הגר"ע יוסף על הרב אמנון יצחק: "הקדיח תבשילו"

לראשונה מתייחס מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף באופן ישיר לרב אמנון יצחק בתשובה הלכתית וכותב "בזמן האחרון הנ"ל הקדיח תבשילו, ומצווה להחליפו באדם ירא שמים" • הרב יצחק בתגובה: "כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב מבלי לברר את דברי בבית דין עובר על איסור דאורייתא" (חדשות חרדים)

המכתב המלא (צילום: פלאש 90)
המכתב המלא (צילום: פלאש 90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
 | 13/01/2022522
אני מוחה בכל מי שמבזה את גדול הדור צדיק האמת הרב אמנון יצחק שליט"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמנון יצחק... | 08/05/2016521
תבשילו מי שתומך ברשע אמנון יצחק אמר מרן שלא ימחל לו לא בעולם הזה ולא בעולם הבא שתדעו שלא יעזרו לכם תירוצים שעזרתם לקורח הרשע הזה שמרן אמר עליו ועל עדתו שבני קורח לא מתו ואין לו יראת שמיים ומצווה להחליפו באדם ירא שמיים .כיום אמנוני אייפוני הוא שליחו הראשי של השטן להלחם בכל מזכי הרבים הצדיקים שעושים לשם שמיים והוא מאשימם במה שהוא עושה שהוא בעצמו הודה שהתעשר ממכירת קלטות תראו סרטון שלו ביוטיוב שהוא מתגאה על בטוחנו בשם ומספר כיצד התעשר ממכירת הקלטות של השיעורים שלו ועל זה נאמר מי שעושה בתורה קרדוםלחפור בה טוב לו שלא נברא רשע מרושע שהקב"ה חושף פרצופו השקרי של נוכל זה שמבזה את גדולי ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
הציבור הספרדי | 16/01/2014520
▾ דווח על תגובה זו  0 
saarebox | 08/10/2013519
מעניין מה היום חושב הרב עובדיה ז"ל על הרב אמנון יצחק שליט"א...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירא שמים | 01/07/2013518
הרב עובדיה לצערנו, מזלזל בכל מי שלא פוסק כמותו. להלן אוסף התבטאויות מפיו של הרב עובדיה, על גדולי הדור ורבנים שונים.

על מרן החזון איש זצ"ל: "זה לא חזון איש, זה חזון אשה".

על גדול הפוסקים הספרדיים, מרן הרב בן ציון אבא שאול זצ"ל: "עשה עצמו שלא ידע את יוסף... ושרא ליה מריה (יסלח לו אלוקים)... וכל פלפולו של האור לציון אין לו שחר". על ספרו אמר: "זה לא אור לציון, זה חושך לציון".

על מרן הגאון המקובל האלוקי, מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל: "זה לא תלמיד חכם אומר דברים כאלה - זה בושה וחרפה לומר דברים כאלה. דברים תמוהים מאוד. כבר כתבתי בספרי נגד זה".

בספר מכנה הרב עובדיה את הרב אליהו "אחד המתיימר להיקרא 'רב'", ובהתייחס לפסק הלכה של יריבו ההלכתי הוא מוסיף בלעג "לא יאומן כי יסופר וכל השומע יצחק לו".

על ראש אבות בתי הדין של העדה החרדית, מרן הרב משה שטרנבוך שליט"א: "אחד, שמו שטרנבוך, שמעתם עליו? זה שטרנבוך חיבר ספר, נגד אלה שהולכות עם מטפחת. אלא, צריך ללכת עם פאה נכרית. איזה שוטה, איזה בהמה... זה בן אדם לא נורמלי"

על הרב יצחק רצאבי שליט"א, מפוסקי יהדות תימן: "והנה גם הלום ראיתי ל"אברך אחד" בשם ר' יצחק רצאבי... שמכרכר בכל עוז להחזיק במנהג שנהגו קצת מיוצאי תימן".

על הרב יצחק ברדא שליט"א: "הרהיב עוז לצאת נגד מרן... וכבר היכה הגר"ש משאש על קודקודו... וידעתי בני ידעתי כי הנ"ל עומד במרדו וממשיך לפסוק גם בעניינים אחרים נגד פסקי מרן השולחן ערוך, וכל יראי ה' יתרחקו מהוראותיו".

על הרב אליהו תופיק שליט"א: "אברך אחד... לא זכה לשמש כל צרכו, שיצא בספרו 'קול אליהו' לחתור אחר ספרי 'יביע אומר' אשר טפחתי ורביתי בעמל ויגיעה והוא כאפרוח שלא נפתחו עיניו... נער בער... כל מה שכתב האברך הנ"ל דצווח ככרוכיא על דברינו, דבריו מהבל ימעטו ובמקום שעמד לא ישב... והוא כמתלהלה יורה זקים".

על האברך הרב דוד טהרני אמר הרב עובדיה כי מדובר ב"תלמיד המבעט ברבותיו".

על הרב דוד סתיו - רב היישוב שוהם: "אין לו יראת שמיים בכלל... אין לו חלק לעולם הבא... מסוכן ליהדות, מסוכן לרבנות, מסוכן לתורה... אדם רשע".

על הרב אמנון יצחק שליט"א, מזכה הרבים: "הקדיח תבשילו".

אם חשבתם שהדברים על הרב סתיו נאמרו בגלל הקולות המדומות בהלכות צניעות, טעיתם. גם הרב עובדיה מיקל גדול בהלכה, ובפרט בתחום הצניעות:

1. התיר לאשה ללכת בלי גרביים, ראה "אוצר דינים לאשה ולבת" (פרק ס' אות ד' בהערה, מהדורת תשס"ה עמ' תשפ"ה): "ובתשובה כתב יד לאאמו"ר שליט"א האריך בזה, והעלה דבוודאי ראוי ונכון לכתחילה ללבוש גרביים בכל אופן, ומכל מקום המקילות בזה מסיבה שהיא, יש להן על מה לסמוך" (כמו כן התירו פוסקים אחרים, כן התיר במשנה ברורה מעיקר הדין, וראה שו"ת "בני בנים" להגר"י הנקין).

2. התיר לשמוע שירת אשה דרך רדיו או תקליט וכדו', כשהשומע אינו מכירה (יבי"א ח"א או"ח סי' ו'). ובשו"ת יביע אומר חלק ט' (או"ח סי' ק"ח אות מ"ג) חזר והתיר גם למי שראה תמונתה: "ומה שכתבתי שם (ביבי"א הנ"ל) שאם ראה אותה בתמונה גם כן אסור, אינו מוכרח, שיש לומר דהא דאמרינן בתענית (ה:) האומר רחב רחב מיד נקרי, "ביודעה ומכירה", זהו רק כשראה אותה בחיים חיותה במלוא קומתה, וכ"כ הגאון רבי יוסף חיים בספר בן יהוידע (תענית ה:), שאם ראה אותה בצורה ותמונה בלבד, אין לחוש. ואף לגבי השומע קולה, והכירה בתמונה בלבד, אין לחוש".

3. התיר בשעת הדחק ללמד בנים ובנות יחד, עד גיל תשע, בשו"ת יביע אומר (חלק ד' אה"ע סי' ד'): "ראוי להחמיר בדבר כל שיש אפשרות להקים בית ספר נפרד, הא לאו הכי יש להקל בשעת הדחק בקטנים וקטנות ללמדם במחלקה אחת, וכל זה בקטנים ביותר שאין להם יצה"ר כל כך. אבל בילדים שהם עכ"פ למעלה מגיל תשע בוודאי שיש להחמיר בכל אופן".

4. התיר לאשה נשואה לגלות משערות ראשה כאצבע אחת או שתיים, בשו"ת יביע אומר (חלק ד' סי' ג'): "הנשים הנוהגות היתר בדבר אין מזניחין אותן ויש להן על מה שיסמוכו". וכן כתב בספר "אוצר דינים" (עמ' תשע"ז בהערה): "לענין שיעור השיער שמותר מן הדין לגלות מלפנים על הפדחת או הצדעיים, מרן אאמו"ר שליט"א מורה ובא שהוא כשיעור ב' אצבעות לערך (כארבעה ס"מ), ונכון יותר כשיעור אצבע אחת בלבד".

5. התיר לבתולות ללכת בשערות סתורות (כלומר שיער שאינו אסוף), בשו"ת יביע אומר (שם): "אף שהמג"א כתב לאסור בסתורות, העולם נהגו להקל ויש להן על מה שיסמוכו. ע"ש. ופוק חזי מאי עמא דבר, שאפי' אצל החרדים לדבר ה' הבתולות הולכות בפירוע ראש ובשערות סתורות. ולכאורה יש לומר שאף המג"א יודה להקל במקום שנהגו היתר בדבר".

6. התיר לנשים אלמנות וגרושות ללכת עם פאה נכרית קאסטם, וכתב בשו"ת יביע אומר (שם): "עכ"פ כאן [בפאה נכרית] שאף בנשואות יש מקילים, גם ברה"ר, בגרושה או אלמנה מיהא יש להקל, ובפרט במקום צורך גדול שהדבר נוגע לעבודתה ופרנסתה".

7. "מעשה רב" - מותר לשמוע שירי עגבים בשפה זרה, אם השומע לא מכיר היטב בשפה זו. ידוע ומפורסם שהגר"ע יוסף שומע בהרבה הזדמנויות את הזמרת הערביה "אום כולתום".

וכפי שפורסם באתר מעריב nrg:

"בלילות היה יושב וכותב פסקי הלכה תוך כדי האזנה לקלטות של עבד אל-ואהב, פריד אל-אטרש או אום כלתום. עד היום הוא נוהג לשבת בלילה ולכתוב תוך כדי האזנה לקלטות, ובעת נסיעה במכונית הוא מבקש מנהגו לשים לו את אחת הקלטות האהובות עליו. מדי פעם, לפני שהשיר מתחיל, מסנן הרב "יימח שמם" לעבר הטייפ, וממשיך להקשיב בהנאה".

כמו כן סיפר בנו של הגר"ע, הרב מ. יוסף, מנכ"ל בד"ץ בית יוסף, לאברכי הכולל "מאור ישראל": "פעם היה אבי שליט"א מאזין לשירי הזמרת אום כולתום, ושאלתיו: 'אבא, מה היא שרה'? אמר לי 'נו, אתה יודע, בחורה אוהבת בחור, בחור הולך לבחורה, דברים כאלה". משמע מכאן שהגר"ע אף מבין את השירים, וצ"ע איך שמע שירי עגבים. ויש לומר שאין כוונתו לשמוע את המילים אלא רק את המנגינה, ולא שם לבו כלל למילים.

כמו כן פורסם בתקשורת תשובה מבן הגר"ע, הרב א. יוסף, שהתיר לשמוע שירי עגבים מזמרת גויה.

8. הרב א. יוסף אמר בראיון לרדיו "קול ברמה" שהתפרסם בתקשורת האלקטרונית (הנקראת אינטרנט בלע"ז), שתופעת "קווי המהדרין" בתחבורה הציבורית היא תופעה מגונה. "באישה זרה אין שום הרחקה", טען נגד מצדדי ההפרדה המגדרית באוטובוסים. "חוץ מנגיעה, חוץ מהסתכלות, חוץ מלהריח בריח טוב שאולי היא שמה על עצמה - שום דבר אחר לא אמור לעניין אותנו".

הוא הסביר כי לדעתו במפגש עם אישה במרחב הציבורי "אנחנו אמורים להתעלם, להוריד את המשקפיים, להוריד את העיניים". לדבריו, "החסידוּת (חומרה שאינה מחויבת ההלכה, ק"נ) - תשמור אותה בארבע אמותיך. לצערנו כל חסידות כזו גוררת בעקבותיה עליהום כזה, ואנחנו אחר כך לא מבינים מאיפה זה בא לנו".



המראיין, מ. ל., סיפר בשידור על אדם חרדי שגער באישה עיוורת שישבה בחלקו הקדמי של האוטובוס, והרב יוסף הגיב: "הוא טיפש, וטיפשים יש לצערנו הרב בערימות... אם לא נוח לו - שיקום ויילך... זו חוצפה, זה חוסר הבנה מינימאלי... זו טיפשות, זה לא נובע מתוך יראת שמים... על עודף יראת שמים נאמר 'אל תהי חסיד הרבה'".

9. מותר לאכול מעיקר הדין גם מסטיק "בזוקה" עם הכשר הרבנות (ילקוט יוסף איסור והיתר חלק ב).

10. מותר לקנות מהשוק פירות וירקות, ואין צורך לעשר אותם (מובא בספרי הרב עובדיה ובניו).
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 21/06/2017 
נגד הרב אמנון יצחק - ואם כבר אולי זה היה ההפך - ובכלל: מדוע אתה חושב שהרב עובדיה יוסף זצ"ל זילזל ברבנים אחרים והעליב אותם? באמת נראה לך שגדול הדור המנוח היה אומר דברים כאלו? באמת נראה לך שגדול בתורה - שגאון הדור - היה אומר כאלו דברים? אני לא טוענת שאתה משקר - אבל יש אנשים שמתבלבלים בשמות או בזהויות - אז בטח אתה התבלבלת בין הרב עובדיה זצ"ל לרב אחר - אבל תהיה בטוח שהוא לא היה אומר בחיים שלו לשון הרע - בטח לא על רבנים אחרים - אדרבא: הוא היה צנוע וענוותן מאוד - למקרה ששכחת - אז איך הוא אמר את כל מה שכתבת? אתה טעית פשוט , התבלבלת - או שפשוט ניסו להסית אותך נגד מר"ן זצ"ל - אל תקנה את כל מה שמוכרים לך - כי לפעמים הסחורה לא טובה - והמבין יבין - ואני מניחה ומקווה שהפנמת היטב את המסר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד מירושלים 1 | 09/05/2013517
אחד בא לאמנון יצחק ואמר לו שהר' יברך אותי אני הצבעתי לרב! אז ענה לו אמנון אה, זה היית אתה? חחחחחחחחחחחחחחחחחח !!!!!!!!!!!!

ואם הוא החזיר מיליון בתשובה אז כנראה שמתוכם 972000 בערך חזרו בשאילה וגרוע מכך!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!! !!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה חבשוש | 18/01/2013516
ברוך הוא יכביר עליך את ברכותיו ותזכה ב-10 מנדטים לפחות. אנחנו פה בהתקווה, בשעריים בראש העיין בגאולים ביכיני בראשון ובמקומות אחרים עומדים מאחוריך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוני | 14/01/2013515
לחם בשקל ואיפוןבשקל
▾ דווח על תגובה זו  0 
ריקי | 07/01/2013514
▾ דווח על תגובה זו  +5 
אברהם | 30/12/2012513
לך תחזיר אנשים בתשובה ואל תתערב בפוליטקה

הרב עובדיה יוסף יצא נגדך תפנים את זה ולך עם כח להשפיע לאלף עזאזל
▾ דווח על תגובה זו  +4 
igal | 29/12/2012512
שרוב התגובות הן של מגיבים בתשלום של אמנון ויתכן במימון של התרומות של עם ישראל שחשב שהוא תורם לחזרה בתשובה.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
מחבל | 27/12/2012511
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 27/12/2012510
כח להשפיע רק הרב אמנון יביא שינוי!!!

ש"ס לא הועילה כלום!!!!!

הלוואי שבעז"ה הרב אמנון יבחר לכנסת ויביא לנו סוף סוף ישועה...

לא ראיתי דבר אחד מועיל בש"ס אנשים חרדים עם חליפות שדואגים לכיס

שלהם...אז כל השסניקים אם באמת אתם בטוחים בעצמכם שיבחרו בכם אז

תהיו בשקט מה אתם עושים עניין..אתם מוכחים שאתם הגנבים!!!
▾ דווח על תגובה זו  -3 
BHIRHASHEM@GMAIL.COM | 26/12/2012509
לחסידי הרב אמנון יצחק והרב אמנון יצחק א. תגידו לי מרן שליט"א לא יודע שהרב אמנון יצחק רוצה להכנס איליו מה הוא מנותק מהמציאות לגמרי השתגעתם????!!!! עוד מעט תגידו לי שמרן פוסק הדור לא יודע שיש מפלגה שקורים לה כח להשפיע וגם תגידו לי שהוא לא יודע שהרב אמנון עדיין חי בנוסף לכך כבר לפני הרבה זמן מרן פוסק הדור שלח הודעה ע"י הבן של הרב אמנון יצחק שלומד בישיבת חזון עובדיה לרב אמנון יצחק שישתוק ואם לא מרן פוסק הדור לא ישתוק זה לא אומר שמרן פוסק הדור מעודכן במעשיו של הרב אמנון יצחק והוא לא מסכים עם דרכו וכבר לגמרי שכחתם שמרן פוסק הדור עיקר דרכו היא דרכיה דרכי נועם ולא ביציאה נגד זמרים בצורה כזו שהרב אמנון יצחק יצא ולכן מרן פוסק הדור סובר במקרה הזה שכאשר עשה כן יעשה לו ומרן פוסק הדור תקף אותו

ב. כפי המובן אני מאמין במכתבו של מרן פוסק הדור שאינו מזוייף וזה כלל ברור שכל דבר שעשוי להתגלות אנשים לא משקרים ודבר זה לא שייך לטאטות מתחת לשטיח! בנסוף לכך כל הערות שיש לכם בכדי להוכיח שזה זיוף תגידו לי רק אתם אלופים בזיופים מי שמזייף יודע לזייף טוב יותר מהזיוף שנעשה לטענתכם ובהכרח שזה לא מזוייף מנגד אם מרן פוסק הדור כתב זאת אין טענה למה הוא לא כתב תאריך ולמה כתב הנ"ל נראה לכם שאתם צריכים ללמד את מרן פוסק הדור איך לכתוב כנראה שרק בזיופים אתם מומחים וחבל!

ג. בנוגע לשאלה כיצד מרן פוסק הדור פסק בלי לשמוע את הרב אמנון יצחק התשובה לכך שהמקור שהרב אמנון יצחק הביא מהתורה אינו נאמר על נידון כזה אלא על דיני ממונות בין אחיכם בלבד

ד. כל אחד מבין לבד שמי שמדבר נגד בניו מרן פוסק הדור כאילו מדבר נגדו ממש וכך גם הרב אמנון יצחק אמר כלפי רב אחר בפירוש שמי שמדבר נגד ש"ס הוא מדבר נגד מרן פוסק הדור וחוץ מזה כיצד העיז הרב אמנון יצחק להשיב על שאלה ששאלו אותו בטמבלויזיה אם הוא ירוץ אם מרן פוסק הדור יאמר לו שלא לרוץ והתשובה הייתה הוא ירוץ יותר מהר הוא כנראה שכח מי גדול הדור! וכמוהו עוד כמה מגיבים שכותבים מרן הרב אמנון יצחק גדול דור סליחה אולי תוסיפו לו את התואר מרן פוסק הדור?! נו לא השתגעתם!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יהודי | 26/12/2012508
ככה להלבין את פניו של ר אמנון

ועוד ממש כנקמה
▾ דווח על תגובה זו  -3 
שלומי | 26/12/2012507
תחפשו איזה רב בכל העולם,ובכל הדורות התגאה שהחזיר מיליון יהודים בתשובה,איפה הם?ומתגאה בדרך קבע שהוא רב ,אפילו הרב עובדיה כשחותם בלי תואר הרב, תראו בהרצאות שלו האחרונות ,כמה אני ואני בלי סוף.

כשנשאל על ה-BMW השיב אם עד היזדים.... בושה וחרפה כיצד הוא מעיז להשוות עצמו למרן?

א, הרב עובדיה לא מבין במכוניות,וכן אף פעם לא היה לו זמן לחשוב על הוצאת רישיון נהיגה.

ב, גם אם היה לרב עובדיה רישיון הוא לא היה מבטל את זמנו בנהיגה על רכב מפואר,כמו שכבוד אמנון יצחק היה נוהג,עכשיו הוא נהיה אחד מגדולי הדור,יש לו נהג.

ג, הרב עובדיה לא בחר לעצמו את הרכב,יש לו תורמים,ומה שמביאים לו בזה לוקחים אותו,ואם איני טועה אלו משפחת ספרא שקונים לו.

ד, הרב עובדיה מחויב ליסוע ברכב מפואר ,לא בגללו,אלא בשביל שלא תהיה עלינו קפידה.

ה, תתארו לכם את הרב זמיר כהן עם BMW.תשאלו את הרב זמיר אם מישהו יתרום לו BMW ע"מ שיסע בה ,אם הוא יקבל אותה.

כשנשאל אם הרב שטיינמן יורה לו לסגור את המפלגה,הוא מתחמק ועונה שהרב שטיינמן לא יורה לו זאת. אדם שמתבטא כך ,אין לו דעת תורה.או שהוא נביא.,אם יהיה לי זמן אכתוב לכם על ההרצאה של אתמול,ואולי גם קצת על שלאתיאל עמ
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אין מילים | 07/03/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 26/12/2012506
ארורים אתם ש"ס כל עסקני ומושחתי המפלגה הזאת , חבל שמר"ן לא רואה את הסובב לו, איש קדוש אתה הרב אמנון יצחק השם יחזק את ידך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יעקב | 26/12/2012505
של אנשי השמאל הקיצוני

מגנים את הרב אמנון ותומכים בש"ס

זה אומר משהו... ודי לחכימא
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זעב | 26/12/2012504
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמי דידי | 25/12/2012503
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מה שבטוח | 25/12/2012502
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן אדם | 25/12/2012501
מה בעצם הנכונות ההלכתית של תגובתו? באמת חובה על הרב עובדיה יוסף לצאת נגד פלוני רק לאחר בירור באמצעות בית דין?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 25/12/2012 
ין לי שהוא יודע מה הוא עושה, ושהוא בטוח לא עובר על הלכה!!! וחוץ מזה כולם יודעים שאין דין על המסית ומדיח אלא צריך להחרים אותו!!! ואמנון יצחק מסית ומדיח נגד מרן!!! תראה פנים אמיתיות עם אמנון לוי ביום חמישי בערב תבין על מה מדובר!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שביקי | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 25/12/2012500
ה יעזור
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה הכהן | 25/12/2012499
לא מאמין מהמכתב נכתב כלפי הרב אמנון משום

1 אין תאריך

2 לא כתוב שמו של הרב אמנון אלא הנ"ל מה שיכול להיות שמרן כתב את המכתב בעבר כלפי חיים אמסלם שר"י

3 מרן לא מתייחס להרב יגאל במכתב למרות שבדרך כלל מרן משיב לרבנים משמותם בתוספות של מילות חיבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליאור | 25/12/2012 
ר לא כותב!!! זה חסד מהשם שמרן בכלל כתב את זה על מנת שלא יפלו כל הטועים בדרך!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 25/12/2012498
אמר שלא יתמוך בבחירות-ותמך

יצא נגד האייפון-ויש לו אייפון,

יצא נגד אינטרנט-ויש לו אינטרנט,

יצא נגד התשקורת-והוא תומך בה,והוא מתראיין לתשקורת...

יצא נגד הטלוויזיה-והוא מופיע בטמבלוויזיה,,

אמר לחם בשקל-והיתגלה שזה שקר

יצא נגד הזמרים-ולא מתייחסים אליו
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שרקרק | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 26/12/2012 
חפש בגוגל: תגובת הזמרים להכפשות של אמנון יצחק
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ניב | 25/12/2012 
לא יודע להבדיל בדעת רבו

כשהרב אמנון אמר את הדברים האלו המצב במדינה היה שונה לא היה לפיד ולא בעטו במפלגות החרדיות

תכלס רק הוא יראה להם מה זה

ואח"כ שהאינטרסנטים כמוך יהנו אני מקווה שתחזור בתשוטבה

בתגובה הזו אתה רק מראה שאת אפס מאופס
▾ דווח על תגובה זו  -2 
איינער | 25/12/2012497
בוועדת הקלפי?

כי הם הראשונים שביקשו ממנו לקראות תעודת סמיכה חוקית.

מה שאין לו.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי | 25/12/2012 
תעודות

ובוועדה נציג שס דרש את התעודות לידיעתך

וחוץ מזה בסוף כתבו רבי אמנון יצחק

תפסיק להיות מוסט על ידי בעלי אינטרסים

הזהר בלשונך מדובר בבן אדם גדול
▾ דווח על תגובה זו  -1 
. | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
קרית גת | 25/12/2012496
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רן | 25/12/2012495
בני ביתו הסתירו ממנו זאת עד כה בתקוה שהרב אמנון לא יבחר כלל.

אבל לאחר הבחירות הוא ידע. מה הוא יעשה לבני משפחתו שהסתירו הכל ממנו?

אוי אני לא רוצה לדעת
▾ דווח על תגובה זו  -1 
. | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
הקודקוד | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
THE GRAVE | 25/12/2012494
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אשר | 25/12/2012493
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 25/12/2012492
הגאונים ר' חיים ור' ניסים: אתרא קדישא זייפו את חתימתנו

הגאונים רבי ניסים קרליץ ורבי חיים קניבסקי הוציאו הערב הכחשה על המודעות שפורסמו בשמם ע"י אתרא קדישא.

החשיפות האחרונות על מעללי אתרא קדישא הביאו אותם לזייף את חתימותיהם של הרבנים הגאונים ולהציגם כידידים של דוד שמידל המפגין נגד דעת תורתם בבאר שבע

. בנוסף למכתב זה זייפו אנשי אתרא לא קדישא את מכתב הבדצ האוסר להם להמשיך את החפירות בנשר

.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כל האמת | 25/12/2012491
דרמה: חפרפרת בביתו של הגר"ח קנייבסקי-קלטת נחשף

זוכרים את מכתבם של הגאון ר' ניסים ק'רליץ והגאון ר' חיים קנייבסקי נגד מעצרו של הגאון ר' דוד שמידל יו"ר אגודת אתרא קדישא, אשר בוצעה בעזרתם של פוחזים מתוך המחנה.

יומיים שלאחריה התפרסם מכתבי הכחשה מהגר"נ קרליץ והגר"ח קנייבסקי, שהמכתב הראשון שקר, והם לא חתמו וכו' וכו'

כעת התגלה ע"י חפרפרת שקיים בבית הגר"ח קנייבסקי, איך ובאיזה דרכים ניבזיים הוצא המכתב השני בו מכחיש הגר"ח את המכתב הראשון

בקלטת שנחשף אמש ב"קו הסקופים" של מוקד הציבור, שומעים לא פחות ולא יותר את הרב שבח רוזנבלט מבני ברק (הנחשב כרב ודיין) ואחד מבניו של הגר"ח קנייבסקי ועוד כמה אנשי הבית, עושים צחוק מהגר"ח קנייבסקי, ובפרט הרב שבח רוזנבלט, אשר מכתיבים להגר"ח קנייבסקי להכחיש את מכתב הראשון, ומורים לו איזה נוסח לכתוב.(בו בזמן שהגר"ח לא רוצה בכך.

בקלטת שומעים את הרב שבח רוזנבלט אומר שהמעצר של ר' דוד שמידל הינו לא יותר מפוליטיקה, ומבקש מהגר"ח לכתוב שהמכתב הראשון שקר, והגר"ח עונה שלא רוצה לכתוב שזה שקר אלא לשון אחר, כי אינו זוכר אם חתם או לא,

בקלטת גם נשמעת איך אחד מבניו של הגר"ח מתחקר את אביו מי בא להחתימו, כמו חוקר שחוקר עציר בחדר חקירות,

חפרפרת בביתו של הגר"ח כבר כתבנו, עכשיו תשמעו את הלא יאמן איך מסובבים בני הבית את הגר"ח ומשגעים אותו ולוקחים אדם זקן חשוב, ומכתיבים לו מה לכתוב.

http://www.upf.co.il/file/518707842.html
▾ דווח על תגובה זו  0 
רועי | 25/12/2012490
כבר מזמן אמר הרב שדת ופוליטיקה זה חילול השם..

זה מה שקורה היום שהכניסו את הדת לפוליטיקה..

חילול השם הדת צריכה להיות בבתי כנסיות ובישיבות..

הרב פינטו ניבא הכל את כל המצב זה וגם מה שעובר עחיו

אשרינו שיש לנו רבי כזה עטרת ראשנו הרב יאשיהו יוסף פינטו.

ה' יצליח דרכך רבנו אנחנו איתך ומתפללים עלייך
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 25/12/2012 
שידאג לחילול השם שהוא עשה אם הכספים והשוחד,,,
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 25/12/2012489
אשרנו שיש לנו את מרן.כמה סבלנות גם לרקניים וגאוותנים שבדור!‏.הרי בהבל פיו יכול להופכו לגל של עצמות ובכל זאת עדין איתו ולעומתו קורח של שלהי 2012‏ משתלח בנפלאות וגדולות ממנו.אשרנו שזכינו ברבנו אשר כל רז לא אניס ליה!‏

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 25/12/2012 
אתה כותב על אדם שהחזיר בתשובה רבבות

בגלל שפתח מפלגה אמר מה שכולם יודעים על בני הבית

ונזהר בלשונו ומעולם לא פגע במרן

הרב אמנון אוהב את מרן מאד

אבל מקים מפלגה

כל העליהום הזה צביעות שאין כדוגמתה
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המצטט | 25/12/2012488
כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב מבלי לברר את דברי בבית דין עובר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" חשן משפט סימן יז. וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית".

כך כתב ר' אמנון,

והשאלה הנשאלת איפה הפסק הזה נגנז כששפטת בלי בית דין עשרות אנשים והרב יצחק פנגר בעיקר מבלי לברר בבית דין???

חוץ מזה אתה לא יודע מה זה בית דין כי את כל בתביעות שלך אתה עושה בבית המשפט וזה ערכאות שעל גדולי ישראל פסקו שלא ללכת לשם ןאתה בניגוד גמור עובר על דברי חכמים,

ושלא נדבר על האייפון...

קצת דוגמה אישית חיובית לא תזיק!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חכמי | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישר | 25/12/2012487
אז למה הוא לא הולך לבית הדין למה הוא רק צועק את זה בתקשורת באוזני כל ישראל? נקודה למחשבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זהר | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צור לשונך מרע | 25/12/2012486
שלא ידונו אותי בשמיים אחרי מאה ועשרים, אני מוחה בכל תוקף נגד הטוקבקיסטים כאן באתר שמשמיצים גדולים בתורה כגון הרב אמנון יצחק מזכה הרבים וכנגד כל מה שכתבו נגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שליט"א, אני מודיע לבית דין של מעלה שכל מה שקראו עיני בין באונס ובין ברצון, זה בניגוד גמור לדעתי, אינני מסכים עם שום מילה שנאמרה ולהיפך- אני מוחה בקול רם עד כמה שאפשר בתגובתי זאת.

די למחלוקת!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוראור | 21/06/2017 
שבאופן די אירוני האתר הזה קורא לעצמו אתר חרדי - אבל מאשר תגובות שמסיתות נגד רבנים - ולא חשוב אילו - אפילו באתר של מאקו לא היו תגובות מחוצפות כאלה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טליה | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 25/12/2012 
אחרת באמת מה היית עושה???‏

להשוות את ליצן הדור לגדול הדור מעבר לפשע שבדבר זה זלזול באינטלגנציה של הרבים בדיוק כמו המפלגה שלך יאמנון

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
.. | 04/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתניהו | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה אמת ותור... | 25/12/2012485
שלא ידונו אותי בשמיים אחרי מאה ועשרים, אני מוחה בכל תוקף נגד הטוקבקיסטים כאן באתר שמשמיצים גדולים בתורה כגון הרב אמנון יצחק מזכה הרבים וכנגד כל מה שכתבו נגד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שליט"א, אני מודיע לבית דין של מעלה שכל מה שקראו עיני בין באונס ובין ברצון, זה בניגוד גמור לדעתי, אינני מסכים עם שום מילה שנאמרה ולהיפך- אני מוחה בקול רם עד כמה שאפשר בתגובתי זאת.

די למחלוקת!!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
רמי | 25/12/2012 
הנה לך חובה למחוד על ביזוי של מורנו ורבנו שלא תתפס בעוון ביזוי ת"ח!‏.ביזוי אשר מבזהו המתקרה "הרב?" אמנון יצחק.עפל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ניר דהן | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרית נבון | 25/12/2012 
אהבתי!!

גם אני!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
交 之 正 了 分 | 25/12/2012484
של הרב אמנון (מזל עקרב ליום שלישי 25/12) וכה נאמר שם באתר:

"..אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר מכיוון שאינכם מוכנים לוותר על עקרונות. בהחלט באה בחשבון אפשרות של ניתוק קשר. דילמות כאלה לא נפתרות לבד. לכן שימו את ה-'אגו' בצד. לכו לאותו אדם ותדברו. אתם עתידים להיות מופתעים. "

וואוו.. זה נשמע כל כך מתאים למצב שקורה כעת. יאלללה הלוואי וידברו הרב עובדיה והרב אמנון וילבנו ביניהם את הבלגן שנוצר שלא באשמתם..
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 25/12/2012 
מרן לא רוצההההה לראות את אמנון יצחק נקודה!

והוא לא מבין את זה או שלא רוצה להבין
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בושה | 25/12/2012 
עובדת עבודה זרה. ממתי ישראל כפופים לכוכבים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מעריץ לשעבר | 25/12/2012483
ממש חבל לי עליו...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי אדרי | 25/12/2012482
שני דפים שונים, אין תאריך, אין שמות.

אין גבולות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
Yizhak | 24/12/2012481
כל אחד שיצביע למי שהו חושב?

המדינה דמוקרטית לא?

תחסכו את החיכוכים כל מי שרוצה להכיר טובה לרבו אשריו.

בנתיים אתם הכותבים עושים את המריבות, והלשון הרע
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רק ש"ס בע"ם | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שרון | 24/12/2012480
על אותו משקל בדיוק ניתן לומר הקדיח תבשילו של הרב עובדיה זה שלא שילם לרב אמנון יצחק חוב של 300000 ועוד זה שיש בלגן שלם סביב המינויים וההכשר שלו וכל העסקנים סביבו , אכן נראה לומר שהקדיח תבשילו של הרב עובדיה הוא כבר זקן בא בימים
▾ דווח על תגובה זו  -4 
גיחי פסיכי | 25/12/2012 
או סתם שוטה קלאסה שפטור מכל המצוות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שלו | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 25/12/2012 
ביגלל שהוא לא רצה להביא חשבונית על זה,
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 | 25/12/2012 
אז למה הוא לא הולך לבית הדין למה הוא רק צועק את זה בתקשורת באוזני כל ישראל? נקודה למחשבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניק אמיתי | 25/12/2012 
אתה חלאת המין האנושי! איך אתה מעז להשוות בין גדול הדור ש90 שנה ברצף לא פוסק מלימודו לחוז"ב שלומד עם הזמן כמה עדיין הוא לא למד...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שרון | 24/12/2012479
על אותו משקל בדיוק ניתן לומר הקדיח תבשילו של הרב עובדיה זה שלא שילם לרב אמנון יצחק חוב של 300000 ועוד זה שיש בלגן שלם סביב המינויים וההכשר שלו וכל העסקנים סביבו , אכן נראה לומר שהקדיח תבשילו של הרב עובדיה הוא כבר זקן בא בימים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מאיר | 25/12/2012 
למה אתה משקר
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלמדן | 25/12/2012 
תלמידי חכמים כל זמן שמזקינין חכמה נתוספת בהם, ועמי הארץ כל זמן שמזקינין טפשות נתוספת בהן!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
@@@@@@ | 24/12/2012478
ה' יצילנו. זה מזכיר לי חלילה סיפור שהיה לפני הרבה שנים... על קמצא ובר קמצא שמעתם???

תזהרו ממחלוקות ומקפידה, כולנו יכולים לשלם על זה ביוקר והכל בגלל הרדיפה אחר הכבוד.

תאמינו לי שאם הרב אמנון יצחק ימשוך את ידיו מענייני המפלגה וריצה לכנסת, הוא רק יישמור על שמו הטוב ויעריכו אותו יותר. אבל הקפידה הזאת מפחידה אותי מאודדדד,

אנחנו ערבים זה לזה ועלולים חס ושלום לשלם על כך ביוקר חלילה.,

די לפלגנות די ללשון הרע, די לרכילות, דיייייייייייייי!!!!

ומי שמקפיד יוכל לומר על איזה אסון גדול שלא נדע, "ידי לא שפכו את הדם הזה"??????? בגלל הקפידות שלו???

אני רועדת מפחד. דיייייייי!!! בבקשה. בדמעות אני מבקשת מכולכם. די!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בני | 24/12/2012477
▾ דווח על תגובה זו  -1 
haridi | 24/12/2012476
הרב אמנון יצחק כל כלי עליך לא יוצלח !!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
בבח | 24/12/2012475
מפחיד לחשוב מה יהיה לאחר הבחירות,הלא הרב אמנון זה לא אותו אחד שהכרנו ואהבנו ומכנו וחיבקנו,ואפילו פחדנו לדבר עליו,אחרי כל החזרה בתשובה.

אך ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים כאלו בסוף סורחים ומורידים איתם לשאול את כל החסידים שלהם, ראו שבתאי צבי ודומיו.

לכן כל מי שמכיר מצביעים בכח להשפיע ,לא אלו שבאתר,על פירב אלו עם משכורת,ועושים את תפקידם,צריך להשפיע עליהם ולהסביר להם שזו לא דרך התורה.שני ידידים שהתווכחו איתי[מצביעי שס] ,הצלחתי להסביר להם שפשוט הרב אמנון נפגע שלא מכניסים אותו לרב עובדיה,רק שהוא לא מקבל דין שמיים,והחליט לעשות דין לעצמו.

רבותי צריך הרבה כח בשביל להשפיע על בוחרי כח להשפיע,בדרך יפה.

תסבירו להם עם מי כל הרבנים,האמת גלויה ,לאלהתנגח להסביר יפה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אריה | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
vico | 25/12/2012 
מה תענה ביום הדין?!? אוי לה לאותה בושה. אוי לו לאותו אדם שמבזה את גדול המחזירים בתשובה בעולם. מוחא על ביזוי ת"ח עצום. אאתם מתעסקים באש, ה' ירחם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק ש"ס | 25/12/2012 
אז עלך אל ש"ס !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חייי | 24/12/2012474
אני בוחר כח להשפיע עד הסוף
▾ דווח על תגובה זו  -1 
▒ ░ ▓▒ ░ ▓▒... | 25/12/2012 
והרי כתוב במפורש שד' אומר לאברהם אבינו: " מאורריך ארור", הכוונה שכל מי שיקלל יהודי - הקללה חלילה וחס תחול עליו בלבד.

איך הלב שלך נותן לך לומר על יהודים (אפילו שהתנהגו שלא כשורה) - ארורים???

איך?????????????

זה רק מראה שאיבדו אנשים צלם אנוש בדרכם לכבוש את העולם.. ואיני מדברת חלילה על הרב אמנון הצדיק. אלא,, על כל מי שהגאווה והכבוד מנחים אותו והוא לא יודע להתקפל ולחזור בו וללכת בדרכי שלום ולא רק זאת אלא משיב מלחמה שערה...

כמה חבל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
A | 25/12/2012 
אז ישו לא ארור ???

בלי שום קשר אני מוחה על ביזוי תלמידי החכמים הענקים מרן פוסק הדור ומזכה הרבים הרב אמנון יצחק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 24/12/2012473
לא חבל לכם על זמן ביטול התורה?

נפלתם על הראש? כל ההתעסקות הזאת ברכילות לא שייכת ליהודים שומרי מצוות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יקיר | 24/12/2012472
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברסלבר | 24/12/2012471
שמחלוקות בין גדולים באות כדי לעורר אותנו לתשובה

ואל לנו להתעסק בזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
סמי | 24/12/2012470
ממתי למרן יש זמן לקרא מכתבים כה ארוכים? אפילו לרב מוצפי לא מגישים מכתב עם יותר מ30 מילים
▾ דווח על תגובה זו  0 
בבח | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רן אדרי | 24/12/2012469
הרב לא ענה על גבי המכתב

ואין איזכור לשמו של הרב אמנון יצחק.

אין תאריך, והתשובה שלו נראית מנותקת מהשאלה.

אם בשיעור הבא הרב לא יחזור על הדברים האלה זו תהיה ההוכחה שהמכתב הזה שיקרי.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בבח | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מרנא דבשמיא לך | 24/12/2012468
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוגב | 24/12/2012467
שהמכתב הזה הונדס ופוברק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוגב | 24/12/2012466
מקווה שיהי לרב אמנון את הסיעתא דשמיה לגלות מי זייף את המכתב הזה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמיתי ולא שקרן | 25/12/2012 
כמו שהוא חוסף ו"מגלה" תמיד
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרור | 24/12/2012465
מצביע כח להשפיע

בזכותו חזרתי בתשובה

בזכותו אגיע לעולם הבא

גם אתנדב אצלו אם אצטרך

תתבישו כל המשמיצים למיניהם אין לכם מושג עם מי אתם מתעסקים
▾ דווח על תגובה זו  +3 
מישהו | 24/12/2012464
יהודי אני מקווה שאתה כן. לצערי - את חטאי אני מזכיר היום - אף אני מתלמידי הרב עובדיה (משמום מה הוא חבר שלך או שלא בכבודך שאדם שפל כמוהו -לדעתך הרחבה והעמוקה- יהיה חבר אז כנראה הוא עוד "רב" בעיניך כיתר הרבנים למיניהם) והבנתי שאתה עוד יהודי שחי בגלות וקשה לו להשתחרר מהמנהגים בחו"ל. תהיה בריא אוהב אותך בכל מקרה, מקווה שגם אתה תאהב אותי למרות שאני פוסק לפי הרב עובדיה שאתה מזלזל בו כלכך.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ניב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
@@@@@@ | 24/12/2012 
אסור לקרוא את הטמא הזה! פשוט אוויר!

קראתי ברפרוף ואחרי שנייה וחצי הבנתי את הפואנטה וסגרתי את התגובה. מסכן אותו אדם...
▾ דווח על תגובה זו  0 
צביה מועלם | 24/12/2012463
אחרי מה שקרה כאן היום לא אתן לזה יד, אבחר לי מלפגה אחרת.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שושי מזרחי | 24/12/2012462
דבר טוב לא יצא לכם מזה, הציבור מואס בכם. אתם מבזים את מרן ואת כל הספרדים כולם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
טלי דולב | 24/12/2012461
שותף לביזוי מרן, שותף לביזוי כבוד התורה.

הפעם אני לא מצביעה שס, זה ממש חילול ה'.

אני כרגע מתלבטת בין ג' לבין הרב אמנון יצחק במידה ויעבור את % החסימה.

לא אתן ידי למחלל שם שמים - ישי-דרעי
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שי | 24/12/2012 
שקוראות לעצמם כביכול חרדיות...

אין על ש"ס!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוד בוזגלו | 24/12/2012460
שותף לביזוי מרן, שותף לביזוי התורה.

הפעם אני לא מצביע שס.

אני כרגע מתלבט, או ג', או הרב אמנון יצחק במידה ויהיה לו סיכוי לעבור את % החסימה.

לא אתן ידי לחילו ה'!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 24/12/2012459
▾ דווח על תגובה זו  0 
ששי | 24/12/2012458
▾ דווח על תגובה זו  0 
ששי | 24/12/2012457
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 24/12/2012456
מהרב אמנון, ושב ורפא לו.

אם לא, הרב אמנון שליט"א יעשה עליו סרט כמו שעשה לרב פנגר
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אביקסיס | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת | 24/12/2012 
משקר ומסלף ומכניס את הרב פנגר תפסיק
▾ דווח על תגובה זו  0 
בבח | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אדיר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 24/12/2012455
אין ספק שהדרשן העומד בראש ארגון שופר פעל רבות. אבל לאחרונה נראה שעדת מעריציו שיבשה את דעתו וגרמה לו לחשוב שהוא אחד מגדולי ומנהיגי הדור (ויש מהם שחשבוהו למשיח), וראוי לו שיכיר את מקומו וישמור את פיו מחטוא בלשונו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראלי | 24/12/2012 
כנראה הגאווה נפחה לך את הראש ונכנסת לגדר מזלזל בתלמידי חכמים

הלך הגן עדן אחי
▾ דווח על תגובה זו  0 
החוזה | 24/12/2012454
וגם זה השערה פרועה..
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אור | 25/12/2012 
עצוב...אבל קורה@@
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נתי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן | 24/12/2012453
זה המוסד היחידי שבאמת מחזיר בתשובה אלפים ורבבות, וגם ערכים. שופר - כלי לחילול שם שמים ולשימוש בגחמותיו של הלץ אמנון יצחק שר"י
▾ דווח על תגובה זו  +1 
. | 25/12/2012 
אני ביטלתי הוראת קבע לשופר 40 ש"ח לחודש לשופר עוד בזמן שהאתון פתח פיו על הזמרים, כבר אז הבנתי שמעשיו לא לשם שמים ולא להחזיר בתשובה,

מקווה שכולם ילכו ברכי ויבטלו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמת | 24/12/2012 
אתה מסלף משקר אתה לא יודע עם אתה מתעסק תחדול מיזה רשע
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוב הבנאי | 24/12/2012452
כדי לראות שאמנון יצחק יצא מדעתו והוא מתנהג כמו בריון בחנות חרסינה? כל אחד רואה את זה, האיש פשוט התחרפן לגמרי, יורה לכל הכיוונים ופולט שטויות בקצב הסמבה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012 
שמותר לשפוט עם צד אחד

מרן של מרן כתב את זה

לגבי השטויות שלך זה לא ראוי להתיחסות תת רמה
▾ דווח על תגובה זו  0 
המבקר | 25/12/2012 
די לצביעות ולהתייפיפות!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
נגר  | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלעדי ותיק | 24/12/2012451
השנה ש"ס פול תיפול, זלזלו בבוחרים, מכרו לנו דעת תורה וככל אשר יורוך בינתיים הם גודלים על גבינו ועל חשבונינו.

עושים צחוק ממרן!!!

נגמר ש"ס, אני לא מצביע השנה לש"ס!!!!!!!!!!!!!!!

ואשכנע כמה שיותר!!!!!!

אלי ישי הרס לנו את העיר!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
די לביזיון | 24/12/2012450
ההתבטאויות

הקמפיין ההיסטורי של הרב עובדיה קשוח ורווי מאבקים, ולשיאיו הוא מגיע בעיקר מול שלוש עדות עיקשות במיוחד: המרוקאים, התימנים והעיראקים, בני עדתו של הרב עובדיה.

המרוקאים שסירבו לציית לדרישתו הבלתי מתפשרת לוותר על מנהגיהם הייחודיים חטפו כבר בעבר מקלחות של צוננים מהרב. "אנשים עקשנים שבאו ממרוקו", הוא תקף אותם בדרשה לפני ארבע שנים. "הם חושבים שהמנהגים שלהם הם הלכה למשה מסיני", והוסיף עקיצה: "כתוב 'כי מציון תצא תורה'. הם במקום הפסוק הזה כתבו'כי ממרוקו תצא תורה'".

לפני כשנה קבע הרב עובדיה כי מנהג מרוקאי שמאחוריו עומדים חשובי רבני העדה מסתמך בעצם על מנהג עממי, "דלת העם", ואמר : "חביבי, יש לך כל הפוסקים האלה, מה מרוקו? אנשים מדלת העם הם יחלקו על הפוסקים האלה? ". לאחר מכן הוסיף: "זה סתם עקשנות להגיד 'מרוקו, מרוקו'. מה , מרוקו ירדה מהשמים? צריך להיות מנהג שזה על פי ההלכה". אפילו נגד המנהג המרוקאי להתנשק בבתי הכנסת, פסק הרב כי "מנהג זה אינו נכון לפי ההלכה ומצווה לבטלו". הפסיקה פורסמה בהבלטה לפני כחודש במוסף התורני "עונג שבת" המצורף לבטאון ש"ס "יום ליום" ועוררה גם אז תרעומת.

בדרשה כעוסה במיוחד שנשא לפני שש שנים נזף הרב במרוקאים המסרבים לקבל את שיטתו ההלכתית. "לך למרוקו", אמר , "תעשה שמה מה אתה רוצה. בארץ ישראל קיבלנו הוראות מרן. מחר יבוא לי אחד מכורדיסטן יגיד לי'בכורדיסטן היינו לובשים נעליים ביום כיפור' -אז אני אצטרך לפסוק כמו כורדיסטן? אני יש לי מרן. מה אכפת לי מכורדיסטן? יבוא אחד יגיד לי 'בבוכרה היינו עושים ככה', 'בטושקט היינו עושים ככה'. מה השטויות האלה?...יש לנו תורה אחת. באנו כולם לארץ ישראל ברוך השם כולנו תלמידיו של מרן. לא זזים מדבריו ימין ושמאל. לא תשמעו לאנשים שאומרים מנהג, מנהג, מנהג. לא שווה כלום המנהגים, כולם הבל וריק...כל אחד אומר לי'זה מנהג, זה מנהג, זה מנהג'. מה זה מנהג? מה זה אכפת לי? לעשות נגד מרן? חס ושלום. היה לא תהיה". בהזדמנויות אחרות אמר נגד קשי העורף הנאחזים במנהגי עדתם: "מנהג זה אותיות גהנם".

אבל כאמור, הרב עובדיה לא מסתפק במרוקאים. ממש לאחרונה התייחס גם לכורדים. הפעם, מסתבר, דווקא בורותם של הגברים הוציאה אותו מכליו. עפ"י עדותו, מסתבר כי השכלתם של הגברים הכרודים היתה דומה לנשים המרוקאיות: "איש שאכל ושבע יכול להוציא אישה (ידי חובה, בהקראת ברכת המזון - א.ב). אישה לא יכולה להוציא איש. יש לה בן, בן 13, 14, אבל מסטול - לא יודע לברך ברכת המזון. רוצה היא לברך לו? לא יכולה להוציא אותו ידי חובה. חייב לומר אחריה מילה במילה:'ברוך' -'ברוך', כמו הכורדים בזמנם שהיו אומרים, מסכנים לא יודעים להתפלל. היה צועק החזן (והם חוזרים אחריו - א.ב): 'ברוך' -'ברוך'. 'מודים' -'מודים'".

להגנתו של הרב ייאמר שהרב, עיראקי במוצאו כאמור, לא מפלה אף עדה. "עיראקים משובשים", אמר באחת מדרשותיו וכפי שהוא מעיד על עצמו:

"אני אוהב את כל העדות באופן שווה. יש לפעמים הלכות של עדות אחרות שנכשלים בהם ואני מביא עליהם. למשל העדות של הבבלים נכשלים בדבר אחד, כשעושים הדלקת הנרות בערב שבת, קודם מדליקים את הנרות ואחר כך מברכים...ואני אמרתי שהבבלים עושים בזה שלא כהוגן. אז אני שונא בבלים? אני בבלי בעצמי", אמר ומיד הדגיש את עיקר העיקרים שלו: "הלכה זה הלכה. הלכה לא פוחדת משום אדם".

היזדים

"הרב עובדיה יקלל אותי ביזדים", זו המנטרה של כל מי שמסביר את חששו לצאת בפומבי נגד הרב. וזה, אגב, למרות שדרשות מוצאי השבת מועברות כבר למעלה משנה בבית הכנסת בבניין מגוריו של הרב בשכונת הר נוף.

החשש הזה מהרב-עובדיה-יקלל-ביזדים מקיף את כולם: רבנים המעזים לחלוק על הרב הלכתית, ספרדים שמעזים להתארגן פוליטית נגד ש"ס או רק מותחים ביקורת על כשלונות מנהיגיה הפוליטיים, וגם אלה מביניהם שחולמים להקים ארגון כשרות שיתחרה בזה של בנו של הרב עובדיה, הרב משה יוסף, העומד בראש בד"צ "בית יוסף". ולחשש הזה יש סיבות טובות.

לפני חודשיים, למשל, יצא העיתון "ארבע כנפות", שהרב אמנון יצחק (המכונה "גדול המחזירים בתשובה" ) הוא הסמכות הרוחנית שלו, למתקפה נגד השתתפות הזמר יעקב שוואקי באירוע תורני שנערך בבנייני האומה בהשתתפות הרב עובדיה. לגמרי במקרה הגיע באותם ימים הרב עובדיה להעביר שיעור מיוחד בנושא השמיטה לישיבת "חזון עובדיה", שבה לומד בנו של הרב אמנון יצחק. בסיום השיעור נקרא תלמיד הישיבה הצעיר אל הרב עובדיה, וזה ביקש ממנו להעביר אזהרה לאביו. "תגיד לאבא שלך שאני מכבד אותו", סיפרו עדים לשיחה, "אבל אם הוא לא ישתוק, גם אני לא אשתוק".



חיסול האופוזיציה

אבל לא רק באמצעות שידורי לוויין נפרע הרב עובדיה ממתנגדיו. מנהיגה הרוחני של ש"ס הוא יוצר תורני פורה שכבר הוציא למעלה מ 40 ספרים. ואלה, מתברר, משמשים במה מכובדת להתקפות על מתנגדיו. על הרב אליהו תופיק כתב הרב עובדיה, ושימו לב לעברית: "אברך אחד. . . לא זכה לשמש כל צרכו שיצא בספרו'קול אליהו' לחתור אחר ספרי 'יביע אומר' אשר טפחתי ורביתי בעמל ויגיעה והוא כאפרוח שלא נפתחו עיניו...נער בער...כל מה שכתב האברך הנ"ל דצווח ככרוכיא על דברינו, דבריו מהבל ימעטו ובמקום שעמד לא ישב. . . והוא כמתלהלה יורה זקים".

וזה עוד כלום לעומת מה שחטף הרב יעקב תופיק, רבה הספרדי של העיר החרדית ביתר עילית. לפני שש שנים הוא העז להוביל בבחירות בעיר מפלגה ספרדית שהתחרתה בש"ס. בהקלטה מיוחדת נגד הרב תופיק ונגד יד ימינו הרב דוד טהרני אמר הרב עובדיה כי מדובר ב"תלמיד המבעט ברבותיו" ואף ציטט נגד הרבנים המורדים את המימרה המפחידה מהגמרא "המורה הוראה לפני רבו חייב מיתה".

בספרו "חזון עובדיה חנוכה", שיצא לפני שנה, מכנה הרב עובדיה את הרב יצחק ברדא, אוטוטו יהודי בן 60, בכינוי "אברך צעיר" רק משום ש"הרהיב עוז לצאת נגד מרן והאחרונים". הקצף על הרב ברדא יצא בשל העובדה שחלק על פסיקת הרב עובדיה כי מועד הדלקת נרות חנוכה הוא ב"צאת הכוכבים".

לקינוח הקטע החריף כותב עליו הרב עובדיה: "וידעתי בני ידעתי כי הנ"ל עומד במרדו וממשיך לפסוק גם בעניינים אחרים נגד פסקי מרן השולחן ערוך, וכל יראי ה' יתרחקו מהוראותיו". לתואר המעליב "אברך אחד" זכה גם הרב יצחק רצאבי, מחשובי הרבנים התימנים בישראל: "והנה גם הלום ראיתי לאברך אחד בשם ר' יצחק רצאבי. . . שמכרכר בכל עוז להחזיק במנהג שנהגו קצת מיוצאי תימן".

אפילו על ידידו הקרוב וחברו משנות הנעורים בישיבת פורת יוסף הרב בן ציון אבא שאול, כתב הרב: "ונוראות נפלאתי על מה שכתב ידיד נפשי. . . ועשה עצמו שלא ידע את יוסף. . . ושרא ליה מריה (יסלח לו אלוקים - א.ב). . . וכל פלפולו של האור לציון אין לו שחר, והוא כדמעייל פילא בקופא דמחטא (מכניס פיל בחור של מחט) ".

קרב קטלני במיוחד מנהלת הנהגת ש"ס נגד הרב הספרדי השני בחשיבותו, ביוקרתו ובעוצמתו, הרב מרדכי אליהו. בין הרב עובדיה לבינו זורם הרבה דם רע, בעיקר מאז שנת83', כשהרב אליהו תפס את תפקיד הראשון לציון לאחר מה שנתפש כתרגיל הדחה של הרב עובדיה יוסף מכס הרב הראשי.

הרב מרדכי אליהו, המכונה על ידי חסידיו "מרן המקובל האלוקי", היה מקורב מאוד לזקן המקובלים הרב יצחק כדורי. אפילו מקורב יותר מהרב עובדיה. כשנפטר הרב כדורי לפני שנתיים הרב אליהו הוא שעשה לו את הטהרה. אשתקד, במלאת שנה לפטירתו, נערכה לו אזכרה שבה אמורים היו להשתתף גם הרב עובדיה יוסף וגם הרב מרדכי אליהו. המארגנים חשבו שמנעו תקריות משום שהקפידו-כפי שמקפיד כל מי שמזמין את שני הרבנים לאירוע שהוא מארגן-לסדר את העניינים כך שהרב עובדיה והרב אליהו יגיעו בשעות נפרדות. ש"ס לקחה על עצמה את מלאכת הוצאת המודעות והכל נראה בסדר. אלא שבסופו של דבר יכלו חדי העין להבחין בשני סוגי מודעות זהות לחלוטין זו לצד זו. באחת, שאותה הוציאה ש"ס, הושמט שמו של הרב אליהו, ובשנייה, שמיהרו להוציא אנשי החצר, הופיעו זה לצד זה בשורה הראשונה ובאותו גודל ובאותו תואר "מרן", שני הרבנים.

זה לא נגמר כאן. לקראת ט"ו בשבט בשנה שעברה יצא לאור ספרו ה41 במספר של הרב עובדיה, "חזון עובדיה ט"ו בשבט". בספר מכנה הרב עובדיה את הרב אליהו "אחד המתיימר להיקרא'רב'", ובהתייחס לפסק הלכה של יריבו ההלכתי הוא מוסיף בלעג "לא יאומן כי יסופר וכל השומע יצחק לו".

בדרשה סמוכה להוצאת הספר חזר הרב עובדיה ותקף את הרב אליהו באותו עניין ואמר: "זה לא תלמיד חכם אומר דברים כאלה - זה בושה וחרפה לומר דברים כאלה. דברים תמוהים מאוד. כבר כתבתי בספרי נגד זה".



"אני עוד אצא נגדו"



העלבונות המאוחרים כלפי העדה המרוקאית עוררו תגובות מעורבות. "לא קרה שום דבר. אנחנו יודעים שבענייני הלכה הרב לא רואה אף אחד ואין לו סנטימנטים לאף אחד", מייצג רב מרוקאי אחד את עמדת חסידיו המרוקאים הרבים של מנהיגה הרוחני של ש"ס. "אין ויכוח שהרב עובדיה הוא גדול הגדולים", אומר רב מרוקאי ש"סניק אחר שדווקא קנאי למנהגי העדה ולכן מוסיף: "אבל בשביל זה אתה יכול לרמוס עדה שלמה?" לטענתו, "הרב הוא יהודי צדיק, יהודי טוב, אבל יש סביבו מאפיה, שחושבים שאם לא פוסקים כמוהו מזלזלים בו. חס וחלילה. למה? כל החיים שלנו נחלוק בהלכה ונישאר ידידים. יש המון קושיות על הרב אבל אף אחד לא רוצה להתעסק איתו כי הוא ייצא עליו בלוויין".

אבל יש גם אופוזיציה מרוקאית חריפה הרבה יותר. "אני עוד אצא נגדו, אני לא עושה לו חשבון בכלל", הצהיר השבוע אחד מבכירי הבכירים של רבני העדה. "אני לא מפחד מהקללות שלו, הקללות שלו לא מגיעות לתקרה. לא מעזים לדבר בגלל שיש מאפיה. הוא רוצה להיות במקום מרן וזה לא בא בחשבון. הוא לא בדרגת מרן השולחן ערוך".

ומה קורה בשטח? האם בני העדה המרוקאית נענים לדרישות הרב עובדיה ומוותרים על מנהגיהם? "אף אחד לא נענה, הוא צועק ולא נענים לו. יש בעל בית על התורה? מה זה הדברים האלה? הוא יכול להגיד, יש עוד רבנים, הוא לא הרב היחידי".

הרבנים המותקפים עצמם אינם מגיבים. לפחות לא בפומבי. חלקם מבטיחים שעוד יבוא יום תשובה. אחדים, כמו תלמידי הרב בן ציון אבא שאול, מצהירים כי עוד ייצא לאור חיבור תורני שיעמת את תורת רבם עם זו של הרב עובדיה. בין התימנים יש כבר מי שהקימו בשקט את "מועצת מאורי התורה", פרפראזה על תואר הרבנים התימנים "מורי", ומבטיחים כי עוד יכריזו על עצמאות המועצה התימנית בראשות "מרן רבנו שלמה קורח שליט"א ראש וזקן רבני תימן", מול מועצת חכמי התורה של ש"ס שבנשיאות הרב עובדיה.

רק לאחרונה נתקלנו בזעם תימני למשמע דבריו של הרב עובדיה: "עכשיו באו לארץ ישראל.'כל ההולך ממקום למקום ואין דעתו לחזור'. תימנים דעתם לחזור לתימן? חלאס, הם באו פה. וכל אחד, ברוך ה', בני מקום ובני נחלה. ולכן, מכיוון שאין דעתם לחזור חייבים לנהוג כמנהג המקום. פה נוהגים כמו מרן. אין להם רשות ...".

במקרים ספורים בלבד אפשר למצוא רבנים המזוהים עם ש"ס שמגיבים ישירות על התקפות הרב עובדיה נגדם ואפילו בחריפות. כך, למשל, היוקרתי ברבני טוניס וראש ישיבת כיסא רחמים הרב מאיר מאזוז העז לכתוב לאחרונה, כהקדמה לדברים שבהם הוא חולק על הרב עובדיה: "הרב אהובנו ומאור עינינו. אך האמת אהובה יותר". הוא קובל על הדרך שבה דחה הרב עובדיה את אחת מפסיקותיו ותוקף: "ולא כמעללינו גמל עלינו, שאני הרימותי את כיסאו מעל לכיסא אליהו הנביא ואמרתי חכם עדיף מנביא. . . והרב ביקש מתלמידי לשעבר (הרב גולן אלוף) לכתוב נגדי". ועוד כותב, בביטחון עצמי גדול, הרב מאזוז-שלא בכדי מסומן כאחד מכוכבי העתיד הקרוב של רבני ספרד-על מחלוקתו עם הרב עובדיה: "ולא שאני מצפה שיסכים לדברי, לא הוא ולא זולתו, רק שדברי ודבריו יישארו לדורות הבאים".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שסניק אמיתי | 24/12/2012 
יש כאן המון שקרים וסילופים ואני מוחה בתוקף על כל ביזוי של גדולי הדור!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המצטט | 25/12/2012 
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/676/0 90.html
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביעד | 24/12/2012449
אחריך באש ובמים איש אשר רוח אלוקים בפיו!

תאריך ימים ושנים רבות וטובות!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
עמי | 24/12/2012 
אין ניגוד עניינים

מכיר טובה לרב אמנון שהחזיר אותי בתשובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
צייגרמן | 24/12/2012 
ככה הרב שטיימן אמר למי שבא אליו ואמר לו את זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
בבח | 24/12/2012448
אמנון יצחק" כתב: "כל מי שיוצא נגדי בדיבור או בכתב מבלי לברר את דבריי בבית דין עובר על איסור דאורייתא

אמנון היקר לאיזה בית דין בדיוק פנית לפני שתקפת את הרבובני ביתו,אלי ישי,אריה דרעי,שס,ומי לא
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יהודי | 24/12/2012447
נא אל תשאירו אותנו למלחמות האלו לבד אנחנו רוצים לשמוע דברים ברורים ממרן במוצא"ש!!!!

אשמח שיצטרפו כאן בתגובה להודעה ונקדש שם שמיים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביב | 24/12/2012446
הרב אמנון יצחק אנחנו איתך! ידוע שהרב אמנון החזיר מאות אלפים בתשובה אז איך אנשים מבזים את שמו בתגובות? הזהרו בגחלתן!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חחחח! | 24/12/2012445
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשדוד | 24/12/2012444
ודי לבלף. אין ספור פעמים שאלו אותו בקהל על פלוני מסויים והוא אמר שהוא לא יודע ולא מכיר.

שני לגבי ההרצאות, הוא הביע את הסכנות האורבות והיום כל העולם מדבר על זה. אז תפסת מילה "חודשיים"??? הרי ברור שלא זו כוונתו ואל תעשה מעצמך טיפש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מקורב | 24/12/2012443
!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הכבאי | 24/12/2012442
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אור | 25/12/2012 
הכבאי של אתמול הפך לשוטה של היום.

איך אתה מעז ????
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד שיודע | 24/12/2012441
תמשיכו לתת לו הוראות קבע,
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צייגרמן | 24/12/2012 
שהוא לא לוקח שקל משופר

הכל בהתנדבות
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 24/12/2012 
ב800,000 אלף שקל אם לא מההוראות קבע של התמימים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשף הרשת | 24/12/2012440
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכירם ויודעם | 24/12/2012439
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 24/12/2012438
לפי המילה "להחליף" הפקס מזוייף כי

ממילה זו מוכח בעליל, שבפקס לא מדובר בעניין פוליטי.

כי אם מרן שליט"א מבקש בפקס להחליף את הרב אמנון כפטרון הסיעה, משום שהוא נגדו-

אז מה שייך להחליף רב??? היה צריך לומר שהוא פוסל את הרב וגם את הסיעה.

אבל לקיים את הסיעה ורק להחליף רב?... זה נראה כאילו לא קשור ולא הגיוני.

אלא שקיימות שתי אפשרויות:

אם אכן מרן שליט"א כתב זאת, הרי זה קשור לרב מסויים של קהילה או בית כנסת, שאינו פוליטי ואין לו סיעה, ואז שייך והגיוני שמרן שליט"א, אומר רק להחליפו! כי לא שייך לבטל קהילה או בית כנסת, רק בגלל בעתיות כל שהיא של הרב הנדון.

אפשרות שניה שכתב מזוייף, או חיברו חלקי כתבים של מרן שליט"א לנוסח שפורסם. ואם זה נכון, סימן שמדובר באנשים כל כך טמבלים, שלא יודעים אפילו לשקר.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מישהו | 24/12/2012 
"להחליפו" במוסר שיעור אחר כי שאלו על להחליפו ברב אחר ......
▾ דווח על תגובה זו  +1 
סימה | 24/12/2012437
ששני רבנים ילחמו ביניהם.

בושה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב | 24/12/2012436
האם כל מה שהרב אמנון יצחק אמר או "חזה ברוח קודשו" התקיים?

כמובן שלא!

עכשיו למשל צפיתי באתר שופר בהרצאה מוקלטת משנת 2008

שהתקיימה באשדוד בתאריך 06/08/2008

שם דיבר באריכות על חמאס ונסראללה ואירן...

אביא כאן ציטוט מדבריו בדקה 8:00 "והוא (אחמדינג'אד) מכין פצצת אטום והיא תהיה מוכנה עוד כמה חודשים" ע"כ,

עברו כמעט 4 שנים מההרצאה המלומדת של כבוד הרב וכיום אנו רואים שדבריו הקדושים נותרו ללא כיסוי, רוח קודשו וחזיונו "נתקעו" בשמים,

כפי הידוע בכל העולם עד היום שום פצצת אטום בכורים באירן לא מוכנים כלל לשימוש,



בתחילת ההרצאה כבוד הרב גם צופה מלחמה בשנה שנתיים הקרובות...מלחמה שעד היום לא הייתה, (תצפו שם)



אה.. וכמובן שהרב תמיד ימצא תשובות קש לצאת מהברוך של נבואותיו שלא התקיימו במועדם או בכלל,



כנראה שהוא סבר שאם קלע למטרה בדיוק כמוני פה ושם אז נהפך לנביא..

אבל כנראה שהרב טעה בגדול,

ויש עוד שלל דוגמאות של "הרב בעל רוח הקודש" אמנון יצחק על דברים שאמר שיקרו ולעת עתה לא דובים ולא יער,

(אבל אל תדאגו תמיד ימצא לכם תשובה מהגרביים למה עדיין לא קרה, רגע. ואם התשובה לא מספקת אתכם.. בעיה שלכם. והוא ניצח, חח
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 24/12/2012435
אמנון תמשיך לרוץ לבחירות... כך כולם יראו בדיוק מה אתה שווה (או לא שווה)

נדע אחת ולתמיד את כוחך האמיתי בציבור,

בטוחני שהבחירות האלו יוכיחו שאתה חתיכת אפס גדוללללללל!

ריצת הלחץ שלך תוכיח אחת ולתמיד שאתה מטומטם והציבור מפוקח!

כולם ידעו שהציבור לא מסמפט אותך והרבנים לא סופרים אותך,

רוץ אמנון רוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אור | 24/12/2012 
כך מדברים על ת"ח ???

תתבייש לך!!!

וכן...הוא שווה המון!!

הוא מיוחד מאוד. והוא יצליח בגדול!!! אי"ה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 24/12/2012434
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רון | 24/12/2012433
ואת שס פעמים אין ספור
▾ דווח על תגובה זו  0 
נטרלי | 24/12/2012432
שהאינטרנט עושה!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 24/12/2012431
הרב אמנון שותק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמנון יצחק | 27/02/2013 
ונהפוכו
▾ דווח על תגובה זו  0 
רון | 24/12/2012 
אין לו מחילה מגדול הדור ואין לחוש ממנו,כמו שהוא אומר
▾ דווח על תגובה זו  0 
פנגר | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
פיסטוק | 24/12/2012 
עליהם נאמר...
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוין | 24/12/2012430
הכסף עיור עיני חכמים(שופר מס 3 בעמותות החרדיות בכסף אחרי קופת העיר וועד הרבנים)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עסקן רעבתן | 24/12/2012429
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבי | 24/12/2012428
▾ דווח על תגובה זו  +1 
כולנו עם מרן  | 24/12/2012427
צער של גדול הדור זה מזכיר לי את הסיפור בגמ' עם ר' אלעזר הרב של רבי עקיבא שנצטער ושליש מהתבואה בעולם נשרפה ר' עקיבא בא וישב ליד רבו שח'ו לא יצטער ויגרום להחריב את העולם אסור לגרום אפילו צער קטן לגדול דור הקב'ה מקפיד מאוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש"ס מאוס  | 24/12/2012426
חוץ מחילול ד' זה מה שהזיוף הזה יצליח , ותו לא !!

ש"ס מאוס !
▾ דווח על תגובה זו  0 
4 כנפות | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי גאה | 24/12/2012425
למה על הפליית בנות ספרדיות בסמינר לא שואלים וגם אין עונים ???
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זושא | 24/12/2012424
▾ דווח על תגובה זו  0 
רותי | 24/12/2012423
יצחק.אף לא מילה רעה אחת על מרן!!

להיפך,אמר שהוא מאד אוהב אותו!!!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אמנון מילר | 24/12/2012 
והיתה לי תמונה תלת מימדית של הרב עובדיה מתחלפת בזויות עם מרן 'הבן איש חי'.

לאחר כל הלכלוך של ש"ס, למרות שהרב עובדיה לא מעורב,

החלטתי להורידה,

לא יכול להיות שהוא מרשה להם להשתולל כמו חתולי רחוב ככה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
התמונה שלו | 24/12/2012 
מרגש
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 24/12/2012422
זה לא יעבוד, היום אנו בעידן האינטרנט והכל שקוף.

כל כך זול מה שעשית, אתה לא מפחד מהקפידא של מרן?
▾ דווח על תגובה זו  -2 
רותי | 24/12/2012421
▾ דווח על תגובה זו  0 
שופר | 24/12/2012420
חרי כל השקרים של ש"ס אני לא מאמין שהמכתב אמיתי !

מי זה הנ"ל ?

מי אמר שש"ס לא לקחו מקובץ מכתבים ישן של הרב עובדיה ועשו העתק הדבק ?

למה מכתב של הרב עובדיה צריך להגיע בצילום פקס ולא בחתמית ידו בדיו?!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איציק | 24/12/2012419
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמת לאמיתה | 24/12/2012418
בס"ד 24.12.2012

אנו תלמידי מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף שליט"א שיחיה לאורך ימים ושנים וכן תלמידי גדול המחזירים בתשובה הרב אמנון יצחק שליט"א.

לאחר שראינו מה שכתב מרן פוסק הדור מורנו ורבנו הגאון הגדול רבנו עובדיה יוסף שליט"א; 'היות והנ"ל הקדיח תבשילו צריך להחליפו בירא שמים אחר', אנו חצויים בין אהבתנו למרן ובין אהבתנו לרב אמנון יצחק שהחזיר אותנו לדרך התורה והיראה וקרב לבבנו לאבינו שבשמים.

בשו"ע כתוב; '"בְּצֶדֶק תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ" ('ויקרא' יט טו) איזהו צדק המשפט? זו השויית שני הבעלי דינים בכל דבר; לא יהא אחד מדבר כל צורכו ואחד אומר לו: "קצר דבריך" ולא יסבור פנים לאחד וידבר לו רכות וירע פניו לאחר וידבר לו קשות... אסור לדיין לשמוע דברי בעל דין האחד שלא בפני בעל דין חבירו... ולא יכתוב שום חכם פסק לאחד מבעלי הדינין בדרך אם כן או שיכתוב לו דעתו בלא פסק, כל זמן שלא שמע דברי שניהם... ותלמיד שיש לו דין לפני רבו לא יקדים לבא קודם בעל דינו, שלא יהא נראה כמקדים כדי לברר טענותיו שלא בפני חבירו' ('חושן משפט' סימן י"ז)

הגמרא משווה את גיחזי... כמי שמקדיח תבשילו ברבים ('ברכות' יז:)

הלכך נבקש במחילה מכבוד תורתו של מרן שיבהיר לנו; מדוע פסק בתשובתו לשאלת הרב יגאל כהן מבני ברק ללא בירור עם הרב אמנון יצחק בנידון.

לחילופין; אם יש ראיות לכבוד מרן נבקש להציגן ואם הראיות נכונות נקבל את דברי מרן.

בברכת

'יגדיל תורה ויאדיר' ('אבות' ו יג)

"וִהְיִיתֶם נְקִיִּם מֵה' וּמִיִּשְׂרָאֵל" ('במדבר' לב כב)

"שָׁמֹעַ בֵּין אֲחֵיכֶם וּשְׁפַטְתֶּם צֶדֶק" ('דברים' א טו)

מחכים ומצפים לתשובת מורנו ורבנו פאר הדור וה' הטוב יעשה שלום ויהיה רק אחדות בעם ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
. | 24/12/2012 
אמנון יצחק פסל רבים וטובים ללא דין וללא משפט צדק, מה תגידו על כך????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
תשובה | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
צייגרמן | 24/12/2012 
הרב לא חייב לכם שום דבר
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי וישראלי | 24/12/2012 
מעניין אם אמנון נהג כך עם הרב פנגר??? "כל הפוסל במומו פוסל"...מחכים ומצפים לתשובת אמנון ביזיון הדור וה' הטוב יחזיר אותו בתשובה שלמה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אברהם | 24/12/2012 
הדור לא שואלים שאלות באינטרנט. וחוץ מזה תפנה את השאלות הללו לרב אמנון יצחק בקשר לרב יצחק פנגר שליט"א.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012417
זהו הנוסח:

"בזמן האחרון הנ"ל הקדיח תבשילו, ומצווה להחליפו באדם ירא שמים, שאם דומה הרב למלאך ה' צבאות, יבקשו תורה מפיהו- עובדיה יוסף".

וזה הכוונה:

א. לשואל המעוניין בפילוג והוא גבאי בי"כ "בזמן האחרון הנ"ל הקדיח תבשילו, ומצווה להחליפו באדם ירא שמים,

ב. לגבי השאלה על הרב אמנון: שאם דומה הרב למלאך ה' צבאות, יבקשו תורה מפיהו- עובדיה יוסף".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אייל | 24/12/2012416
הקטע שעשה אבידן לרב אמנון יצחק שערער לוועדת הבחירות להשמיט את תואר הרב מפתק

הבחירות זה בזיון תלמיד חכם גדול פשוט בושה, כל זה ואני לא מדבר על הלשון הרע שהוציא עליו.

הרב אמנון יצחק העם איתך אוהבים אותך. אחחח אם הרב עובדיה היה יודע כמה מסתירים ממנו. הקב״ה שלח גואל צדקנו במהרה, שנהיה כולנו אגודה אחת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל | 24/12/2012 
אני ממש לא מגיב מטעמו, עם יד על הלב לא יודע אם ביום הבחירות יהיה לי את האומץ ללכת נגד מרן, אבל הלב אומר ללכת עם הרב אמנון ברגע זה. ואני בטוח שהמכתב מזוייף מתאים מאוד לעסקנים לעשות כזה דבר
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 24/12/2012415
נפל כבוד התורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי1 | 24/12/2012 
ימח שמך
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 21/06/2017 
לכתוב בלי לקלל , לחרף ולגדף - אז עדיף שלא תכתבו כלום - האתר הזה חרדי - וממש אין כאן מקום לחוסר כבוד ולזלזול - בטח לא כלפי רבנים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רנד | 24/12/2012414
כמצביע ש"ס לא אצביע ש"ס לעולם,המכתב מזוייף בבירור הלשון המהלכת בארץ שלכם בשחץ וגאוה גרמה לי להחליט להצביע כח להשפיע אמת פי דובר.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
רנד | 24/12/2012 
אז אל תשחק אותה כאילו אתה מצביע ש''ס ימושתל של אמנון
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי | 24/12/2012413
לכתוב,הוצאתה לי את המילים מהפה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אחד | 24/12/2012 
יש דין ויש דיין מה שעשית לרב פנגר נעשה לך" אתה חצוף זה משיש לי להגיד לך ,חכמת סופרים תסרח יראי חט ימאסו איזה דור כל קטנציק שופט גדולים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מקורב למר"ן | 24/12/2012412
איפה המכתב האוריגינל עם ההתחלה (לכבודי ידידי תלמידי חביבי ... סיני עוקר הרים וכו '...) ?

מי זה הנ"ל ?

למה לא מוזכר השם ותאריך ? אולי זה על אליאור חן אולי זה מכתב ישן נגד הרב כדורי זצ"ל (למי שזוכר מפלגת אהבת ישראל )או אפילו על דרעי בזמנו ?

משהו מוזר .... אם מכתב כזה חשוב , שדומה לצ"ק לבן חתום , גם בעוד 50 שנה יפסלו כל מיני אנשים
▾ דווח על תגובה זו  -5 
דינה | 24/12/2012 
תוכיח שזה אתה?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיקי בר קיקי | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מדברי שקר תרחק | 24/12/2012411
מי זה הנ"ל ?

מה תאריך של המכתב ?

איפה המכתב השלם ?

מוזר מאוד ...
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הולילנד | 24/12/2012 
והשמיני בקרוב ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דובר אמת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירון | 24/12/2012410
כאחד שעוקב אחרי שני הצדדים שס התגלו כרודפי בצע[ לא כולל את מרו חס ושלום] כל חברי הכנסת שלה מגעילים לי את הנשמה . הרב אמנון אנחנו איתך .
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירון | 24/12/2012 
אתה של דג אמנון בשקל
▾ דווח על תגובה זו  0 
נטרלית. | 24/12/2012409
נמאס כבר לראות את הנושא הזה בכותרות!!!

כבר אין לי חשק להצביע לאף אחד!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ח | 24/12/2012408
פרטים בקרוב ממש ......
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
פרטים ממש בקרוב לכיוון שאינך חפץ בו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גיא ד | 24/12/2012407
שוב חוזרים על הטעויות של "חורבן בית המקדש"

הקב"ה רוצה שנהיה באחדות ולא נבזה אחד את השני בכל מקרה

על זה נשרף בית מקדשנו ועכשיו אתם שורפים אותו שוב.

עדין מדובר על "גדול מזכה הרבים" שעליו נאמר כל המזכה את הרבים – אין חטא בא על ידו. (מסכת אבות ה', כ"א)

והחזיר פה ושם בתשובה יותר מ-100,000 איש ב -35 שנים של עשייה.

אתם לא מנסים אפילו לשפוט לכף חובה כל יהודי ובטח הרב אמנון יצחק, אולי יש כאן טעות, כי בכל הרצאה הוא משבח את

מרן ומצווה לתלמידיו לקנות וללמוד מספריו של מר"ן.

תנו לרבנים גדולי התורה לברר ואם צריך יעשו בית דין כמו שנהוג בתורת ישראל כי לאף אחד אין בעלות על התורה.

הרב אמנון מעולם לא שיקר והוא הרב היחידי שמוקלט בחי כל ערב וכל דרשה ולא עורך את הסרטים ועומד בדין אחרי כל אמירה שלו.

מי יתן והצדק והאמת ינצח לפי התורה הקדושה.

ואז חלילה "כל מי שמבזה תלמיד חכם (ועוד ברבים) אין רפואה למכתו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב אריה | 24/12/2012406
שתהה), לא אמר להצביע לש"ס. בדוק
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גד | 24/12/2012 
המרן של התימנים? הצחקת אותי, תעשה טובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב אריה | 24/12/2012 
היום חמישי שעבר,אז למה אתה משקר
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 | 24/12/2012405
נימאס כבר לשמוע את"אין תרופה למכתך"תגוונו באיום אחר......
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 24/12/2012404
אדם משכמו ומעלה לא יעזור לכם כמה שתנסו להפילו הוא רק יגדל ויתעצם
▾ דווח על תגובה זו  -1 
. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 24/12/2012403
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ציפי לבני | 24/12/2012402
הרב זמיר כהן שליט"א יותר רציני..

בלי שמלה בלי אנטנה..
▾ דווח על תגובה זו  +4 
מצביע כח | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבנר | 24/12/2012401
▾ דווח על תגובה זו  +2 
סטייליסט | 24/12/2012400
אמנון מתנהג כמו בחורה..
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מאיר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שף | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ירושלים | 24/12/2012399
פעם לא האמנתי שיש מושג כזה ערפדים עד שראיתי את אנשי ש"ס אין גבול לרשעותם ולחוסר הכרת הטוב כלפי האיש שהחזיר רבבות בתשובה... כמה צדק רבי יואל מסטמאר ע"ה בחירות גימטריה קליפות...
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יורם מרציאנו | 24/12/2012398
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עמרם מצנע | 24/12/2012397
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמרם מצנע | 24/12/2012396
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יאיר לפיד | 24/12/2012395
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זמיר כהן | 24/12/2012394
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שימי | 24/12/2012393
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יצחק פנגר | 24/12/2012392
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יאיר | 24/12/2012391
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אנ''ש | 24/12/2012390
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אחד | 24/12/2012389
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רזי | 24/12/2012388
אז ברור שהוא יכול להחזיר יותר אנשים בתשובה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ציפי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 24/12/2012387
▾ דווח על תגובה זו  +2 
עד מתי | 24/12/2012386
בתקשורת החילונית חוגגים על זה ,קראתי את התגובת של הציבור החילוני רציתי פשוט לבכות שני גדולים כאלה מבוזים שם .שלא נדבר על הקטרוג בשמיים שיש על עם ישראל ,כואב הלב
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גיא ד | 24/12/2012 
שוב חוזרים על הטעויות של "חורבן בית המקדש"

הקב"ה רוצה שנהיה באחדות ולא נבזה אחד את השני בכל מקרה

על זה נשרף בית מקדשנו ועכשיו אתם שורפים אותו שוב.

עדין מדובר על "גדול מזכה הרבים" שעליו נאמר כל המזכה את הרבים – אין חטא בא על ידו. (מסכת אבות ה', כ"א)

והחזיר פה ושם בתשובה יותר מ-100,000 איש ב -35 שנים של עשייה.

אתם לא מנסים אפילו לשפוט לכף חובה כל יהודי ובטח הרב אמנון יצחק, אולי יש כאן טעות, כי בכל הרצאה הוא משבח את

מרן ומצווה לתלמידיו לקנות וללמוד מספריו של מר"ן.

תנו לרבנים גדולי התורה לברר ואם צריך יעשו בית דין כמו שנהוג בתורת ישראל כי לאף אחד אין בעלות על התורה.

הרב אמנון מעולם לא שיקר והוא הרב היחידי שמוקלט בחי כל ערב וכל דרשה ולא עורך את הסרטים ועומד בדין אחרי כל אמירה שלו.

מי יתן והצדק והאמת ינצח לפי התורה הקדושה.

ואז חלילה "כל מי שמבזה תלמיד חכם (ועוד ברבים) אין רפואה למכתו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
קורח | 24/12/2012385
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 24/12/2012384
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
גם קורח חשב שהוא דובר אמת

רשי הקדוש שואל וקרח שפיקח היה מה ראה לשטות זו

עינו הטעתו

פה גם עיניו וגם הכבוד

הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מין העולם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מימי | 24/12/2012 
ומכרו אותו. ובסוף הבינו שטעו.

ולא רק טעו גם התגלגלו בעשרת הרוגי מלכות כדי לתקן.

אז בבקשה, זהירות בכבוד הרב אמנון יצחק. אל תזלזלו באדם שכל ברכותיו מתקיימות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך מעשיהו  | 24/12/2012383
▾ דווח על תגובה זו  -5 
אהרון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוחאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרה | 24/12/2012382
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 24/12/2012381
הרב אמנון יצחק, אנו מאחלים לך בהצלחה ושיהיה לך רק טוב.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלמה זלמן | 24/12/2012380
אני אשכנזי לא מצביע שס.

אבל לא מעז לדבר נגד הרב עובדיה.

הרב עובדיה גדול הדור איך הוא מעז לדבר נגדו

" אין רפואה למכתו"

לדעתי ש"ס מתחזקת בגלל ההתקפות הישירות של אמנון יצחק על הרב עובדיה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אוטיסט שסניק | 16/01/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
טליה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי שפוי... | 24/12/2012379
כי שהעם רעב , בור ועני קל מאוד לשלוט בהם !
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שרה | 24/12/2012378
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
כאלו זכויות רק מה נעשה והוא רץ לכביש במו ידיו ואומר אני רוצה למות אני רוצה למות

האים יש כח בעולם שיכול למנוע ממנו זאת

נתפלל עליו שיחזור בתשובה שלמה אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/12/2012377
גזר בבית דינו על ילד יהודי לחיות חיים מופקרים בחו"ל ואף יותר מזה - בהמשך לחיות עים גויה - האים זה לא הקדיח את תבשילו ???!!! בדיוק באותה שיתה שהוא נוהג היום ! - וזה לא שקר וגם לא עלילה !!!

אובדה ואמת לאמיתה !!!! - עדות !

"כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב מבלי לברר את דברי בבית דין עובר על איסור דאורייתא"

האיש צודק בכל מאת האחוזים !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רנד | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיימי | 24/12/2012376
עם שלם עובר את אחוז החסימה !!

השר (לעתיד ) בנט עם 13 !!!

וש"ס השקרנים ומושחטים יורד ל 9 מנדטים!ישששששש !!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
משה | 24/12/2012 
עם שלם עובר את אחוז החסימה !!

השר (לעתיד ) בנט עם 13 !!!

וש"ס השקרנים ומושחטים עולה ל19 מנדטים!ישששששש !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
כח להשפיע | 24/12/2012375
▾ דווח על תגובה זו  -2 
כח להפריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצביע ש''ס | 24/12/2012374
של מרן הרב עובדיה על הרב אמנון יצחק חבל שגרמו למרן לכתוב מכתב כזה ואני שוקל לא להצביע בבחירות.
▾ דווח על תגובה זו  -4 
כח להפריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 24/12/2012373
להלבין ככה את פניו של הרב אמנון

ממש כנקמה
▾ דווח על תגובה זו  -5 
יהודי וישראלי | 24/12/2012 
שתפתח פיך כנגד מרן הרב עובדיה. חתיכת כלום ושום דבר שכמוך, מי אתהההההההההההה שתעז לתת דעתך כנגד דעת מרן
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מצביע כח... | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אני | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חרדי שפוי... | 24/12/2012372
היחיד ללא חשש מחלוקת

ללא חשש לשון הרע

ללא חשש שנאת חינם

לל חשש שפיכות דמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 14/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012 
שיתמכו לי בחילול שבת או בעבירות אחרות אני במיזרוחניקים כל מה שקשור לדת לא מאמין
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 24/12/2012371
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 24/12/2012370
וגם ההתנהגות של הרב אמנון היא קשה לי ביותר בין עם הרב

פנגר בין עם הזמרים ( איסור גורף הפיכתם לרשעים הכי גרועים

.... ) בין עם זה שזלזל בבניו של מר"ן הרב עובדיה יוסף

בין כל אותם אנשים שפגע בהם בהרצאותיו !!! ויש רבים כאלה מאד ה' ירחם כואב הלב על

כולם וכו' וכו' , למרות הכלאני יצביע לכח להשפיע , לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידן | 24/12/2012369
הרב אמנון בלשונו שגורה רק האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוחרת ש"ס  | 24/12/2012368
לא יכול להיות שרב גדול ככל שיהיה יבוא לחרוץ דין של אדם מבלי לשמוע אותו? ומבלי לברר את תוכן השמועות? ומה זה הקדיח תבשילו על מה? מה נעשה שהקדיח תבשילו? מה סתם הקדיח תבשילו? לא יתכן שהרב עובדיה פאר הדור שיעשה כדבר הזה! לא יתכן שממנו יצא כזה דבר.

בוחרת ש"ס לשעבר!!!
▾ דווח על תגובה זו  -4 
חרדית שפויה | 24/12/2012367
רק בנט חברים הכוכב העולה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
את חרדית?? | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליאת | 24/12/2012366
אם זה היה הרב עובדיה אז למה לא שומעים את זה מפיו? לא מאמינה לך יהודית
▾ דווח על תגובה זו  0 
רואה | 24/12/2012365
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אסור להצביע... | 24/12/2012364
שאסור להצביע לש"ס!
▾ דווח על תגובה זו  -7 
מאיר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +4 
בושה וחרפה!! | 24/12/2012363
לדבר על האב אמנון יצחק??? באיזה זכות??? מי אתם????? רשעות!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
כרימון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתי כהן  | 24/12/2012362
מקיימים מצוות מרן. הח"כ של ש"ס הם בין החכי"ם שהעלו הכי הרבה הצעות חוק..
▾ דווח על תגובה זו  +6 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 24/12/2012361
נגדיל את כוחה של ש"ס רק בשביל כבודך

אוהבים אותך מאד
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יהודי וישראלי | 24/12/2012 
לא לקרוא לו ולבטל הרצאות של הקליפה עד שיחזור בתשובה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 24/12/2012 
ןתירגע ש"ס לוקחת במקרה הטוב 5 מנדטים וגם זה חסד ...

יהדות התורה תיקח 3 והרב אמנון יצחק 20 ב"עה ית' !!!

וסןפסוף כולנו נראה מה ש -60 שנה כל המפלגות לא עשו

מרן הרב אמנון יעשה !!!

יחי המלך הרב אמנון עבדא דקב"ה !!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 24/12/2012 
אוהבים אותך מרן
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יוני | 24/12/2012 
אין על הרב אמנון ! עם ישראל מצביע כח להשפיע ובורח

מש"ס כמו מאש !!! לא רוצים להישלט ע"י יהודית היהודית !

מעדיפים את כבוד הרב אמנון ...
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ליטל דנינו | 24/12/2012360
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משולם פנחסי | 24/12/2012359
לא אתן שיבישו רב גדול בישראל, גדול המחזירים בתשובה,

הכסף והכבוד הם לא הכל.!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לאה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 24/12/2012 
אל תמהרו להחליט בנושא כלכך רגיש של אגו כבוד ובחירות

יותר חשוב שלא יהיה חילול ה' מ 20 מנדטים כולם להירגע

ולראות מה יעשה העם ?! האם יבחרו בכבוד הרב אמנון או לא ?

וה' יעשה הטוב בעיניו אמן !.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
כח להשפיע | 24/12/2012358
תנועת התשובה הגדולה ביותר!!!
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יוני כהן | 24/12/2012357
אוהבים את מר"ן ובהצלחה לרב יצחק , אבל הפעם אני יבחר עם שלם !
▾ דווח על תגובה זו  -1 
איתי כהן  | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמיר | 24/12/2012356
מי שהולך עם הקב"ה באמת, ה' עוזר לו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רררררררר  | 24/12/2012355
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רונן | 24/12/2012 
הרב אמנון התדיין עם הרב פנגר בבית דין אם אתה לא יודע.

לכן הוא גם הוריד את הסרטים עליו מהאתר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012 
ת"ח והראה להם סרטים וכו' וכו' אבל עם כל הקושי שלי

והצער מהרב אמנון אני רוצה לבחור בו משום שלא שולחים

לכנסת את הנציג עם המידות הכי טובות , שולחים מי שישפיע

הכי הרבה ! ראה ערך דרעי שגם היה "פעם" גנב !!! .......
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יואב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוני | 24/12/2012 
לא עשית כלום , אפשר בטיקבוקים לקלל כל אחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמיר חזן | 24/12/2012354
מי שאשם בסיפור זה רק עסרני ש"ס. שלא רוצים להפגישו עם מרן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 14/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012 
עם כבוד הרב אמנון ולעשות סוף לסיפור!
▾ דווח על תגובה זו  0 
קקקק | 24/12/2012353
שאלה קשה היא אליך כבוד הרב!

א. למה שפכת את דמו של הרב פנגר בלי להזמינו לבית דין?

ב. למה לא שאלת את הרב שטיינמן האם להעלות את הסרטון באתר?

רק אחרי ששמת שמעת לרב שטיינמן אתה פחדת שלא יאשר לך ובכך תלך לה הנקמה!

יש דין ויש דיין מה שעשית לרב פנגר נעשה לך.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ziroxs | 24/12/2012 
ראוי שלא תכתוב בכלל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענ | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראיתי הכל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רוני | 24/12/2012352
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילי1 | 24/12/2012351
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ג'ילג'ילן | 24/12/2012 
רק כח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יהודה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמיר חזן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שסניק לשעבר | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליייייי | 24/12/2012350
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צדיק שלנו | 24/12/2012349
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רנד | 24/12/2012 
וביזיתם את שמו ואת התורה שלו, על ידי זה שאתם פוגעים ביהודי רב זכויות בעל זכוי הרבים שגם מרן הודה בזה. גדול עונשיכם מנשוא
▾ דווח על תגובה זו  0 
פאר הדור | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אביהו | 24/12/2012348
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אביהו מדינה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 24/12/2012347
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שועלי שמשון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 24/12/2012346
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שועלי שמשון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליעזר | 24/12/2012345
כי היא המפלגה שהכי מקובלת ואהובה בשמים!!!!

עד כדי כך שהס"מ רודף אחריה בכל פינה אפשרית
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ליטאי | 24/12/2012344
רק הם מדברים ל עניין
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ויצמן | 24/12/2012343
▾ דווח על תגובה זו  -2 
. | 24/12/2012342
אמנון תמשיך לרוץ לבחירות... כך כולם יראו בדיוק מה אתה שווה (או לא שווה)

נדע אחת ולתמיד את כוחך האמיתי בציבור,

בטוחני שהבחירות האלו יוכיחו שאתה חתיכת אפס גדוללללללל!

ריצת הלחץ שלך תוכיח אחת ולתמיד שאתה מטומטם והציבור מפוקח!

כולם ידעו שהציבור לא מסמפט אותך והרבנים לא סופרים אותך,

רוץ אמנון רוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלומי | 24/12/2012341
לגדול הדור שליט״א מותר לומר מה שהוא חושב. הרב אמנון יצחק בעל זכויות רבות יכול לבחור להתבטא איך שהוא חושב שהוא אמור להתבטא.

אבל למה לנו להיכנס לזה?

באמת, למה?

האם מישהו שמע דעת תורה מגדול הדור בעצמו שמורה לו לבזות חלילה את הרב אמנון יצחק?

אין אחד כזה.

אז למה?

במה אנחנו טובים יותר ממי שאין בו תורה?

חוסו על נפשותיכם ולכו ללמוד עוד דף גמרא במקום להסתכן בחילול השם, לשון הרע, ביזוי תלמידי חכמים, הוצאת שם רע ועוד כהנה וכהנה.

אוףףףףף מתי יבוא כבר משיח.. מתי????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
בכיר | 24/12/2012340
בפרט בתקשורת החרדית, לא משנה מה ומי, נגרם חילול השם וחילול התורה הקדושה, אם אתה עומד להגיב, תחשוב טוב לפני שהיד רצה על המקלדת אם אתה מחפש למעט בכבוד עצמך ולהרבות כבוד שמים, תודה רבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 14/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
b,i | 24/12/2012339
האם להאר"י ז"ל, רבי שמעון בר יוחאי, רבי עקיבא" וכו'...הייתה תעודת רבנות? האם צייר טוב צריך תעודת צייר? האם אי פעם שאלו את הרב אמנון יצחק שאלה שלא ידע להשיב עליה? האם שכחתם את המושג תלמיד חכם שזה מקור היהדות?

להוציא תעודת רב לוקח בסביבות שנתיים בלימוד אינטנסיבי, להוציא תעודת דיין אורך בסביבות 7-8 שנים, הייתכן שהרב אמנון יצחק אינו גאון בתורה אחרי שלומד ושוקד 35 שנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
@@@@@@ | 24/12/2012338
ה' יצילנו. זה מזכיר לי חלילה סיפור שהיה לפני הרבה שנים... על קמצא ובר קמצא שמעתם???

תזהרו ממחלוקות ומקפידה, כולנו יכולים לשלם על זה ביוקר והכל בגלל הרדיפה אחר הכבוד.

תאמינו לי שאם הרב אמנון יצחק ימשוך את ידיו מענייני המפלגה וריצה לכנסת, הוא רק יישמור על שמו הטוב ויעריכו אותו יותר. אבל הקפידה הזאת מפחידה אותי מאודדדד,

אנחנו ערבים זה לזה ועלולים חס ושלום לשלם על כך ביוקר חלילה.,

די לפלגנות די ללשון הרע, די לרכילות, דיייייייייייייי!!!!

ומי שמקפיד יוכל לומר על איזה אסון גדול שלא נדע, "ידי לא שפכו את הדם הזה"??????? בגלל הקפידות שלו???

אני רועדת מפחד. דיייייייי!!! בבקשה. בדמעות אני מבקשת מכולכם. די!!!!!!!!

@@@@@@
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי | 24/12/2012 
ש"ס חברוה של גנבים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מרדכי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/12/2012337
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרדי שפוי וחרד | 24/12/2012336
מעדיפים ערבים על פני רבנים !

למה ש"ס התנגדה השבוע שעבר לפסילת מפלגת רע"ם-תע"ל ?

שוב ש"ס השמאלנית של אריה מאכזבת ובגדול !

רע"ם-תע"ל מפלגת של מחבלים , וש"ס תומכת בהם ???

מה השלב הבאה ? אוסלו 2 ?

לא נשכח ולא נסלח !

בחרת ש"ס קיבלת רעם" תעל !

ב"ה הפעם יש לנו אופציות רבות מלבד ש"ס !

רק לא ש"ס !!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אחמד טיבי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי שפוי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נהורי | 24/12/2012335
ואמר עליו שהוא כקורח ועדתו...
▾ דווח על תגובה זו  +3 
חיימי | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרולי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
באר שבע | 24/12/2012334
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/12/2012333
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אורי | 24/12/2012332
זה נראה זיוף לא כתוב בכתב ידו של מרן למי המכתב!!!!!!!!!!!!!!נראה בלוף
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ייייייייי | 24/12/2012331
אני רוצה לידע את הציבור עקב עבודתי.....תפקידי להעביר שיחות סמויות של אנשים שבאים אלי בעיקר אנשים מוכרים וכו....ולא פעם או פעמיים הגיעו אלי עם שיחות מבתו של מרן שמרן זעק וכעס כיצד מזייפים את חתימת ידו אז אנא כל הדברים הנל הם צריכים בירור עמוק עמוק ועד שלא ישמעו מפיהו הקדוש הזהרו בלשונכם!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
-אריק- | 24/12/2012330
▾ דווח על תגובה זו  -1 
העדה החרדית | 24/12/2012 
ולא עבדו על הציבור כמו שאמנון יצחק יודע לעשות טוב.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבנר | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק הרב אמנון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ש"ס | 24/12/2012 
ולאחרים אסור להקים מפלגה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שועל המדבר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
HUCK | 24/12/2012329
רק כח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יהודה | 24/12/2012328
עשרות אלפי מעריציו עוזבים את ש"ס.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מעריץ | 24/12/2012327
למה מי שפותח מפלגה ומתחרה בש"ס זה הקדיח תבשילו? האם כשעובדיה פתח את ש"ס הקדיח תבשילו גם?

הקדיח תבשילו זה ביטוי למי שסרח מדרך השם ולא מדרך ש"ס!!!

ש"ס = ש-יגעון ס-נוביות (גדלות)!
▾ דווח על תגובה זו  -5 
אוראור | 14/11/2017 
אחר כך כבר ממש ל א - והמבין יבין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמידי מרן | 24/12/2012 
מוחה על כבודו של מר"ן
▾ דווח על תגובה זו  0 
צייגרמן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי | 24/12/2012326
האם יגאל כהן בתום שאל הרב בפקס לגבי שיעוריו של הרב אמנון?? ובאיזה זכות מכתב זה פורסם? מרן אישר זאת? ברור כאן שהרב לא מקבל את כל המידע... אלא אם כן שיוכיחו אחרת!! מדוע הרב עובדיה לא מוכן לפגוש את הרב אמנון יצחק? מה אמרו לא עליו?

מסכן מי שהקים מחלוקת, הכשיל את מרן, הכפיש את הרב אמנון, לא הייתי רוצה להיות במקומו..
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה יצילנו! | 24/12/2012325
▾ דווח על תגובה זו  -1 
3 | 24/12/2012324
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מספיק ! | 24/12/2012323
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליפלט | 24/12/2012322
תגובה 197 ממש ממצה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ishais | 24/12/2012321
משהו לקח מכתב אחד מהמכתבים הישנים של מרן (מרן לא כותב שמדובר ברב אמנון יצחק) ופיברק למעלה מכתב שיתאים כביכול לתשובה של מרן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק גדול | 24/12/2012320
בכל הנושא הזה. לא יכול לצאת מזה שום דבר טוב. אפשו להיכשל בהמון איסורים חמורים, לשון הרע, רכילות, ביזוי ת"ח, מחלוקת...

צריך לזכור את מה שאשתו של און בן פלת אמרה לו- בין אם משה ינצח, ובין קורח, מה יצא לך מזה?!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שירה | 24/12/2012 
אתה בעצמך מלא לשון הרע!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ידידיה | 24/12/2012319
למרות שאני מקווה ומאמין שהוא חזר בתשובה , נא לא להשוות

בין גנב לרב שעושה 35 שנה עבודת קודש !!! לא להתעלם מהסכמי

אוסלו , ומהחברים של אריה - חיים רמון ואהוד אולמרט שר"י

אז קצת כבוד ותבינו מי זה אריה ואיך משה משתלט על ש"ס ...
▾ דווח על תגובה זו  -3 
איתי כהן  | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביטול תורה... | 24/12/2012318
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 24/12/2012317
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מני | 24/12/2012316
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רואי | 24/12/2012315
אשמח לראות
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעלי תשובה | 24/12/2012314
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עמל על לחמו | 24/12/2012313
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מתריע | 24/12/2012312
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מבקש תורה | 24/12/2012311
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ARIEL | 24/12/2012310
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמאלנים הביתה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ARIEL | 24/12/2012309
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבשלום | 24/12/2012308
כי דבר שעתיד להתגלות אין צריך ראייה.

אם יחילפו את הרב אמנון משיעורו - אז המכתב אמת

ואם לאוו - יתפרסם גם.

ומחפש את האמת ימצא אותה. רק שבדרך יצוצו הרבה שקרנים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 24/12/2012307
אמנון תמשיך לרוץ לבחירות... כך כולם יראו בדיוק מה אתה שווה (או לא שווה)

נדע אחת ולתמיד את כוחך האמיתי בציבור,

בטוחני שהבחירות האלו יוכיחו שאתה חתיכת אפס גדוללללללל!

ריצת הלחץ שלך תוכיח אחת ולתמיד שאתה מטומטם והציבור מפוקח!

כולם ידעו שהציבור לא מסמפט אותך והרבנים לא סופרים אותך,

רוץ אמנון רוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש | 24/12/2012306
ונניח שהגרע יוסף אכן כתב את המכתב, למה שהרב יגאל יפרסם את המכתב?

אני מכירה את הרב יגאל והוא צדיק ענק.

כנראה שבני ביתו של מרן.... פירסמו את המכתב...

נראה לכם שמרן יכתוב דבר שכזה על הרב אמנון יצחק? איפה השכל?

אוי לנו מיום הדיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012305
איך הרב עובדיה קובע שהקדיח תבשילו ?

ע"י הנוגע בדבר משה ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012304
אני מודה לה' יתברך שלא נולדתי למשפחה ספרדית ,

אחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות לאדם , לצערנו יש רבים כאלה ..........................
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמי | 24/12/2012303
ניסבלים אתם בטוח לא בני תורה..תורתכם קרעים קרעים, לא שווה כקליפת השום
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רנד | 24/12/2012302
הוא לא דיבר על מרן,אלא על החצופים שתוקפים בשמו. אין לכם מחילה על חילול השם והקדחת השינאה והמחלוקת
▾ דווח על תגובה זו  0 
עומר | 24/12/2012301
תקבל יותר מנדטים משס ושסופה של שס קרב שאפילו בסביבתו של ראש הממשלה אמרו שלא בטוח ששס תתצרף לקואליציה
▾ דווח על תגובה זו  -6 
וזה מוקלט  | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בני | 24/12/2012 
גדולי הדור הם העיניים של הקב'ה הרב עובדיה זה כמו משה רבינו של הדור מה שהוא אומר זה קודש קדשים ואם הרב אמר להצביע ש'ס אז נצביע ש'ס
▾ דווח על תגובה זו  +1 
העדה החרדית | 24/12/2012 
המפלגה הכי חברתית אנושית שמדברת איתך בשפה שלך! פעלתנית מס' אחד ושומרת על שלימות התורה העם והארץ.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בית יוסף | 24/12/2012 
אנחנו נגד גנבים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בת הרב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ניסים | 24/12/2012 
שכוח להשפיע תיפול
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישיבה | 24/12/2012 
א, איפה שמעת אותו אומר את זה?

ב, גם אם אמר את זה, לא מאהבתו את אמנון אמר זאת אלא... כי הרי ברור שבסוף הדרך הם יריבו על משרת משיח... אם לא יריבו על משרת "הנביא"
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012 
כח להשפיע ! ש"ס נמאסתם עופו הביתה ( לעירק ....)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכה כהן | 24/12/2012300
גם על הרב מרדכי אליהו והרב כדורי ש"ס יצאה נגדו !!!

אני כבר לא מתרגש !!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיקו השמן | 24/12/2012299
לאור התקפות חסרות הרסן של מפלגת ש"ס כנגד גדול המחזירים בתשובה בכל אתר ואתר, הרי תגובת הרב שליט"א

"על פי דעת תורה של אחד מגדולי הספרדים שקבלתי הרי תגובתי:

כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב, מבלי לברר את דברי בבית דין, עובר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" (חשן משפט סימן יז).

וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית."



-- הרב אמנון יצחק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב.ו. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברי | 24/12/2012298
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוני | 24/12/2012297
להצביע מראש !
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברי | 24/12/2012296
▾ דווח על תגובה זו  0 
רז | 24/12/2012295
כשביבי חיסל את השכבות החלשות שס החרישה ותמכה מעולם הם לא עזבו את הקואליציה הזדונית של ביבי שאינו ירא שמיים
▾ דווח על תגובה זו  -2 
בנצי החתיך!! | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברי | 24/12/2012294
▾ דווח על תגובה זו  0 
גריס | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ריקי | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חבל עליהם! | 24/12/2012293
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבנות | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתי | 24/12/2012292
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיימי | 24/12/2012291
או שמדובר על "הנ"ל" אחר מתקופה אחרת !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתי | 24/12/2012290
ולא רק שנלך אלא ביתר שאת!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רק כח להשפיע | 24/12/2012289
שמדובר ברב אמנון יצחק.

מישהו פיברק את המכתב למעלה ופשוט לקחו מכתב אחד מהמכתבים הישנים של מרן ושתלו את זה על הרב אמנון יצחק
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 24/12/2012288
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 24/12/2012287
"על פי דעת תורה של אחד מגדולי הספרדים שקבלתי הרי תגובתי:



כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב, מבלי לברר את דברי בבית דין, עובר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" (חשן משפט סימן יז).



וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית."







-- הרב אמנון יצחק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 24/12/2012286
בושה וחרפה כולנו טועים ויש אנשים שעושים מחלוקות בין הרבנים

איך יכולים לשפוך את דמו של גדול המחזירים בתשובה ולגרום לו

לסיכסוך עם רבנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
א.ע. | 24/12/2012285
ממש מרן שליט"א יתבטא בצורה כזו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
התימני | 24/12/2012284
למה לא תכניסו באתר סטיסטיקה רפואית? כמה אנשים נרפאים ממחלות וכמה אחוזים יוצאים בסופו של דבר מבעיות? ותנפצו אשליית הניסים?

הרי הוא בירך אלפי אנשים והנה יש לו פחות מעשר "ניסים" שמשוויץ בהם?זה דווקא נשמע ממש נס שיש כה מעט ניסים בפוקס...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום | 24/12/2012283
אם יעבירו את הרב אמנון שליט"א מהשיעור אז זה יכול לברר שהמכתב אמת ואם לאו אז זה עתיד להתגלות לכאן או לכאן
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוני דוידי | 24/12/2012282
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי | 24/12/2012281
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 24/12/2012280
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר אמסלם | 24/12/2012279
עכשיו אמנון פרסם תגובה שהוא לא מוחל למרן שליט"א

איך יכול אדם להעיז פנים בצורה כזו..

רואים איך שצודק מרן שהקדיח תבשילו כאלישע בן אבויה

בושה וחרפה

הארץ צריכה להזדעזע..
▾ דווח על תגובה זו  +3 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גיא ד | 24/12/2012 
הרב אמנון יצחק נתן תגובה כללית בהרצאה באשדוד ב-24.12.12 בשעה 23:00 בלילה,

לאחר כל ההכפשות שהיו נגדו מאנשים שמקורבים לש"ס והוכיח את חפותו בתגובה בהרצאות (מומלץ למי שרוצה לדעת את האמת)

ואת המגמה שיוצאים נגדו והכל בשקרים גסים.

וחידד את דבריו שכרגע כל היוצא נגדו הוא לא שוגג אלא מזיד כי הרב ענה על הכל ומתיעץ עם גדולי תורה אחרים כי

לא נותנים לו להכנס לביתו של מר"ן להתיעץ איתו מאז פרשת הזמרים הפסולים.

כל בר דעת יודע שהרב אמנון יצחק לא נביא ולא חזה מראש שמר"ן יצא נגדו ומכאן הוא בפרוש לא התכוון למר"ן הקדוש

אלא התכוון לכל אנשי הרדיו המסיתים במקורבים לש"ס ויתרה מכך

להפך הוא משבח אותו כל הרצאה וממליץ לכולם לקנות ולקרוא מפוסק גדול הדור.

כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב מבלי לברר את דברי בבית דין עובר על איסור דאורייתא

של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" חשן משפט סימן יז.

וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית".

תנו לרבנים גדולי התורה לברר ואם צריך יעשו בית דין כמו שנהוג בתורת ישראל כי לאף אחד אין בעלות על התורה.

הרב אמנון מעולם לא שיקר והוא הרב היחידי שמוקלט בחי ולא עורך את הסרטים ועומד בדין אחרי כל אמירה שלו.

מי יתן והצדק ינצח לפי התורה הקדושה.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
דוד | 24/12/2012 
בדקתי

הוא כתב שעל פי שולחן ערוך צריך לשמוע שתי צדדים

להלן לשונו

כל מי שיוצא נגדי בדיבור או בכתב מבלי לברר את דבריי בבית דין עובר על איסור דאורייתא (מהתורה) של 'שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק' ובכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית".
▾ דווח על תגובה זו  -2 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
איש | 24/12/2012 
הרב אמנון שליט"א פרסם את התגובה בנוגע לאנשי ש"ס ולחלוטין לא התכוון למר"ן שליט"א.

שלא תצא תקלה תחת ידכם, אתם מתעסקים באש! הזהרו לנפשכם להתערב בדעת תורה!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוני | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
שלכם השסניקים! | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מקדיח תבשילו | 24/12/2012 
הפעם הוא הגזים יותר מדי
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חוזר בתשובה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מעכשיו רק מרן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גולן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
הוא עשה אתכם.ולכן אם לא תצביעו לו-כפיות טובה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גיא לרר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רמב"ם מפורש | 24/12/2012 
אין עוד מלבד הקב"ה!!!
▾ דווח על תגובה זו  -3 
אוראור | 21/06/2017 
דבר - ובכלל - אתה לא מתבייש לקרוא ליהודים חרדים שאוהבים את מר"ן זצ"ל עובדי אלילים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נתנאל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוני | 24/12/2012 
הכי מעצבן ההמצאה הזוו " מרן " שאין לה שחר
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יהי חלקי... | 24/12/2012278
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יהודה | 24/12/2012277
רואים בבירור שהצליחו לעבוד על הרב עובדיה יוסף.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי | 24/12/2012276
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוראור | 21/06/2017 
זה טיפה מוגזם לקרוא לו עמלק , לא? נכון שהוא נסחף מאוד לאחרונה ומגזים - אבל אנחנו לא צריכים להיסחף גם כן ולרדת לרמה שלו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליאל בוזגלו | 24/12/2012275
כך פסק מרן
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בנצי החתיך!! | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
מרן הגראי'ל?

מרן הגר'ש אוירבך?

מרן הגר'ח אמסלם?

מרן הגר'א יצחק?

מרן הגר'ע יוסף?

לכל אחד-המרן שלו.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
????????????... | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
הגר"ע לא יציל  | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חיימי | 24/12/2012 
למי שזוכר גם נגד הרב כדורי זצ"ל יצאו נגדו !!!

כבר לא מאמין פשקווילים !
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חני | 24/12/2012274
מהבית שלנו!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מקורב למר"ן | 24/12/2012273
איפה המכתב האוריגינל עם ההתחלה (לכבודי ידידי תלמידי חביבי ... סיני עוקר הרים וכו '...) ?

מי זה הנ"ל ? למה לא מוזכר השם ותאריך ? אולי זה על אליאור חן אולי זה מכתב ישן נגד הרב כדורי זצ"ל (למי שזוכר מפלגת אהבת ישראל )או אפילו על דרעי בזמנו ?

משהו מוזר .... אם מכתב כזה חשוב , שדומה לצ"ק לבן חתום , גם בעוד 50 שנה יפסלו כל מיני אנשים !!
▾ דווח על תגובה זו  -3 
חיימי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תוכו כברו | 24/12/2012272
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איציק | 24/12/2012271
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמיר | 24/12/2012270
כי היא המפלגה הכי מקובלת ואהובה בשמים

לכן הס"מ מנסה לרדוף אותה בכל פינה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חרד לגורלכם | 24/12/2012269
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ליאת | 24/12/2012268
איך מעיזים??.?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צופה | 24/12/2012267
זה כל כך ברור!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בשמים דנים!!! | 24/12/2012266
זהירות על דבריכים נגד מרן הרב עובדיה יוסף.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יהודה | 24/12/2012265
חבל מאוד ששני גדולי וענקי הדור נמצאים במחלוקת

מצד אחד הגר"ע שליט"א פאר הדור והדרו

ומצד שני פאר וגדול הדור מרן הרב אמנון יצחק שליט"א.

נקווה שהשלום והאהבה ישררו בין שני גדולי הדור

והשלום והצדק יאהבו.

אמן כן יהי רצון.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ירא שמיים... | 24/12/2012264
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמת | 24/12/2012263
שחושבים עליו מלמעלה "הקדיח תבשילו"
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסף | 24/12/2012262
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הכי חשוב | 24/12/2012261
מי שמרוויח הם הרב אמנון והרב אמסלם
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עידית | 24/12/2012260
ואין שום פיקפוק
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דור ישר | 24/12/2012259
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אוי לכם | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יקיר אסולין | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דוד | 24/12/2012258
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יסמין | 24/12/2012257
▾ דווח על תגובה זו  +3 
חותם אלקים | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/12/2012256
שומו שמים לאן הגענו
▾ דווח על תגובה זו  +3 
ליטל דנינו | 24/12/2012255
▾ דווח על תגובה זו  +3 
שקרים שחורים | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ימין ה' רוממה | 24/12/2012254
1600 הרוגים!!!!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
הרב אמנון... | 24/12/2012253
דרשיני, שנתגלה האמת, ושס מפחדת על הכסאות!

בעז"ה הרב אמנון יצליח ובגדול!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יתיר | 24/12/2012252
▾ דווח על תגובה זו  +1 
היזהרו מגחלתן! | 24/12/2012251
▾ דווח על תגובה זו  -3 
צוריאל | 24/12/2012250
של הרב אמסלם.

לא תהיה עוד הזדמנות לרב מנהיג אמיץ כל כך ואמיתי כל כך.

זו הזדמנות היסטורית להחלץ מציפורני העסקונה החרדית המושחתת. אסור לנו לפספס
▾ דווח על תגובה זו  -5 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסף | 24/12/2012249
ובהרצאה של הרב אמנון יצחק כמה רחובות ליד היו 800 איש

מענין למה????

הרי רצו למחות על הזלזול במרן... כנראה שכולם מבינים שאין זלזול והכל באמת "תשקורת" כמו שהרב אמנון אומר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 24/12/2012248
ומי שחס על כבוד מדומה שנרמס עד עפר יבחר כוח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גמבא | 24/12/2012247
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קובי | 24/12/2012246
▾ דווח על תגובה זו  +1 
האמיץ | 24/12/2012245
אמנם בשקט... אבל בוא נהיה אמיצים כולנו בקלפי!
▾ דווח על תגובה זו  -5 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מחמוד החמוד | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלומי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מני | 24/12/2012244
חבל על הדיבורים והקישקושים
▾ דווח על תגובה זו  -4 
רנד | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מתוק מדבש | 24/12/2012243
מפי צדיק דורינו מרן שליט"א
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ואוי למבזיו | 24/12/2012242
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ממכבדי ת"ח | 24/12/2012241
לא מתקרב לחבורה הזו

רק לש"ס בראשות מאור עיננו מרן עובדיה יוסף
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבי | 24/12/2012240
שכל הצדיקים תלויים בו ומקבלים ממנו וכל תיקון העולם יבוא ממנו
▾ דווח על תגובה זו  +2 
ישעיהו | 24/12/2012239
כמה חבל!

סוף מעשה במחשבה תחילה, אילו היה נועץ הרב אמנון עם מרן היה נחסך מאיתנו כל החילול ה' וביזוי התורה!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מסיר המסכות | 24/12/2012238
הרב שטיינמן יצא פעמיים נגד אמנון יצחק, ואנשי אמנון מסבירים לנו ש"זה לא בדיוק".

כעת מרן שליט"א כותב בכתב יד קדשו נגדו, ועדיין יש להם תירוצים.

בכל הסקרים הם לא נראים וגם על זה יש להם קונספירציה. הם במציאות 18 מנדטים, רק כולם נגדם.

והכי מגוחך המטקבק בשכר שלהם שטוען שזו "מחלוקת בין 2 גדולים". הבנתם? איזה מרצה שקורא תיגר על גדול הדור, זו מחלוקת בין 2 גדולים. בערך כמו הרב נויגרשל נגד הרב אלישיב.

אגב, אמנון יצחק נרעש על כך שלא מכנים אותו "הרב", אז יש לי סוד בשביל מי שלא נמצא בעולם החרדי: אני עדיין לא פגשתי באדם חרדי שאומר בשיחות פרטיות: "הרב אמנון יצחק".

זה בערך כמו שכותבים "הרב אריה דרעי", "הרב משה גפני" אבל ברחוב, אף אדם שפוי לא מכנה אותם "הרב".
▾ דווח על תגובה זו  +8 
באבא | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גיא ד | 24/12/2012 
תנו לרבנים גדולי התורה לברר ואם צריך יעשו בית דין כמו שנהוג בתורת ישראל כי לאף אחד אין בעלות על התורה.

הרב אמנון מעולם לא שיקר והוא הרב היחידי שמוקלט בחי ולא עורך את הסרטים ועומד בדין אחרי כל אמירה שלו.

מי יתן והצדק ינצח לפי התורה הקדושה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
כניראה שאתה חי בגטו קורח ועדתו.שם כולם בעלי מחלוקת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יריב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יואל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפתיים ישק | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן יעקוב | 24/12/2012 
אם יש כח מצווה להציל זה יצא מפיו של הרב שטיימן .אם הבסיס שלך על שקר הכל נופל( והרב אמנון הוא גדול המחזירים בתשובה ) וזה מרן אמר עליו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רמי | 24/12/2012 
אמנון יצחק
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אבי | 24/12/2012237
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חבדניק | 24/12/2012236
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה | 24/12/2012235
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אברהם יהושע | 24/12/2012234
תראו איך ש"ס פורחת ועולה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רמי | 24/12/2012233
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אברהם יהושע | 24/12/2012232
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן יעקוב | 24/12/2012231
ואז נראה יפחדנים, מוכרים את התורה בשביל כסא וכבוד ואז מאשימים בזה את הרב זה רשעות
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לוי | 24/12/2012230
▾ דווח על תגובה זו  +1 
yosefcohen63 | 24/12/2012229
תעלו אותם על המשקל.יש קונה עולמו בשעה אחת,ויש מאבדו בשעה קלה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 24/12/2012228
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ישראל | 24/12/2012227
שהוא לא רצה לבוא

והתחמק מכולם

עד שאלי ישי התקשר ודרש ממנו בשם מרן

על מה הלחץ הגדול

יש מישהו שיכול להסביר לי
▾ דווח על תגובה זו  0 
צייגרמן | 24/12/2012 
הרב בעדני לא אמר את זה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אדם | 24/12/2012226
אין זה סוד שמאז הידברות הרב זמיר כהן, הרב פנגר, איבד הנ"ל את כוחו הרב שהיה לו בעבר.והתסכול...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמואל | 24/12/2012225
זה הגדול הדור שלנו ואליו נשמע לא איכפת לי מה אחרים עושים אני בא לקלפי מקיים את המצווה של ועשית ככל אשר יורוך וזהו בפשטות והרב אמר מובטח לו גן עדן אז אני מאמין לגדול הדור שמובטח גן עדן אמונת חכמים
▾ דווח על תגובה זו  +2 
י.כהן. | 24/12/2012224
שום רב.מה שהולך בניהם,זה ענינם,לא עניננו.ושאף אחד לא יאבד את העוה"ב שלו.

תזכרו מה שאמרתי.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חיים | 24/12/2012223
אדם שהסביר עשרות פעמים כי הוא מכבד את מרן

מותר לכל אחד לנסות להועיל לעם ישראל בכל דרך כולל לפתוח מפלגה

תסבירו לי על מה עושים לו את העוול הזה

העוול זועק לשמיים דייי עם ההשתלטות וסתימת הפיות

דיייייייייייייי

מצביע כח להשפיע כמחאה על סתימת הפיות

לא נראה לי שיפרסמו את התגובה אבל נראה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עומר | 24/12/2012222
שאם מרן ילך לעולמו לפני הבחירות שס תפרסם את מותו רק לאחר הבחירות

אבל אני מאחל למרן שיאריך ימים בטוב ובנעימים
▾ דווח על תגובה זו  -6 
שי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין עליך | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליאב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניק לשעבר | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
צייגרמן | 24/12/2012 
כדאי לך דחוף לבקש סליחה מהרב עובדיה

ואים לא

נראה לי שאתה תמות לפניו
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מת מהקבר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המבקר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אליאב | 24/12/2012 
שאתה מעמנו..
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חבל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
האברך דוד | 24/12/2012221
▾ דווח על תגובה זו  0 
דיין | 24/12/2012220
הרב מחפוד רצה שיוקם ית דין בעניינו לפני שאמנון ירד על הכשרות שלו, הוא לר רצה לבוא לבית דין, ענייון של אגו וכסף

עשרות מקרים אמנון ירד על אנשים ללא קיום שמוע בין אחיכם, עצם עובה שאומר על מקורבי שס לכלוכים ולא עושה שמוע מצדיק את שחזה הרב עובדיה ממזמן שהוא כבר לא אדם מן הישוב

מהיום אנו ידעיפם מה אומר מרן ואין ספק בנושא
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אדם | 24/12/2012219
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012218
▾ דווח על תגובה זו  +6 
ריקי | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רנד | 24/12/2012 
וימצא בשנה ההיא מאה שערים ויברכהו השם".
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם יהושע | 24/12/2012217
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מושי | 24/12/2012216
וב
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012215
הוא כבר חילוני ואולי יותר גרוע
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מושיקו | 24/12/2012214
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רנד | 24/12/2012213
באותה נשימה מבזים אדם תלמיד חכם מזכה הרבים שאין סוף לשכרו. אז איפה ייראת השמיים.? לא תמצאו אותה באנשי ש"ס
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שיפי | 24/12/2012212
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילוי-דעת | 24/12/2012211
הרב יעקב? עד לא מזמן,מי מנע ממנו להכנס?

חיים אמסלם? מי מנע ממנו?

הרב אמנון? מי מונע ממנו?

לשקר אין רגליים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב את אריה | 24/12/2012210
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מאור בטאשוילי | 24/12/2012209
בעוונותינו כואב לי על הרב אמנון ......... !

אבל אני שומע למרן !!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בערל | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי29 | 24/12/2012208
למה אתם חוסמים תגובות בעד הרב אמנון יצחק.? עככשיו אני יכתוב את התגובה הנ"ל בתקווה שתפרסמו את התגובה הזאת שלי.תודה מראש. בסוף הכתבה הזאת,הבאתם את הציטוט של המגיש החילוני,רור גלוברמן,מערוץ 2,כשאמר,אני מצטט.למה אתם חוסמים תגובות בעד הרב אמנון יצחק.? עככשיו אני יכתוב את התגובה הנ"ל בתקווה שתפרסמו את התגובה הזאת שלי.תודה מראש. בסוף הכתבה הזאת,הבאתם את הציטוט של המגיש החילוני בערוץ 2, כשאמר,אני מצטט.סוף ציטוט.עצם העובדה שאתם מביאים את הציטוט של המגיש החילוני בערוץ 2,זה בעצם אומר הכל לגביכם. דרך אגב.מה רציתם שהמגיש החילוני יהלל את המחזיר בתשובה הרב אמנון יצחק?הרי מאז שהרב אמנון יצחק התחיל להרצות בחזרה בתשובה,אמצעי התקשורת החילונית ירדו על הרב אמנון יצחק.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ואקנין | 24/12/2012207
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילוי-דעת | 24/12/2012206
▾ דווח על תגובה זו  -2 
מרן שליטע | 24/12/2012205
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נתי | 24/12/2012204
לא עלינו , רק כוח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אבישי הצלם | 24/12/2012203
לכל אותם המלעיזים על הרב אמנון יצחק הרי הם"שועלים קטנים מחבלים כרמים" תפסיקו להכפיש את כבוד הרב אמנון יצחק לא תינקו ביום הדין
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רנד | 24/12/2012202
מהרב אמנון יצחק ומכוחו. כי הוא אוחז באמת. וימים יגידו. כח להשפי 12 מנדטים וש"ס 6 מנדטים. תרשמו את זה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוד | 24/12/2012201
כל אחד צריך לדעת מה יכולתיו זה שיש כושר קומיקס והוא יכול לבדר

את הציבור זה לא אומר שהוא יכול לנצח מערכות

פשוט איבד פורפורציה היה צריך לחכות עוד קצת אחרי המאה ועשרים של הרב עובדיה עכשיו הוא נמחק
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אחד | 24/12/2012200
רק למראית עין הכל פוזה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
פלוני | 24/12/2012199
יש אצלי הקדשה ממרן מבר המצוה שלי, זה לא הכתב שלו!!!

מישהו... כתב בשמו וזייף את חתימתו.

תשמיעו הקלטה שמרן אומר את הדבר הזה.

"להחליפו באדם ירא שמים"???? אינטרס מישהו???

אין בש"ס אחד ירא שמים כמרן רבי אמנון יצחק שליט"א אשריו ואשרי חלקו
▾ דווח על תגובה זו  -2 
בושה | 24/12/2012198
אנשי שס הסכסכנים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 21/06/2017 
צנצנת אם התשקורת השמאלנית לא הייתה קשורה לזה - רק יודעת לזרוע מריבות ופילוגים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012197
לא להצבי לש"ס ! רק לרב אמנון יצחק שיציל אותנו ויתקן את המדינה ! ואם לא נזרוק אותו בעוד 4 שנים !!!!!!!!!! תנו לו צ'אנס אחים יקרים !!!!1111111 תנו תו צ'אנס !!!!!!!!!!!!!!!!1
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יעקב | 24/12/2012196
הוא לפני שנה יצא על הרב יצחק פנגר.. אחרי זה נגד הרב יצחק יוסף.. אחרי זה נגד הרב דוד יוסף.. עכשיו נגד מרן ובני ביתו... הבן אדם הזה סר מין הדרך.. מכריז על עצמו אצל אמנון לוי "אני גדול הדור הבא.." הבן אדם הזה סיים את הקרייה... עליו נאמר הפסוק איך נפלו גיבורים....
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רנד | 24/12/2012195
הרב אמנון על מרן. כולכם קודחים אש מחלוקת ומדנים בין אחים. שמישהוא יראה מילה אחת שאמר הרב אמנון על מרן, ולא יישא על ראשו חרם משמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012194
רק הרב אמנון! הרב עובדיה לא יצא נגד דרעי אחרי שהוא ג-נ-ב !!!!!!!!!!!!!!!!! אז לא להאמין לש"ס !!!!!!!1 אני מצביע "כח להשפיע " למרות שאני דת"ל !!!!!!!!!!!! אין כזה דבר מרן !@די לשקריים !!!!!!!!!!! ותפרסמו ת'תגובה של ! שקרנים !
▾ דווח על תגובה זו  -3 
ריקי | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 24/12/2012193
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בדוק | 24/12/2012192
עשרות אלפי מעריציו עוזבים את ש"ס.
▾ דווח על תגובה זו  -8 
הבודק | 24/12/2012 
ועוד איזה כמה רבני בתי כנסת שהוא עשה מהם בית דין ואז הוא הפך לגאב"ד, גם הוא חולה בשיגעון גדלות כמו אמנון יצחק
▾ דווח על תגובה זו  0 
שועל המדבר | 24/12/2012 
רבני תימן אוכלים את אחוריהם של רבני אשכנז,ובזים לגדולי ספרד.

מדברים אחד בפה ואחד בלב.

אין אימון בם.

הדבר הזה ידוע ובור בין כל חכמי ישראל אשכנזים כספרדים.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שסניק לשעבר | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
קוצ'ו | 24/12/2012 
אם סופרים יחד עם אשתו את כל העופות שבמדינה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אליהו | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 24/12/2012 
והדברים ידועים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רמי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שס בחוץ | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אריה יגודיוב | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
סאסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מאור בטאשוילי | 24/12/2012 
'לא יפה דן בחזון עובדיה' .......

שזו בושה וחרפה !!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בטטהשווילי | 24/12/2012 
רצאבי הוא לא מרן ולא רב גדול, אבל מה הבעיה לכתוב שלא יפה דן בחזון עובדיה. אין בזה שום דבר לא טוב, אם כבר לך תראה מה הרב עובדיה כותב על אחרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיצי | 24/12/2012 
עניינית לשום טענה. בשבילך מרן הוא אלוהים, ואין עוד מלבדו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בעצם , מליארדי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 24/12/2012191
אין כזה דבר מרן ! תפסיקו להמציא ולשגע אותנו עם כלום ! אנחנו רוצים את הרב אמנון וש"סלכו לעזעזל !!!!!!!!!1
▾ דווח על תגובה זו  -15 
טוב נו  | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רואה הנולד | 24/12/2012 
ואז החברה של אמנון יצחק יפסיקו לטקבק כל היום כולל אמנון
▾ דווח על תגובה זו  +4 
מאור בטאשוילי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גיל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפורמי נגד מרן | 24/12/2012 
לכן גם הנשים שלכם לא צנועות וחצי כיסוי כיפה משקל ודעתניות לומדות גמרא אתם הרפורמים החדשים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
לפני שאתה שולח אותנו להעזאזל עשה טובה לעצמך

ולך.... לך לאברבאנל המרכז הרפואי לנפש...
▾ דווח על תגובה זו  +6 
בוחרי... | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חחחההה.... | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012190
זכר לאותו אמנון!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוראור | 14/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
כח להשפיע | 24/12/2012 
חחח
▾ דווח על תגובה זו  0 
52 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אין רפואה | 24/12/2012 
אין רפואה למכתך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קווקזי | 24/12/2012 
מוחה על ביזוי ת"ח
▾ דווח על תגובה זו  0 
חצוףףףףף | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עופר | 24/12/2012189
והתורה. ועל זה כולכם תשלמו, כי אתם מבעירים את אש המחלוקת בין שני גדולי תורה. והשם ירחם עליכם ועלינו.זאת מחלוקת אש שתאכל את כל החרדים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכאל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
yosefcohen63 | 24/12/2012 
ואתה את נפשיך הצלת.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012 
רן
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בערל אוחיון | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי שבתאי | 24/12/2012188
תרומות לקמפיין מפלגה!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
גם הגר"ע יוסף בשיעורו אומר להצביע ש"ס...ותוקף את אלו ששותים נרגילה..זה בסדר..זה מותר..
▾ דווח על תגובה זו  0 
2 | 24/12/2012 
אין תרופה למכתך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012187
ת-ר-מ-ת ל-א-ר-ג-ו-ן ש-ו-פ-ר ????? !!!



ת-ר-מ-ת.... לקמפיין בחירות!!!!

ת-ר-מ-ת.... לעוברי עבירה!!!

ת-ר-מ-ת.... לביזויי גדול הדור!!!
▾ דווח על תגובה זו  +7 
יוספוש | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
תרמת למאפיה השולטת על הרב עובדיה יוסף.

תרמת להוספת בערות ועוני במגזר.

תרמת לאנשי ש"ס המשתכנזים.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
1 | 24/12/2012 
אין תרופה למכתך
▾ דווח על תגובה זו  -10 
דייויד | 24/12/2012 
כמו רבכם (אמנון יצחק).
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוקטור | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +4 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שבי באבי | 24/12/2012 
יחולה נפש
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוהב מרן | 24/12/2012186
(שמאלנים/ אפיקורסים) מעדיפים את שס על כח להשפיע אני יודע שהאמת נמצאת עם הרב אמנון יצחק
▾ דווח על תגובה זו  -3 
אלי | 24/12/2012 
ון??? תתבייש לכ כופר, אתה שום דבר חוץ מאפיקורס
▾ דווח על תגובה זו  +1 
על בטוח | 24/12/2012185
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה שאתם שומעים | 24/12/2012184
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה שאתם שומעים | 24/12/2012183
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוביה | 24/12/2012182
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנימין | 24/12/2012181
הרב אמנון עצמו (שאני מעריך את פעולותיו) הודה שהוא ליצן בתכנית 'אנשים'

איך אפשר להשוות לגדול הדור שיושב יום ולילה במש שנים על גבי שנים ועוסק בתורה לשמה
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יש | 24/12/2012 
אה אתה רואה טלויזיה?! כופר

מי אתה שתדבר על הרב
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 21/06/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
dodos299 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זוהרית | 24/12/2012180
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חנין | 24/12/2012179
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מתנחל | 24/12/2012 
תגיד בן כמה אתה?
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זכינו | 24/12/2012178
▾ דווח על תגובה זו  +2 
גולן | 24/12/2012177
הרב אמנון אמר כבר כמה תחזיק אהבתו של הרב עובדיה אליו אחרי שכבר ילעיטו אותו על הרב אמנון.זה היה צפוי.אבל את האמת כולם יודעים.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
סיון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהונתן | 24/12/2012 
הוא יצא נגד גדול הדור זה אומר שהוא יצא נגד דעת תורה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רמי | 24/12/2012176
שמים, ו/או להחליפו מלתת שיעורי תורה. המכתב לא של מרן.
▾ דווח על תגובה זו  -3 
dodos299 | 24/12/2012175
▾ דווח על תגובה זו  -4 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עם ישראל חי | 24/12/2012174
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילי1 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 24/12/2012 
ים נסמכו! זה אומר ש200 רבנים מסמיכים אותו לגדול הדור!!! תראה לי 5 שהסמיכו את אמנון המצחק???
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המקור 01 | 24/12/2012173
דעו לכם כי עתה ממהר הדין ובקרוב תראו מיתת גדולים רחמנא ליצלן , אתם לא יודעים מול מי אתם מתעסקים , אתם מתעסקים עם מי שאמר והיה העולם ועם יצחק בנו יחידו אשר אהב , ומסרתם לשון הרע גמור על רב ואב בישראל , דעו לכם כי מלאך המוות מחכה בשמים לפקודה ובעריצות זו ינטלו חייו של משיח בן יוסף אוי לנו כי כבר כעת אבל כבד בשמים .. וחבל שכך קרה אותנו .. אוי אללי .. ועל זה אמרו החכמים ייתי ולא אוכמני
▾ דווח על תגובה זו  -1 
עדיף שתידום ! | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שומר פיו | 24/12/2012 
מנובל סתום פיך דרכינו היא דרך הכבוד והעדינות אפשר להגיב אבל לקלל בושה וחרפה

הס לך הס!!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורלי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נביא שקר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רנד | 24/12/2012172
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012 
כתבתי כמה תגובות בשם "יוני ( וגם השתיים הראשונות , כבוד @ ולא מחקו .........)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רנד | 24/12/2012 
ויוצרים שינאה כלפי שס.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אוהב את מרן | 24/12/2012171
נגד הרב אמנון יצחק אז כנראה שהאמת אצלו לא סתם כל רודפי התורה מפחדים ממנו יותר משס
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רמי | 24/12/2012170
זה לא ברור בכלל שהוא דיבר עליו,אז מה כולכם קופצים. מרן לעולם לא יצא נגד מזכה הרבים,הוא יודע הלכה או שניים. המכתב לא מיד מרן.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רמי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצביע שס | 24/12/2012169
בס"ד קשה לי להאמין משהו פו מסריח.

עם כל מה שאמרו על הרב אמנון יצחק עדיין לא מצדיק תואר של "הקדיח תבשילו" בשום צורה ואופן,אין לי אלא לומר שמדובר בזיוף.

אאמין רק אם אשמע באזניי,וגם אז דרוש הסבר מדוע "הקדיח תבשילו|"?!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
חייבים לחזק את תנועת ש''ס. גאווה ספרדית אוטנטית.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
דוד אליהו | 24/12/2012 
כי הוא מזכה הרבים גדול - אז הוא בישל את כל החוזרים בתשובה שחזרו בזכותו, ועכשיו הוא גורם לכל אלה ללכת נגד מרן!!!. אז הוא מקדיח את מה שבישל!!!! נגד דעת תורה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוראור | 14/11/2017 
שלך - ואני באמת לא מבינה מי עיוור הצבעים שעשה לך אדום - הרי מה שכתבת בהחלט נכון - מיותר לציין. ברצינות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילי1 | 24/12/2012168
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוני | 24/12/2012167
נפלתם הכי עמוק שיש בביוב

אריה דרעי יו"ר ש"ס אנחנו רק איתך!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גבי | 24/12/2012166
אין תאריך, אין כותרת למי ועל מי הדברים אמורים, אין נאמן בבית הרב שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.

החותמת מופקרת , וכל מי שרוצה יכול לכתוב ולחתום.

האם יש שם ת"ח הדומה למלאך ה' שאפשר לסמוך עליו, שמה ששמע הרב ומה שהרב הגיב ,זה אכן מה שהיה!!!!

הכל נראה ברברה של עסקנים שהכסא והכסף,הכסא והכסף,הכסא והכסף ושוב הכסא והכסף זה המטרה לשמה רוצים להכנס לכנסת המינים.

א.ד. אמר וזה צולם ברשת,"אני חי כעת מפנסיה מהיותי שר ....המשכורת אינה מספקת ו....."
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוד אליהו | 24/12/2012165
אמנון יצחק הרסת כל טיפה טובה בך ברגע שנכנסת לפוליטיקה, ועוד יצאת נגד פאר הדור??? איזה מן תלמיד חכם אתה???
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוני | 24/12/2012164
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלומי | 24/12/2012163
תמיד ולעולם
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רענן | 24/12/2012162
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אביחי | 24/12/2012161
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לא שם על לב! | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הזהרו ממרן! | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חיא | 24/12/2012160
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי | 24/12/2012159
▾ דווח על תגובה זו  +3 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חיל | 24/12/2012158
דרעי ירא שמים אמיתי
▾ דווח על תגובה זו  +4 
אלירן | 24/12/2012157
ם אמיתיות של אמנון לוי???? הוא פשוט הגזים
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסף חיים | 24/12/2012156
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אמנון | 24/12/2012155
ר ש"ס ואמר שאמנון יצחק לא רב בסדר, אבל למה לעשות מזה עמולה??? אז נבחר ש"ס כי זאת דעת תורה, אבל לא צריכ להכפיש יהודי
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רנד | 24/12/2012154
איך הבנתם שמרן יצא כאן נגד הרב אמנון.? מעניין מי מפרשן את המרן. אין כאן כלום בטח לא התקפה או יציאה נגד הרב אמנון, להגיד הקדיח תבשילו, זה מושג זה לא התקפה. כמו שאומרים הגזים. מכאן להבין שיצא נגדו שטויות.זה כמובן יעלה במנדטים למישהו. הזילזול בכוחו של הרב יצחק הוא טעות שמישהו ישלם עליה בכלפי.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלמה | 24/12/2012153
הרב עובדיה עובר על לאו דאורייתא? עפר לפיך
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אמיתי | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לימור | 24/12/2012152
▾ דווח על תגובה זו  +2 
טלי | 24/12/2012151
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רק אמת | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לאה | 24/12/2012150
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ש"ס שמאלנית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יריב | 24/12/2012149
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יואב | 24/12/2012148
▾ דווח על תגובה זו  +2 
חיים | 24/12/2012147
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אביקסיס | 24/12/2012146
▾ דווח על תגובה זו  -2 
חבל חבל | 24/12/2012145
באמת הרב אמנון יש לו הרבה זכויות אבל יש את מרן ולא יוצאים נגד הוא הגדול הדור של עדות המזרח ולו צריך להישמע חבל
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוסי שבתאי | 24/12/2012144
בוש והכלם מר אמנון
▾ דווח על תגובה זו  +3 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מתנחל | 24/12/2012 
עפר לפיך שוטה !
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 14/11/2017 
לבלבל את המוייח - תודה רבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מכבד ת"ח | 24/12/2012143
שמסיתים את הרה עובדיה שליט"א נגד הרב בצדיק הרב אמנון שליט"א חוסו על נפשכם אתם לא מבינים שאתם משחקים באש!!!!!! כל מי שהעז לפתוח פיו כנגד הרב אמנון בטוח שלא יצא מזה נקי בדין שמים כך למדונו חז"ל "כל המבזה ת"ח אין רפואה למכתו" ובפרט מזכה הרבים בסדר גודל כזה!!!
▾ דווח על תגובה זו  -4 
בדוק | 24/12/2012142
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אבי | 24/12/2012141
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אהוב ה' | 24/12/2012140
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרעי דרעי! | 24/12/2012139
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012138
אני חוזר בתשובה וחוזר לש"ס
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 24/12/2012137
זה יקרה כאשר יבטיחו לו כמה מליונים. שהרי שתי המפלגות רצות רק בשביל הכסף, לא תורה ולא יראה.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
מחכה | 24/12/2012136
למי להצביע.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יגל | 24/12/2012135
אין מצב שזה לא מזוייף
▾ דווח על תגובה זו  -3 
2 | 24/12/2012134
כי חשבתי באמת שמרן לא יודע מה הולך סביבו, אבל אחרי המכתב הזה אני מצביע רק ש"ס. אמנון יצחק שקרן
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ה ירחם | 24/12/2012 
שס משניאה הרב אמנון מתקן. עם תגובות כאלה אני מבין למה הדת בשפל אחים יקרים תחשבו טוב אם להצביע לשס
▾ דווח על תגובה זו  -3 
מרדכי | 24/12/2012133
ד דעת תורה, ומשתייך לקורח ועדתו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
dodos299 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
??????? | 24/12/2012 
????אתה אדוני הרב
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מרדכי | 24/12/2012132
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן יעקוב | 24/12/2012131
בוחריםמרן נחרים כח להשפיע!!! נמאס מהעסקנים בנתיים אף אחד לא התמודד עם העובדות ולא הפריך אף טענה של הרב
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מתיתיהו | 24/12/2012130
ה
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יהודי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
RAFI | 24/12/2012129
איך האז ללכת נגד מרן

עוד לא מאוחר יכול להתנצל ולהינצל

אבל בטוח אני שהאגו והכבוד לא תתן לו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חחחחחחההההה... | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תגובה | 24/12/2012128
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך | 24/12/2012127
▾ דווח על תגובה זו  +2 
תמשיכו ככה | 24/12/2012126
טוב הרב אמנון אתמול מילא אולם מפוצץ שבא לתמוך בו אז זה לא מוסיף לאנשיי הכיסאות משס
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012125
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012124
▾ דווח על תגובה זו  +2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום | 24/12/2012123
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שלום | 24/12/2012122
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 14/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תחכו ותראו | 24/12/2012121
היה אסור להתעסק עם הרב אמנון יצחק .
▾ דווח על תגובה זו  -4 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אפינון | 24/12/2012120
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
כל זב וצרוע שידבר כנגד מרן ובני ביתו היקרים אתם תאמינו לו? תחזרו בתשובה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חנן | 24/12/2012119
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בארי | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרון | 24/12/2012118
▾ דווח על תגובה זו  -3 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
הכלבייה | 26/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל | 24/12/2012117
שייכנס לפה

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=11 805631
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דרור | 24/12/2012116
מוחה על ביזוי תלמיד חכמם הרב אמנון יצחק

בחורים כח להשפיע בכדי להשפיע על ש"ס שלא נשמעת להוראת מרן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תומר | 24/12/2012115
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלימלך | 24/12/2012114
▾ דווח על תגובה זו  -3 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שסניק לשעבר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ליטל | 24/12/2012113
▾ דווח על תגובה זו  +2 
שמחה נ נח | 24/12/2012112
ב"ה יש כעת לבחור ברבינו הקדוש, שמיוצג במפלגת כולנו חברים נ נח, הש"י בעצמו בחר ברבינו לנהל אותנו בדורנו שירדנו לנ' שערי טומאה, ורק רבינו הקדוש יכול להאיר לנו ולהדריכנו, ובדרכו נלד ונאיר גם לכל הגוים בעזה"י. ומי שיש לו מקצת שכל, אפילו מקצת דמקצת יבין לאשורו שצריכים להיות חזקים מאד בענין רבינו, שאפילו נחשוב מה שנחשבו טענות ותלונות על חברים או זרים, לא משנה, העיקר לתפוס ולהחזיק חזק ברבינו, אז כולנו בוחרים "פץ" במפלגת כולנו חברים נ נח! http://nanach.co.il
▾ דווח על תגובה זו  0 
לימור | 24/12/2012111
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אפרים כהן | 24/12/2012110
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן יעקוב | 24/12/2012109
רק כח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ישי | 24/12/2012108
בס״ד המכתב טוב מאוד עכשיו השם יעזור עוד יותר לרבנו אמנון יצחק אנחנו חיילים של מרן אמנון יצחק כולם להצביע כח להשפיע רק בגלל ההתנהגות הבזויה של שס
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יואב | 24/12/2012107
▾ דווח על תגובה זו  -3 
אפרים כהן | 24/12/2012106
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אבישי הצלם | 24/12/2012105
הרב אמנון יצחק עם כל מה שיאמרו עליך אנחנו בוחרים בך רק כח להשפיע
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אפרים כהן | 24/12/2012104
▾ דווח על תגובה זו  -3 
רון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אפרים כהן | 24/12/2012103
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קטבי | 24/12/2012102
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012101
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוני | 24/12/2012100
▾ דווח על תגובה זו  -4 
ררר | 24/12/201299
של מאות אלפים תיזהרו שלא נפגין ועכבר לא יכנס ברחוב הקבלן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יאיר כהן | 24/12/201298
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הרמב"ם | 24/12/2012 
אנחנו מפחדים רק מבורא עולם שאין עוד מלבדו.

"אל תבטחו בנדיבים, בבן אדם שאין לו תשועה. תצא רוחו ישוב לאדמתו!"

השסניקים מעריצים בן אדם יותר מבורא עולם. בושה וחרפה!!!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
זה מה שעושי אמנון יצחק בשכר

יש לו הרבה כסף לשלם לכם,,,,,

והכל מארגון שופר,,, גם במכונית שהוא נוסע זה מכסף שלו,,,

חחחח

הצחיק אותי מאיפה יש לו כסף?????

רק מארגון שופר ומאנשים מסכנים שהוא מוצץ את כספם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אטיאס | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
המהרש''א | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני לוי | 24/12/201297
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רמי | 24/12/2012 
אז מה.? מכאן הבנתם שמרן יצא נגדו.? בורים ועמי ארצות. כך מגדילים את הכח להשפיע ולא את שס.איש בער לא ידע,וכסיל לא יבין את זאת.????
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יונה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 24/12/201296
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יצחק מעודה | 24/12/201295
▾ דווח על תגובה זו  +4 
dodos299 | 24/12/2012 
כולנו מה קשור!!

הרב אמנון
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הרמב"ם | 24/12/2012 
אני נגד פולחן אישיות וסגידה לבני אדם
▾ דווח על תגובה זו  -1 
############... | 24/12/201294
לא יחזור שנית. והרי זה גרם לחורבן בית המקדש!!!

אתם לא מבינים שאתם מזיקים לעצמכם עם הקפידות המיותרות האלה???

די למחלוקת!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב אשר | 24/12/201293
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יענקי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלבולפיה | 24/12/201292
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים יעקב | 24/12/201291
▾ דווח על תגובה זו  +5 
אבוטבול | 24/12/2012 
ים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יורם | 24/12/201290
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אבא | 24/12/201289
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי | 24/12/201288
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שחר | 24/12/201287
שקרים והסתה ולשון הרע בפריים טיים
▾ דווח על תגובה זו  -1 
כלל | 24/12/201286
▾ דווח על תגובה זו  -1 
פרענק שפוי | 24/12/201285
הם מפחדים!!! שיפסיקו לכרטט את הציבור כולם יודעים שיהודית ומשה שולטים שמה וצריך להעיף אותם תכף ומיד !!! כח להשפיע ינצחו אתם תראו...
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אבוטבול | 24/12/201284
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יוני | 24/12/201283
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חבל,חבל,חבל. | 24/12/201282
▾ דווח על תגובה זו  +2 
נרצחי אוסלו | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמנון | 24/12/201281
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יהושוע | 24/12/201280
▾ דווח על תגובה זו  -1 
כח להשפייע! | 24/12/201279
הוא דיבר על בית הכנסת.

מה אתם מערבבים?

כח להשפיע לשלטון אמן!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צחי | 24/12/201278
▾ דווח על תגובה זו  -2 
שני | 24/12/201277
מחזירים את דרעי לשלטון
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צחי | 24/12/201276
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יוסי לוי | 24/12/201275
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 24/12/2012 
הערצתך לרב עובדיה כבר גובלת בעבודה זרה!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אוי להם מסכנים | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אין ר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
dodos299 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתיתיהו | 24/12/201274
בתחילה כשאמנון עוד היה שפוי בדעתו הוא מחה בתוקף באנשים שהפיצו את תמונותיו והבהיר שזה שמור רק לגדולי הדור עם הזמן החל להאמין כי בכוחו לרפא חולים ולפקוד עקרות והחל לפרסם את תמונותיו בעצמו לשיא הגיעו הדברים במופע המביש באיצטדיון טדי שכולו אמר אמנון. סיפורים על תינוקת חולת סרטן שנתברכה על ידו ולבסוף מתה לא פורסמו והסרט המתעד את הנס נגנז

יוסף בן מתיתיהו | 02/03/2012

+2להגיב
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביזיון | 24/12/201273
בגלל כמה כיסאות בושהההההה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסכנים... | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
כח להשפי | 24/12/201272
הרב אמנון יצחק מחזירים עטרה ליושנה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בני ברקי | 24/12/201271
גם רבנים גדולים נוספים. אני מבטיח לכם שמה שקורה עכשיו רק יוריד מנדטים לש"ס. ש"ס מתנהגים בטיפשות אופיינית.
▾ דווח על תגובה זו  -4 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +4 
עודד | 24/12/201270
▾ דווח על תגובה זו  -4 
בעדינות | 24/12/201269
אם לא יקבלו אותו בציבור החרדית.

צריך להוקיע, אבל בעדינות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חחח | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
העדה החרדית | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיכה | 24/12/201268
מפלגתו!
▾ דווח על תגובה זו  0 
היתר מיוחד לשס | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיכאל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
@@@@@@@@@@@@... | 24/12/201267
▾ דווח על תגובה זו  0 
רמב"ם | 24/12/2012 
הרי בשמים מתחשבים מאוד ברב אמנון. סוף סוף, כל המחזיר יהודי אחד בתשובה הרי החזיר עולם ומלואו. עכשיו תכפילו את זה במאות אלפים!

ש"ס בצרות!
▾ דווח על תגובה זו  -1 
קרמבולובסקי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אוהבי ה׳ | 24/12/201266
תעבירו הלאה. בשם הרב אמנון יצחק:

״כל מי שיוצא נגדי בדבור או בכתב מבלי לברר את דברי בבית דין עובר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" חשן משפט סימן יז. וכל המדבר כנגדי סרה או לשון הרע ומאמין לשמועות מבלי לבררן עימי אין לו מחילה עולמית״.
▾ דווח על תגובה זו  -4 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
תעבירו הלאה. בשם התורה:

כל מי שמבזה גדול הדור ומבזה ת"ח כאילו ביזה את השכינה ואין לו חלק באלוקי ישראל!

וכל מי שיוצא נגד אנשים מעל כל בימה שהיא ולא נותן לו את האפשרות להגיב. זהו בכלל "ארור מכה רעהו בסתר"

וכל מי שמפרסם נגד אנשים (זמרים וכו')כל מיני דברים שנכונים ואינם נכונים זהו בכלל לשון הרע והוצאת שם רע

וכל מי שמאמין ומקבל את דבריו של אמנון יצחק הרי הוא כמקבל לשון הרע ומסייע לדבר עבירה!!!

וכל מה שייצא אמנון יצחק על אנשים מבלי לברר זאת בבי"ד הרי שעבר על איסור דאורייתא של "שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק" חושן משפט סימן יז. ועד שלא יבקש מחילה מכל אותם שניזוקו על ידו אין לו מחילה עולמית
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבועי ם בשחור | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
צייגרמן | 24/12/2012 
רשעות לשמה

וזה שאמנון יצחק יצא נגד הרב יצחק יוסף

הוא קיבל היתר מבית דין???

זה שיצא נגד הרב פנגר הוא קיבל היתר מבית דין??

זה שיצא נגד זמרים מסויימים הוא קיבל היתר מבית דין??

הוא עושה מה שהוא רוצה

אמנון יצחק חמוד שלי תדע לך

ככל שתרדוף אחרי הכבוד!!!!!

הכבוד יברח ממך!!!!!!!!

אנשים כבר לא סובלים אותך!!!!

אתה מחפש כבוד וחי בנדמה לי!!!!!

אפילו הסובבים אותך לא יכולים לסבול אותך!!!!!!!

אגב מה שלום צפריר?????
▾ דווח על תגובה זו  +5 
@@@@@@ | 24/12/2012 
ה' יצילנו. זה מזכיר לי חלילה סיפור שהיה לפני הרבה שנים... על קמצא ובר קמצא שמעתם???

תזהרו ממחלוקות ומקפידה, כולנו יכולים לשלם על זה ביוקר והכל בגלל הרדיפה אחר הכבוד.



תאמינו לי שאם הרב אמנון יצחק ימשוך את ידיו מענייני המפלגה וריצה לכנסת, הוא רק יישמור על שמו הטוב ויעריכו אותו יותר. אבל הקפידה הזאת מפחידה אותי מאודדדד,

אנחנו ערבים זה לזה ועלולים חס ושלום לשלם על כך ביוקר חלילה.,

די לפלגנות די ללשון הרע, די לרכילות, דיייייייייייייי!!!!

ומי שמקפיד יוכל לומר על איזה אסון גדול שלא נדע, "ידי לא שפכו את הדם הזה"??????? בגלל הקפידות שלו???

אני רועדת מפחד. דיייייייי!!! בבקשה. בדמעות אני מבקשת מכולכם. די!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012 
ככל אשר יורוך, מרן הוא גדול הדור ולא המצחק הזה
▾ דווח על תגובה זו  +4 
ברור | 24/12/201265
בסוף הרב אמנון יקבל כמות מנדטים אדירה. כי אנשים לא טיפשים. הם מבינים שמסיתים את הרב עובדיה נגדו. והראייה לכך, שהרב עובדיה אפילו לא שמע את שני הצדדים כמו שראוי לעשות בכל דין תורה ראוי. כנראה מילאו אותו על הרב אמנון, אם באמת המכתב לא מזוייף, כי יכול להיות שהמילה "הנ"ל" איננה מדברת על הרב אמנון.
▾ דווח על תגובה זו  -3 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אוראור | 21/06/2017 
כי באמת יש דג שנקרא אמנון - למי שלא הבין.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוראור | 14/11/2017 
אם כי לא הבנתי מה זה קשור לפורים - אבל אהבתי את החוכמה שלך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 24/12/201264
אני רוצה לשמוע את הרב בלווין אומר את זה ואז נאמין נגמר הסיור של ש"ס
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דוד | 24/12/201263
שחד מש""ס!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יחווה דעת | 24/12/201262
אין מצב יש להם את החותמת של הרב והם עושים איתה מה שהם רוצים
▾ דווח על תגובה זו  -3 
כח להשפיע | 24/12/201261
שקרררררררררררררררררר
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בן יעקוב | 24/12/201260
ואין צורך להוסיף מסכסכים בין 2 עמודי עולם בשביל אינטרס ותאווה
▾ דווח על תגובה זו  -2 
בן | 24/12/2012 
טיפשים אתם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלי | 24/12/2012 
שגעון גדלות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לירז תנעמי | 24/12/201259
ואיזה גועל נפש שנותנים את המכתב לפרסום,מה אי אפשר לשמור בשקט?!איזה בזיון...אני מוחה על בזוי תלמיד חכם,ה ישמור...ממש עושים הקנטה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012 
כלל אז בטח ובטח שהוא לא תלמיד חכם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אתמהה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שקררר | 24/12/201258
אין רפואה למכתכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
צייגרמן | 24/12/2012 
גם אים הרב ידבר בעצמו תגיד שזה לא הוא זה מזויף

עד 48 שעות תראה, ותשמע אמת לאמיתה

נחיה ונראה

ולא יעזור לליצן אמנון יצחק שום דבר
▾ דווח על תגובה זו  +1 
dodos299 | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לירן אליהו | 24/12/201257
ם כבודו של מרן מונח על הכף. וכל ש"ס, ולפני שחסידי המצחק הזה יתחילו להגיב חייבים להפציץ
▾ דווח על תגובה זו  +1 
המבזה | 24/12/2012 
עלוב נפש- מחרחר ריב, ואני בז למי שבז להרב אמנון יצחק, ואני יבוז לו!! ימבוזה קטן שהתבזה כבזוי בצורה בזויה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
פרופ' יש פתרון | 24/12/201256
זה מזוייף!!!

כל גרפולוג חדש מבחין בזה מיד!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
דן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
משה כהן | 24/12/201255
ורוב ברסלב הם חוזרים בתשובה

הרב אמנון עושה חילול השם גדול מאוד
▾ דווח על תגובה זו  +2 
דוד משה | 24/12/2012 
בחסידות ברסלב ישנם קבוצות רבות, חלקם מצביעם ג' וחלקם שס וישנם אף שאינם משתתפים בבחירות הטמאות, כדעתו של המר"י מסאטמאר זצ"ל
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ציון | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
הרמב"ם | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נחמן | 24/12/2012 
זרה ,עובד אל אחר,מי שמקושר לצדיק האמת הוא עובד ה,עובד אל אחד.כי הצדיק הוא הקוץ של אות ד שמפריד בין אחר -לאחד.מי שלא מקושר לצדיק עובד את הגאווה שלו שהיא עבודה זרהה ממש,עיין כל זה בתורה י ליקוטי מוה"רן
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרמב"ם | 24/12/2012 
רבים מהם הם אנשים סהרוריים שמקפצים ברחובות, ועושים בושות ליהדות החרדית. עדיף באמת שהמטורפים האלה יצביעו לש"ס בבחינת "מצא מין את מינו וניעור".
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דורון | 24/12/201254
עכשיו הרב אמנון ישאל את שאילתו הישנה, יפרט לי הרב במה אני לא בסדר. א' ב' ג' ד' ואעשה תשובה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלי | 24/12/2012 
נגד דעת תורה, הוא אמר לאמנון לוי שאם מרן יגיד לו לא לרוץ לבחירות הוא ירוץ יותר מהר. והא בנוסף הוא גם שקרן, כי הרב שטיינמן אמר שהוא תומך אך ורק ביהדות התורה
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 24/12/201253
אם לא היו בחירות השאלה לא היתה נשאלת כלל.או שהמכתב מזויף לחלוטין.

איך זה ששאלה בקשר לשיעור בבית כנסת מגיע אל האינטרנט??? התשובה שמדובר בפוליטיקה בלבד
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בן תורה | 24/12/201252
הוא יקרקס אותם ויוציא להם את הנשמה.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שקר | 24/12/201251
דתיים בתחפושת בקבלן 45 את מפסידים מזההרבה מנדטים
▾ דווח על תגובה זו  -3 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודה | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
לירן אליהו | 24/12/201250
ח מצווה שלו ומובטח לו גן עדן, ואני אומר שכל מי שהולך עם אמנון ילך לשאול תחתית כמו קורח ועדתו, כי הוא מחפש גדולה לעצמו כמו קורח. אמנון יצחק מספיק לעשות קרעים בעם!!!
▾ דווח על תגובה זו  +4 
שלי | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לוי | 24/12/2012 
הרב אמנון יצחק שליט"א מקיים "ועשית ככל אשר יורוך"
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רמב"ם | 24/12/2012 
תפסיק עם עבודת האלילים שלך.

ש"ס איננה מעל התורה. גם לש"ס אסור לגנוב ולהיות מושחתת.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסף | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יאיר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ז'ינו | 24/12/201249
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שחור כתום | 24/12/201248
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בני | 24/12/201247
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בדוק | 24/12/2012 
כל הימין שונא עכשיו את ש"ס.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
ישראל א. | 24/12/2012 
עצמו בן הימין לשמאל אז כבר כולם קפצו ואמרו שהוא שמולאני דיי אתה ניזון מהתקשורת המסריחה הזאת!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 24/12/201246
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רוני | 24/12/201245
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רונן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -2 
חי | 24/12/201244
מכתב אמיתי או מזוייף?? למה לא פרסם הסרטה כזו? וכתב רק מכתב? הרי זה נוגע לבחירות שזה חשוב מאוד למפלגה? לא יודע מה קורא כאן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
לירז תנעמי | 24/12/201243
די להשפיל את הרב,איפה הדמוקרטיה???ריבונו של עולם מה הבעיה של כולם???זכות כל אחד לפתוח מפלגה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 24/12/2012 
שיפתח. רק לא ליפגוע באחרים!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איציק סודרי | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
טלי | 24/12/201242
א המצחק הזה שקורה לעצמו רב רק בגלל שהוא רב עם כל אחד
▾ דווח על תגובה זו  +1 
תמי | 24/12/201241
גרמה לי לפקפוק אמיתי בטוהר כוונותיו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בויישה | 24/12/2012 
תעקבי אחרי הרב ותראי למה הוא יצא נגדם הריי הוא מפסיד הרבה אנשים כמוך אז מה האינטרס את מושפעת מהתשקורת ודעות של אנשים טיפשים תיראי את הניסים שהרב בירך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
התימני | 24/12/2012 
למה לא תעשו באתר סטיסטיקה כמה אנשים נרפאים ממחלות וכמה אחוזים ותנפצו אשליית הניסים?

הרי הוא בירך אלפי אנשים והנה יש לו פחות מעשר "ניסים" שמשוויץ בהם? זה דווקא נשמע ממש נס שיש כה מעט ניסים בפוקס...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלינור | 24/12/201240
מנון יצחק. הייתי צריכה את זה אחרת הייתי מצביעה ל. ועכשיו אני יודעת - רק ש"ס
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שירה | 24/12/2012 
איך הגעת לפוליטיקה ולכוח להשפיע? מרן לא יצא נגד הרב אמנון יצחק בפוליטיקה ונגד כח להשפיע.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
כנסו | 24/12/201239
כל עוד לא שמעתי מפיו
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלי | 24/12/2012 
מרן והחתימה שלו???
▾ דווח על תגובה זו  +1 
זה זיוף | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירא שמים | 24/12/2012 
אם תעודות של רבני ערים הם מסדרים למי שאין אז למה לא יזייו חתימה זה במחשב אחי כאשר הייתי צריך המלצה מהרב ישר הוציאו במחשב עם כתב יד שלו חבוב
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלירן | 24/12/201238
▾ דווח על תגובה זו  +3 
צופה | 24/12/2012 
עובדה
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רותי | 24/12/201237
בס"ד

נמגר את הפוליטיקה מחיינו, ונקוה לישועת השם מכל הגזרות הקשות,

אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים.

לא נשתף פעולה בשנאת חינם , מחלוקות וצער כל יהודי באשר הוא יהודי.

אמשיך לעבוד את השם בשמחה , לקיים מצוות ולעשות חסד עם סביבתי .

אנחנו אוהבים את מרן ואת הרב אמנון יצחק באותה מידה.

ולא נשחק לידי העסקנים . כל טוב סלה.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012 
גדול הדור פסק להצביע ש'ס אז מצביעים ש'ס ועשית ככל אשר יורוך מה השאלה בכלל
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רותי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
תלמיד מרן | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבנר | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אמיר | 24/12/201236
ואני מתבייש שיש לו חלק בחזרה בתשובה שלי
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אתה רמאי | 24/12/2012 
תזכור תמיד שאין רפואה למכתךך
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנחל | 24/12/2012 
כפוי טובה שכמוך..משיב רעה תחת טובה.

של נעליך שאתה מדבר על רב שהציל אותך מגיהנום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמיר | 24/12/2012 
יוצאים נגד גדול הדור בגלל שהמצחק הזה קיבל שיגעון גדלות??? תגידו אתם נורמאלים, גדול הדור הוא דעת תורה!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שלמה | 24/12/201235
לא תאמינו! ש"ס ירדה לשש מנדטים!!!

מי שמרוויח מזה, זה הרב אמנון יצחק והרב אמסלם!

ההשתוללות של ש"ס נגד הרב אמנון רק מזיקה לה.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ישראל א. | 24/12/2012 
פשוט היום בבוקר התפרסם בכמה עיתונים 12 מנדטים אז אל תבלבל את המוח בבקשה!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 24/12/201234
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אליהו | 24/12/2012 
לכולל היה הפקס שראש הכולל שלח ולמטה הכיתוב של הרב עובדיה, ובמכתב של ראש הכולל כתוב אמנון יצחק!!! אז מה הרב עובדיה יתייחס למישהו אחר????
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יעל | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלירן | 24/12/201233
ת העם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יריב | 24/12/201232
כבר לא רב
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רון | 24/12/201231
שיחק לידיים של הרב אמנון
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/201230
נגד הבן בליעל הזה
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מתנחל | 24/12/201229
הכתב של הרב עובדיה הרבה יותר עדינה..

מהרגע הראשון עלתה בי החשד שהמכתב הינו מזוייף..

מרתיח את הדם לראות כיצד הסובבים את הרב עובדיה עושים ככל העולה על רוחם ללא מורא שמיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי שפוי... | 24/12/2012 
לכבוד ידידי סיני ועוקר הרים מתנחל שליט"א יושב באהלו של תורה כאן ירושלים עיה"ק

כמה שאתה צודק כל ילד שרק מתחיל ללמוד מכיר את סגנון מר"ן שליט"א !!!!!!

ברור שזה זיוף גס !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל א. | 24/12/2012 
מכתב ועוד יוציאו אותו לרבים!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי שבתאי | 24/12/2012 
מתנחל= הומלס משודרג
▾ דווח על תגובה זו  +3 
ריקי | 07/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 24/12/201228
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוסי | 24/12/201227
גם כהן גדול נעשה צדוקי בגיל שמונים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביזיוןןןןןן | 24/12/201226
כל בן אדם עם עיניים רואה את התעמולה נגד הרב אמנון
▾ דווח על תגובה זו  0 
בושה | 24/12/201225
אם הרב אמנון יצחק לא ירא שמיים אני מתביישת ביהדות. אין לי מילים לתאר את הגועל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב מרגי | 24/12/201224
אולי כי השאלה שנשאלה היא כלפי מאן דהו "רב מסויים אשר ... מה לעשות האם להדיחו או לא ?"
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יניב | 24/12/2012 
טיפש. תיראה בצד ימין את שמו של גדול הדור
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גילוי-דעת | 24/12/2012 
זוהי כוונתו..
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכאל | 24/12/201223
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מסגר | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ע"ח התמימים | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ינקל | 24/12/201222
היחיד
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בשלן | 10/01/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
גפני ח. | 24/12/201221
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גם אני מצביע | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
להישען | 24/12/201220
בושה ליהדות,הפכו את הדת למסחרה אני עם הרב אמנון ובעזרת ה יהיה בסדר
▾ דווח על תגובה זו  -1 
משה | 24/12/201219
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עם שלם מצביע | 24/12/201218
שס זה לא יפה

הוא כל חייו מזכה הרבים במסירות,

אפילו כתר לספר תורה הוא עשה מעגילים של חוזרים בתשובה

שזה לבד שווה את כל פעולות שס
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אלי | 24/12/2012 
בתשובה, ושיעמוד במילה שלו!! הוא אמר שלא יהיה לו קשר לכנסת, שישאר בחוץ, ושיבקש מחילה ממרן על כל העוגמת נפש שגרם ןעל הקרע בעם
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוני | 24/12/201217
▾ דווח על תגובה זו  +3 
איציק-כהן | 24/12/201216
הרב עובדיה יוסף שאנו עפר לרגליו, אכן רשם זאת.

אך הוא רשם זאת רק בגלל שמקורביו שם, שיקרו והשמיצו את הרב אמנון יצחק שליט"א.

אם לא תהיה ברירה, נחשוף את הגיע הרב עובדיה לכתוב את המכתב הזה.

מה המציאו לרב עובדיה על הרב אמנון יצחק, שהשמיצו אותו והמציאו כאילו כפר ופקר וחזר בשאלה וכן על זה הדרך.

הרב אמנון יצחק צדיק יסוד עולם. והרב עובדיה אוהב אותו אהבת נפש.

בנוסף הרב עובדיה רצה לראותו, בני ביתו של מרן, שיקרו ואמרו שהרב אמנון יצחק לא רוצה לראותו.

חכו להפתעות.

בינתיים רק כח להשפיע בקלפי!!
▾ דווח על תגובה זו  -4 
צייגרמן | 24/12/2012 
אבל שתדע שבהפתעות יהיו מרחיקי לכת

אוטוטו הרב עובדיה יצא נגדו במכתב חריף מאוד

די

אמנון יצחק הקדיח תבשילו

מרן פסק!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
לשוטה השסניק | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביהו | 24/12/201215
הכי טוב שיש
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יוני | 24/12/201214
מי אמר ? לא מאמיניםם לכם !!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 24/12/201213
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/201212
אנו רוצי הוכחה אתם משקרים ! מרן צריך לצאת נגדו במוצ"ש אחרת לא נאמין !!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
ישראל א. | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ירא ה' | 24/12/201211
הם הביאו את הסכמי אוסלו שגרמו ל1600 הרוגים יהודים קדושים!!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -4 
יוני | 24/12/201210
לזייף !!!!!!!!!!!!!11
▾ דווח על תגובה זו  -1 
גיא | 24/12/20129
שקר
▾ דווח על תגובה זו  -4 
ליטאי | 24/12/20128
הרב עובדיה עשה טעות נוראה!!!
▾ דווח על תגובה זו  -4 
איתי כהן  | 24/12/2012 
תתבייש לך
▾ דווח על תגובה זו  +1 
323. | 24/12/2012 
בך על ביזוי גדולי ישראל וחכמי ישראל!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודה | 24/12/2012 
מה זו העבודת אלילים הזו????
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שסניק אמיתי | 24/12/20127
לכל אלו שאמרו שהרב לא יצא על הרב אמנון יצחק והוא אוהב אותו הנה ראיה מוחצת:

"הקדיח תבשילו" פסק מרן בכתב ידו!

למען האמת אני כמו עוד רבים וטובים מצפים שהרב אמנון יחזיר גם את עצמו בתשובה כי בסופו של דבר אנחנו אוהבים אותו ומחכים שישוב בחזרה לדעת התורה האמיתית!
▾ דווח על תגובה זו  +5 
ייגר | 24/12/20126
מסכים עם שס

מה שס היא קודש קודשים וארון הקודש?

מעולם! לא הרב אמסלם ולא הרב אמנון דיברו על הרב.

זה כבר מאוס בעיני הציבור
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אלי | 24/12/2012 
אמנון לוי ואחרי זה תגיד לי עם אמנון לא דיבר עליו
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמסלמניק | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אלי | 24/12/2012 
ואבוי לאמסלם עם באמת אמר דבר כזה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמסלמניק | 24/12/2012 
ואני הגבתי לו שהוא אמר שאמסאלם לא דיבר כלום, אמרתי לו שאמסלם אמר מה שאמר, ומה אתה מתקיף אותי יחתיכת הדיוט, ובכוונה כתבתי שקוראים לי אמסלמניק בשביל הקטע
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיימון | 24/12/20125
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אסתר | 24/12/20124
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אברהם | 24/12/20123
ש"ס מאבדים מנדטים. הרב עובדיה כלל לא דיבר איתו ולא שמע ממנו, וכבר הוא פוסק ממרחקים כי הנ"ל הקדיח תבשילו. ככה חורצים דין????
▾ דווח על תגובה זו  -3 
איתי כהן  | 24/12/2012 
מרן שליט"א לא פוסק דין סתם, יודע מה הוא פוסק.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יצחק | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אוריע בן חוריע | 25/12/2012 
אגב יש'ך בדיחות קורעות מצחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/20122
כואב הלב ,,,,,,,,,,, אני לא יודע אם להאמין ............
▾ דווח על תגובה זו  0 
ו.ב. | 24/12/2012 
פתח עניך ותראה בעצמך כי עשו להרב אמנון לינצ'
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  +4 
אלי | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/20121
אני מצביע כח להשפיע ........... לא יעזור כלום ........
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אוריע | 24/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חחחח | 25/12/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 24/12/2012 
מי שבוחר פעם אחר פעם בש"ס , הוא הטיפש
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתנחל | 24/12/2012 
תעשה טובה אוריע בלום פיך.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"