שופר לנשיא המדינה

נשיא המדינה מוכן לחג: באירוע מיוחד שנערך במשכן הנשיא, תקע הרב גרשום אוחנה בשופר ונשא דברי התעוררות לקראת ראש השנה. בשיחה אישית בארבע עיניים שקיימו אחר כך עם הנשיא, החליפו הרב גרשום ובנו ר' אוריה, איחולים הדדיים לקראת השנה החדשה, והנשיא הנרגש הודה לפעילי חב"ד, על אדיקותם בהבאת מסר של שמחה תקווה

 (צילום: יוסף אבי-יאיר אנגל (ג'וחא))
(צילום: יוסף אבי-יאיר אנגל (ג'וחא))

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
רננה | 13/09/20128
▾ דווח על תגובה זו  0 
נשיאה בדימוס | 13/09/20127
▾ דווח על תגובה זו  0 
יפה | 13/09/20126
ידוע שהוא עוכר ישראל ושמאלני, אבל הוא יהודי ,ואסור להתייאש משום יהודי ,אולי ע"י מצות שופר הוא יתעורר, לכן יש את חב"ד את מי שאתם זורקים אנחנו אוספים, כי כל ישראל נקראת קומה ובלי הרגליים אנו לא נגאל, שנה טובה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי צפוני | 19/09/2012 
יפה, הוא כבר בן 80+ והספיק לשמוע כבר הרבה תקיעות שופר (כניראה שיותר ממני) ועובדה שזה לא עורר אותו והוא ממשיך ללכת נגד תורת ישראל. אז אל תדברי כאילו זה איזה תינוק שנישבה שפעם ראשונה שומע שיש דבר כזה יהדות ושופר. הוא יודע את זה ומורד במודע בבורא עולם ומצוותיו. זה כבר לא תינוק שנישבה, זה כבר ניקרא כופר, אפיקורוס ואחד כזה חובה להחרים ולנדות ולבזות. ורב אמור לדעת את זה ובמקום ונדות כופר ברבים הוא מסתחבק איתו ותופס פירסום ותמונות איתו-זאת בושה!

אז אל תנופפי לי בדגל אהבת ישראל על כל אחד שבמיקרה נולד לאם יהודיה וחוץ מזה, כל קשר בינו ליהדות הוא מיקרי בהחלט. במקרה הזה זה פשוט לא שייך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 12/09/20125
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 12/09/20124
הוא מאלה שרצה להפוך ספרדים לאשכנזים.

הוא וראשי הציונות דאגו לעקור את הדת.

הוא סתם חתרן בלתי נילאה, וחנפן היכן שכדאי להחניף.

מחניפיפ לרשעים מפני דרכי שלום.

ומה יעשה הנשיא יתקע בשופר ויבוא המשיח?!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיכי | 12/09/20123
אוריה, אתה איש גדול

עתיד מזהיר לפניך, אם אתה כבר מסתחבק עם נשיאים ואלופים

עלה והצלח
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי צפוני | 12/09/20122
במקום להחרים את הנשיא החילוני החוטא "הציוני" העוכר ישראל הזה המייצג את ממלכת הרישעה של הממשל החילוני הכופר בארץ ישראל, הרב הזה מתחנף ומתרפס בפניו! ותוקע בשופר קדוש מולו ומול נשים חסרות צניעות יחד איתו! פשוט בושה! איפה הגאוה היהודית מול הכופרים??
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני  | 12/09/20121
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"