מסטיק בזוקה היה מוקצה מחמת מיאוס. עכשיו, פה אחד (?!) הוחלט להכשיר את "בזוקה". צר לי, אבל "העדה" איכזבוני • יעל קליגר ראתה את הכשרות של מסטיק 'בזוקה' והזדעזעה (דעה)
הכי פופולריים
הכי מדוברים