יותר סינון בפחות כסף

יקר לכם? הגיע הזמן לשלם פחות עבור יותר

זה מה שהתחרות עשתה לאינטרנט החרדי, סעיף סינון התכנים במרשתת הוא ההוצאה הכבדה ביותר בהוצאות התקשורת של משק הבית או העסק החרדי. אך מסתבר שאפשר גם אחרת (צרכנות)

הנתח הגדול ביותר בסעיף הוצאות התקשורת במשק הבית החרדי, הוא דווקא על "הימנעות". כלומר, על סינון תכנים במרשתת (צילום: יח"צ)

חברת הסינון 'כשר פליי' חותכת את המחירים בחדות ומציעה לגולשים גלישה מהירה ושירות לקוחות זמין וידידותי במיוחד

אחת השאלות המסקרנות ביותר כלכלנים בישראל ובעולם מתייחסת לתקציב משק הבית החרדי. זה שמצליח לכלכל משפחה ברוכת ילדים על־אף היותו נמוך משמעותית מהממוצע בציבור הכללי. אנליסטים שנדרשו לנושא התקשו לתת תשובות ברורות וחד־משמעיות. התשובה הרווחת היא שמדובר בסדר עדיפות שונה של המשפחה החרדית. סדר עדיפות שמנצל טוב יותר כל שקל. מה שמסביר כיצד "ערכו" של אותו שקל שונה בידיה של משפחה חרדית.

אחד מהסעיפים בטור ההוצאות נושא את הכותרת "תקשורת". אך בעוד משק בית בציבור הכללי מוציא מאות שקלים בחודש על ערוצי תקשורת חזותית שאינם מביאים הרבה תועלת לצופיהם. זאת לצד תשלומים עבור גלישה, עבור מכשירים מהדור החדש ועבור עיתונות מכל סוג שהוא. החרדי לעומת זאת מוציא על תקשורת בסיסית, כלומר על טלפוניה ועיתונות כתובה. מדובר בסכום זניח ביחס לזה שמשלם הציבור הכללי. עם זאת, הנתח הגדול ביותר בסעיף הוצאות התקשורת במשק הבית החרדי, הוא דווקא על "הימנעות". כלומר, על סינון תכנים במרשתת.

להצטרפות לחצו כאן

להורדת האפליקציה, לחצו כאן

גם העסק החרדי ישקיע בסינון הרבה יותר ממקבילו במגזר הכללי. הנתונים העדכניים של השנתיים האחרונות מוכיחים את מה שאנשי המקצוע טענו מזמן. היקף החדירה של האינטרנט בציבור החרדי גבוה בהרבה מכפי שניתן לחזות במבט שטחי. היום ברור גם לגויים שאינטרנט ללא סינון, בקרה ופיקוח עלול להיות סכנה חברתית, כלכלית ובטחונית שלא לדבר על זו הערכית. אך מדוע עלותו כה גבוהה?

ההסבר הנפוץ הוא שהטכנולוגיה בה משתמשים רוב חברות הסינון מחייבת הוצאות גבוהות. ההסבר ההגיוני הוא שהציבור החרדי הוא ציבור שפוי (ושבוי) שלא יעלה בדעתו לגלוש ללא סינון גם במחיר יקר. או כמו שאומרים "יעלה כמה שיעלה". אז זהו. שמסתבר שגם לשוק הזה הגיעה בשורת התחרות. חברת הסינון 'כשר פליי' שמתברר שיש לה כבר אלפי לקוחות מרוצים, מציעה היום את כל מה שהסינונים האחרים עושים במחיר נמוך משמעותית ובמהירות גבוהה בהרבה.

להצטרפות לחצו כאן | להורדת האפליקציה, לחצו כאן

אפליקציית הסינון של 'כשר פליי' שמתאימה הן למובייל והן לדסקטופ, מבטיחה סינון מוקפד ואיכותי במהירות מפתיעה ובמחיר ממש מפתיע שעשוי להגיע עד כמחצית מהמחירים הממוצעים בשוק. 'כשר פליי' מציעה גם דפדפן כרום "נקי" שכולל בתוכו רק חיפוש מסונן, יוטיוב ייחודי וגישה ישירה ומהירה לשורה ארוכה של אתרים שנבדקו ונבדקים כל העת. זו למעשה שכבת הגנה נוספת לסינון הקיים ממילא באפליקציה שנועדה למהר עוד יותר את תהליך הסינון כדי לשמור על חווית גלישה שאינה מעיקה.

הסיסמה של 'כשר פליי' היא "אפשר גם כשר וגם מהרררר". אפשר בהחלט להוסיף וגם זול יותר מכל היתר. בדיקה לא רשמית שנערכה השבוע במספר הזדמנויות, בימים שונים ושעות אחרות, הציבה את 'כשר פליי' במקום הראשון במהירות התגובה בשירות הלקוחות ובתמיכה הטכנית. שינוי מרענן ביחס למקובל בענף זה בציבור החרדי. בימים של יוקר מחייה גואה, טוב לדעת שאפשר גם כשר וגם לא יקר.

כדי להצטרף לסינון המנצח של 'כשר פליי', לוחצים כאן עכשיו או מורידים את האפליקציה, כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר