צמיחה של 300%

מהפכת מנועי החיפוש שהובילה גוגל וההזדמנות שלך להשקעה

מנוע החיפוש של גוגל הפך למנוע איתור חכם וממוקד שלא רק מנגיש מידע אלא מנגיש פתרון • המהפכה לא הושלמה ועדיין יש לך אפשרות גם להשקיע ולהרוויח • נצלו (הייטק, מקודם)

ספץ מבוססת על טכנולוגיות חכמות (צילום: יח"צ)

אחת האפליקציות היותר מדוברות בחודשים האחרונים בישראל, היא "ספץ" – אפליקציה המבטיחה למצוא לך איש מקצוע מתאים תוך 30 שניות. העולם הולך לעבר ה"מיידי", ועסקים מחפשים לחסוך כמה שיותר בזמן ובפעולות שנצטרך לעשות עד שנשיג את המטרה.

לכן "ספץ" הפכה לאפליקציה רווחית בעלת רייטינג מאוד גבוה בחנויות האפליקציות בישראל ובבריטניה. עכשיו, היא נמצאת רגע לפני הכניסה לשוק האוסטרלי, וגם לך יש הזדמנות להשקיע בה רגע לפני שהיא פורצת לעולם ולשווקים הגדולים ומבצעת הנפקה בורסאית באוסטרליה. מי יודע, אולי זה יהיה אחד האקזיטים הגדולים הבאים של חברה ישראלית.

את הפרויקט הקודם של מייסד אפליקציית" ספץ" יוסי נבו, רובכם מכירים.

בשנת 2002 יוסי נבו הגה רעיון מהפכני מתוך חזון ארוך טווח: להנגיש את השירותים האיכותיים ביותר לכל בית בישראל 24 שעות ביממה. לשלב בין הפתרון האיכותי של בעיות וצרכים לבית ולמשפחה ובין פרנסה טובה לנותני השירות האיכותיים. כך ייסד יוסי את "דף הזהב" אשר הגיע למעל 2 מיליון בתים בישראל. יוסי הבין שהעתיד הכלכלי הגדול הוא לא בפיסות נייר על המקרר, אלא בטכנולוגיה. במקרה הזה, מנוע חיפוש חכם, הבנוי על בינה מלאכותית.

ניקח לדוגמא כמה מחברות הסטרטאפ שזיהו מבעוד מועד את הפוטנציאל ומימשו בצורה מעוררת השתאות את השינוי המבורך:

חברת Waze מיישמת מערכת הכוללת מסד נתונים טוטאלי, יחד עם שילוב ושיתוף של מידע משתנה וחכמת ההמונים. החברה נרכשה על ידי גוגל במיליארד דולר.

חברות Gett ו-Uber בתחום המוניות - מחברות בין הנהג הפנוי והמתאים לבין הנוסע.

חברת Fiverr מציעה פלטפורמה לאיתור מיידי של נותני שירותים דיגיטליים פרילנסרים, ונאמדת בשווי של מיליארדי שקלים.

חברות אלו מימשו את טכנולוגיית האיתור החכם לתחומם הם אך עדיין ישנם נושאים רבים שטרם הגיעו לידי מיצוי.

החל משנת 2009 החלה חברת Gpage (המחזיקה באפליקציית "ספץ") בפיתוח מערכת טכנולוגית פורצת דרך, המבוססת בינה מלאכותית וחכמת ההמונים לאיתור ממוקד של אנשי מקצוע. המערכת נפתחה לכלל הציבור תחת השם "2144". בשנת 2009 המערכת עלתה לאוויר בגרסת הביטא ומאז הושלם הפיתוח של כל מערכות השליטה והניהול, בוצעה חדירה ראשונית ואפקטיבית לשוק, הוכשרו צוותים פנים וחוץ ארגוניים והתבססו מערכי ניהול, תכנון, שליטה ופיתוח.

במחצית השנייה של שנת 2018 השיקה Gpage את המערכת באופן רשמי תחת המותג Spetz (ספץ) בליווי השקת האפליקציה החדשה.מאז שירתה המערכת מאות אלפי ישראלים ובריטים. המערכת אף הפכה לרווחית כבר בישראל, למרות ששווקים כמו בריטניה ואוסטרליה (שם יש הרבה יותר בתים פרטיים וצורך מיידי באפליקציה), הולכים להיות רווחיים בהרבה לפי הערכות מומחים.

השוק אליו פונה ספץ הוא בלתי נדלה ופונה למכלול הנושאים המכסים את הצריכה הביתית - חשמלאים, מעצבים, טכנאים ועוד. שוק צריכת השירותים הוא שוק בעל מיימדים עצומים - רק בשנה האחרונה נעשו בישראל למעלה מ-100 אלף חיפושים בגוגל תחת המילה ״אינסטלטור״. שוק המנעולנים בארצות הברית בלבד, עמד בשנה האחרונה על כ-2 מיליארד דולר.

לעומת המתחרים בשוק, ספץ מבוססת על טכנולוגיות חכמות המאפשרת לדרג את בעלי המקצוע באמצעות אלגוריתם שלא מאפשר לזייף דירוגים. זה בנוסף למהירות, נוחות וזמינות המערכת – 30 שניות ומצאנו לך ספץ.

בין אם מדובר באינדקס משודרג, או מערכת טכנולוגית, אף אחד לא הצליח ליישם בהצלחה את האינטגרציה בין הטכנולוגיה לאנשי המקצוע כפי שעשתה זאת ספץ, כולל חברות שהשקיעו בהן קרנות ענק, שנכשלו איפה שספץ הצליחה.

ספץ נמצאת בדרך להשקה בשוק האוסטרלי, בעזרת הגיוס המוצלח שנעשה בסבב הקודם.

כעת, החברה בחרה לצאת לסבב גיוס נוסף על מנת לשווק את המוצר בחשיפה רחבה כך שתוכל לבסס את מעמדה בשוק הבריטי, להיכנס לשוק האוסטרלי ולבצע הנפקה מוצלחת ,הצפויה בסוף 2021 .

מנכ"ל החברה, יוסי נבו, השקיע בגיוס ההמונים ביחד עם שאר המשקיעים (באותם התנאים כמובן), חצי מיליון שקלים. זה מבטא אמונה עמוקה של היזם ומי שמוביל את החברה, בהמשך הצלחתה.

ניתן להשקיע החל מ- 2,500 ₪ בלבד דרך אתר השקעות ההמונים פיפלביז.

לפרטים והשקעה לחצו כאן >

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר