מחברים נוספים
אבי לוין
אודי צמח
אורי אורבך
איתמר כהן
אריה דרעי
בנימין ליפקין
בנצי גופשטיין
גדעון לוי
ד"ר חיים זיכרמן
ד"ר לי כהנר
דוד חכם
הרב אייל אונגר
הרב חיים אמסלם
הרב חיים פוקס
הרב יצחק בלומנטל
הרב ישראל גליס
הרב מנחם מקובר
הרב פנחס הלוי
הרב שמואל אליהו
הרב שמעון בן-טוב
ח"כ דב ליפמן
ח"כ יעקב כץ (כצל´ה)
ח"כ ישראל אייכלר
חברון גרנביץ
יוני לוקסנבורג
יעל קלצקין
ישראל יעקב ירט
ישראל שפירא
מאיר גל
מודי סטילמן
מיכאל נכטיילר
מירי שניאורסון
מנדי שוורץ
מרדכי פלדשטיין
עו"ד דוד טולידאנו
עו"ד צפריר אוסטשינסקי
רבקה שורץ, עו"ד
שיפי חריטן
שמוליק אברהם
שרון דניאל
כיכר אוכל

כיכר אוכל

סיידר תפוחים מפנקהרבה יותר מעוד כוס תה: סיידר תפוחים מפנקל' בשבט תשעו5
עם כל הכבוד לכוס התה, קמו לה מתחרים נוספים הטוענים לכתר "המחמם הרשמי של החורף". מתכון להכנת סיידר תפוחים חם ומפנק, שהדבר הכי מסובך בו זה לקלף את התפוחים (מתכונים, אוכל)
פילה מושט בציפוי קריספי מתפצפץפילה מושט בציפוי קריספי מתפצפץ לחג הפסחכ"ט בשבט תשעו
פסח, או בשמו השני - חג האלתורים, דורש מאיתנו להיענות ללא מעט אתגרים קולינריים ולארגן מנות חג מרשימות בלי להשתמש ביותר ממחצית המרכיבים הקבועים, אבל הנה מנה שמצליחה לדלג באלגנטיות על הקשיים: מתכון לפילה מושט בציפוי קריספי מתפצפץ - כשר לפסח (מתכונים לפסח, אוכל)
תכינו את הלחם. רוטב פירי פירי חריף אשלפסטה או לסנדוויץ': רוטב פירי-פירי חריף אשכ"ט בשבט תשעו4
רוטב מצוין עם חריפות טובה שמתיישבת בדיוק במקומות הנכונים וכובשת בעדינות תקיפה את בלוטות הלשון עד להשתלטות מוחלטת וטעם של עוד שקשה לעמוד בפניו. מתכון לרוטב "פירי פירי" מקסיקני חריף אש (מתכונים, אוכל)
 צפו: איך להכין פיצה מהירה עם טוויסט פוטוגניכ"ט בשבט תשעו7
או יותר נכון: כמו פיצה, רק עם לוק מושקע יותר. מתכון לפיצה מהירה, כשבצק עלים חוסך את התתפחות של בצק הפיצה המסורתי, רוטב עגבניות מוכן או ביתי והתוספות מסתכמות בגבינה צהובה - כמובן, לא נמנע מכם להוסיף כל דבר אחר שתרצו. תוך 30 דקות על שולחנכם (מתכונים, אוכל)
משקה שוקולד לבן חם וקצפת מהיר הכנהמותק של חורף: משקה שוקולד לבן חם וקצפתכ"ח בשבט תשעו2
אל תתנו ללוק המרשים להטעות אתכם, תכל'ס, ממש קל להכין את הדבר הטעים הבא: מתכון למשקה שוקולד לבן חם וקצפת מתוק וחורפי עם 4 רכיבים זמינים ופשוטים ובסך הכל 15 דקות הכנה. לא תנסו? ברור שכן! (מתכונים, אוכל)
 טבעות בצל + סלט אבוקדו = חטיף ביתי ממכרכ"ח בשבט תשעו3
נתחיל מהסוף: כדאי שתדעו, לא תפסיקו לנשנש את זה. מתכון לטבעות בצל ממולאות בסלט אבוקדו - גוואקמולי. זה אולי נשמע מוזר, אבל יש במנה הזו את כל הדברים הטובים, ואין שום דרך להרוס אותה. מדריך וידאו שלב אחר שלב (מתכונים, אוכל)
לקלוע חלה עגולה? ממש לא מסובךצפו: איך לקלוע חלה עגולה כמו מקצועניםכ"ה בשבט תשעו2
ובכן, מסתבר שזה ממש לא מסובך. אז איך קולעים חלה עגולה כמו מקצוענים? הנה מדריך וידאו שלב אחר שלב של CookKosher, ומתכון פשוט להכנת בצק חלה אוורירית וטעימה - אחרי הכל הטעם הרבה יותר חשוב מהצורה (מתכונים לשבת, אוכל)
 אין סיכוי שחשבתם על השילוב הזה קודםכ"ד בשבט תשעו
בגדול, מישהו היה צריך לעשות את זה כבר: חומוס? מעולה. חזה עוף? טעים! אז בואו נשלב אותם יחד לארוחה מהירה וקלה להכנה: מתכון לחזה עוף בציפוי חומוס פריך ונימוח שאתם פשוט חייבים לנסות (מתכונים, אוכל)
 איך להתפנק בבוקר עם פנקייקס בריאים יותרכ"ד בשבט תשעו1
מה עושים שרוצים לפתוח את היום עם משהו מתוק ועסיסי, אבל הדיאטה די קשוחה? מכינים את הדבר הנהדר הבא: מתכון לפנקייק שיבולת שועל עם שוקולד צ'יפס ופירות. זה ארוחת בוקר? זה קינוח? תכל'ס, זה באמת לא משנה - זה טעים! (מתכונים, אוכל)
 מוּי סָבְּרֹוסוֹ: תפוחי אדמה מוקרמים - פרווהכ"ד בשבט תשעו
יש אינסוף דרכים להכין תפוחי אדמה - לבשל, לאפות, לטחון לקמח ומה לא? הם משתלבים כתוספת עם כל מנה עיקרית ומהווים פחמימה משביעה ומספקת. אז הנה עוד דרך אחת שאולי פספסתם: מתכון לתפוחי אדמה מוקרמים בתנור בסגנון ספרדי - פרווה (מתכונים, אוכל)
הכי פופולריים
הכי מדוברים