בסיוע חכמה סינית:

הגברת ייצור חלב, הכנה ללידה ופתרון בעיות פוריות

אפשר לחוות חווית לידה טובה, אך אם תתכונני אליה תחווי אותה בצורה הרבה יותר טובה, חכמה סינית עתיקה שתורגמה לימינו אנו מחוללת תהליכים פיזיים ללא התערבות רפואית (בריאות)

ריבה רפפורט | מקודם |
ידע וניסיון קליני רב שנים, שמניב הצלחות רבות -נעמי דרור (צילום: כיכר השבת (תמונה: Unsplash))

״להיות אמא במשרה מלאה זו העבודה עם המשכורת הכי גבוהה, כיוון שהתשלום הוא באהבה טהורה"
(מילרד ב. ורמונט)

האהבה הזו שהיא הכי טהורה ואמיתית היא זו שהניעה את נעמי דרור לגייס את הידע הרב אותו צברה למען מטרה נשגבה זו של הריון ולידה .

נעמי היא מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ומומחית לצמחי מרפא סיניים, לפריון, הריון ולידה, וכל המוצרים שהיא פיתחה מבוססים על ידע וניסיון קליני רב שנים, שהניבו הצלחות רבות בקליניקה.
בכל מרשם הושקעה מחשבה רבה, בחיבורים בין הצמחים השונים על מנת להבטיח מוצר מדוייק, שיניבו תוצאה שתשביע רצון, אך לא רק מוצרים נמצאים באמתחתה.

נעמי משלבת רפואה סינית כדי להביא את היולדת מוכנה ללידה באופן שכל ציר שהיא תחווה ישפיע את מה שהוא צריך להשפיע ובעצם יזרז את הלידה בצורה טבעית.

היא גם יודעת לגרום על ידי צמחי מרפא מהרפואה הסינית להזרמת דם מוגברת לאיזור הרחם כדי שבבוא העת כלי הדם יעבדו כמו שצריך בזמן הלידה.

נעמי לא דואגת רק להכנה ללידה אלא גם לאחר הלידה ובעיקר לשלב ההנקה הכה קריטי: "אנו יודעים לחזק את האשה לאחר הלידה ולהגביר את המאגרים המשמשים ליצירת חלב" - אומרת לנו נעמי.

היא פתחה מוצר 100% טבעי שמורכב מצמחים המחזקים ומרגיעים את האם והתינוק, ומכילה צמחים גלקטוגוגים- צמחים שמעודדים ייצור חלב, המגבירים הן את כמות החלב והן את איכותו, כל זאת ימים בודדים מתחילת נטילת הפורמולה!

לפרטים נוספים>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית