אלפים ב'סליחות' בכותל להצלחת תקיפה באיראן

אלפי מתפללים השתתפו הלילה באמירת הסליחות ברחבת הכותל המערבי, בהשתתפות ראשי ורבני הציונות הדתית, כאשר במהלכן התמקדו המתפללים בתפילה להצלחת תקיפה ישראלית באיראן. "להתאחד יחד להתפלל לביטול מחשבות שונאינו והצר הצורר מאיראן", כתבו המארגנים. גלריה (בארץ)

 (צילומים: פלאש 90)
(צילומים: פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
raz2000 | 12/09/201233
על הכיפה,

יש פה מגיבים שהשנאת חינם היא לחם חוקם פשוטו כמשמעו.

אם הם חרדים בגהינם יש מדור מיוחד בשבילם, עם שטיבלך והכל,

ואפילו האוכל שם בהכשר העיידה .
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שועל המדבר | 12/09/201232
הציונות מתפללת למלחמות מי שמע דבר כזה.

במקום להתפלל ולבקש רחמים.

זו תפילה פוליטית בשם הסליחות .

הציונות הדתית היא הסכנה הגדולה ביותר ליהדות

יותר משקרבה את החילוניים ליהדות,קרבה היא את בניה בנותיה ותלמידיה לחילוניות

סיבת ההרס הרוחני בציונות הדתית "לאומית", נובעת מהכניסה לאקדמיה ולפילוסופיה הארורה,שעליה אומר הפסוק בספר (משלי ז כה): "אֶל יֵשְׂטְ אַל דְּרָכֶיהָ לִבֶּךָ, אַל תֵּתַע בִּנְתִיבוֹתֶיהָ. כִּי רַבִּים חֲלָלִים הִפִּילָה, וַעֲצֻמִים כָּל הֲרֻגֶיהָ".

לעם ישראל ניתנה התורה,ועליה נאמר "כי היא חכמתכם ובינתכם לעיני העמים",היא ולא אקדמיה ופילוסופיה ארורה.

המקצועות המדעיים נתנו לגויים כי בזה הם בחרו,ולא בתורה.

תפקידו של העם היהודי להגות בתורה,להשקיע בה את כל חייו,כפי יכולתו, ע"פ הפסוק והציווי (יהושע יח יט)"לֹא יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה לְמַעַן תִּשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת כְּכָל הַכָּתוּב בּוֹ כִּי אָז תַּצְלִיחַ אֶת דְּרָכֶךָ וְאָז תַּשְׂכִּיל ".יש עבודות למכביר ואין צורך להיות לא רופאים,ולא מהנדסים,ולא עורכי דין,ולא שופטים.לא לזה נועד העם היהודי.

אבל כמו שפעלו דור ההשכלה בימי משה מנדלסון ונפתלי פרידלנדר ואחרים שהתעסקו בספרים חיצוניים עד ששקעו למדמנת הכפירה וכל משפחותיהם נכחדו מעם ישראל,ואחריהם פרחה הריפורמה,וגם היא נשאבה דרך האקדמיה לביב הכפירה ולזוהמה של אומות העולם.

רגשי הנחיתות אל מול התרבות העולמית היתה להם ולמשכילים לרועץ,ושברה את גאון עוזם,ולא שעו הגויים לחנופתם,והתוצאה של שואת אירופה היא הראיה,שאין מקומנו בין העמים,אלא עם לבדד ישכון ,ובגויים לא יתחשב.

אין ספק שהאקדמיה והפילוסופיה הארורה זה דבר מפתה,זה מבטא את ה"אני" אני גם אלהים,ולכן חללים רבים הפילה.

לאחר השואה קמה הציונות החילונית ממשיכי דור ההשכלה שדגלה במדינה חילונית "דמוקרטית" תוך הריסת היהדות,ובנו על הריסותיה את הכפירה.

הציונות הדתית רצתה לייצר ציונות דתית כנגד הציונות החילונית, כשלה כישלון חרוץ,ולאחר עשרות שנות קיום המדינה,"יותר משקרבה חילוניים ליהדות,קרבה היא את עצמה,ואת הנוהים אחריה לטיט היוון החילוני,נהגה בדיוק כפי שנהגו בתקופת ההשכלה,והריפורמה,השתלבו באקדמיה ובמקצועות החופשיים,המדעיים,רדפו אחרי האקדמיה,כאילו שזה משאת נפשו של העם היהודי,כאילו עליו נאמר "כי הם חיינו ואורך ימינו,ובאקדמיה נהגה יומם ולילה".

התוצאה כישלון! במקום התפתחות תורנית ואמונית,יצאו מתחת ידיה אקדמאים,בלבד,שרבים מהם פקרו,ובמקום לעלות מ12 עשר מנדטים בקום המדינה, ל30 מנדטים,נעלמו מעל המפה הפוליטית.

איך יכל להיות ד"ר או פרו' עם תואר רב גאון כל שיהיה, "צדיק" "חסיד" ומלאך ה'?!.

הרי כתוב במלאכי (ב ז') "תורת אמת היתה בפיהו ועולה לא נמצא בשפתיו בשלום ובמישור הלך אתי ורבים השיב מעון" "כי שפתי כהן ישמרו דעת ,ותורה יבקשו מפיהו,כי מלאך ה' צבאות הוא" רק אם מלאך ה' צבאות הוא,ישאלו מפיהו,אבל אם הוא למד באקדמיה,הוא כבר לא מלאך ולא חסיד ולא צדיק,אלא בעל הרהורי כפירה,זילות וזלזול בדברי חז"ל והשלת מטענו הרוחני.

דרכה של הציונות הדתית ברובה הגדול,חכמתם קודמת לייראתם,והם עץ ששורשיו מועטין ועליו מרובים שרוח הכפירה עוקרתו מהעולם.

אני חוזר ואומר ,אין דבר כזה אקדמאי צדיק וחסיד,וברור שלא מלאך ה'.

הציונות הדתית בדרך לרפורמה,פסיעה קטנה והם ריפורמים לכל דבר ועניין,למרות שגם כעת הם כבר מחוץ למעגל התורני.

השקפת עולמה של הציונות הדתית זהה לחלוטין לציונות החילונית והריפורמית בכל מכל כל,מלבד דבר אחד מסורת יהודית,וזה לזמן מוגבל.

כל ההסברים הפילוסופיים לא יעזרו להם,התירוצים טובים להם,אבל חוטאים לאמת.

לעומתם עולם התורה החרדי עמד כחומה בצורה,ושמרה על הגחלת, ודווקא אותם מעריכים אפילו הכופרים משמאל ומימין,כי רואים בהם את האמת,ואילו בציונות הדתית את החנופה והצביעות,כדי למצוא חן בעיני החילוניים.

אילו היתה להם ייראת שמים,לא היו יוצאים נגד עולם התורה,ומשסים בחרדים את החילוניים,כדי לגייס בחורי ישיבות,או סתם בחורים שתרבותם שונה מהתרבות הציונית חילונית שנמצאת בצהל,הם אלה שמאחרי הקלעים משלחים מדנים,ונותנים רעיונות עצות ותחמושת כדי להלחם בגיוס החרדים,כי החרדים הם המראה לרמתם הרוחנית הקלוקלת.

ולכן שנאתם יוקדת מקנאה, שהחרדים לא סרו מן הדרך שעברה להם מדור לדור מאז היותנו לעם וקיים בהם הכתוב "כִּי יְדַעְתִּיו לְמַעַן אֲשֶׁר יְצַוֶּה אֶת בָּנָיו וְאֶת בֵּיתוֹ אַחֲרָיו וְשָׁמְרוּ דֶּרֶךְ יְהוָה לַעֲשׂוֹת צְדָקָה וּמִשְׁפָּט לְמַעַן הָבִיא יְהוָה עַל אַבְרָהָם אֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר עָלָיו".

בן ציון ישורון

תוספת נופך על הכתבה כדי להבהיר את הכתבה על בורייה ומענה לשאלות קוראים.

כל הטענות הנכתבות שצריך חכמות חיצוניות,"ככלי" ללמוד תורה הם "סופר כפירה" ומדוע?

כי תורתנו שלמה בכל מכל כל,ואם אדם לומד את הפסיכולוגיה של זיגמונד פרוייד משמע שיש חיסרון בתורה,היתכן! פרקי אבות,ספר משלי הם לא פסיכולוגיה חינוכית?!

שיהיה ברור שלימוד פסיכולוגיה היא סכנה לנשמה,וכל ספרים חיצוניים הם סכנה לנשמה,אוי לילד שנלקח לפסיכולוג ,שפוגמים בנשמתו הקדושה,אפילו פסיכולוג חרדי שלמד את תורתו מכופר פסיכולוג.מלבד יוצאים מהכלל עקב מחלה לא עלינו,שמצריכה רפואה כמו הפרעות נפשיות, שאלה כבר מחלות נפש.

בעולמנו ישנם שני דרכים לקבל שפע,אחד מצינור הקליפה,והשני מצינורא דקדושה ,ועל היהודי להתפלל על כל דבר כדי לקבלו מהקדושה,אפילו ללמוד תורה,לקבל פרנסה,להתפלל,ולאכול, כי אם לא יעשה כן,הוא יקבל זאת מצינור הקליפה,וכסף שמקבלים מהקליפה או כל דבר אחר "סכנה" לנפש ולנשמה, שנאמר "כסף שמור לבעליו, לרעתו".

באשר לציונות הדתית ,כל מטרתה להוציא שולחן ערוך חדש כמו של גייגר הריפורמי, שהפסיקות צריכות להיות התחתית של "הקולא" לא די שמבטלים את הרמ"א,אלא גם את מר"ן הבית יוסף, לבטל את תואר הרב הגאון,או מר"ן (הרב עובדיה יוסף).ומטרה נוספת שכל רב צריך להיות אקדמאי,אחרת לא יוכל להיות רב עיר או רב ראשי.

אם כך מי יכהן כרב? רק ד"ר הרב, או פרופסור הרב,שבתוכי תוכם הם כופרים בדברי חז"ל שאינם מתיישבים עם שיכלם האקדמי.

הציונות הדתית רוצה להיות חלק עם עמי תבל ,בכל מכל כל,כלומר השתתפות באולימפיאדות ,וכל תחרות עולמית, "קבוצות ספורט" כמו נבחרות כדורגל וכדורסל,שחיה נשים וגברים עם בגדי ים , יוצרי סרטי קלנוע, בימאים,ושחקנים, וכן על זה הדרך,והיוצא מכך שמבטלים את הציווי "ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי" לי ולא להם,אתם ולא הם,חובה לבנים ובנות לשרת בצהל,לא חובה ללמוד תורה. כבר אמרו מתחכמי הציונות הדתית שתקופת חז"ל ודבריהם אינם רלוונטיים להיום,אם זו לא כפירה,אז אינני יודע מהי כפירה.

ועוד לא פחות גרוע,ויותר גרוע והוא לגבי גיורים ,אם הגויי משרת בצהל,או בקיבוץ אפילו בשומר הצעיר,ורוצה להיות ציוני,הופך להיות יהודי לכל דבר ועניין,ומצטרף למניין ולכל דבר שבקדושה, למרות שבפועל הוא יאכל נבלות וטריפות,והכל כדי להגדיל את אוכלוסיית עם ישראל שהוא עם קטן.

באשר למשפט התורה הדין העברי,אמר אחד מכהני הדת של הציונות הדתית שטוב שיש בית משפט,ולא דין תורה,כי אחרת הנשיא קצב היה יוצא זכאי,מאי נפקא מינה, שדין תורה לא רלוונטי. מעניין לשאול את הרב יואל בין נון,הוא כנראה יסכים עם דבריי.

ועוד סימבול אחד מצמרר אישת אחד מרבני הציונות (שהיא ד"ר) אמרה בשידור רדיו ביום העצמאות "אני מתרגשת מההימנון יותר מתהלים" אפשר לשאול את דעתו של תלמידו של יואל בין נון,מר יובל שרלו ראש ישיבה בפתח תקוה.הוא כנראה יסכים לדבריי.

ומה בנוגע לנשות הציונות הדתית,יוצאות האולפנות,הם כבר אקדמאיות,תלמידות חכמים,ובחורות ישיבה וכוללים,ולכן הן דורשות שוויון לשמש כ"דיינות" בבתי דין, רבניות עיר,ורבנית ראשית,חזניות,וגם למול ילדים,מהן הן שונות מנשות אומות העולם,ונשות הציונות החילונית?! ראש הנחש הציוני לנשות הציוניות (הדתית) והפמיניסטיות סבורה לדוגמא ,ששגו חז"ל שקראו למסכת בשם "נידה " שם זה זה מאוד מעליב, וצריך להחליף את שם המסכת,ושרק נשים תלמדנה הלכות נידה,ולא רבנים.

איני מדבר על מצעדי הגאווה שהם מבינים אותם,ומה עם "שמירת נגיעה" זה בדרך לביטול בשל המציאות שבאה בעקבות הציונות, הבנות צריכות לסיים אקדמיה,מתי ינשאו ואם בכלל,ומה יעשו עד גיל שלושים,יישארו חסודות?!

לכן אני סבור "שיותר משקרבה הציונות הדתית את החילוניים ליהדות,הם קרבו את עצמם,את בניהם ובנותיהם,ותלמידיהם לחילוניות",

ומה ההיגיון באיתחלתא דגאולא שנשמע מפי צדיקי הציונות הדתית, האם עדות המזרח שעלו לארץ ממ"ט שערי קדושה,ונפלו למ"ט שערי טומאה,זה רצון ה', כך צריכה להיות האיתחלתא ברגל שמאל?! לדעתי הס"מ הוא היועץ המסתורי והמנהיג של הציונות הדתית,וזאת רואים מהשקפתם הנוגדת את כל חכמי ישראל החרדים לדבר ה',שאינם ציונים.

לאחרונה יוצאים חלק מרבני הציונות הדתית לשנות את לימוד התנ"ך המקורי,וללמד בסיגנון שבז לאבות האומה,אברהם יצחק ויעקב משה אהרן דוד ושלמה.

ולא לקבל את פרשנות חז"ל כנתינה מהר סיני , להציג את יצחק אבינו שלא מבין בין ימינו לשמאלו,

וכן על יוסף ודוד המלך בהצגתם באורח שלילי בחלק מדמותם ומעשיהם,והנהגותיהם, זו תוצאה של אקדמיה,"חינוך לחשיבה עצמית",ולא ככל אשר יאמרו לך תעשה.זו כפירה לשמה,ולמוד לכפירה.

טוב יעשו החרדלי"ם וייעלו מעל עדת קורח של הציונות הדתית ,ויצילו את עצמם,ואת כל בני משפחותיהם מההשקפה הכפרנית שהיא נגד ה' ותורתו,ונגד משה עבדו.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
שמעלץ | 13/09/2012 
ורק למענך (מכיוון שכנראה לא קראת מעבר לכותרת. לא מפתיע), ציטוט קטן מהכתבה:

בהזמנה לעמד הסליחות, כתבו המארגנים: "בימים אלו שהמו גויים ומטו ממלכות סביבנו, לפני יום הדין הקרב ובא, הננו קוראים להתאחד יחד להתפלל ולזעוק לפני בורא עולם, לביטול מחשבות שונאינו והצר הצורר מאיראן".

קריאה למלחמה? לא. תפילה לביטול מחשבות שונאינו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כוכבה | 12/09/201231
איך אתם מפרסמים את התגובות של אדון "שועל מדבר" שכולן שינאה ובורות?
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ך | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יהודית | 12/09/201230
בזכותם קיימת מדינת ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 11/09/201229
▾ דווח על תגובה זו  -4 
זאב ערבות | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 12/09/2012 
הציונות הדתית היא הסכנה הגדולה ביותר ליהדות

יותר משקרבה את החילוניים ליהדות,קרבה היא את בניה בנותיה ותלמידיה לחילוניות

בן ציון ישורון

סיבת ההרס הרוחני בציונות הדתית "לאומית", נובעת מהכניסה לאקדמיה ולפילוסופיה הארורה,שעליה אומר הפסוק בספר (משלי ז כה): "אֶל יֵשְׂטְ אַל דְּרָכֶיהָ לִבֶּךָ, אַל תֵּתַע בִּנְתִיבוֹתֶיהָ. כִּי רַבִּים חֲלָלִים הִפִּילָה, וַעֲצֻמִים כָּל הֲרֻגֶיהָ".

לעם ישראל ניתנה התורה,ועליה נאמר "כי היא חכמתכם ובינתכם לעיני העמים",היא ולא אקדמיה ופילוסופיה ארורה.

המקצועות המדעיים נתנו לגויים כי בזה הם בחרו,ולא בתורה.

תפקידו של העם היהודי להגות בתורה,להשקיע בה את כל חייו,כפי יכולתו, ע"פ הפסוק והציווי (יהושע יח יט)"לֹא יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה לְמַעַן תִּשְׁמֹר לַעֲשׂוֹת כְּכָל הַכָּתוּב בּוֹ כִּי אָז תַּצְלִיחַ אֶת דְּרָכֶךָ וְאָז תַּשְׂכִּיל ".יש עבודות למכביר ואין צורך להיות לא רופאים,ולא מהנדסים,ולא עורכי דין,ולא שופטים.לא לזה נועד העם היהודי.

אבל כמו שפעלו דור ההשכלה בימי משה מנדלסון ונפתלי פרידלנדר ואחרים שהתעסקו בספרים חיצוניים עד ששקעו למדמנת הכפירה וכל משפחותיהם נכחדו מעם ישראל,ואחריהם פרחה הריפורמה,וגם היא נשאבה דרך האקדמיה לביב הכפירה ולזוהמה של אומות העולם.

רגשי הנחיתות אל מול התרבות העולמית היתה להם ולמשכילים לרועץ,ושברה את גאון עוזם,ולא שעו הגויים לחנופתם,והתוצאה של שואת אירופה היא הראיה,שאין מקומנו בין העמים,אלא עם לבדד ישכון ,ובגויים לא יתחשב.

אין ספק שהאקדמיה והפילוסופיה הארורה זה דבר מפתה,זה מבטא את ה"אני" אני גם אלהים,ולכן חללים רבים הפילה.

לאחר השואה קמה הציונות החילונית ממשיכי דור ההשכלה שדגלה במדינה חילונית "דמוקרטית" תוך הריסת היהדות,ובנו על הריסותיה את הכפירה.

הציונות הדתית רצתה לייצר ציונות דתית כנגד הציונות החילונית, כשלה כישלון חרוץ,ולאחר עשרות שנות קיום המדינה,"יותר משקרבה חילוניים ליהדות,קרבה היא את עצמה,ואת הנוהים אחריה לטיט היוון החילוני,נהגה בדיוק כפי שנהגו בתקופת ההשכלה,והריפורמה,השתלבו באקדמיה ובמקצועות החופשיים,המדעיים,רדפו אחרי האקדמיה,כאילו שזה משאת נפשו של העם היהודי,כאילו עליו נאמר "כי הם חיינו ואורך ימינו,ובאקדמיה נהגה יומם ולילה".

התוצאה כישלון! במקום התפתחות תורנית ואמונית,יצאו מתחת ידיה אקדמאים,בלבד,שרבים מהם פקרו,ובמקום לעלות מ12 עשר מנדטים בקום המדינה, ל30 מנדטים,נעלמו מעל המפה הפוליטית.

איך יכל להיות ד"ר או פרו' עם תואר רב גאון כל שיהיה, "צדיק" "חסיד" ומלאך ה'?!.

הרי כתוב במלאכי (ב ז') "תורת אמת היתה בפיהו ועולה לא נמצא בשפתיו בשלום ובמישור הלך אתי ורבים השיב מעון" "כי שפתי כהן ישמרו דעת ,ותורה יבקשו מפיהו,כי מלאך ה' צבאות הוא" רק אם מלאך ה' צבאות הוא,ישאלו מפיהו,אבל אם הוא למד באקדמיה,הוא כבר לא מלאך ולא חסיד ולא צדיק,אלא בעל הרהורי כפירה,זילות וזלזול בדברי חז"ל והשלת מטענו הרוחני.

דרכה של הציונות הדתית ברובה הגדול,חכמתם קודמת לייראתם,והם עץ ששורשיו מועטין ועליו מרובים שרוח הכפירה עוקרתו מהעולם.

אני חוזר ואומר ,אין דבר כזה אקדמאי צדיק וחסיד,וברור שלא מלאך ה'.

הציונות הדתית בדרך לרפורמה,פסיעה קטנה והם ריפורמים לכל דבר ועניין,למרות שגם כעת הם כבר מחוץ למעגל התורני.

השקפת עולמה של הציונות הדתית זהה לחלוטין לציונות החילונית והריפורמית בכל מכל כל,מלבד דבר אחד מסורת יהודית,וזה לזמן מוגבל.

כל ההסברים הפילוסופיים לא יעזרו להם,התירוצים טובים להם,אבל חוטאים לאמת.

לעומתם עולם התורה החרדי עמד כחומה בצורה,ושמרה על הגחלת, ודווקא אותם מעריכים אפילו הכופרים משמאל ומימין,כי רואים בהם את האמת,ואילו בציונות הדתית את החנופה והצביעות,כדי למצוא חן בעיני החילוניים.

אילו היתה להם ייראת שמים,לא היו יוצאים נגד עולם התורה,ומשסים בחרדים את החילוניים,כדי לגייס בחורי ישיבות,או סתם בחורים שתרבותם שונה מהתרבות הציונית חילונית שנמצאת בצהל,הם אלה שמאחרי הקלעים משלחים מדנים,ונותנים רעיונות עצות ותחמושת כדי להלחם בגיוס החרדים,כי החרדים הם המראה לרמתם הרוחנית הקלוקלת.

ולכן שנאתם יוקדת מקנאה, שהחרדים לא סרו מן הדרך שעברה להם מדור לדור מאז היותנו לעם וקיים בהם הכתוב "כִּי יְדַעְתִּיו לְמַעַן אֲשֶׁר יְצַוֶּה אֶת בָּנָיו וְאֶת בֵּיתוֹ אַחֲרָיו וְשָׁמְרוּ דֶּרֶךְ יְהוָה לַעֲשׂוֹת צְדָקָה וּמִשְׁפָּט לְמַעַן הָבִיא יְהוָה עַל אַבְרָהָם אֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר עָלָיו".

תוספת נופך על הכתבה כדי להבהיר את הכתבה על בורייה ומענה לשאלות קוראים.

כל הטענות הנכתבות שצריך חכמות חיצוניות,"ככלי" ללמוד תורה הם "סופר כפירה" ומדוע?

כי תורתנו שלמה בכל מכל כל,ואם אדם לומד את הפסיכולוגיה של זיגמונד פרוייד משמע שיש חיסרון בתורה,היתכן! פרקי אבות,ספר משלי הם לא פסיכולוגיה חינוכית?!

שיהיה ברור שלימוד פסיכולוגיה היא סכנה לנשמה,וכל ספרים חיצוניים הם סכנה לנשמה,אוי לילד שנלקח לפסיכולוג ,שפוגמים בנשמתו הקדושה,אפילו פסיכולוג חרדי שלמד את תורתו מכופר פסיכולוג.מלבד יוצאים מהכלל עקב מחלה לא עלינו,שמצריכה רפואה כמו הפרעות נפשיות, שאלה כבר מחלות נפש.

בעולמנו ישנם שני דרכים לקבל שפע,אחד מצינור הקליפה,והשני מצינורא דקדושה ,ועל היהודי להתפלל על כל דבר כדי לקבלו מהקדושה,אפילו ללמוד תורה,לקבל פרנסה,להתפלל,ולאכול, כי אם לא יעשה כן,הוא יקבל זאת מצינור הקליפה,וכסף שמקבלים מהקליפה או כל דבר אחר "סכנה" לנפש ולנשמה, שנאמר "כסף שמור לבעליו, לרעתו".

באשר לציונות הדתית ,כל מטרתה להוציא שולחן ערוך חדש כמו של גייגר הריפורמי, שהפסיקות צריכות להיות התחתית של "הקולא" לא די שמבטלים את הרמ"א,אלא גם את מר"ן הבית יוסף, לבטל את תואר הרב הגאון,או מר"ן (הרב עובדיה יוסף).ומטרה נוספת שכל רב צריך להיות אקדמאי,אחרת לא יוכל להיות רב עיר או רב ראשי.

אם כך מי יכהן כרב? רק ד"ר הרב, או פרופסור הרב,שבתוכי תוכם הם כופרים בדברי חז"ל שאינם מתיישבים עם שיכלם האקדמי.

הציונות הדתית רוצה להיות חלק עם עמי תבל ,בכל מכל כל,כלומר השתתפות באולימפיאדות ,וכל תחרות עולמית, "קבוצות ספורט" כמו נבחרות כדורגל וכדורסל,שחיה נשים וגברים עם בגדי ים , יוצרי סרטי קלנוע, בימאים,ושחקנים, וכן על זה הדרך,והיוצא מכך שמבטלים את הציווי "ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי" לי ולא להם,אתם ולא הם,חובה לבנים ובנות לשרת בצהל,לא חובה ללמוד תורה. כבר אמרו מתחכמי הציונות הדתית שתקופת חז"ל ודבריהם אינם רלוונטיים להיום,אם זו לא כפירה,אז אינני יודע מהי כפירה.

ועוד לא פחות גרוע,ויותר גרוע והוא לגבי גיורים ,אם הגויי משרת בצהל,או בקיבוץ אפילו בשומר הצעיר,ורוצה להיות ציוני,הופך להיות יהודי לכל דבר ועניין,ומצטרף למניין ולכל דבר שבקדושה, למרות שבפועל הוא יאכל נבלות וטריפות,והכל כדי להגדיל את אוכלוסיית עם ישראל שהוא עם קטן.

באשר למשפט התורה הדין העברי,אמר אחד מכהני הדת של הציונות הדתית שטוב שיש בית משפט,ולא דין תורה,כי אחרת הנשיא קצב היה יוצא זכאי,מאי נפקא מינה, שדין תורה לא רלוונטי. מעניין לשאול את הרב יואל בין נון,הוא כנראה יסכים עם דבריי.

ועוד סימבול אחד מצמרר אישת אחד מרבני הציונות (שהיא ד"ר) אמרה בשידור רדיו ביום העצמאות "אני מתרגשת מההימנון יותר מתהלים" אפשר לשאול את דעתו של תלמידו של יואל בין נון,מר יובל שרלו ראש ישיבה בפתח תקוה.הוא כנראה יסכים לדבריי.

ומה בנוגע לנשות הציונות הדתית,יוצאות האולפנות,הם כבר אקדמאיות,תלמידות חכמים,ובחורות ישיבה וכוללים,ולכן הן דורשות שוויון לשמש כ"דיינות" בבתי דין, רבניות עיר,ורבנית ראשית,חזניות,וגם למול ילדים,מהן הן שונות מנשות אומות העולם,ונשות הציונות החילונית?! ראש הנחש הציוני לנשות הציוניות (הדתית) והפמיניסטיות סבורה לדוגמא ,ששגו חז"ל שקראו למסכת בשם "נידה " שם זה זה מאוד מעליב, וצריך להחליף את שם המסכת,ושרק נשים תלמדנה הלכות נידה,ולא רבנים.

איני מדבר על מצעדי הגאווה שהם מבינים אותם,ומה עם "שמירת נגיעה" זה בדרך לביטול בשל המציאות שבאה בעקבות הציונות, הבנות צריכות לסיים אקדמיה,מתי ינשאו ואם בכלל,ומה יעשו עד גיל שלושים,יישארו חסודות?!

לכן אני סבור "שיותר משקרבה הציונות הדתית את החילוניים ליהדות,הם קרבו את עצמם,את בניהם ובנותיהם,ותלמידיהם לחילוניות",

ומה ההיגיון באיתחלתא דגאולא שנשמע מפי צדיקי הציונות הדתית, האם עדות המזרח שעלו לארץ ממ"ט שערי קדושה,ונפלו למ"ט שערי טומאה,זה רצון ה', כך צריכה להיות האיתחלתא ברגל שמאל?! לדעתי הס"מ הוא היועץ המסתורי והמנהיג של הציונות הדתית,וזאת רואים מהשקפתם הנוגדת את כל חכמי ישראל החרדים לדבר ה',שאינם ציונים.

לאחרונה יוצאים חלק מרבני הציונות הדתית לשנות את לימוד התנ"ך המקורי,וללמד בסיגנון שבז לאבות האומה,אברהם יצחק ויעקב משה אהרן דוד ושלמה.

ולא לקבל את פרשנות חז"ל כנתינה מהר סיני , להציג את יצחק אבינו שלא מבין בין ימינו לשמאלו,

וכן על יוסף ודוד המלך בהצגתם באורח שלילי בחלק מדמותם ומעשיהם,והנהגותיהם, זו תוצאה של אקדמיה,"חינוך לחשיבה עצמית",ולא ככל אשר יאמרו לך תעשה.זו כפירה לשמה,ולמוד לכפירה.

טוב יעשו החרדלי"ם וייעלו מעל עדת קורח של הציונות הדתית ,ויצילו את עצמם,ואת כל בני משפחותיהם מההשקפה הכפרנית שהיא נגד ה' ותורתו,ונגד משה עבדו.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
חרות | 13/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמשון | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמית | 12/09/2012 
הוא קם בגלל השינאה שיש בעם הזה, וגם אתה דבוק בה והרבה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שועל המדבר | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 11/09/201228
הציונות הדתית היא צבועה.

הם רוצים להראות שהם צדיקים.

הם כלל לא מאמינים בזוהר.
▾ דווח על תגובה זו  -4 
נדב | 13/09/2012 
אני מקווה שאתה לא מדבר על הרב שמואל אליהו שהשתתף בתפילה או על הרב הקדוש יעקב עדס שקרא בשם ה׳ או אולי על הרב המקובל חכם ישועה בן שושן.

נראה לי שאין לך מושג מחייך
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 11/09/201227
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מנכ"ל כדור... | 11/09/201226
מעונין בתקיפה על איראן.?

אולי יש לו תכניות אחרות לטפל בהם?

בכלל, מה זה פה עסקאות תן וקח.?!

השתגעו לגמרי?
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ציוןן | 12/09/2012 
אני הייתי שם והתפלה הייתה למען זה שהקב"ה יבטל את הגזרה הנוראה ואם המדינה מחליטה לתקוף אז שתצליח
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מולי  | 11/09/201225
אילו היו יודעים ״כל המתפללים ״ מה שגורם לתושבים שלא יכולים לישון ושאין מחילה על גזל שינה אולי היו מתנהגים אחרת. ומאוד היה כדאי שהרבנים שהיו חזנים שידעו את זה .
▾ דווח על תגובה זו  -3 
שועל המדבר | 11/09/201224
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 11/09/201223
הציונות הדתית הפכה סליחות לפוליטיקה.

לבקש מה' או צריך לבקש הצלה.

כל מטרת הסליחות היא פוליטיקה ולא לשם שמים.

הם מבקשים מה' שחגרום לתקוף את אירם .

