מחברים נוספים
אבי מימרן
אורי מקלב
איציק סודרי
אסתי שושן
דוד חכם
דודי זילברשלג
דנה ורון
הדף היומי
הרב חיים אמסלם
הרב יצחק דוד גרוסמן
הרב מנחם בומבך
הרב ראובן זכאים
הרב שמעון בן-טוב
הרבנית אסתר טולדנו
ח"כ יעקב כץ (כצל´ה)
ח"כ יעקב ליצמן
ח"כ יעקב מרגי
ח"כ ישראל אייכלר
חיים כהן
יהודה שלזינגר, ישראל היום
יהונתן יוסף
יואל שטיין
יוני לוקסנבורג
יוסי דייטש
יעל קלצקין
יעקב איזק
ישי כהן
ישעיה (שי) הורוויץ
נח טוניק
עו"ד דוד טולידאנו
עקיבא ויספלד
קובי אריאלי
רו"ח יעקב בלנגה
רותם ליבנת
רפאל כהן
שלהבת חסדיאל
שלמה קוק
שני קינן
שרון דניאל
שרי ברינר-שיפמן
ריבה רפפורט

ריבה רפפורט

סלפי ליצנית וילדה חולה יפה, צילום: באדיבות המצלם"התיאטרון הביא אותי לליצנות רפואית: נמאס לראות גם חולים וגם עצובים"י"ד באב תשעח
"כשהציעו לי להיות ליצנית מיד התנגדתי. לא חשבתי שאוכל לחייך ליד מיטת חולים סופניים", אח"כ היא למדה לזהות ולא להזדהות, כי אז היא תבכה יחד איתם ולא בשבילם. נחמה פרל היא שחקנית תיאטרון שובה לב שהספיקה לרפא מאות חולים מהעצב בבית חולים, כשילד אחד ביקש שתתחלף באבא ואמא ותלווה לניתוח, היא הבינה שזה הייעוד. בראיון עמוק ומרפא (בריאות)
"נשים אוכלות בשר ילדיהן" מאחורי הקלעים של צום ט' באב"נשים אוכלות בשר ילדיהן" מאחורי הקלעים של צום ט' באבי' באב תשעח
תשעה באב הוא לא רק יום של 'דתיים זו היסטוריה של עם שלם שלא ניתן למחוק או לשכח. היה חושך, חורבן, כאב, רעב וכלון. נקדים את המצפון לאחר התענית שיזכיר שלא זכרנו מספיק את החורבן * הכל מאחורי הקלעים של תשעה באב
בלי פייסבוק ואינסטגרם.בלי פייסבוק ואינסטגרם: צמחה מעצבת נחשקתז' באב תשעח7
מי אמר שאם חרדית ל3, שמרנית, ליטאית קלאסית לא יכולה? בזמן שערימות של מעצבות ממלאות לנו את הפיד ברשתות החברתיות בעסק שלהן - מישהי מעזה לעשות את זה אחרת, גם אנחנו שאלנו איך היא מצליחה. ומסתבר שהולך לה אפילו טוב יותר, ראיון עם אפרת דניאל, מעצבת חרדית שכובשת את שוק האופנה (אופנה)
קריירה מרתיעה נישואין? אילוסטרציהמחקר: חכמה, קריירה והצלחה מרתיעים גברים מנישואיןו' באב תשעח3
עם כל הרספקט: דווקא עכשיו, ב-2018 כשרובוטים מנקים רצפות, מדיחי כלים מבריקים צלחות, וגם את העוף אפשר להשאיר על טיימר בזמן שאנחנו מטפחות פרויקט ענק שיעצים אותנו ויחזיר אמא מסופקת הבייתה, זה הזמן לקוות שקריירה ונישואין יחיו בהרמוניה מטורפת, מגיע לנו (מחקרים)
אם כבר ספורט: מה אוכלים אחרי האימון?אם כבר ספורט: מה אוכלים אחרי האימון?כ"ט בתמוז תשעח
לא מספיק משכנע את הגוף להרביץ 50 קילו משקולות, לשחות 87 בריכות, לרוץ 107 קילומטרים, ולרדת ל-34 סקווטים אם זה נגמר במגש פיצה. הנה תפריט שווה במיוחד למתאמנות (מאמע)
שלמות זה לחלשיםשלמות זה לחלשים - זה הנשק הכי טוב שלךכ"ז בתמוז תשעח5
בהרווארד גילו שאנשים נמשכים לאלה שחושפים חולשות ולא מנפנפים בחיי זוהר מנותקים מהמציאות. מסתבר שהדרך לקנות לבבות ולבנות אמון היא להיות כנים ולהודות בקשיים
לעשות הכל כדי להנמיך חששותבריא ומאושר: המדריך המלא להיריון ללא חרדותכ"ו בתמוז תשעח
כולנו רוצות תינוק בריא, שלם, מוגן, מאושר ושמח - אבל יחד עם זה, אנחנו לא יכולות שלא להתמלא בחששות שמשהו ישתבש בדרך חלילה. איך מפחיתים חרדות? כל מה שאת צריכה לדעת
הערב ב"וולדורף": כנס הבריאות של "כיכר"הערב ב"וולדורף": כנס הבריאות של "כיכר"כ"ה בתמוז תשעח8
שורת משפיעות בגזרה הנשית בארץ עוצרות רגע את המירוץ ועולות על במה אחת עם מגוון הרצאות מרתקות ומלאות השראה. כנס "אישה בריאה" של 'כיכר השבת' הערב (מאמע)
הדסה בן עזרילבוא לבית הדין בבגד מלכותי ועקבים • ראיוןט"ז בתמוז תשעח11
עם טיולים בקצוות העולם, כמה קריירות, אופי מיוחד, והמון אמונה ורצון - פגשנו את הדסה בן עזרי שמכתיבה לנו אופנה מחדש • ראיון אקסקלוסיבי ומלא תעוזה ל"מאמע" (סטייל, אופנה)
הפנים שלך הם כרטיס הביקור לך..מלחמת הפצעים נגמרה: קבלי את דרך הניצחוןט"ו בתמוז תשעח3
פצעים בפנים יכולים להיות לפעמים מציקים, גורמים אי נוחות ובקיצור.. לא רצויים. המלחמה לנטרל אותם ללא השארת סימנים וצלקות לא פשוטה, במיוחד בשבילך מצאנו את הדרך לנצח את הפצעים המציקים (בריאות, פנים)
הכי פופולריים
הכי מדוברים