זֶה הַתַּרְנְגוֹל יֵלֵךְ • מנהג ה'כפרות' במאה שערים

זֶה הַתַּרְנְגוֹל יֵלֵךְ לְמִיתָה וַאֲנִי אֵלֵךְ לְחַיִּים טוֹבִים אֲרֻכִּים וּלְשָׁלוֹם • אלפים נהרו במהלך השבוע אל רחבת השוק במאה שערים כדי לקיים את מנהג הכפרות בהידור, במהלכו נוטלים תרנגו, מסובבים מעל הראש ומכוונים כי החטאים יעברו אל התרנגול, לאחר-מכן שוחטים תא התרנגול ומקפידים לתת אותו לעניים. צפו בוידא מיוחד ממנהג הכפרות בשכונה וגלריית תמונות מיוחדת

 (צילום וידאו: ישי כהן, סטילס: פלאש 90)
(צילום וידאו: ישי כהן, סטילס: פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אלי | 24/09/20123
למה א"א לעשות כפרות על כסף- גם יותר מהודר וגם בלי להתעלל בתרנגולות חסרות ישע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
סיון | 24/09/20122
מנהג ברברי מזעזע! איך להתעלל בתרנגול מסכן וחסר ישע מכפר על חטאים, בושה לאדם שמבצע פשע כזה ועוד בטענה שזה יכפר על חטאיו, שזה מנהג של הדת, איזה דת מאפשרת התעללות וסבל, זה לא יכפר על החטאים שלנו זה ישלח אותנו ישר לגיהנום! יחד עם כל שאר החטאים שהאדם עושה לבעלי החיים המסכנים,גם אם נצום שנה לא נכפר על כל מה שאנו מעוללים להם, החל מתעשיית החלב והבשר - וכן שחיטה זה רצח גם אם יש כללים מפורשים בתורה איך לרצוח פרה או תרנגול זה רצח לכל דבר, וגם תעשיות העור שמייצרים מהם מזוזות ותפילין ותעשיות רבות נוספות, רואה את התמונות ומתביישת להיות יהודיה, מתביישת בהתנהגות של האנשים שם שלא מסתכלים לרגע על התרנגול, שרואים בו חפץ נטו , דומם, כיסא, שולחן, שמלמדים ילדים את המנהג הברברי הזה וההתנהגות הזאת, אחר כך מתפלאים למה אנשים כאן כל כך רעים וצינים ובלי חמלה כלל לאחר,חמלה מתחילה מהגנה על היצור הכי חלש הכי מסכן, ביום שנבין שכל יצור חי הוא יצור חי! ולא חפץ ורכוש שלנו אז יהיה כאן עולם טוב יותר וננהג טוב יותר גם אחד לשני לא קודם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי כהן | 24/09/20121
מה הוא עושה? שורף את התרנגולת???
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"