אין מיךה אחרת צהזויים אין תפילתם לשפ שמים

אלא צביעות וגיכך .
▾ דווח על תגובה זו  -1 
משה | 11/09/201222
הרב בן שושן אשריך כמה יהודים סחפת לחזור בתשובה

בעז"ה נצליח אמן ואמן
▾ דווח על תגובה זו  +2 
עמ"י חי | 11/09/201221
חילוניים, חרדים ודתיים!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אמת מארץ תמצח | 11/09/201220
זה מעמד סליחות נקודה.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
LILOOSH | 11/09/201219
▾ דווח על תגובה זו  +2 
נתנאל. | 11/09/201218
חרדיות שמכרו נשמתם לשטן הציוני בעד נזיד ציונות.וזה מה שאמר יעקב,"הצילני נא מיד "אחי",והוא עשו,והוא המן,והוא אחשורוש ברשעותו.מתחילתו ועד סופו.
▾ דווח על תגובה זו  -3 
ואהבת לרעך... | 11/09/2012 
השנה עסוק בעיקר : אחדות ישראל
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יהודי אסלי. | 11/09/201217
בגלל הע"ז הזאת שנקראת ציונות.ואתם יותר מסוכנים מ"כיפת ברזל" החילונית.כי אתם,כמו הישמעלים,באים השם ה' ומעוררים חרון אף למעלה.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
חנה אייזנמן | 11/09/201216
כמה נוח ל"רבני" ה"ציונות הדתית". אפשר להמשיך ולשקר. מצאו, פתאם, את האויב. ומבזבזים תפילה על הצלחת מהלך מיותר לגמרי. ושוב הצליחו לעקוף את פשעיה של מדינת הציונים נגד העם היהודי. שוב שיחקו אותה נקיים מכל אשמה. השאלה היא, מה עדיף - גסיסה איטית על ידי מדינת הדמים והזדון הזו, או, מכת חסד אחת, מצד איראן, אם, בכלל, תהיה כזו. במקום להתפלל שהקב"ה יסלח להם על פשעיהם המזוויעים נגד העם היהודי, הם מתקשקשים עם איראן. כל מי שמתפלל עם הרבנים האלה, תפילתו בטלה ומבוטלת. עדיין לא שמעת את חיים דרוקמן מבקש סליחה על כל החורבנות שהוא, במשיחיות ה"ממלכתיות" שלו, הביא על עם ישראל. גם לא ראיתי את זלמן מלמד חוזר בתשובה לאחר הפשע בשכונת האולפנה....
▾ דווח על תגובה זו  -4 
בדו | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 11/09/2012 
התפילה לא היתה "להצלחת התקיפה"....

חבל שהאתר מעוות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמ"י חי | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יונתן דוד | 11/09/201215
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ירחמיאל | 11/09/2012 
הרב שמואל אליהו הרב בראשי לישראל? איך הגעת?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 12/09/2012 
הגאון הרב שמואל שליט"א משפיע בארץ יותר מהרב הראשי!!! זה אומר דרשני. יש כמה קוצים שעיניהם כלות כשהם רואים את אהבת העם לרב אליהו ואפשר רק לרחם עליהם! אגב: כל החרדים שמגיבים כאן נגד הרב אליהו, איננו מתרגשים מכם! כך נהגתם גם כלפי בוצינא קדישא גאון ישראל וקודשו מרן הרב מרדכי אליהו, וכשהוא נפטר הצטערתם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ותזהר מלזלזל ברב עמאר שליט"א !!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
למר ירחמיאל | 12/09/2012 
את המישרה הזו?

שדרך אגב נוסדה ע"י רבנים דתיים לאומיים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 12/09/2012 
רב ששונא את הרה עובדיה יוסף וזרק את הספרים שלו צריך לבקש סליחה לעיני כל ישראל
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לאה כהן | 11/09/201214
שבמקום להיות בכל מקום אחר באו לירושלים עמ"נ להתפלל לבכות ולהתחנן לפניך שתקרע רוע גזר דיננו וימחקו מחבות שונאינו הרעים...

שיבוא משיח צדקינו ויגאלנו!!!!

אח.. איזה נחת!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
לומר את האמת | 11/09/201213
חוצפה של האתר שלכם 'כיכר השבת' שכתבתם אלפים להצלחה באיראן תכתבו את האמת אלפים חוזרים בתשובה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ציון | 11/09/2012 
ואחרי הסליחות אמר חכם ישועה בן שושן תפילה למניעת גזרות קשות ורעות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים פרץ | 11/09/201212
ביטול מחשבות צוררינו ושונאינו - ולא הצלחת תקיפה ישראלית באיראן

די לכותרות מתלהמות בשם הרייטינג

זה מעצבן ומוריד באמינות שלכם בעיני הגולשים וחבל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
עומר | 11/09/201211
אז שהתפללו שלא נצטרך תקיפה באירן ולא שהתקיפה תצליח
▾ דווח על תגובה זו  -2 
לאה כהן | 11/09/2012 
הם תמיד עוזרות לפעמים לא רואים זאת...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלישיב | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמת מארץ תמצח | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אברך. | 11/09/201210
ע"י השקפת עולמם,שהיא ע"ז בשיתוף,גרועה פי אלפים ממת-קפה על אירן...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
גילוי-דעת | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 11/09/20129
הרבנים הגאונים מורינו ורבותינו

ר אליהו

ר מלמד

ר חיים דרוקמן

ר יעקובוביץ

ישועה בן שושן

ר ישראל אריאל

ר יעקב עדס

אינני יודע מיהו השמאלי בתמונה 2
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמ"י חי | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 13/09/2012 
תודה רבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחיאל | 11/09/20128
יחי המלך

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צפנת פענח | 11/09/20127
הרב אייל יעקובוביץ ראש ישיבת ההסדר בצפת,

יהודי מ-ד-ה-י-ם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה דין | 11/09/20126
אנשים יקרים ישרי דרך ונאמנים לארץ ישראל
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
לשון הרע  | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 11/09/20125
הרב אליהו זצל אמר עליו שהוא יהיה הכהן הגדול שיבנה הבית.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 12/09/2012 
הרב דוד חי הכהן הוא ת"ח וצדיק. כשמרן הראש"ל רבינו מרדכי אליהו זצוק"ל הגיע עם בנו רבינו הרב שמואל שיבלח"א לישיבת מרכז הרב, אמר הרב לבנו שאם הוא חפץ לראות דמות של עובד ה' אמיתי ולדבוק בו, שילמד מהאברך הצעיר שיושב ולומד בירכתי הישיבה, הלא הוא הגאון הרב דוד חי הכהן שליט"א
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 11/09/20124
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חבדי | 11/09/20123
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 11/09/2012 
השכל אומר לבקש רחמים ולא לבקש "מוות לערבים" מוות לערבים".

ה' לא מקבל תפילות מטומטמות.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירושלמית | 12/09/2012 
תפילה מטומטמת ואיזו לא?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 11/09/20122
בעזרת השם שסופו של האמאדי יהיה תליה. אמן כן יהי רצון!

תתפללו עם פרקי תהילים כל היום שאיראן תישמד.

לאיראנים יש כוח בצבא, לנו יש כח בתפילה. "אם הקול קול יעקב,אין ידי עשיו שולטות"

והשם שומע תפילות בארץ ישראל. מי שלא גר בארץ ישראל דומה למי שאין לו אלוקה. ומי שגר בארץ ישראל דומה למי שיש לו אלוקה.

הקב"ה מתאווה לתפילת יהודים צדיקים. וכל לומדי התורה צדיקים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך | 11/09/20121
איזה זכים ותמימים, יש בציבור הדתי לאומי זרם גדול של חרדים לאומיים , מאוד צדיקים מאוד תמימים מאוד דבקים בה', רק שיעזבו את נושא יום העצמאות וצבא .
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 12/09/2012 
מדובר בחובה ממש. עם תירוצים דחוקים וראיות קלושות לא יוצאים י"ח כלפי שמיא. וזה עוד לפני שדיברתי על החלול ההשם העצום שנגרם מהתנהגותכם. אני אומר זאת בלב כבד, באמת.

ויום העצמאות? חבוב, אלולא המדינה הזו אתה לא היית יכול ללמוד כ"כ בשקט ושלווה בישיבתך הקדושה. קצת הכרת הטוב לקוב"ה! לא צריך מצידי להאמין בגאולה וכו, אבל הכרת הטוב בסיסית לא תזיק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלישיב | 11/09/2012 
תמשיך להיות צדיק וירא שמיים בדרכך! מה כלכך מפריע לך שיש יהודים אחרים שחוגגים את יום העצמאות??

זו מחלוקת הלכתית ואתה מוזמן לעשות את הבירור ההלכתי בעצמך.

או אולי אתה לא בטוח בדרך שלך אז אתה מחכה שכולם יהיו כמוך...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 11/09/2012 
אזי אינם לאומיים.

אבל למה שיעזבו הרי רבותינו ורבותיהם אוחזים בשיטה זו

הראי'ה זצ'ל

הרצי'ה זצ'ל

הרב עוזיאל זצ'ל

הרב ניסים זצ'ל

עטרת צבי וצפירת תפארה הגאון האמיתי (כלשון הרב אלישיב זצ'ל)הרב הרצוג זצ'ל

ועוד
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שועל המדבר | 11/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת | 12/09/2012 
מה שקר ומה אמת?

אולי במקום לבדוק כל הזמן לבדוק מה לא טוב בציבור הדתי לאומי תבדוק את הציבור שלך החרדי.מבטיחה לך שגם שם יש בעיות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שועל המדבר | 12/09/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת | 12/09/2012 
אתה יודע יותר מהראיה,מהרציה,הרב ניסים'הרב עוזיאל,הרב הרצוג?

איך אתה לא מתבייש לומר שאתה יודע יותר מהרבנים הגדולים האלה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי שפוי וחרד | 11/09/2012 
גם לעבוד לא צריך !!!

כמו שלא צריכים המדינה (פרט לביטוח לאומי ,קופת חולים ,משטרה ועוד)

כמו שלא צריכים צבא (פרט שיש מלחמה)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אב | 12/09/2012 
כתוב שכל האותיות שבתורה הם לא מיותרות וכתוב בחטא האדם הראשון "בזיעת אפך תאכל לחם"...
▾ דווח על תגובה זו  0 
כמה השם אוהב | 15/09/2012 
לעולם לא חשבתי שיש שנאה כל כך גדולה בציבור החרדי, האם אתם הולכים בדרך של :דרך ארץ קדמה לתורה, או שהתורה קודמת לדרך ארץ? התפילה היא לשם ישועה ורחמים על עם ישראל מכל האויבים!על גאולה ורחמים מהקדוש ברוך הוא,תפילה לעולם לא מזיקה, ואני עוד לא מאמין שככה הגישה של כם, ואהבת לרעך כמוך זה הבסיס של הבסיס של כל התורה שאתם לומדים כל היום בישיבות, אשריכם! אשריכם תלמידי חכמים, רק בבקשה תיישמו את התורה הזאת בדרך ארץ, עם ישראל זקוק לאהבה שלכם ולא לשנאה!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"