‏‏אלפים בהילולת רבי מנחם מנדל מוויטבסק זיע"א בטבריה

בית ישראל פקד את קברו של רבי מנחם מנדל מוויטבסק זיע"א, לקראת יום ההילולא. הצדיק היה מתלמידי בעל שם ונטמן בטבריה. בין העולים לקבר, היו אדמו"רים ורבנים, בניהם: האדמו"רים מפוריסוב, לעלוב, מאקאווא, ספינקא, זוויעל, האחים האדמו"רים ספינקא גני גד ורמת אהרן. האדמו"רים מלעלוב ומאקאווא ערכו טיש משותף בבית הרב דוד דרלי בטבריה שזכה לארח אדמו"רים ורבנים שהגיעו למסע תפילות בטבריה

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שלום. | 29/05/20122
הזה.

יום אחד ראו התלמידים את הבעש"ט מחייך והבינו שיש דברים בגו.ואז סיפר להם,שאמו של ר' מנחם מנדל היתה מוכרת יין שרף ןכו'.ובדיוק שעמדה לסגור,בא כומר העיירה ורצה לקנות הרבה משקאות.אבל היא סרבה למרות הפצרותיו הרבות של הכומר שישלם בעין טובה.ואותו יום היה ליל טבילתה.והוא ראה ברוח קודשו שנשמה גדולה וקדושה צריכה לרדת לעולם מאותה צדקת באותו לילה וראה שכמעט שעמדה להתפתות למכור לכומר שהיה שליח השטן,והיתה מתעכבת וחלפה שעה.ואז הוא פעל עבורה שיהיה לה כח להתנגד לו ובזכות זה היא התעברה באותו לילה באותו איש קדוש.ולכן הוא חייך כי שמח שהצליח במשימתו שלא תתעכב,ושנשמה כ"כ גבוה וקדושה ירדה לעולם.

אוי,רבונו של עולם.עד מתי הגלות הזאת?
▾ דווח על תגובה זו  0 
תודה | 01/05/20121
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"