מחברים נוספים
אבי בנטוב
אהרן גרנות
אוהד שקד-מנדלבוים
איציק סודרי
אלי אדלר
אליעזר שולמן
אריה יואלי
בני שוורץ - המקלדת
בנצי גופשטיין
ד"ר אלי נכט
דנה ורון
הדף היומי
הרב אליהו ישראלי
הרב בן ציון נורדמן
הרב דוד בלוך
הרב ישראל פינטו
הרב עידו ובר-ארליך
הרב פנחס הלוי
הרב שמואל ביסטריצקי
הרצל קוסאשוילי
חיים כהן
יאיר בר
ידידיה מאיר
יהודה שלזינגר, ישראל היום
יהונתן יוסף
יוסי אליטוב
ינון פאלח
יעל קלצקין
יעקב איזק
יעקב מרגי
יצחק פינדרוס
ישי לפידות
נחמן וייס
עו"ד מרדכי ציבין
צבי שמואל ניימן
צוריאל קריספל
שי גפן
שלמה גולדשטיין
שמואל חיים פפנהיים
שני קינן
הרבנית אסתר טולדנו

הרבנית אסתר טולדנו

 רקטה? את מגיעה יותר גבוהי"ג באלול תשעו
המילה מטוס מעלה בנו סיטואציה של זינוק לגבהים, בימינו יש למטוס מתחרה רציני בשם 'רקטה' החוצה את גבולות כדור הארץ עד לחלל הרחוק. גם לרקטה יש מתחרים - האדם * מהי היכולת התמונה באדם להעפיל לאין סוף?
 מתלבטת במי להאמין?ה' באלול תשעו
"האמיני בעצמך" כך משדרים לנו בכל חוגי הקואצ'ניג למינם, הצצים בימינו כפטריות אחר הגשם. עד כמה טוב להאמין בעצמנו? האם באמת אפשר 'לסמוך על עצמנו'? ואיך נגן על עצמנו בעזרת האמונה?
 הרפי! הסוד לשמירת הכח שלך לפנייךכ"ב באב תשעו
זוכה להצלחה? ניחנת בכשרונות? יש בך כוחות? בודאי תרצי לשמר אותם ולהמשיך אותם לאורך ימים. פרשת השבוע מגלה לנו את הסוד שמהווה את חברת הביטוח הטובה ביותר לשימור ההצלחה, הכשרונות, והכוחות * זכירת מקור הכוח-סוד לשמירת הכוח
 ט"ו במאמע: שפת הלב של האישהי"ד באב תשעו2
לפעמים ברגעי קושי ובעת נסיון, כמו גם לפני בשורה טובה שבשתי המצבים אנו זקוקים לעזרה וישועה מבורא עולם, אנו סוברים שכדי לזכות לכך עלינו לפנות לצדיקים שיתפללו עלינו. אמנם כוח התפילה של הצדיקים הינו גדול לעין ערוך, אך אנא: אל תזלזלי בתפילותייך, כן בתפילות שלך, כי הן, ועוד איך פועלות בשבילך
 המעשים הקטנים של האנשים הגדוליםט' באב תשעו
לפעמים חושבים שחייב לעשות מעשה ענק כדי להיות מיוחד. אז זהו שזה לא כך, אלא גם הדבר הקטן ביותר נחשב. והפרט הקטן הזה - זה כל ההבדל כי הפרט הקטן ההוא יצטרף לעוד פרט קטן של מעשה טוב ויהפוך למעשים ענקיים ולהרבה מעשים טובים * אז בואו וניתן כבוד לפרטים הקטנים ולא נזלזל בשום אדם אפילו הקטן ביותר (תשעה באב)
 זה משפיע, עובדה!כ"ט בתמוז תשעו
יש דברים שלא היינו חולמים עד כמה הם משפיעים עלינו ועל התת מודע שלנו, מבלי שנרגיש בכך. המודעות לכך יש בה סוד לחיזוק נפשנו, ואף הכוונה לבחירת מקום עבודתנו * הבה נגלה מי משפיע על מי, מה משפיע על מי ועד כמה (פרשת שבוע)
 דיברתי - בראתי!כ"ג בתמוז תשעו
מהרגע שנכנסו לתוקפם ימי בין המיצרים לאחר שעברנו את המחסום של שבעה עשר בתמוז, עומדת באויר הרגשה שחייב לתקן את שאז עיוותנו * כיצד נעשה זאת? הכול תלוי במילים שלנו, שבכוחם נוכל לברוא עולמות, לבנות נפשות ולאחות את הקרע שמאז אלפי שנים עדיין לא התאחה (כוחן של מילים)
 היי, משחק או אמיתי?ט"ו בתמוז תשעו
לא פעם אנו מתרשמים מאנשים ממשרתם הרמה, מאשיותם הקוסמת, מהכריזמה שבהם או הכישרונות הרבים שלהם, אך אי שם מאחורי התחפושות – בביתם מתגלה הפרצוף האמתי שלהם * מבחן בדיקה עצמי בזו הפרשה האם אצלנו ההתנהגות היא אמתית או משחק נגלה כיועצת נישואין כמרצה על נושא העצמה אישית ושלום בית (ועוד.. לפי בקשתכן)
 "תינוקת" – פגיעה או מחמאה?ב' בתמוז תשעו1
כשמכנים אותנו 'תינוקת' אנו נפגעות וכנראה שבצדק, כי מרגישות אנו שמחשיבים אותנו כקטנות לגילנו! לאחר מאמר זה ניווכח לראות כמה טוב להיות כתינוק, עד שלא רק שלא נעלב מכינוי זה אלא נאמץ וניישם אותו - ונתמלא ברוגע ובשלווה - כאותו תינוק הרגוע בידי אימו, ומה הקשר לאירועים הקשים שקרו לנו בימים האחרונים? (פרשת שבוע)
 את חייבת לדעת: מהי החכמה האמיתית?כ"ד בסיון תשעו
מה גורם לפעמים לאדם שלא להרגיש טוב עם מקומו ולהיתקע לאורך שנים? * הרבנית אסתר טולאדנו מסבירה כיצד ניתן להרגיש טוב עם מקומנו, להסיר את התקיעות בחיינו ומהי החכמה והגדלות האמיתית (יהדות)
הכי פופולריים
הכי מדוברים