מחברים נוספים
אורי אורבך
איתן כבל
אליעזר שולמן
אריה דרעי
אריה יואלי
בנימין י. רבינוביץ, יתד נאמן
הדף היומי
הרב חיים אמסלם
הרב ישראל-מאיר לאו
הרב מנחם בומבך
הרב מנחם מקובר
הרב פנחס הלוי
הרב שמעון בן-טוב
ח"כ יעקב מרגי
ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי
חברון גרנביץ
חיים קליגר
יוני לוקסנבורג
יוסי אליטוב
יוסף חיים בולטון
יעל קלצקין
יצחק קקון
ישי לפידות
ישעיה (שי) הורוויץ
מירי שניאורסון
משה מנס
מתי גולן
נתי לסרי
עו"ד אריאל רוט
עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד אלי מאור
עו"ד משה-יצחק אוסדיטשר
עקיבא ויספלד
פייני סוקניק - גולדשמידט
צבי יחזקאלי
צבי שמואל ניימן
שלום קרומבי
שלומי זייבלד
שלמה קוק
שמואל חיים פפנהיים
כיכר אוכל

כיכר אוכל

 ממרח קרמל ביתי מתוק וממכר מ-2 מרכיביםכ"ו באדר א' תשעו2
הממרח הזה הוא ההוכחה ש'בריא' יכול להיות מילה נרדפת ל'ממש טעים!'. הנה מתכון לממרח קרמל ביתי מתוק וטעים שעשוי מ-2 מרכיבים בלבד, או, איך שאנחנו אוהבים לקרוא לו: איך לזלול מתוקים בלי להרוס את הדיאטה (מתכונים, אוכל)
 ארוחה בחצי שעה: פיצה-פיתה עם ירקות בגרילכ"ו באדר א' תשעו1
הפתרון המושלם לארוחה מהירה, קלה ומשביעה. מתכון בסיסי לפיצה פיתה עם ירקות בגריל תוך חצי שעה, שאימצנו מהבלוג המקסים שבתרגום חופשי נקרא 'ניסיתי וזה טעים' - Tried and Tasty. הירקות שנבחרו הם המלצה בלבד, ואחרי שקולטים את הקונספט, אפשר ללכת על כל תוספת אהובה אחרת (מתכונים, אוכל)
 איך להפוך את הסלמון למרשים בלי להתאמץכ"ג באדר א' תשעו1
אז איך הופכים את הדג של שבת למרשים ומפתיע בלי להתאמץ? אל תתעצלו, צאו לשוק והשיגו שום צעיר - תמיד תוכלו להחליף אותו בשום רגיל, אבל חבל לפספס את היתרונות הבריאותיים שהוא מביא איתו. מתכון לסלמון עם שום צעיר ועגבניות שרי (מתכונים לשבת, אוכל)
 קרמשניט מתוחכם: קינוח שכבות מופלא לשבתכ"ג באדר א' תשעו4
במקור, הבלוג היפהפה Home Cooking Adventure מציע את הקינוח עם קרם חלבי, אבל לא חבל לפספס מאפה נהדר שכזה בסעודת השבת? אז הנה מתכון לקינוח שכבות בצק עלים מתוק עם פירות וקרם פרווה מופלא שאתם חייבים לנסות. 30 דקות עבודה בסך הכל (מתכונים לשבת, אוכל)
פרוסות התפוח השחירו? יש מה לעשותפרוסות התפוח השחירו? יש מה לעשותכ"ב באדר א' תשעו
החלטתם להיות מסודרים, לחתוך את התפוח בבית ולנשנש פרוסות מדוגמות בעבודה, רק מה? פתחתם את השקית וגיליתם רצועות תפוח חומות ובלתי פוטוגניות בעליל. מה עושים? הנה טריק חכם שימנע מפרוסות התפוח להשחיר (מדריך, אוכל)
 לחם למתחילים: פוקצ'ה קיצית עם עגבניותכ"ב באדר א' תשעו2
נתחיל מהסוף: המחמאות שתקבלו יגרמו לכם להכין את הדבר המושלם הזה שוב ושוב. מתכון בסיסי לפוקצ'ה עם עגבניות והתוצאה, כמו שאמרנו, אדירה. תוכלו להוסיף פרוסות לימונים דקות, זיתים וכל תוספת אהובה אחרת (מתכונים למתחילים, אוכל)
 זה אפשרי: קרואסונים אמיתיים תוך 20 דקותכ"א באדר א' תשעו21
אין כמו הטעם המדהים שלהם ואין סיוט מרוכז יותר להכין אותם. בואו נודה בזה, שלבי ההכנה המתישים הם הסיבה היחידה שאנחנו מוותרים ולא מכינים אותם. אבל היי! לא תאמינו, הנה מתכון לקרואסונים צרפתיים אמיתיים תוך 20 דקות (מתכונים, אוכל)
וודקה. מלא פעולות במוצר אחדתשכחו ממסיר כתמים: וודקה אחת פותרת הכלכ"א באדר א' תשעו4
לא שאנחנו ממליצים לבזבז אותה דווקא על זה, אבל מסתבר שבמקום אוסף חומרי ניקוי ומסירי כתמים עתירי כימיקלים - כוס אחת של וודקה יכולה לפתור את בעיות הניקיון בבית. אוקיי, כמעט (מדריך, יין ואלכוהול)
יין ואוכל - שילוב מושלם שצריך לדעת לעשות אותו נכוןמדריך בסיסי: איך מתאימים את היין לאוכל?כ"א באדר א' תשעו
אחת ולתמיד: איזה יין הולך עם בשר, מה עדיף להגיש עם הדגים ומה קורה אם שוכחים לסגור את הבקבוק? מדריך בסיסי שכל אחד צריך לדעת: איך להתאים את היין לאוכל, כיצד מגישים, מהי צורת האחסון הנכונה ואפילו - כמה קלוריות יש בכל כוס יין? (מדריך, יין ואלכוהול)
 נתקעתם עם מצבור קלמנטינות? תכינו ריבהכ"א באדר א' תשעו5
3 מרכיבים, 30 דקות ויש לכם ריבת בוקר מתוקה וטעימה: מתכון לריבת קלמנטינות בטעם ייחודי ומרענן שמסתדר נהדר עם לחם קלוי, קרואסונים, לחמניות רכות וגם כתוספת לחלוחית מתקתקה לביסקוויטים. עם קפה בצד זה אפילו מוצלח יותר (מתכונים, אוכל)
הכי פופולריים
הכי מדוברים