מחברים נוספים
אב חרדי
אליאסף יוסף
אסתי שושן
אריה דרעי
אשר גולד
אשר מדינה
בנימין י. רבינוביץ, יתד נאמן
דני קושמרו
הרב אייל אונגר
הרב טוביה פריינד
הרב יעקב בצלאל חרר
הרב יצחק בלומנטל
הרב ישראל אסולין
הרב ישראל-מאיר לאו
הרב פנחס הלוי
הרב שמעון בן-טוב
ח"כ יעקב כץ (כצל´ה)
חברון גרנביץ
חיים ולדר
חיים קליגר
יאיר בר
ידידיה מאיר
יהונתן יוסף
יוסי אליטוב
יוסף ויצמן, עו"ד
יעקב איזק
יצחק קקון
מנחם כהן, יאיר בורכוב
סיון רהב-מאיר
עו"ד ישראל תעיזי
עו"ד מרדכי ציבין
פייני סוקניק - גולדשמידט
פנחס וולף
שלום קרומבי
שלומי זייבלד
שלמה גולדשטיין
שמואל הלוי
שמואל חיים פפנהיים
שמוליק אברהם
שמעון ברייטקופף
הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן

על נהר דורו כשבאופק "הר היהודים" אשר בעיר גאיה - משמאל מקומי בשם אלברטו פינטושליחותה של גלות // הרב בן ציון נורדמןי"ד בכסלו תשפב5
את הטור אני כותב הפעם מהעיר פורטו שבפורטוגל. אמנם אישית לא מצאתי שורשים במקום, אך מטרת הנסיעה היא שליחות חינוכית אתגרית, והיא מלווה באנשי עסקים יהודיים (חרדים)
בסיור עם הנשיא בוז'י הרצוגעם ישראל לשבטיו // הרב בן ציון נורדמןז' בכסלו תשפב6
במבנה של כלל ישראל, ישנם עדות מגוונות, מנהגים שונים, תרבויות אחרות, הבדלי השקפות. לדוגמא, הציבור החרדי מחולק לתאים ותת תאים; האם מציאות זו אמורה לגרום לפירוד לבבות, פילוג ומחלוקת? (חרדים)
כותב השורותערכים תמורת נזיד עדשים // הרב בן ציון נורדמןכ"ט בחשוון תשפב4
התורה באה להדגיש שלא נטעה לחשוב כי עשיו היה המסכן שנאלץ למכור את בכורתו תמורת נזיד העדשים, אלא להיפך, הבסיס לעסקה היה הבוז שהפגין עשיו כלפי הבכורה (מאמרים)
כותב השורות עם הרב יונתן זקס ז"ל ושגריר בריטניה בישראל - "אתה זוכר אותי"תכל'ס, מה נשאר מכל זה? // הרב בן ציון נורדמןכ"ב בחשוון תשפב7
"אני נואם מאות פעמים בשנה, אני פוגש המוני אנשים מכל הסוגים ומכל המינים, מה היא לדעתך השאלה ששואלים אותי הכי הרבה?"; וכאן הגיעה תשובתו המפתיעה של הרב (מאמר)
קביעת מזוזה במרכז ההוליסטי לגיל הרח עם פרופסור עמנואל טרכטנברגתגשים את החלום שלך // הרב בן ציון נורדמןט"ו בחשוון תשפב6
צריך 'להפוך את הפירמידה', להשקיע קודם בגיל הרך, ובגילאים הקטנים, ואחרי שמעניקים להם בשנותיהם הצעירות את הכלים - ניתן להמשיך ולהשקיע בגילאי ההתבגרות (מאמר)
מה זה העסק שלי? // הרב בן ציון נורדמןמה זה העסק שלי? // הרב בן ציון נורדמןח' בחשוון תשפב3
גם בלי להבין ולרדת לפרטים, נצא מהאדישות. נגלה אכפתיות ואמפתיה. יש כאן מצוקה בריאותית וגם אנושית מול סגל הרופאים. הקול שלנו, צריך להישמע בבכל עוול חברתי (בארץ)
איתי אוריהחיים כשליחות // הרב בן ציון נורדמןא' בחשוון תשפב2
לפניכם תמונה, סטנדרטית לכאורה, בה נראה נער בר מצווה עם אביו במעמד עלייה לתורה. אך מאחורי תמונה זו עומד סיפור חיים ייחודי ומעורר השתאות // הטור השבועי (אקטואלי)
כותב השורותמבראשית // הרב בן ציון נורדמןכ"ד בתשרי תשפב
אם גדול נמלך בקטן הרי שקטן ודאי צריך למלוך בגדול, ואם צווינו להלוך במידותיו של הקב"ה הרי שבוודאי בדבר הזה צריך אדם לשמוע צד נוסף, להימלך בידידים ולהיוועץ פעם נוספת (טור)
בַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה // הרב בן ציון נורדמןבַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה // הרב בן ציון נורדמןכ"א בתשרי תשפב
כבר למעלה מעשרים שנה, שאני נוהג במוצאי שמחת תורה להסתובב בין כל הבמות בעיר, להגיע לכל מעמדי ההקפות שניות, לראות את עם ישראל ביופיו ותפארתו (שמחת תורה)
ל ציון רבי נחמן מברסלב במסע התעוררות עם קהילת הפארקעֹשֶׁר שָׁמוּר לִבְעָלָיו לְרָעָתוֹ // הרב בן ציון נורדמןי"ח בתשרי תשפב2
היום יום ההילולה של רבי נחמן מברסלב זצ"ל, יח' בתשרי, יום שלישי של חול המועד סוכות; אחד הסיפורים מתורתו תמיד מחזק ורלוונטי, ומתקשר ישירות לחג הסוכות (מאמרים, דעות)
הכי פופולריים
הכי מדוברים