צפו: הרב עובדיה יוסף במכללה החרדית

מאות תלמידות חדשות, סטודנטיות המכללה ובוגרות, התכנסו אמש ליום עיון והיערכות במכללה החרדית בירושלים. בסיומו של הערב הגיע נשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב עובדיה יוסף לשאת דברי ברכה וחיזוק בפני המתכנסות. בשעת צהריים יצאו מאות התלמידות מהמכללה כשהן מצוידות בכלים רוחניים

 (צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אוריע | 25/09/20126
▾ דווח על תגובה זו  0 
סטודנטית | 25/09/20125
▾ דווח על תגובה זו  0 
עד מתי? | 24/09/20124
שעיקר הסיבה לשואה היתה ההסכלה של הכסיל מנדלסון וחבריו העמלקים.

"לו שכני יריחון בי חטאי,אזי רחקו מגבולי".
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראי רח"ל ראי... | 24/09/20123
הקב"ה לא הסכים אתו והזהיר אותו להשמר מהם.משה טען,כשיראו את הנסים והנפלאות בדרך,מלבד מה שראו כבר במצרים,הם יחזרו בתשובה.והקב"ה שתק בכונה כדי להראות לו אח"כ מה הם עשו לנו,עד היום.(עיין תיקוני זהר,תקון 21,ותיקון 69,נבואת רשב"י על הערב רב שישלטו גם בעקבתא דמשיחא והם גרועים מאומות העולם והם מונעים יותר מכולם את הגאולה רח"ל.)כך היה בדיוק עם ירבעם בן נבט.(זהר)גם אהרון ,כשלקח את החרט מיד בניו של בלעם,ראשי הערב רב,עשה טעות,והיה צריך להיהרג כשם שנהרג חור בן מרים הנביאה שלא הסכים לעשות להם העגל.וככה זה כשעושים חשבונות של "קירוב".גם הרב מרדכי אליהו זצ"ל ניסה לקרב את הדתילונים.האם הם התקרבו?האם הם "שבו לגבולם"?בדיוק ההיפך.הם רק התחזקו בהשקפה שגם הרבנים ה"שחורים" אתם.רח"ל מהאי דעתא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דנינו. | 24/09/20122
ל"מרכז הרב" ולבנין ההשכלה ה"חרדי" לעודד ולברך...מי היה מאמין שהרב יאמר מה שאמר ביום העצמאות ו"יום י-ם".החזו"א אמר פעם,מה שהבלבול כ"כ גדול בעקבתא דמשיחא הוא משום שאנו כבר נמצאים בשער ה-50 של הסיטרא אחרא והציונות היא היא שער ה-50 רח"ל.

ר' אלחנן ווסרמן הי"ד זצ"ל,תלמידו המובהק של החפץ חיים זצ"ל אמר שהציונות היא ע"ז.והציונות הדתית היא ע"ז בשיתוף.וכן אמרו עוד צדיקים גדולים רבים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיצי | 28/09/2012 
של גדולי עדות המזרח, המערב, ותימן... האם כל עדות המזרח ע"ז וטומאה לשיטתך? ורק הרב וסרמן צודק?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 24/09/20121
כשמברך את הלומדות לתואר ראשון משבחן במה שבכך מסייעות לבעליהן ללמוד תורה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"