אוד מוצל מאש: מסע מרגש בין שרידי גטו ורשה > תיעוד מיוחד

פעם הוא הכיל בקרבו מאות אלפי יהודים, היום הוא שומם מאדם. גטו ורשה, שבשיאו מנה כמעט חצי מיליון איש, הוא אחד הסמלים המובהקים של השואה. מאיר אלפסי סייר ותיעד את מה שנותר ממנו. וגם: הצצה אל בית-העלמין היהודי הגדול בעולם, ואל האנדרטות שמפצירות בנו: לזכור ולא לשכוח (חדשות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
משה | 19/04/20125
למיטב זיכרוני הנאצים ימ"ש הרסו את כל הגטו היהודי -ממש הותירו אותו גל חורבות בכוונה ע"פ פרסומהם, אז מה שמעניין אותי איך הבית קברות שרד ולא נהרס? זה משהו פלאי ונשגב ממני, אולי למישהו יש הסבר מניח את הדעת? אולי יש שם איזה קבר של צדיק גדול ונסתר שבזכותו לא הצליחו הנאצים והרוסים בזמן שליטון הקומונסטי שהרס הרבה בתי קברות ברחבי ארצות הכיבוש הקומונסטי ובנה על חורבותהם בניינים(-יש תמונות שמוכיחות זאת)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמית | 19/04/20124
איך אפשר לגור בזוועה הזו,מלאת הדם הפחדים והרציחות...השם יעזור...
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן לניצולי... | 19/04/20123
▾ דווח על תגובה זו  0 
מענדל | 19/04/20122
אם כבר מביאים תמונות מבית העלמין למה לא להביא גם תמונות האוהלים של צדיקי עליון שקבורים שם: החמדת שלמה, הרב צינץ, הרב זמבע, ר' חיים מבריסק ואוהלי אדמורים חשובים אחרים, ששמותיהם נהירים לכל בחורי ישיבה ותופס תורה. אם כבר צילם כמה מבניני הגיטו אפשר גם לצרף את בית הכנסת נוז'יק שהוא המרכז היהודי כיום וכן עוד מקומות היסטוריים כמו : האנדרטה המרכזית לשואה, ואת תחנת המשלוח למחנות ההשמדה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד  | 18/04/20121
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"