ב'לדרמן' ספדו לגרי"ש אלישיב זצ"ל • גלריה

המוני תושבי בני-ברק השתתפו אמש (חמישי) בעצרת מספד וזיכרון במלאול שנה להסתלקות מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל בבית-הכנסת 'לדרמן', בראשות חתנו מרן הגר"ח קנייבסקי. בין המספידים: הגאונים רבי דוד כהן, רבי שמואל יעקב בורנשטיין ורבי אביעזר פילץ • גלריה (חרדים)

 (צילום: יהודה פרקוביץ')
(צילום: יהודה פרקוביץ')

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
. | 05/07/20134
הזמן הגיע לאחד את כל היהודים בכל העולם כולו, ד' יברך את עמו בשלו'ם בקרוב במהרה בימינו !!!!!!!!!!!! ויגאלנו גאולת עולם בקרוב. כבר מזמן הזמן הגיע לאחד בכל העולם כולו.

כל בעל דעת יודע שלא צריכים לפתוח את העיניים הרבה, בשביל להבין שכל העולם מתהפך בשנים האחרונות, בצורה מטורפת לקראת בואו של משיח צדקנו, שתפקידו יהיה להביא שעבוד מלכויות, ובית המקדש השלישי וכו', ואז ידעו כי ד' אחד ושמו אחד.... ומשום שנאת החרדים והזלזול בהם, (ושביניהם) מדברת מתוך גרונם של המסיתים כל יום בריש גלוי.......

וחבל, שהטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, "לבית המקדש השלישי", לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית אפילו בעולם הזה.

לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, מכל הלב, בודאי היינו כבר נגאלים, וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א'): "אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם".

אנחנו, כולנו, חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי!

אנחנו גם חייבים להתחיל לשפר מעשינו, ולהתעורר מיד, ולשוב ולבקש על כך מהקב"ה, זה חייב להיות "'הנושא היחידי" שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממ"ש אמן ואמן!

גם הזמן הגיע לאחד כל החרדים בכל העולם כולו לא משנה מאזה חוג.

הימים האלה, שבהם אנו אבלים על חורבן הבית, צריכים לשמש תמרור אזהרה על סכנתה של שנאת חינם. מי הרוויח מהמחלוקת הנוראה בתוך ירושלים הנצורה? כל צד היה בטוח בצדק שלו, אבל מאש המחלוקת נחרבה העיר כולה, נשרף המקדש, ואלה גם אלה נטבחו או הובלו בשבי ר"ל.

חזק חזק ונתחזק
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 05/07/20133
בקושי הרימו הספד בביכנ"ס לעומת אירוע ענק של הפלג הירושלמי בבנייני האומה עם המון מוקדי הקרנה.

אין אפס, הפלג הבני ברקי כ"כ קטן, עד שנראה שבקרוב יעלם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 05/07/20132
ניסיתם להוות קונטרה לעצרת בירושלים הבאתם רבנים הכל חוץ מציבור אולי אתם מתחילים לאבד את ציבור הבני תורה (אם בכלל היה לכם אותו מתישהו)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 05/07/20131
על שנאה, על מחלוקת ועל פירוד.

אפילו להספיד גדול דור אינם מסוגלים ביחד.כל זמן שיהיו חרדים בעולם לא יבוא משיח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"