| |

ירושלים:

"החלטתי להביא בשורה אמיתית לאנשים שסובלים מכאבים וזקוקים למדרסים איכותיים"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אחרי שנים של עבודה כטכנאי מדרסים, הקים מתן גולן חברה משלו בתחום, שמצליחה להביא בשורה אמיתית לסובלים מכאבים הקשורים בהליכה ועמידה. "הצלחנו לייצר מדרס בלעדי בטכנולוגיה הטובה ביותר שנותנת מענה לרוב האוכלוסייה – מדובר על מוצר פרא רפואי קטן שיכול לשנות את איכות החיים של אנשים"

מתן גולן סבל מפגיעת כתף לאחר תאונת דרכים שעבר, ונאלץ לעבור מספר ניתוחים ותהליכי שיקום על מנת לחזור לתפקוד מלא. בזמן שעבר טיפולי פיזיותרפיה בבית החולים, הוא החליט שהוא מעוניין לעזור לאנשים שסובלים מכאבים והתחיל בלימודי טכנאות מדרסים ובאנטומיית כף הרגל.

"אחרי התאונה הבנתי בפעם הראשונה בחיי מה זה כאב אורתופדי עמוק ומה המשמעות היומיומית עבור מי שסובל ממנו", מספר מתן. "החלטתי ללמוד טכנאות מדרסים משום שרציתי לעזור לאנשים שהיו במצב שלי למצוא פתרון שיקל על הכאבים ויישפר את איכות החיים. היום אני יכול להגיד שמדרס טוב הוא מוצר שיכול לשנות חיים של אדם. אני רואה את זה אצל האנשים הכי קרובים אליי".

"שינויים במבנה המדרס והתרכבות שהביאו לתוצאה מדהימה"

מתן התמקצע, רכש ניסיון רב בעבודה באחת מהחברות הגדולות בישראל והשקיע רבות בהכשרות ולמידה של התחום. "למדתי המון בתקופה הזו אבל הרגשתי שחסרה בשורה בתחום המדרסים והשירות בארץ". הוא החל לחקור את הנושא בעצמו ופיתח מדרס בעל תרכובת חדשה שנותנת מענה לרוב האוכלוסייה.

"הצלחתי לעשות שינויים מינוריים בהרכב שהביאו לתוצאה מדהימה", הוא מספר. "אנחנו עושים שימוש בחומרי גלם מארצות הברית בלבד בניגוד לחברות שמשתמשות בחומרי גלם המיוצרים במדינות אחרות, ובנוסף אנו מבצעים בקרות איכות קפדניות המבוצעות על ידי החברה השוויצרית המובילה בעולם בתחום (SGS).

לבדיקת התאמה ראשונית למדרסי BETTER BALANCE – סמנ/י את גילך:

"מדרסים שמחזיקים 5 שנים במקום 3"

החברה שהקים מתן, Better Balance, מפעילה מספר קליניקות הממוקמות במתחמים רפואיים גדולים בתל אביב, חיפה, ראשון לציון, חולון ורעננה, והיא נותנת מענה לאלפי אנשים שסובלים מכאבים במנח כף הרגל, בקרסול, בברכיים, ברגליים, בגב, בצוואר ועוד. לדבריו, "כל מי שסובל מכאבים כתוצאה מהליכה או עמידה כדאי שיגיע אלינו לבדיקה של מנח כף הרגל בחינם ובמידה ומנח כף הרגל אינו תקין אנחנו נתאים לו מדרס בהתאמה אישית לכף רגלו. זה באמת מוצר רפואי קטן לכאורה, אך כזה שמשנה את חייו של אדם. הליכה ועמידה הן פעולות יומיומיות ואי אפשר להתפשר על חיים של סבל וכאבים – יש פתרון לבעיה".

חברת Better Balance מצליחה להביא בשורה לא רק באיכות המדרסים אלא גם בהתאמה המדויקת שלהם ובאורך החיים שלהם. "רוב המדרסים הקיימים היום נשחקים אחרי 3 שנים וצריך להחליפם. אצלנו הם מחזיקים עד 5 שנים ויש לכך משמעות כלכלית עבור אנשים שזקוקים למדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית.

"בנוסף, אנחנו נותנים אחריות מלאה של שנתיים – שגם נותנת שקט נפשי לאנשים וביטחון שבחרו במוצר מצוין", אומר מתן. ואכן, המדרסים של Better Balance מיוצרים בין היתר מחומר שנקרא PORON XRD – אחד החומרים הטובים בשוק שבולם מעל 90% מהזעזועים ומצליח להיות רך וגמיש לצד החוזק וההגנה שהוא מספק.

"מקבלים את המדרס באותו היום"

טכנאי המדרסים של החברה מבצעים אבחון וסריקה ממוחשבת של מנח כף הרגל ללא עלות, מזהים אם קיימת בעיה פתולוגית / אורתופדית, ובמידת הצורך מתאימים מדרס המותאם באופן אישי לכף רגלו של המטופל. "כל הטכנאים שלנו עוברים הכשרות על ידי רופאים אורתופדים מומחים בתחום ואנחנו שמים דגש מקסימלי על מקצועיות ודיוק".

"בנוסף, החברה פיתחה תוכנה מתקדמת בשיתוף רופאים מומחים שמנתחת את הזווית של מנח כף הרגל, נטיית הקרסול והקשתיות – כך שיש לנו אלמנט נוסף לדיוק מרבי. טכנאי המדרסים משתמש בנתונים שהופקו על מנת להתאים את המדרס לכף הרגל של המטופל באופן מדויק ולאחר כרבע שעה המדרסים מוכנים. אין המתנה של ימים או שבועות. מטופל שמגיע אלינו יוצא מהמקום עם מדרס באיכות עילית עוד באותו היום".

"המדרס פתר בעיית כאבים של שנים"

"אנחנו יודעים להתאים מדרסים ל-95% מסוגי הנעליים הסגורות ואפילו לנעלי עקב", מדגיש מתן. "המסר המרכזי הוא שיש פתרון לכולם, אם זה חיילים שהולכים כל היום עם נעלי צבא, דיילות שעומדות על נעלי עקב כל היום, גננים, טכנאים, ספורטאים ולמעשה כל אדם מהשורה שסובל, כמו גם אנשים שעובדים בעבודה משרדית. חשוב להגיד שגם אוכלוסיית המבוגרים, שנוטים לסבול מכאבים ברגליים ובגב, ואפילו ילדים ונערים צעירים מהווים חלק מקהל המטופלים שלנו".

"יש לנו אינספור עדויות של מטופלים שהעידו שהמדרס פתר להם בעיית כאבים של שנים. אנחנו מתחייבים לאיכות ומקפידים לערוך התאמות מדי חצי שנה על מנת לראות שהמדרס עדיין עונה על כל הדרישות. אסור להזניח כאבים יומיומיים", מדגיש מתן ומסכם: "הפתרון הוא פשוט והעלויות הן זניחות לעומת השינוי באיכות החיים".

לייעוץ ראשוני ללא עלות עבור מדרסי BETTER BALANCE

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: