ההצלחה של 'מאושרים'

ההצלחה של 'מאושרים' המרכז הארצי למשכנתאות מגיעה לציבור החרדי

לראשונה, חב' מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות, פועלת בקרב הציבור החרדי בתחום המשכנתאות ואיחוד הלוואות על מנת לקבל עבור כל אחד מנוטלי המשכנתא, חיסכון כספי משמעותי ותנאים טובים יותר בתהליך פשוט וקל יותר • רגע לפני שאתם פונים לבנק לקבלת משכנתא, כדאי לכם לקבוע פגישה ללא התחייבות עם המומחים של חב' מאושרים (כלכלה)

כל לקוח חוסך עשרות אלפי שקלים בשנה ונהנה מריביות נמוכות בלקיחת משכנתא (צילום: שאטרסטוק )

בשורה משמחת לציבור החרדי: חברת 'מאושרים' המרכז הארצי למשכנתאות החלה את פעילותה בקרב הציבור החרדי, מתוך מטרה להשתמש בכוח קניה מרוכז על מנת להשיג תנאי משכנתא טובים יותר עבור כל אחד ואחד.

חב' 'מאושרים' הפועלת מזה למעלה מעשור בתחום המשכנתאות מהווה מקור חוץ בנקאי, מקצועי ואובייקטיבי הפועל למען הלקוחות במטרה להשיג את תנאי המשכנתא הטובים ביותר.

באמצעות חב' מאושרים, כל לקוח חוסך עשרות אלפי שקלים בשנה ונהנה מריביות נמוכות בלקיחת משכנתא.

בנוסף, חב' מאושרים מלווה לקוחות גם בקבלת הלוואות נוספות מלבד המשכנתא. המומחים של מאושרים, יאחדו עבורכם את כל ההלוואות להלוואה אחת גדולה בתמורה לשעבוד נכס, עם החזר חודשי נמוך יותר מהיום.

הצוות המקצועי של חב' מאושרים מורכב מאנשי כספים, יועצי משכנתאות, כלכלנים ועובדי בנק לשעבר המכירים את המערכת הבנקאית לאורכה ולרוחבה. יחד אתכם, הצוות המקצועי של המרכז יבנה לכם את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר לצרכים הפיננסים שלכם. בצורה שתאפשר לכם לנהל את ההוצאות בצורה נכונה יותר, תחסכו ריביות מיותרות של מספר הלוואות ותוכלו להתנהל כלכלית טוב יותר

החברה ליוותה מאז הקמתה אלפים רבים של לווי משכנתאות ועזרה להם לחסוך עשרות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא, בזכות כוח אדיר של החברה מול כל הבנקים בישראל וארגון של קבוצות משכנתא אשר מהוות כוח קנייה עצום מול הבנקים ועוזרים להשיג את התנאים הכי טובים שניתן בכל נקודת זמן.

קבוצות צרכנות המשיגות מחירים נוחים ותנאים טובים יותר מלקוח בודד קיימות בתחומים רבים. עולם המשכנתאות בהיותו תחום שקשה להבין את מהותו ולייעץ בו בצורה מקצועית, לא ראה עד היום קבוצה צרכנית. ייעוץ למשכנתאות תמיד נעשה 'אחד על אחד' וכך גם המשא ומתן מול הבנקים. עד היום לא הייתה חברת ייעוץ למשכנתאות "שהרימה את הכפפה" במגזר החרדי ואיגדה נוטלי משכנתא לכוח צרכני משמעותי.

מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות, בזכות היקף הלקוחות הגדול שלו מעניק לכל לקוח כוח גדול פי כמה וכמה כאשר הוא פונה בשמו אל הבנקים. בזכות הכוח הצרכני הגדול, החברה מאפשרת לכל לקוח לקבל את התנאים הטובים ביותר עבורו. תנאים שאותם לא היה יכול להשיג בכוחות עצמו. כוחו של הצרכן הבודד מול הבנק קטן ויכולת המיקוח שלו לא גדולה – לא כך הדבר עבור מי שלוקח את המשכנתא עם מאושרים. בציבור החרדי, שגם בשאר התחומים מהווה כוח קניה גדול, בתחום המשכנתאות ואיחוד הלוואות, לא היה עד היום גוף שירכז את הכוח הצרכני ויעמוד מול הבנקים על מנת להוות כח צרכני משמעותי.

חברת משכנתאות המטפלת בנוטלי משכנתאות רבים יכולה להשיג תנאים אטרקטיביים יותר ולו בשל העובדה שהיא כוללת מספר רב של חוזים פוטנציאליים ארוכי טווח עבור הבנק.

לחב' מאושרים ניסיון רב גם עם לקוחות מסורבי משכנתא בבנק, או לכאלו המבקשים משכנתא עבור מחיר למשתכן, משכנתא לגילאי 60+, משכנתא לנכס מסחרי, מיחזור משכנתא, גרירת משכנתא וכדו'.

הצטרפות למאושרים המרכז הארצי למשכנתאות, לא רק מאפשרת כוח מיקוח גדול מול הבנקים, הוא גם מעניק לכם את החופש מפני התהליך המורכב של לקיחת משכנתא. אינכם זקוקים לטרוח בין הבנקים, להפסיד ימי עבודה ולהתמודד מול המכשולים וקשיים של סחבת. המרכז הארצי למשכנתאות לוקח על עצמו את אחריות התהליך עבורכם, לרבות משא ומתן מול הבנקים.

"אנחנו שואפים ליצור תהליך נטילת משכנתא קל, פשוט ונוח עבור לקוחות שנוטלים משכנתא בציבור החרדי", אומרת מנכ"ל מאושרים הגב' מיטל אדרי: "כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ויועץ משכנתאות מוסמך ייצור עמכם קשר למתן פרטים והמשך תהליך ללא עלות וללא התחייבות מצדכם. לאחר מכן, אנו נבחן את הנתונים הפיננסיים שלכם ונתאים לכם תמהיל משכנתא אופטימאלי בריביות יותר נמוכות ובתנאים טובים יותר. הצוות שלנו כולל יועצי משכנתא מנוסים, עם עבר בנקאי מוכח, אשר מכירים את כל רזי התהליך ויעזרו לכם לאורך כל הדרך, כאילו זו הייתה המשכנתא שלהם עצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר