מחברים נוספים
אבי לוין
אהרן גרנות
אוריין רייס
איתן דובקין
אריה יואלי
דנה ורון
הרב יצחק בלומנטל
הרב יצחק סולובייציק
הרב יצחק שקופ
הרב עידו ובר-ארליך
זאבי רוזנברג
ח"כ יעקב מרגי
חיים ולדר
יאיר לפיד
יוסי איזנטל
יוסי אליטוב
יעקב וידר
יעקב ריבלין
יצחק נחשוני
ישראל שפירא
מיכאל קקון
מנדי פלין
משה גפני
משה מנס
משה פרידמן
נתי לסרי
עו"ד דוד טולידאנו
עו"ד דודי הלפר
עו"ד מרדכי ציבין
פייני סוקניק - גולדשמידט
קובי אריאלי
רבקה לוי
רבקה שורץ, עו"ד
רועי לחמנוביץ'
רותם ליבנת
שי גפן
שימי סגל
שלום קרומבי
שלמה גולדשטיין
שרון דניאל
שרי ברינר שיפמן

שרי ברינר שיפמן

הניה שוחט על הבמה. טוב להודות לה'הניה שוחט: "במקום לחכות לחלומות שיתגשמו, חנכו את שריר ההכרה בטוב כבר מעכשיו"כ"ז בחשוון תשעט3
כבר לא מעט זמן, הנני מתחבטת ומתייסרת בשאלה מהותית, שלא לומר קיומית, הטורדת את מנוחתי, ואז, בוחן כליות ולב זימן לי את הפוסט המדויק של הקומיקאית המופלאה, הניה שוחט, העוסק בדיוק באותה תהיה (דעות)
גם הנוף המהפנט מעבר לגדר אינו ממעיט מעוצמת הכאבלהתראות, אמא: מסמך פרידהב' בחשוון תשעט11
לרגל 6 שנים לפטירתה של אימה בטרם עת, שרי ברינר שיפמן נפרדת ממנה במילים אחרונות, על החיים, על המוות ועל מה שביניהם ומזכירה לנו להעריך יותר מתמיד כל דקה כאן, על פני האדמה. הכינו את הממחטות (משפחה, הורים)
כיצד לנהל ויכוח בחוכמה?כיצד לנהל ויכוח בחוכמה?ל' בתשרי תשעט3
חילוקי דעות קיימים בכל מערכת יחסים. כמעט ובלתי אפשרי להמנע מהם. הם יכולים להתפתח ל-2 סוגים של שיח: רגשי / אסרטיבי. מהי הדרך הטובה ביותר לסיים ויכוח לוהט? כל התשובות (משפחה, אימון אישי)
כשהוא סוף סוף נרדם, אנו אצות רצות לטפל בענייני הביתקרש ההצלה ליולדת הטריה: דולה לאחר הלידהכ"ט בתשרי תשעט1
לאחר תשעה חודשי ציפיה, זה קרה. ההתרגשות בשיאה, אך נדמה כי בקורס ההכנה ללידה לא הועבר כל המידע לגבי מה שמתרחש בעקבותיה - קוצר הזמן, הבלבול. בדיוק בשביל זה הומצאה הדולה שלאחר הלידה (משפחה, הורים)
להעז פחות, לקבל יותרהטרנד שישים סוף לכיתותי הרגליים: אאוטפיט מונוכרומטיכ"ד בתשרי תשעט1
שכחו מכל מה שידעתן עד כה על שילובים מעניינים. מהיום, משעמם וחד גוני = מרתק ואופנתי. אין צורך לכלות שעות כדי למצוא התאמה בין חולצה לחצאית, לכו על המובן מאליו, לא תטעו (אופנה)
צום - לא רק בהתאם לציווי מקראיכוחו הרפואי העצום של הצוםח' בתשרי תשעט1
כנשים, אנו מצויות במלחמה תמידית במשקל עודף, גם אם מדובר בקילו - שניים. וכן, כולנו העברנו ימים מספר בצום כמעט מוחלט, תוך התרברבות ביכולת העל שלנו לא להכניס מאום לפה וגערות מצד אימנו שטענה כי העניין מסוכן לבריאותנו. ובכן, מסתבר שלא בהכרח (בריאות)
מהקולקציהמזל חזוט - מעצבת אופנה עם חזוןג' בתשרי תשעט
מזל חזוט היא בעלת מותג אופנה מצליח, המציע מגוון רחב של שמלות בעיצובה. במקביל לקריירה, היא רעיה ואם המנהלת את ביתה ביד רמה. הושבנו אותה לשיחה כדי להבין איך היא עושה זאת. התשובה בפנים
סיוע בהחלפת גלגל - לא לנשים בלבדמחירה הכבד של אפליה מגדריתכ"ו באלול תשעח
לאחרונה פסק השופט עופר גרוסקופף שחברת ביטוח ישיר הפרה את החוק האוסר אפליה, כשהציעה שירות חינמי להחלפת גלגל במכונית - לנשים בלבד, ואילו לגברים בעד תשלום סמלי. הסיפור המלא (אקטואליה)
בחורף הזה תלבשי אדום, כחול וירוקמסקוטלנד באהבה: טרנד המשבצותכ"ו באלול תשעח2
חצאית משובצת בגווני אדום / כחול וירוק, עם סיכת בטחון דקורטיבית, עצומה בגודלה, שמוצמדת בחזית - נשמע לכן מוכר? בסתיו הקרוב נקבל את ההדפס הסקוטי משודרג פי שניים, ולא רק בחצאיות (אופנה)
אל תתנו לרולים להטעות אתכן, אני מנקה!9 טיפים לשמירה על סדר ונקיון בביתי"ז באלול תשעח2
לוח זמנים קדחתני, קריירה משגשגת וזאטוטים המסתובבים בין הרגליים מקשים עלייך לנהל בית מאורגן? אל דאגה. ליקטנו עבורך כמה טריקים שיסייעו לך לשמור על סדר, נקיון ובעיקר על שפיות (בית)
הכי פופולריים
הכי מדוברים