מדע היופי

יופי ואסתטיקה? רק בטכנולוגיות מתקדמות

חגים, אירועים, שידוכים, נישואים, עונות מתחלפות והשנים שעוברות - החיים הם אוסף של התחלות חדשות ורגעים שמגיע לך לחגוג כשאת הכי יפה שיש. רשת רונית רפאל-מדע היופי, מזמינה אותך ליהנות מטיפולי יופי ואסתטיקה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ולתת גם לעור שלך להתחיל מחדש (בריאות האשה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מכירה את הרגעים האלה כשהחשק שלך להיראות במיטבך גבוה במיוחד? זה קורה לקראת אירוע משפחתי או פגישה חשובה, עונה חדשה (מישהי אמרה אביב?) או חג מתקרב (מה, פסח כבר בפתח?). ואז את מביטה בראי, מלטפת קמט מציק, פצעון נושן, כתם סורר ועור שקצת התעייף - וחולמת על איזה קסם, או נוסחה, שיעשו ריסטרט לעור הפנים שלך ויאפשרו ליופי שלך לצאת במלוא הדרו.

לפרטים כנסו>>

החדשות הן שיש נוסחה כזו, או יותר נכון כמה וכמה נוסחאות, והן לגמרי עושות קסמים. פיתוחים מדעיים וטכנולוגיות חדשניות, המאפשרים לך להשיג מראה עור צעיר, חלק ורענן, באמצעים מתקדמים ובלתי פולשניים שיבטיחו לך שפע מחמאות כבר באירוע/חג/פגישה הבאים.

רשת 'רונית רפאל-מדע היופי', מעצמה ישראלית ובינלאומית של אסתטיקה מקצועית, היא מובילת המהפך. הרשת מציעה מגוון טיפולים המבוססים על טכנולוגיות מוכחות, פטנטים בינלאומיים וצוות רופאים מומחים מהטובים בארץ. טכנולוגיות קרני אור, גלי קול, אולטרסאונד, גלי רדיו ועוד מעודדים ומגבירים את הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין בעור ומטפלים במרקמו. זאת לצד החדרת חומרים מזינים, ויטמינים, מינרלים ותמציות פטנט ייחודיות שפותחו לשירות המראה שלך.

לפרטים כנסו>>

גם אחרי 30 שנות ותק ויותר 150,000 מטופלים(!), ב 'רונית רפאל-מדע היופי' לא מפסיקים להתחדש. מבחר השיטות והמכשירים המתקדמים מעניק מענה בכל גיל, לכל צורך ולכל בעיית עור וכל זאת במקום אחד. יועצות מנוסות יבנו עבורך תוכנית טיפולים המתאימה לצורכי העור ולבקשות שלך, אבל בינתיים - קבלי טעימה מהשפע:

  • טיפולי פנים בשילוב מכשירי תדר, חמצן, ויטמינים וליפידים למיגור אקנה, צלקות ופיגמנטציה

  • טיפולי אנטי-אייג'ינג מתקדמים עם תרכובות יוקרתיות, לחידוש העור ולטשטוש קמטים וסימני גיל

  • טיפולי גוף עוצמתיים להחלקת מרקם העור, להפחתת ריכוזי שומן, למיצוק ולפיסול

  • הצרת היקפים והפחתת צלוליט במכשיר ה'אקסימיה' האלקטרו-מגנטי הטוב מסוגו

  • הסרת שיער בלייזר, בשילוב מותאם-אישית של המכשירים החדישים והאפקטיביים בתחום

  • משפחת טיפולי ה'סטאר' - הטרנד ההוליוודי לתוצאות זוהרות, לפני אירועים של פעם בחיים

אז אם את חוגגת רגע משמח, התחלה חדשה או פשוט מרגישה שמגיע לך, תרשי גם לעור שלך להתחיל מחדש ולהיראות נפלא. 10 מרכזי יופי בפריסה ארצית עומדים לשירותך ב: ירושלים, תל אביב, רעננה, אשדוד, חיפה, ראשון לציון, כרמיאל, קריות, באר שבע ונצרת. התקשרי עוד היום ובואי ליהנות מטיפולי האסתטיקה המתקדמים ביותר.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות חייגי 2555*, ותיווכחי גם את איך המדע עובד בשביל היופי שלך.

לפרטים כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר