| |

ירושלים:

"שילוב מדהים של ודאות ורווח": 299 אלף שקל לקרקע בקרית אתא

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בשכונה החדשה המתוכננת במערב קרית אתא צפויות להיבנות 6,000 דירות חדשות. במחיר פריסייל של 299 אלף שקל, הכולל את היטלי ההשבחה, אפשר לקנות יחידת קרקע בשכונה שתעניק זכות לדירת 5 חדרים בבניה רוויה בעיר קרית אתא המבוקשת

במערב קרית אתא, בין רחוב התעלה במזרח, רחוב זבולון בדרום, ביאליק בצפון ורצועות התשתיות במערב, מתוכננת לקום שכונה חדשה שתשתרע על כ-1,200 דונם, ובה ייבנו 6,000 יחידות דיור חדשות. 

קרקעות במקום משווקות נכון לעכשיו במחירי פריסייל אטרקטיביים, של 299 אלף שקל בלבד ליחידת קרקע שתקנה זכות לדירה. המחיר כולל את היטלי ההשבחה שיידרשו המשקיעים לשלם בהמשך. 

מצבה התכנוני של הקרקע מתקדם במיוחד, כאשר התוכניות אושרו בוועדה המחוזית, והיא נמצאת לפני תוכנית מפורטת. הצפי הוא כי הבנייה תתחיל בתוך כשלוש שנים בלבד, כך שמדובר במימוש מהיר וככל הנראה, יוכלו המשקיעים ליהנות מרווח של מאות אלפי שקלים בתוך שנתיים עד ארבע שנים. 

הקרקע כבר עברה שינוי ייעוד

קרית אתא היא אחת הערים הצומחות בצפון, שנהנית מהגירה חיובית שנה אחרי שנה. אזור הקריות הוא בין המתפתחים בישראל, כשעוד ועוד אפשרויות תעסוקה חדשות נפתחות באזור, במקביל להגברת הנגישות בתחבורה הציבורית. עקב הביקוש הגבוה, הקרקעות אוזלות בקצב מהיר, מה שהופך השקעה בקרקע להזדמנות עם פוטנציאל רווח גבוה במיוחד.

בעיר יש כיום כ-62 אלף תושבים, כאשר עד 2035, שואפת העירייה לשלש את האוכלוסייה ויותר, לכמעט 200 אלף תושבים. קרית אתא היא הגדולה ביותר מבין הקריות, ונהנית ממערכת חינוך איכותית ומושקעת. הממשלה והעירייה גם יחד השקיעו סכומי עתק כדי להגביר את הנגישות של העיר, ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית, ובשנים הקרובות עתידים להיבנות בעיר משרדי ממשלה, מרכזי תעסוקה וכן מרכז רפואי. 

הקרקע במערב העיר אינה זמינה לבנייה , אך היא כבר עברה שינוי ייעוד, וקיימת ודאות בכך שהפרויקט המתוכנן עליה ייצא לפועל. על פי התוכניות, יכלול המתחם בנייה רוויה למגורים, מבני ציבור, מסחר ומשרדים, פארק עירוני, מתקני ספורט ועוד. 

מעוניינים להצטרף ולרכוש קרקע? לחצו כאן וקבלו פרטים נוספים >>

"רווח צפוי של כ- 600 אלף שקל"

בחברת קליימקס, נדל"ן המשווקת את הקרקע, מסבירים כי "מאחר שסף ההשקעה הנדרש הוא נמוך יחסית, מדובר בהשקעה נגישה עבור ישראלים רבים, מה שהופך אותה ליוצאת דופן". המשקיעים נהנים מהסכם שיתוף חזק שמגן עליהם, וכן מליווי צמוד של משרד עורכי דין בתהליך הרכישה. בנוסף, מדובר בקרקע פרטית, שתירשם בטאבו על שם הרוכשים. 

עלות הבנייה מוערכת בכ-900 אלף שקל, בנוסף למחיר הקרקע, כך שמי שימתין לסיום הבנייה וימכור דירה חדשה במחיר המוערך ב-1.6 מיליון שקל, יוכל להרוויח כארבע מאות אלף ₪. 

"זו אחת מהזדמנויות ההשקעה המבטיחות ביותר שראינו בשנים האחרונות", אומרים בקליימקס נדל"ן . "יש כאן שילוב מדהים של קרקע ברמת ודאות גבוהה בשלב מתקדם, במחיר שווה לכל כיס ועם פוטנציאל רווח של מאות אלפי שקלים תוך פרק זמן קצר יחסית. זה משהו שכבר קשה מאוד למצוא במפת ההשקעות בישראל".

מעוניינים להצטרף ולרכוש קרקע?

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם בהקדם

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: