הקמפוס החרדי במכללת אשקלון

נקודת היציאה אל המשרות הנחשקות ביותר

בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון נערכים לקראת רישום של נשים וגברים חרדים המבקשים ללמוד ולהכשיר עצמם למקצוע מכובד שישלב גם הגשמה עצמית ופרנסה בכבוד (לימודים, מקודם)

תוכנית לימודים שתאפשר לתלמידים לשלב בסדר יומם הרגיל (צילום: יח"צ)

בקמפוס החרדי של מכללת אשקלון נערכים במלוא המרץ לקראת רישום של עשרות אברכים ועשרות נשים חרדיות המבקשים ללמוד ולהכשיר עצמם למקצוע מכובד שישלב גם הגשמה עצמית ופרנסה בכבוד בעז"ה וגם נתינה לקהילה. בימים אלה נעשות ההתאמות הנדרשות לפתיחת כתות נוספות הן למכינה לבני 30+ , הן למכינות הרגילות והן ללימודי התואר.

מעוניין בפרטים? כנס >>

איזהו חכם הרואה את הנולד! אימרה זו רלוונטית מאד גם בכל הקשור ללימודים שמטרתם לאפשר להתפרנס בכבוד. מי שפרנסתם חשובה להם – דואגים כבר היום להכשרה הטובה ביותר כדי לקבל תואר מבוקש ולהשתלב בשוק העבודה.

הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון, משלים בימים אלה היערכותו לפתיחת המכינה המקוצרת לבני 30+ ולפתיחת הרישום לכיתות לימוד חדשות, נפרדות לנשים ולגברים ובמגוון תארים. המשמעותיים שבהם: מדעי המחשב (עם התמחות באבטחת מידע (סייבר), עבודה סוציאלית וכלכלה וניהול. מלבד זה מתוכננות להיפתח גם כיתות מכינה ייעודיות כהכנה ללימודי תואר ראשון.

גם אחרי הקורונה גובר הביקוש בשוק ההיי טק לבוגרי מדעי המחשב, בקמפוס נערכים במלוא המרץ לפתיחת כיתות לימוד גם לנשים וגם לגברים ולבניית תוכנית לימודים שתאפשר לתלמידים לשלב בסדר יומם הרגיל – גם לימודים אקדמיים.

לימודי עבודה סוציאלית וכלכלה וניהול הינם במתכונת של פעמיים בשבוע בלבד, לגברים לימודי ערב ולנשים לימודי בוקר כך שניתן לשלב גם הלימודים לתואר בעבודה סוציאלית, תוך כדי ניהול חיי עבודה ומשפחה רגילים. חשוב לציין כי במכללת אשקלון שכר הלימוד מוזל והינו לפי תעריף 'אוניברסיטאי'.

צבי מרסיאנו,מנהל הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון אומר, כי נכון להיום תלמידים זכאים יכולים ליהנות ממלגות נאות ומכובדות על ידי קרן קמח ועל ידי המכללה ועוד גופים המסייעים לחרדים המבקשים ללמוד מקצוע ומדגיש כי צוות הקמפוס מלווה אישית כל תלמיד לכל אורך תקופת הלימודים. "מניסיון העבר של הקמפוס", אומר מרסיאנו, "ניתן לומר באופן מובהק כי אחוזי ההשמה של הבוגרים עומדים ברף גבוה באופן משמעותי במקצועות שנרכשו במסגרת הקמפוס ויש שנקלטים לעבודה אף תוך כדי הלימודים".

הקמפוס החרדי של מכללת אשקלון לגברים ממוקם בגן יבנה לא רחוק מהשכונות החרדיות באשדוד והקמפוס הנפרד לנשים ממוקם באגף נפרד במתחם המכללה באשקלון.

הנהלת הקמפוס מעמידה לציבור תלמידי הקמפוס בגן יבנה שירותי הסעות מאשדוד חינם לקמפוס וממנו, שרות זה ישוב בעז"ה להיות חלק ממה שמעניק הקמפוס לתלמידיו עם החזרה לשגרה מלאה.

מעוניין בפרטים? כנס >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר